Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Little? - Ashley

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptySøn Jan 10, 2016 1:07 pm

S: På en Cafe i Gaias gågade.
O: nogle får personer der drikker varm kakao eller te.
V: Koldt og vind stille, samt det sneer.
U:Vinter Jakke, en grå sort Skjorte, med matchende bukser og lak sko.

Sean satte sig ned på den flot lakret træ stol, ved et matchene bord der var dækket med en rosenrød enkelt dug, og et lille grønt lys der på ingen måder kunne matche. han har aldrig brudt som om den måde de havde valgt at style cafeen på, men de lavede en god kakao og kaffe. han havde sat sig ved sit ynglings bord der var ved et stort vindue, så man kunne kigge ud på de travle mennesker der gik på gaden. Han plejede ikke så tit at sidde på denne cafe, men blot tage drikkevaren med. men de gange han havde besluttet at sidde der, og nyde kaffen der, havde han sat der i flere timer og bare kigget ud. Kigge ud på folk og tænke på hvad deres baggrund var, om de var lykkelige eller ulykkelige? døde eller menneskelige?

Han rettede på sin skjorte, og kiggede på uret. *Hun burde være her snart.* tænkte han og så op. han pegede en tjener, og bestilte en kaffe og en kakao med flødeskum og hvad der nu eller hørte til, og en cookie.
Han sad og så ud af ruden og ventede.
ikke på tjeneren men på en pige/kvinde han havde mødt over nettet.

Ja nettet... måske ikke det bedste sted at date, men han havde ikke tid til at smutte i byen og feste, han var en meget privat person der ikke var særlig tit social.
Desuden fortrak han piger som ikke kende ham fra bladende, og for hans penge. det var ikke lige hans store interesse, så for at undgå dem havde han gået under dække på internettet og havde på den måde fundet frem til en kvinde/pige som han kunne mødes med.

Det her var deres første date, og måske der sidste, men det ville han først finde ud af i løbet af dagen, fordi han havde en speciel interesse, og hvis hun ikke havde den samme kunne de ikke være sammen. Dog var der et problem, han kunne ikke bare sige til hende hvad hans interesse var, for hvis det så ikke faldt i hendes smag kunne hun ødelægge hans forrentning og omdømme. så hvis han sagde hans lille hemmelighed, måtte hun bare være hans om hun ville eller ej, hun havde intet valg når det var kommet ud.

Han sukkede og kiggede på tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptySøn Jan 10, 2016 3:09 pm

P: http://tinypic.com/r/6hib5u/9
Ashley så på uret på sit værelse. Hun burde gøre sig klar til at komme af sted. Hun havde mødt en fyr på en hjemmeside som havde vækket hendes interesse og som hun gerne ville lære bedre at kende. De havde derfor aftalt at mødes på en cafe for at finde ud af, om det muligvis kunne blive til noget mellem dem. Hun var utrolig spændt på hvordan det her ville komme til at gå. Hun overvejede hvad hun skulle tage på af tøj, og det tog hende noget tid at finde noget. Hun endte med at vælge nogle grå cowboybukser med et flot bælte i, og en sort trøje uden ærmer i. Hun redte sit hår inden hun tog en smule makeup på før hun var klar til at tage af sted. Hun gik ud i mellemgangen og tog sine sko og jakke på, inden hun gik ud af værelse, og ned mod byen og den cafe de skulle mødes på.

Der gik ikke specielt længe, før hun nåde frem til cafeen, og blev først nu nervøs over det her. Han kunne jo i bund og grund være en voldspsykopat som havde angivet sig for, at være noget han ikke var, men hun tog chancen og håbede på det bedste. Roligt gik hun ind på cafeen og så sig om efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptySøn Jan 10, 2016 5:32 pm

Sean så op da tjeneren kom med hans bestilling, og han satte pænt kakaoen og cookien over på den frie plads. Han viste ikke om hun kunne lide kakao, eller fortrak noget andet. Men han havde bestemt sig, hvis hun ikke kunne lide det måtte hun bide det i sig, for fremover hvis altså ikke var en eller anden psyskopat, ville det være det hun ville få af harme drikkevarer på cafeer.

