Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» My new roome - Caleb R. XXX.
Yesterday at 2:27 pm by Mark Malkovi

» Nyt bekendskab! - Dylan
Yesterday at 1:06 am by Milla

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Ons nov 30, 2016 10:07 pm by Rowan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man nov 28, 2016 9:12 pm by Niklaus

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tirs nov 22, 2016 7:42 am by Aira

Top posting users this month
Dylan

Caleb R.

Milla

Mark Malkovi

Demith

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5665 indlæg in 345 subjects

Share | 

Business partners with benefits - Eli, min babe <3

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Adelaide

Humør : Won't you come out we could paint the town red. Kill a little time we can sleep when you're dead
Fag : Hjælpeunderviser i musik, drama, historie og dans
Antal indlæg : 6

IndlægEmne: Business partners with benefits - Eli, min babe <3   Ons dec 30, 2015 7:54 am

Sted
Tid
Vejr
Omgivelser
Påklædning
Hår og makeup

Solbriller. En fantastisk opfindelse. De gjorde i hvert fald deres part i at skjule, at Adelaide var nær den uopnåelig død. Med al den arbejde, som hendes kollegaer gav hende, var det ikke just let at finde tid til relaksation. Ikke nok med det, så havde hun også en loyal forpligtelse overfor Mars Incorporated. Hun havde været en stærkt betroet kilde til vejledning indenfor finansering og diverse andre områder, som kunne findes i det store marked. 30 loyale år. Det var et sølle tal taget i betragtning af hendes alder. Hun så blot år, som almindelige dødelige så uger. Gammel var hun. Men det var hun heldigvis ikke alene om.
Træt dukkede hun op foran det enorme palæ, og træt måtte hun banke på. Det var et mirakel, at hun overhoved kunne binde sit hår op, for slet ikke at tale om, at hun overhoved fik tvunget sig selv ud af sin seng. Hun var godt beskæftiget på alle mulige tidspunkter af et simpelt døgn, men det var vel også sådan hun kunne lide det.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Eli

Humør : im not a guy you want to anger
Fag : n/a
Antal indlæg : 135

IndlægEmne: Re: Business partners with benefits - Eli, min babe <3   Man jan 04, 2016 10:40 pm

Elijah Angelfaust Mars, et navn ikke mange var bekendt med siden det mere var hans firma "Mars industries" der var på alle folks læber, siden hans far havde overgevet sit styre til Elijah havde deres indtægter øget på alle fronter, og alt sammen gennem lovlige kontrakter, Mars familien holdt aktie manjoiteten over firmaet og dermed styrede alt med Eli der havde 50 og hans to søskende hver havende 20 ejede de i alt 90 af alt under Mars industries.
dog var det ikke meget arbejde der skulle laves på Elijahs side, han var mest bare et kønt ansigt samt den mand som hans søskende skulle gå til for at lave nye investeringer. I dag var deres møde med deres finantielle vejleder som havde været sammen med firmaet siden Mars industries siden efter 1985. Da der blev ringet på døren sad de tre Mars søskende ved deres konference bord i et af de utallige kontorer der var i palæet "jeg kan forstå at du gerne vil have flere penge til at starte et våben program søster min... lad os vente til vores finanstial med arbejder kommer før vi tager så stor en beslutning." Elijahs ord var nøjagtige og præcise før han åndede let op, hun måtte gerne skynde sig snart.
Vis brugerens profil
Adelaide

Humør : Won't you come out we could paint the town red. Kill a little time we can sleep when you're dead
Fag : Hjælpeunderviser i musik, drama, historie og dans
Antal indlæg : 6

IndlægEmne: Re: Business partners with benefits - Eli, min babe <3   Fre jan 08, 2016 12:04 pm

Efter hun havde stået derude i noget til kom der endelig en tjener (eller noget) ud for at lukke hende ind. Hun fugede sine bryn, da den unge pige stod foran hende i døråbningen, da hun havde regnet med, at Eli i det mindste selv ville åbne døren for hende. En gentleman kaldte han sig selv. Det var pis og polemik i hendes ører.
"En gentleman, hva', Eli? Du sårer mine følelser" mumlede hun lavt, da hun vidste, at han ville høre hende grundet racen, som de begge var en del af. Skuffet var hun. 30 års loyalitet for, og han kunne stadigvæk ikke åbne døren for hende på egen hånd.
Hun trådte ind i konferencerummet og stoppede op i døråbningen. Hun lod blikket glide henover de tre søskende, stadigvæk med solbrillerne på, og da hendes blik faldt på Eli fugede hun endnu engang sine bryn. Derefter satte hun sig på en kontorstol for enden af bordet, rettede ryggen, og tag sine solbriller af. De sorte rende under øjnene var dækket under et lag make-up, men de kunne stadigvæk ses.
"Godt så. Hvad nu?" sagde hun med en udmattet og utålmodig stemme. Igen lod hun sit blik glide henover de tre søskende indtil det igen faldt på Eli. Hun kiggede på ham med hævede øjenbryn for at dedikere, at han skulle holde op med at spilde hendes tid. Adelaide kunne bære nag i lang tid, og hun havde en evighed til det, så han måtte gerne komme i gang. Ét ubehageligt ord fra ham, og hun ville gå løs, og de vidste alle sammen, at det var ikke et kønt syn.
Vis brugerens profil
Eli

Humør : im not a guy you want to anger
Fag : n/a
Antal indlæg : 135

IndlægEmne: Re: Business partners with benefits - Eli, min babe <3   Søn jan 17, 2016 1:18 am

Eli hørte godt hvad der blev sagt af hans søde finans rådgiver sagde, han smilede til til sig selv mens han så på sine søskende "det lyder til vores kære Adelaide endelig har tænkt sig at slutte sig til os" han så mod døren som han hørte lyden af hendes fodtrin nærme sig "jeg beklager jeg ikke kunne komme til døren og hilse selv, men du kender hvor ivrige mine søskende er på at lave penge til firmaet, og jeg hader at skuffe dem" han grinte roligt men så ud af øjenkrogen at Wade rullede med øjnene "men vores forretning kommer først, efter det kan vi snakke privat" han smilede til hende før han vendte sig om til sin søster "søster min, forklar mig din ide til våben programmet" Lana rømmede sig før hun lod en mappe glide ned til Eli og så på ham "som du ved kære broder har vi gået meget ind for at lave mange våben der ikke dræber men i stedet gør modstanderen ukampdygtig" Eli åbnede mappen og viste prøver over forskellige nye drone design "det er min mening at vi skal begynde på at fokusere på nye droner med større kamp udstyr" Eli så på tegningerne "hvad siger vores finans konsulant til dette?" han så på Adelaide og smilede roligt til hende mens han ventede på et svar.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Business partners with benefits - Eli, min babe <3   

Business partners with benefits - Eli, min babe <3
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1