Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man apr 03, 2017 6:52 am by Drystan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tirs mar 28, 2017 7:03 am by Aira

» Nyt bekendskab! - Dylan
Fre feb 24, 2017 7:41 pm by Dylan

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

Top posting users this month
Caleb R.

Mark Malkovi

Drystan

Niklaus

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5715 indlæg in 345 subjects

Share | 

Please, don't mind me.. - Andrew.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Aira

Humør : Uhm..
Fag : Biologi, Astrologi, Historie og Billedkunst.
Antal indlæg : 216

IndlægEmne: Please, don't mind me.. - Andrew.    Tirs dec 08, 2015 11:46 pm

Tid: Torsdag eftermiddag kl. 14.15.

Sted: Biblioteket.

Vejr: Regnvejr, med masser af blæst, køligt og trist vejr.

Omgivelser: Hele biologi klassen, opdelt i grupper og i gang med et nyt projekt.

Aira gik ind i biblioteket med et stykke papir i hendes hænder, med hendes opgave og navnet på personen som hun skulle i gruppe med. Hun holdte hendes bøger tæt på sig i den anden arm og hendes skulder taske hang tungt imod hendes side, fyldt med hendes andre bøger omkring emnet de skulle i gang med, notesblokke, en flaske vand og hendes penalhus. Hun var altid godt forberedt i forhold til mange andre i hendes klasse som lige nu bare sad og lavede alt andet end hvad de skulle.

Hun kiggede ned på navnet på personen som hun skulle i gruppe med. ”Andrew..” mumlede hun lavt.

Hun vidste ikke helt hvordan personen så ud, siden hun stadig var ny og ikke rigtigt kendte nogen i denne klasse overhovedet.. Hun gik længere ind i biblioteket og kunne ikke se nogen som sad alene. Deres lærer havde lejet biblioteket denne eftermiddag til deres projekt, så der ikke blev forstyrret ret meget. Den lille fe gik langt ind i det store lokale og fandt et bord nede i hjørnet hvor ingen sad, tæt på et vindue. Hun satte hendes bøger på bordet.

’Romantik, og hvordan det udvikler sig’- det var deres emne og Aira fandt det meget ubehageligt, fordi hun intet kendte til det, udover hvad hun havde læst. Hun satte sig ned i stolen med et suk, rettede lidt på hendes hvide kjole og lysebrune strømpebukser. Fandt hendes penalhus og notesblok, hun kunne i det mindste lave en lille brainstorm over emnet.
Hun trak blidt hendes hår elastik ud og lod det lange blå hår falde ned over hendes skuldre og kiggede ud af vinduet, fordybet i hendes tanker imens hun blidt nynnede lidt og tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Andrew

Humør : For det meste glad, til tider nok lidt for fjollet.
Fag : Historie, Biologi, Kemi, Geografi,
Antal indlæg : 125

IndlægEmne: Re: Please, don't mind me.. - Andrew.    Ons dec 09, 2015 12:10 am

Andrew var på vej ned til biblioteket, han var for sent på den fordi en flok af solens idiotiske bølle havde smidt ham i skralde spanden igen, og det resulterede jo i at han for det første skulle op af den, og så skulle han også op på sit værelse og skrifte tøj så han ikke lugtede at skald når han skulle ned og lave gruppe arbejde.
Derfor var han atter igen løbende ned af gangene selvom det ikke var tilladt. Han nåede biblioteket, og måtte stoppe op, da man jo skulle være stille der inde.
Han skynde sig dog lidt ind, og fik et ondt blik af lærerinden der pegede på hendes ud. Han smilede dog bare undskyldende og skynde sig ind.
Han kende ikke den pige han skulle være sammen med, som sådan. Men han vidste hvem hun var, nu var der jo heller ikke ret mange piger her på skolen der havde blåt hår

Han gik over til bordet en smule forpustet "Hej... undskyld jeg kommer for sent men jeg skulle lige..... når lige meget" måske skulle han ikke fortælle hende som det første at han var typen man smed i skraldespanden, selvom hun sikkert allerede havde gættet det.
Han smilede og satte sig overfor hende "Forresten så er det mig der er Andrew" sagde han med et smil mens han halede den ene bog op efter den anden fra hans taske.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Please, don't mind me.. - Andrew.    Ons dec 09, 2015 11:18 am

Aira kiggede op fra hendes tankegang og hun havde allerede skrevet en masse ord ned på hendes notesblok, for eksempel: kys, kram, nærhed, forelskelse, tæthed, dreng, pige, sammen og alt muligt andet. Hun smilte til ham varmt og nikkede lidt, dog var det tydeligt at hun stadig var lidt i ubehag over dette emne og at hun skulle sidde der med en anden dreng. ”Det gør intet, mit navn er Aira, dog ved du det nok allerede..” Hendes stemme var lav og hun vidste ham hendes blok. ”Jeg lavede lige en lille brainstorm over emnet og har taget en masse bøger med også.” Hun pegede på det store stak af 7 bøger ved siden af sig.