Han skulle lige til at se ud af vinduet igen da døren gik, og en unge kvinde kom ind af døren. Det måtte næsten være hende? Han rejste sig op med rank ryg og gik over til den frie plads og trak sædet ud for hende " Ashley? " spurgte han lidt højt og kiggede over på hende med en venligt smil og slog let på stolens ryglæn " det herover det foregår" sagde og studerede hende lidt for at være sikker på det har hende og ikke en paparazzi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptySøn Jan 10, 2016 6:39 pm

Hun vær næsten lige kommet ind på cafeen, da hun hørte en mandlig stemme sige hendes navn, og hun vendte sig om mod der hvor stemmen var kommet fra. Fik øje på manden som næsten måtte være ham hun havde skrevet med. Hun smilede til ham og nikkede kort. Gik over til ham med et smil. "Hej" sagde hun med en glad og varm stemme, inden hun satte sig ned på stolen han holdte for hende. "Tak" sagde hun, og så let på ham. Bed sig usikkert i læben. Hun var ikke helt sikker på, hvad hun skulle sige til ham lige nu. Hun håbede lidt på, at han ville komme med et eller andet, da hun ikke helt var den bedste til bare at komme op med noget altid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptySøn Jan 10, 2016 6:48 pm

Sean smilede lettet, det var mindre akavet da hun reagerede og kom over til ham. Han skubbede hende indtil bordet og satte sig pænt over for for hende og betragtede hende. Hun bid sig sødt i læben, som gjord blot at han smilede endnu mere. "Jeg har bestilt" sagde han og hentydet til kakaoen foran hende "så du går blot i gang. " han tog selv sin kaffe og begynde at sippe til den men med et blik der stadig hvilede på hende. Han satte koppen ned og studerede hende lidt. " hvad laver de til hver dag ashley, og hvad er grundlaget for deres valg af beskæftigelse?" Han havde mange spørgsmål som han skulle have svar på for at kunne planlægge deres hverdag sammen hvis denne date gik som han håbede og hun ville blive indviet i han hemmelighed. Han rettede på sin skjorte, men stadig med øjne på hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptySøn Jan 10, 2016 7:05 pm

Hun betragtede ham, og så han smilede til hende, og hun smilede forsigtigt tilbage til ham. Nikkede da han sagde, at han havde bestilt, og at hun blot gik i gang. Hun løftede koppen op til munden og tog en tår, men brændte sig, da den var varmere end hun havde regnet med. Man kunne dog ikke se på hende, at hun brænde sig, da hun skjulte det. Satte blot koppen ned igen, og smilede lidt til ham, over hans spørgsmål. "Hvad jeg laver til hverdag? Synger meget, skriver sange og sådan noget. Går på akademiet her i bygen, men har kun musik som fag, da det er det jeg elsker mest. Jeg har valgt at synge fordi jeg elsker at synge og skrive sange" sagde hun, og trak let på skulderne. Så lige på ham. "Hvad med dig? Hvad laver du selv til hverdag?" spurgte hun nysgerrigt. Hun ville utrolig gerne lære ham mere at kende, for hans udseende så meget godt og sødt ud. Hun håbede skam også virkelig meget, at han også var så sød som han så ud, og virkede til lige nu, når hun lærte ham mere at kende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptySøn Jan 10, 2016 7:45 pm

Han betragtede hende da hun tog en tår, og smilede lidt. Han var lidt imponeret over hun ikke brænde dig, måske var den ikke så varm som han troede? Skulle han bestille en ny? Nej hvis den er kold må hun bede om en ny.. Han lyttede til hende, da hun fortalte om hendes beskæftigelser, musik var ikke selv en af hans egne beskæftigelser, og hvordan han kunne få den indført i deres hverdag viste han heller ikke... Han tog en tår af kaffen og så op da han spurgte indtil hans beskæftigelser. "Ikke noget specielt, hvad med familie hvad har du der? " sagde han og undgik hendes spørgsmål da han ikke var interesseret i snakke om ham, eller fortælle om sine berømmelse og penge. Han kiggede på hvert enkelt lille deltajle på hende. Og forstillede sig hende i rollen som en lille. Ville hun passe til den rolle? Ville hun overhovedet være med til det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptySøn Jan 10, 2016 8:26 pm

Hun betragtede ham nysgerrigt. Vilde vildt gerne vide hvad han lavede og sådan. Da han svarede ikke noget specielt, blev hun straks mere nysgerrig, men også nervøs, for det kunne jo betyde, at det var noget hun ikke skulle vide, for hun ikke flygtede fra ham? Hun bed sig igen nervøst i læben, og nikkede stille. "Min familie? Øm, har en mor og en far. Ingen søskende så vidt jeg ved" sagde hun. "Kunne godt ha savnet nogle dog" Hun så på ham, overvejede om han mon ville svare hvis hun spurgte ind til hans familie. "Hvad med din familie?" Hun var nervøs for, at han ikke ville svare, og for om hun i det hele taget kunne stole på ham. Hun ville egentlig gerne vide præcis hvilken slags pige han ledte efter egentlig, men skulle hun spørge? Hun valgte at vente lidt med det, og så senere spørge ham om det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptyMan Jan 11, 2016 9:52 am

Han tog en tår af sin kaffe og smilede. " min forældre er døde samt søskende" sagde han hurtigt og satte koppen ned og foldede sine hænder foran sig " hvad laver din far og mor?hvor meget kontakt har du til dem?" han var ikke det store familie menneske, da han selv mistede en for mange år tilbage. OG det havde ramt ham dybt og var derfor ikke interesseret i skulle have en svigerfamilie randende konstant, og specielt ikke med de ideer og interesser han havde, det ville virke forkert, og han ville blive misforstået. så han fortrak noget afstand, self skulle han da nok møde dem også videre man han var ikke interesseret i det store forhold til dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptyMan Jan 11, 2016 3:49 pm

Hun så han smil efter han havde drukket noget af hans kaffe, og hørte det han sagde. Hun så let ned. "Oh. det jeg ked af at høre." sagde hun stille. Hun virkede nok mere trist over det, end han nok var, og det var jo egentlig mærkeligt, da det jo var hans familie, og ikke hendes. Hun så dog forsigtigt op på ham igen da han spurgte hende om noget. Hvad hendes forældre lavede og hvor meget kontakt hun havde med dem? Øm ja. "Øm, min far er vist et eller andet med it i en bank mener jeg nok, og min mor tror jeg ikke laver noget, med mindre hun har fundet noget." svarede hun og trak på skulderne af det. "Jeg snakker af og til med min far, meget mere end med min mor. Hende har jeg ikke set i snart 2 år, men har skrevet lidt med hende dog. Min far er vist 3 måneder siden jeg sidst så ham nok." svarede hun, og så stille på ham. Hun løftede sin kakao op, og pustede let på den for ikke at brænde sig igen, inden hun drak noget af den. Hun betragtede ham stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptyFre Jan 15, 2016 2:15 pm

Han hævede det ene øjenbryn i forvirring da hun sagde hun var ked af det med hans familie. Han tænkte lidt over sin være måde, og begynde så småt at opdage hans direktethed, og meget uhøflige måde han var på. Han tog en dyb vejretrækning imens han lyttede til hende og fik styr på det værste nervøsitet og prøvede at huske kroppen på det ikke var et forretningsmøde men en date. " undskyld min direktethed, jeg er ikke så Vantil dates.. " sagde han beklagende, han måtte virket som psyskopat. Men han var bare meget nysgerrig og desperat efter at finde sin little og det var altså ikke nemt. Hun virkede perfekt med de sky måde at være på, de smukke øjne, perfekte hud. Hun var bare perfekt. Han betragtede hendes læber i mens hun pustede på glasset, og hvordan hendes små find hænder førte glasset op til hendes læber.

Han havde lyst til at sætte hende på hans skød, nusse hendes ryg og bare pleje hende. For hunhavde tydeligvis ikke det stærkest bånd til sin forældre, men det ville han give hende. Lade hende opleve en barndom som hun nok aldrig havde prøvet før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptyFre Jan 15, 2016 6:19 pm