Hun kiggede derefter ned og hendes kinder blev lidt varme, for hun kunne ikke lade vær med at føle sig lidt som en nørd, med alle hendes noter og bøger. Dette emne burde ligge så nemt for mange folk, dog havde hun meget svært ved det, for hun af personlige oversager ikke har kunne være så meget inde i det, som andre. ”Har du tænkt nogle tanker over hvordan vi skal lave dette projekt?” Hun kiggede op på ham med hendes meget blå øjne imens hun pillede lidt ved hendes blyant.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: Please, don't mind me.. - Andrew.    Ons dec 09, 2015 2:48 pm

Andrew smilede da hun så op på ham og sagde sit navn "ja en lille fugl havde godt fortalt mig det" sagde han med et smil.
Han fik taget en lille stak med bøger op af tasken, som han syntes var relevante for emnet. Han så på det papir hun viste ham med sin brainstorm, han nikkede lidt over det. "hmm.. jeg har dog blot en rettelse" sagde han og tog sin blyant og stregede dreng og pige over. Han så på hende med et vamt smil "kærlighed er ligeglad med køn" sagde han blot og smilede varm till hende.
Han så mod de mange bøger hun havde taget med og kunne ikke lade vær med at smile.
"Dejligt at du er forberedt!... frygtede lidt at jeg skulle i gruppe med en af de der tøsser der slet ikke giver lave noget" sagde han med et smil
Det var virkelig dejligt at hun var en der virkede til at gide og lave noget.

Han lagde godt mærke til at dette var lidt ubehageligt for hende, og det kunne han faktisk godt forstå! Det var også underligt for ham at skulle være sammen med en han slet ikke kende, og så fordi det var et emne han ikke rigtig kende noget til.
Han så på hende da hun spurgte om hvordan han havde tænkt sig de skulle lave et. Han så lidt efter tænksomt på hende. "ja det er jo lige det..." sagde han og tænkte sig lidt om. Han så på hendes papir "men vi kunne jo ligge ud med at fortsætte med den der?"
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Please, don't mind me.. - Andrew.    Ons dec 09, 2015 3:02 pm

Aira nikkede lidt og så ham stege det med ’dreng, pige’ ud og smilte. Det var rigtigt, kærlighed kunne være blandt alt, både mellem to piger og to drenge for eksempel. ”Øhm.. Ja, vi skal også huske at lave nogle fors-forsøg..” Sagde hun lavt og kiggede på det stykke papir hvor opgaven var på.
Aira kunne ikke lade vær med at kigge ned, hun havde aldrig været ret meget inden for det med kærlighed, romantik eller noget af det fysiske, så dette var meget grænseoverskridende for hende. Hun greb papiret og skrev nogle flere ord ned. ’fysisk tiltrækning, familie, tiltro, tryghed’ skrev hun og kiggede op på Andrew for at få det bekræftet. ”jeg tog en bog med også, som jeg altid har tænkt godt om, jeg ved godt det er en historie og ikke nogle med fakta, men for mig er det rigtig kærlighed.” Hun trak en lille bog ud fra hendes stak og vidste ham den. ’Romeo og Julie’ hed bogen og det var en gammel klassiker når det angik kærlighed.

”jeg tænkte også på at vi kunne lave et lille spørgeskema eller.. Ja..” Hun trak hendes lille hånd igennem hendes hår og de lange blå lokker af hår fløj rundt. Det var lidt vildt i da, mest fordi hun flere gange havde rodet i det, fordi hun var så nervøs. Aira rettede sig om, trak noget af håret tilbage i en løs hestehale igen, dog var der stadig et par løse hår der hang ned, men lige nu var hun dog lidt ligeglad.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: Please, don't mind me.. - Andrew.    Ons jan 06, 2016 9:54 pm

Andrew smilede bare og kiggede lidt på det hun skrev, og nikkede da hun så op for at få det bekræftet. Han så mod hendes taske da hun snakkede om en bog hun havde med. Han kunne ikke helt undgå at smile over det da han så hvilken bog. "ja det er jo en klassiker!... men jeg vil give dig ret!" sagde han med et smil.

Han nikkede til det med et spørge skema "det er slet ikke nogle dårlig ide!.. Men hvordan skal vi gøre det? Skal vi spørge hvad de fleste ville kalde kærlighed, eller om de har oplevet det?" spurgte han så.
Han tog en tog op fra sin taske der hed "KÆRLIGHED I ALLE FORMER" Han lagde den på bordet og slog op. "Det har altid undret mig at nogle kan sætte procenter og beregninger på Kærlighed... Jeg mener.. der er jo lige så mange former for kærlighed som der er mennesker!" sagde han og så på Aira. Han vidste ikke om hun var enig, men det var da i hvert fald sådan han havde det.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Please, don't mind me.. - Andrew.    Ons jan 06, 2016 10:19 pm

Hun kiggede lidt på hans bog og lyttede til hans ord. Et lille smil dukkede op på hendes læber og hun nikkede. ”Ja, der findes utrolig mange former for kærlighed.” Hun greb et stykke papir og skrev nogle få ord ned. ”Hmm.. Jeg tænker at vi eventuelt skal spørge folk om begge ting. Hvordan de ser kærlighed? Og hvad de har oplevet.” Spurgte hun imens hun skrev nogle ord ned til sig selv, så hun kunne huske det til senere.

”Nu hvor vi har det på plads.. Så.. Hvad skal vi gøre med det eksperiment?” Spurgte hun lidt genert og kiggede lidt rundt. Nogle andre grupper var allerede i gang med for eksempel at kramme eller give kys på kinden eller sidde på ens skød.

Aira kiggede hurtigt tilbage igen, rødmede og pillede lidt ved en løs lok hår.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Please, don't mind me.. - Andrew.    

Please, don't mind me.. - Andrew.
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Broken mind - Eli (XXX)