Hun så at han løftede et øjenbryn, sikkert forvirret, efter hun havde sagt, at hun var ked af det med hans familie. Var han ikke selv ked ad det over det? Det så ikke helt sådan ud umiddelbart. Måske havde han ikke haft et tæt forhold med dem, eller noget? Hun gættede kun lige nu, og ville ikke spørge ham, da det nok vil være uhøfligt på sin vis.
Da han lidt efter undskyldte for hans direkthed, smilede hun stille af ham. Kunne ikke lade være. "Det er helt okay. Er heller ikke selv helt vant til dates." svarede hun. Hun fugtede let sine læber med sin tunge, og bed sig derefter let i sin underlæbe. Hun gjorde det helt ubevidst, og uden at tænke over det.
Efter hun havde drukket af sin kakao, betragtede hun ham stille. Prøvede at finde ud af hvad hun skulle sige. "Så øm.. Noget bestemt du leder efter ved en kvinde eller hvad?" spurgte hun let tøvende, da hun ikke vidste om det spørgsmål var upassende at spørge om. Hun bed sig hårdt i læben og så ned af. Fortrød lidt at hun havde spurgt, og ville ønske hun kunne tage det tilbage igen, men nu havde hun spurgt ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptyFre Jan 15, 2016 6:37 pm

Han så det lille søde smil der dannede sig på hendes læber og fik en sød glød frem i hendes øjne. Hun var hans lille prinsesse eller det ville hun måske blive. Han så da hun fugtede sine læber og bid lidt i den. En kilderne følelse strømmede rundt i kroppen på ham og han blev helt varm. Det var første gang i lang tid han havde været tændt. Det var også et par siden sidst han havde fået sidst??? Han slog hurtigt blikket ned i bordet for at styrer sig, hun pirrede ham på en uforklarlig måde, og hvis han ikke skulle tage hende nu og her måtte han lade være med at sige noget.

"Tja det var et godt spørgsmål min kære... " grinede han, og kiggede ned i sin kaffe" jeg ønsker mig en kvinde jeg kan holde af og som jeg kan forkæle. En jeg kan komme hjem til, en jeg kan savne" sagde han og ville ikke lige fortælle alt det andet for det ville ikke være et passende tidspunkt lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptyFre Jan 15, 2016 8:17 pm

Hun lagde let hovedet på skrå, da han så ned. Så lidt på han, og prøvede at regne ud, hvorfor han mon så ned. Var det noget hun havde gjort, som fik ham til at se ned? Eller hvad mon det var? Hun bed sig igen i læben, og denne gang var det helt bevidst. Hun var en smule nervøs lige nu af en eller anden grund. Om det var på grund af det her, at de var på en date, eller hvad det helt var, det vidste hun ikke lige helt.

Da han snakkede, rødmede hun svagt, og så lidt ned med et lille smil. Havde han lige kaldt hende for min kære? Det var der ikke nogle som havde gjort før. Hun anede jo ikke, om det var noget han normalt sagde til piger, men hun kunne alligevel meget godt lide, at han kaldte hende det, måtte hun indrømme. Men om hun skulle tage det personligt eller ikke, anede hun ikke rigtig. På en måde håbede hun faktisk lidt, at han ikke sagde det til alle og en hver. Hun så forsigtigt op på ham, da han begyndte at snakke. Hun nikkede let til det imens og lyttede efter. Hun smilede stille over det, da det lød meget godt. Hun ville gerne forkæles og sådan. Det kunne være meget rart en gang imellem. "Det kunne være meget rart nogle gange at blive forkælet lidt." sagde hun blidt, og smilede forsigtigt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptyFre Jan 15, 2016 9:23 pm

Han kunne se hendes forvirring ud af øjnkrogen, og var pinligt berørt over det men, hun var altså for pirrende til at se på, og det var for lang tid siden sidst. Måske skulle han bare gå efter det og hvis hun så ikke vil ham bagefter så må han bare lede videre? Tanken gjord ham syg, men hun gjord ham Li..blød i knæene.. Han så op på hende igen som hun bid sig i læben igen og denne gang kunne han ikke skjule det mere og måtte rykke sig længere ind under bordet
" du, du bider hul i din læbe hvis du bliver ved min kære?" Sagde han lidt hæst, og så ned i bordet." Det ikke en sundvane?"

Han havde sådan lyst til bare tage hende nu og her, hvor var hun så umodståelig ?! Det skulle gå langsomt frem ikke for hurtigt? Måske skulle han have taget et ond Nightstand før han valgte at møde hende? Han sukkede og prøvede at tænke på noget andet. Han begynde at grine lidt da hun sagde hun godt kunne lide at blive forkælet "fortæl mig om dine tidligere forhold smukke? Noget specielt du er hild med? " han bid sig selv i læben og prøvede at fokuser. *ikke ødelæg det, ikke ødelæg det* tænkte han og lagde en hånd ned for at rette på sine bukser der var blevet lidt frostramte efterhånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptyFre Jan 15, 2016 9:43 pm

Hun bemærkede at han rykkede sig længere ind under bordet, hvilket vil sige en smule tættere på hende. Var han mon allerede tiltrukket af hende, siden han rykkede tættere på? Hun smilede lidt over det, og havde ikke noget imod det, hvis det var det han var. Altså tiltrukket af hende. Hun standsede dog kort op, og så på ham, da han igen kaldte hende for kære? "Undskyld" Hun slikkede sig let over læberne, og så lige på ham imens. Hun havde dog godt hørt at hans stemme var blevet mere hæs? Var det noget hun bilde sig ind mon, eller var den virkelig blevet lidt hæs i det? Og hvad betød det så? Hun sukkede let over det sidste han sagde. "nej, ved godt det en dårlig vane." svarede hun roligt. Hun gjorde det mest ubevist, men af og til bevidst.

Hun hørte han grinede lidt over hun havde sagt, at hun kunne lide at blive forkælet, for det elskede hun. Hun hørte hans spørgsmål, og rødmede let da hun så ned i bordet. Han havde lige kaldt hende smukke? Hun nægtede lidt at tro på, at det var noget han kaldte mange for. "Mine tidligere forhold? Øm har ikke haft så mange, kun et faktisk. Det var vel okay, men følgede lidt at der anglede et eller andet. Jeg manglede noget, men vidste lidt han nok ikke ville det jeg helt ville." Hun trak let på skulderne, og så ned i bordet. Hun havde ikke fortalt nogle før, hvad hun gerne helt præcis vil med et forhold, da hun var nervøs for, at folk ville syntes hun var for mærkelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptySøn Jan 17, 2016 9:31 am

Well.. Det hjalp ikke da han bad hende stoppe, hun så bare sødere ud når hun blev sat en smule på plads, hvilket bare gjord ham blød i knæene. Han sukkede og smilede venligt til hende, for hun var sikkert flov eller forvirret over det han sagde da bare kom ud af det blå. " vi har vires dårligevaner." Sagde han og kiggede på den urørte cookie " spis" sagde han og smilede til hende, og førte tallerken tætter på hende.

Han lyttede til hende og smilede lidt mere da han så hendes rødmen. Så det emne hun ikke snakker meget om? Han smilede for sig selv, det var utrolig cute. Han tænkte lidt over hvad hun havde sagt.. Havde hun også en hemmelighed? I så fald ville han gerne fortælle sin først, for den ville nok skræmme hende væk.. Måske skulle han lade være med at fortælle hende den? Hu virkede som typen der hille kunne lide det? Måske skulle bare smide hende ud i det? Han sad lidt og tænkte " det beg ked af at høre? Så kun et forhold siger du? Hvor langt gik i det forhold? Altså Nåede i længere ind kys?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptySøn Jan 17, 2016 12:55 pm

un så bare på ham, lige så stille, og lyttede så til det, som han sagde til hende. At alle har sine dårlige vaner. Hun nikkede da hun var enig i det. "Ja alle har sine dårlige vaner." medgav hun stille. Da han sagde hun skulle spise, og rykkede tallerkenen over til hende, så hun ned på kagen, og bed sig let i læben, inden hun tog kagen op, og tog en forsigtig bid af den. Begyndte langsomt at tykke på den, og skævede op til am med et sødt blik. Smilede til ham og tog endnu en bid, da den faktisk smagte godt.

Hun betragtede ham lidt, og følte at han sad og tænkte over et eller andet? Men hvad? Skulle hun spørge ham om det mon? Eller lade være? Det blev det sidste for nu, altså ikke at spørge ham. Selvom hun var nysgerrig. Da han sagde, at han var ked af at høre det, smilede hun genert til ham. "Det er helt okay." Et suk kom fra hende, og hun så ned i bordet. "Vi øm. En smule mere, men ikke meget." Hendes stemme var lav, og hun sad og legede lidt med den kage hun havde fået, og så bare ned på den. Det her var ikke noget hun som sådan talte om rigtigt, og hun følte sig ikke hjemme i sådan en samtale.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptySøn Jan 17, 2016 3:59 pm

Han smilede da hun begynde at spise som han bad hende om. Det var dejligt at se hun adlød ham. Han kiggede på hendes glas for at tjekke om det var tomt. " mere kakao?" spurgte han og smilede. han rettede sig lidt det var træls med den bule der pressede mod han bukser. Kvinder havde det så meget nemmere når det galt at skjule sine lyster.

Han smilede over hendes forlegenhed, det var sødt når hun ikke var så trænet inde for emnet. Det gjord hende blot endnu mere attraktiv, og mere.. hvordan skulle man forklare det... han følte at han måtte passe på hende værne om hende, hans lille prinsesse. hun var hvad han kunne forstå stadig jomfrue, hvilket bare gjord det endnu mere perfekt og han kunne oplære hende som hans selv ville have hende. han rakte om efter sin lomme i jakken hvor han havde sin pung. han tog hendes kop om den var tom eller ej kunne det sikkert trænge til at blive varmet op igen. ham selv, trængte til en ny kopkaffe. " jeg er snart tilbage. " sagde han og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptySøn Jan 17, 2016 5:00 pm

Hun sad lidt og så ned i sin kop, da han spurgte hende, om hun ville have mere kakao. Hun nikkede til det og drak det sidste af det der var. "Jo tak meget gerne." hun så op på ham da hun havde stillet koppen fra sig igen, og smilede et sødt og lidt lillepige agtigt smil til ham.

Hun var ikke trænet i at snakke om den slags, og følte sig ikke helt tryg ved at snakke om det. Den verden havde hun endnu ikke betrådt så meget. Hun havde kun prøvet ganske lidt, så alt var stadig nyt, men hun vidste dog alligevel nogle lunde, hvad hun søgte. En mand som ville tage sig ordentlig af hende, og acceptere at hun var som hun nu en gang var. Hun håbede lidt på, at Sean ville acceptere hende som hun var, og ikke prøve at lave helt om på hende. For så vil hun nok bare slå ham, hvis han vil lave for meget om på hende.
Da han rakte ned i hans jakkelomme, så hun roligt på ham, og fulgte hans bevægelser. Lod ham tage hendes kop, så han kunne købe noget nyt. Hun nikkede til det han sagde, at han snart var tilbage. "Okay" hun smilede til ham, og fulgte ham let med blikket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptySøn Jan 17, 2016 9:52 pm

Sean smilede over hendes reaktion hun var så sød og sky, det var helt til at dåne over. han gik op til baren og bestilte en ny omgang.

Han viste ikke hvad der gik af ham han plejede ikke have det sådan? at være så beskyttende, men hun var bare så ren og så .. hun var så de små porcelæns dukker, skrøbelig og smuk. han smilede til kvinden der kom med nogle nye kopper og betalte hende for begge omgange og gik tilbage til bordet.

" så dit tidligere forhold var altså ikke det bedste? " sprugte han og smilede. han satte koppen henne ved hende og kiggede hende i øjne. Han kunne godt fornemme hun ikke brød sig om den seksuelle del, så måske skulle han skifte emne? " hvordan ønsker du et forhold, hvor dan skal dine fyr være?" spurgte han nysgerrig "eller hvad drømte du om, da du var lille?" spurgte han bare for finde et emne hun kunne lide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptySøn Jan 17, 2016 10:08 pm

Hun sad blot ved bordet, og så på ham mens han var oppe efter noget nyt at drikke. Det tog ham heldigvis ikke så lang tid, og hun smilede til ham, som han kom tilbage til hende igen. Hun rystede på hovedet over hans spørgsmål. "Nej det var det ikke" medgav hun. Det havde godt nok varet noget tid det forhold, men det havde ikke været så godt igen, og hun fattede virkelig ikke, hvordan hun havde holdt ud at være i det så længe. Hun så ned på koppen som han satte foran hende, og tog den så. "Tak" kom det fra hende, inden hun tog en tår af den. Satte den roligt på bordet igen og så op på ham. Lod sin tunge fugte hendes underlæbe kort, inden hun svarede på hans spørgsmål. "Øm, hvordan han skal være? Det ... øm... Sød og må gerne kunne beskytte mig." hun smilede lidt over det. Hun havde aldrig tænkt meget over det, da det vigtigste for hende var, at hun kunne lide ham. "Og så skal han også kunne acceptere mig som jeg er." tilføjede hun stille. Hendes tidligere fyr havde hun ikke stolet nok på, til helt at blive sig selv, og hun håbede på, at det ville ændre sig. Hun trak dog på skulderne over det andet. "Sanger eller noget." sagde hun stille. Hvis det altså var det han havde ment med det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptySøn Jan 17, 2016 10:49 pm

Han sad og lyttede til hende, i mens hun snakkede, hun meget stille ikke en pige der sagde særlig meget ikke at det gjord noget. Det var faktisk ret sødt? han tog en tår af kaffen og så hende fugte læberne.
Han så ned i bordet igen *ikke igen*tænkte han og sukkede. " Har du optrådt med sang før?" spurgte han for at komme på andre tanker. Han burde virkelig få styr på på sin krop, den ville ikke rigtig adlyde ham. lige meget hvor meget han prøvede at tænke på noget andet kunne hende læber bringe hans krop i koge.

"tænkte på om du ville give et lille nummer?" han elskede musik, men var ikke noget han haft tid til at sætte sig ind i. men han elskede at lytte til det af og til. Men han ville selvfølgelig ikke tvinge hende, men det kunne jo være det gjord hende mere tryg. Han blev selv mest tryg hvis han lavede mad, men nu var det jo ikke ligefrem sådan at han kunne få lov til at låne et køkken så, det måtte han vise hende senere hvis det var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptySøn Jan 17, 2016 11:11 pm

Da han igen så ned i bordet, så hun undrende på ham. Hvad nu? Var det hendes skyld mon? At han så ned? Hun hørte svagt hans suk, og så hans spørgsmål. Om hun havde optrådt med sang før? "Ja har sunget foran andre før. Var faktisk meget fedt. Elskede det." Hun satte sig lidt bedre til rette i stolen, og tog en lille bid mere af kagen som hun næsten havde spist.

Da han spurgte om hun gav et lille nummer, slikkede hun sig usikkert over underlæben, og lagde hovedet let på skrå. "Nu?" spurgte hun og så på ham. Hun vil elske at synge, men det var mere hvad hun skulle synge for en sang? En af hendes egne måske? Hun tog en dyb indånding, og så lige på ham. "Well okay da, kan godt synge, men så bliver det bare en af mine egne sange hvis det er okay?" sagde hun, og satte sig mere lige i stolen, for bedre at kunne synge.

(Den sang hun vælger at synge)
https://www.youtube.com/watch?v=X-w7kU_SMTo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  EmptySøn Jan 17, 2016 11:31 pm

så hun havde altså optrådt? det kom faktisk lidt bag på ham, hun virkede alt for genert? men når man var interesseret i noget var det selvfølgelig intet problem? eller hvad? han smilede tilfreds. han havde vist ramt plet da det galte emne? hun virkede ihvertfald mindre nervøs?

Han satte sig til rette og gjord sig klar til at lytte. Han var vantil meget klassisk musik, men var nu meget åben for hvad hun nu kunne lide at synge. desuden gav det også en bedre chance for ham til at se en anden side ind den nervøs og forsigtige pige måske? det var ihvertfald meget modigt at hun ville synge på trods af de var et offentligt sted.
" ja hvis de ikke har noget i mod at synge? de behøver selvfølgelig ikke? " sagde han stille og kiggede hende i øjnene.
Han lukkede roligt øjne i det hun begynde og synge og nød hvert enkelt tone. hun havde super dejlig stemme og sangen var vidunderlig god. Han var faktisk overrasket over godt det egentlig var i forhold til den genre han plejede at lytte til.
Det skulle han måske udnytte lidt, hvis det blev til noget mellem dem?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Little? - Ashley  Empty
IndlægEmne: Sv: Little? - Ashley    Little? - Ashley  Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Little? - Ashley
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Gågaden-
Gå til: