Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man apr 03, 2017 6:52 am by Drystan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tirs mar 28, 2017 7:03 am by Aira

» Nyt bekendskab! - Dylan
Fre feb 24, 2017 7:41 pm by Dylan

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

Top posting users this month
Caleb R.

Mark Malkovi

Drystan

Niklaus

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5715 indlæg in 345 subjects

Share | 

Nyt bekendskab! - Dylan

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
Dylan

Humør : Som den romerske kejser, Marcus Aurelius, engang sagde: "NEEJ! Jeg vil ikke ud af sengen!"
Fag : Psykologi og Kunst
Antal indlæg : 38

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Søn dec 27, 2015 10:51 pm

Han så overrasket på hende da hun tilbød ham et kram, men tog akavet og taknemlig imod det. Han rejste sig, lagde armene om hende og hvilede sit hoved på hendes skulder. Det var lidt underligt for ham at være så fysisk tæt på nogen andre end Monique, han havde efterhånden vænnet sig til ikke rigtigt at tale med andre. Efter lidt tid trak han sig væk "Jeg VAR en skytsengel, men jeg kunne ikke fuldføre min opgave, og da jeg "kiksede" brød jeg sammen" han gik lidt bagud og vendte ryggen til hende, han begyndte at trække op i sin trøje og afslørede derved de små stumper der engang havde været hans vinger "Jeg var ikke længere værdig til at bære titlen "Engel" så de tog symbolet på det at være en engel; de tog mine vinger" Han lod trøjen dumpe ned på plads og vendte sig igen om mod hende. Nu vidste hun hvad han var, en falden, og han forstod godt hvis hun ikke havde lyst til at være sammen med ham kunne han godt forstå hende, han brød sig heller ikke meget om at være sammen med folk som ham.

For hurtigt at skifte emne tog han sin skitse blok op fra bordet og viste hende hvad han havde siddet og tegnet på, det var godt nok kun en skitse, men han var nu rimeligt stolt af den: En hurtig tegning af hende ”Jeg ville gerne sige tak, fordi du hjalp mig med at finde bogen, men jeg vidste ikke helt hvordan, så jeg lavede den her… mumlede han, og ventede lidt på at hun skulle råbe at han skulle forsvinde eller noget i den stil, faldene var ikke særligt vellidte, selv ikke blandt overnaturlige væsner.         

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Milla

Humør : for det meste glad
Fag : Musik, Kunst, Biologi, Drama og Historie
Antal indlæg : 122

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Søn dec 27, 2015 11:08 pm

Hun smilede en smule da han valgte at kramme hende igen. Og Hun håbede da også at det hjalp bare en smule.
Hun lyttede til hvad han fortalte og undrede sig lidt over at han vende ryggen til hende. Hun blev dog noget overrasket over at se hans ryg. Der var ikke andet tilbage end noget der engang havde været et par vinger. Hun bed sig en smule i læben over det. Hun fik virkelig ondt af ham, og kunne ligefrem mærke en kæmpe klump i sin mave.
Da han igen vende sig mod hende havde hun blot et sørgmodigt udtryk i øjnene. Hun havde næsten lyst til at kramme ham igen. Men hun var helt sikker på at det ikke ville hjælpe ret meget.

Hun kom dog ud af tankerne da han pudselig tog sin blok op. Hun så på ham som han sagde at han gerne ville takke hende, og at han havde tegnet den der. Hun så på regningen, og kunne tydeligt genkende sig selv. Hun spærrede øjnene op, og måbede næsten "Wow!... har du lige siddet og tegnet den?... hvor er den god!" Hendes øjne lyste helt op, og hun glemte næsten alt om det de lige havde talt om. Hun smilede stort til ham med et varmt blik "den er virkelig smuk! også selvom det kun er en skitse! Du er VIRKELIG god" roste hun ham og så ned på tegningen igen med et helt andet udtryk end før. Hun var slet ikke i nærheden af at virke trist
Vis brugerens profil
Dylan

Humør : Som den romerske kejser, Marcus Aurelius, engang sagde: "NEEJ! Jeg vil ikke ud af sengen!"

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Tirs dec 29, 2015 2:29 pm

Han blev lettere overrasket over hendes reaktion, han havde næsten forventet at hun ville løbe skrigene væk eller noget i den stil. Han rev forsigtigt tegningen ud af blokken og gav den til hende, han kunne jo godt arbejde mere på den, men hun havde været så glad for den allerede at han ikke ville risikere at ødelægge den. "Jeg lavede den til dig, så her, hvis du da vil have den" Han smilede forsigtigt, han anede ikke hvordan han skulle opføre sig omkring hende, nu hvor hun vidste, ja, stort set det hele. Det var aldrig sket før, nu hvor han tænkte over det, havde han aldrig fortalt nogen om det, den eneste anden, udover Milla, der vidste det, havde set det ske. 

Han gik tilbage til sin stol "Nu er det vist også på tide at jeg får noget at spise" Mumlede han, mens han fiskede sit første stykke ud af æsken og proppede det i munden. Det var en god pizza, han forstod godt at det var deres mest solgte slags, og det var helt klart bedre end cafeteria mad. ”Gud hvor jeg elsker pizza” godt nok var han over 1000 år gammel, men på nogle punkter var han stadig som en helt almindelig teenagedreng. Han slugte hurtigt stykket og skyllede det ned med noget sodavand, uden at skænke at han måske lignede en idiot en tanke.   
Vis brugerens profil
Milla

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Tirs dec 29, 2015 2:43 pm

Hun så overrasket på ham da han rakte hende tegningen, hun tog stille imod den mens hun næsten så helt paf ud over hun havde fået den. Men et stort og bredt smil formede sig på hendes læber, og hendes øjne lyste helt op. "Mener du det!... Tusind tak!"
Det var lidt underligt for hun kunne slet ikke stoppe med at smile. Selvom det kun var en skitse, så var den VILDT flot. Og hun var vild med den.
Hun nær studerede den og kunne ikke lade vær med at være utrolig imponeret over hvor mange detaljer han havde fået med selvom det var en skitse.
Hun gik om til sin taske og hen en tynd sort Mappe frem. Sådan en ud af noget hårdt pap med elastikker til at lukke den. Hun åbnede den op, og en masse tekster og noder kom til syne "jeg ligger den her ned, så sker der ikke noget med den"
Hun ville blive meget ked af det hvis den gik i stykker.

Hun satte sig selv ned, og kunne virkelig ikke lade vær med at smile over Dylan da han ellers begynde at køre Pizzaen i hovedet. Hun tog selv et stykke. Den var virkelig god. Hun grinte lidt over det han sagde. "Jeg elsker Pizza, men har kun fået det få gange"
Det var jo ikke ligefrem fordi Pizza var noget man spiste i de kræse hun kom fra. Tvært imod. "Getto spise..." som hendes mor kalde det.
Men man kunne nu også godt blive træt af kaviar og hummer hele tiden! Ikke at hun ikke kunne lide dyr og god mad, men det kunne virkelig også blive kedeligt! En gang i mellem ville hun ønske at hun bare havde været som alle andre unge mennesker og spist buger og pommesfritter! Hun betragtede Dylan lidt mens han kastede i hovedet. Hmm.. hvordan kunne det være at hun var så rolig og afslappet omkring ham? Det var lidt som om hun havde kendt ham længe?.. Men i virkeligheden havde de kun kendt hinanden et par timer!
Vis brugerens profil
Dylan

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Tors dec 31, 2015 9:47 pm

Han smilede tilfreds og kom med et lille glædesfyldt suk "Pizza er for godt til ikke at spise det ofte" Hvis han kunne ville han leve af pizza, men det ville nok blive alt for dyrt i det lange løb og han var alt for nærig til at betale, og så var han alt for doven til at det ville gavne ham, ikke at han tænkte meget over det. "Hey hvad er klokken ved at blive?" Han var utroligt glad for at hun ikke havde flygtet fra ham, og at hun stadig behandlede ham som en ven, men han havde ikke lyst til at tilbringe hele natten på biblioteket, uanset hvor meget sodavand og pizza de havde.  

Han kunne godt lide at være sammen med Milla, hun havde et eller andet over sig, måske fordi hun også havde en mørk fortid som hun helst ikke ville tale om, eller det faktum at de havde kunst sammen, hvilket betød at hun også kunne lide kunst, (måske ikke ligeså meget som ham, men det betød ikke noget) eller begge dele, de havde ting til fældes og det i sig selv kunne han godt lide. Det var ikke som at snakke med en man var stødt på i en klasse, det var virkelig som om hun kendte ham, det gjorde hun vel også på en måde, hun kendte til hans fortid, hvilket var meget mere end dem han gik i klasse med kendte til, men hun havde også delt sin fortid med ham. De kendte begge to til den andens fortid, deres mørkeste tanker omkring det og hvad det havde gjort ved dem, Milla var alt andet end bare en klassekammerat, og den slags venner havde han ikke mange af lige for tiden. Næste gang de havde time ville han sikre sig at han sad ved siden af hende, det måtte være hyggeligt at være en af dem der kunne tale med en af de andre mens man arbejde, det havde han som sådan  ikke prøvet før. Han havde prøvet at besvare nogle spørgsmål eller udveksle et par sætninger, men at have en dissideret samtale med en person man så som en ven midt i undervisningen på akademiet, havde han ikke prøvet før. 
Vis brugerens profil
Milla

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Søn jan 03, 2016 12:41 am

Hun smilede bare over ham. Det havde han nu ret i. Og hun tænkte da også at det bestemt var noget hun ville spise oftere! Men det var måske også fordi hun ikke skulle spise det helt alene at det smagte så godt! Selvom det lød mærkeligt, så kunne mad bare smage SÅ meget bedre når man spiste det sammen med nogle.
Hun så op på ham da han spurgte til klokken, og fiskede sin mobil frem fra sin jakkelomme. Wow! "Hold da op! Klokken er næsten ni!" sagde hun overrasket. Det var utroligt at tiden var gået så stærkt! Men de havde jo også været både koncentreret og haft det sjovt. Hun så på Dylan og smilede "Vi må nok hellere se at blive færdige.. de løser af kl ni. Så vi har 12 minutter"
Hun begynde selv at pakke de bøger sammen som hun havde haft lånt. Hun så på bogen som Dylan havde fundet "skal du låne den med? Eller skal jeg sætte den på plads for dig?" spurgte hun mens hun allerede havde favnen fuld af bøger.

Hun kunne egentlig ikke lade vær med at være lidt trist over at klokken allerede var så mange! Hun kunne virkelig godt lide at være sammen med Dylan! Han var god at snakke med, og bare det faktum at han ikke havde grinet af hende, men derimod selv fortalt hende hans egen mørke fortid. En fortid der selvfølgelig slet ikke kunne sammenlines med hendes teenager problemer. Hans var ikke bare et rygte (der højest sansynligt var sandt). Hans var noget der havde plaget ham i ufattelig lang tid.
At se sin bedste ven dø, og som oven i købet er en han skulle beskytte? Hun kunne ikke lade vær med at have ondt af Dylan. Og samtidig forundres! Hvordan kunne han virke så glad? Hvordan kunne han overhoved magte at smile?

Hun kunne ikke lade vær med at føle sig en smule ynkelig. Tænk at hun lod noget så dumt som at hun måske ikke var hendes fars datter, slå hende sådan ud? Når Dylan kunne smile og være glad selvom der var sket så forfærdelige ting for ham.. så kunne hun også!
Vis brugerens profil
Dylan

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Tirs jan 05, 2016 5:40 pm

Han så op på hende med et lettere forivret udtryk og munden fuld af pizza "12 minutter?"  Han begyndte at pakke ting sammen og stoppe dem ned i sin taske. Da hun spurgte til bogen, stoppede han op og prøvede at få øje på bogen. "Jeg tror ikke at jeg skal bruge den mere, og hvis jeg skulle få brug for den, så ved jeg hvor den er" Han sendte et stort smil mod hende "Jeg rydder op her, hvis du sætter bøgerne på plads" Han begyndte at samle flaskerne sammen og lage dem i en pose han hev op af tasken, det var måske nok noget underligt noget at bære rundt på, men man vidste aldrig hvornår man fik brug for en. 

Det var nu alligevel trist at de skulle til at gå, han kunne godt lide at være på biblioteket, og han kunne godt lide at være sammen med Milla, måske kunne de gøre det igen, og denne gang kunne han måske lave noget skole arbejde i stedet for at tegne. Tanken om skolearbejde var ikke i sig selv noget der tiltalte ham, men han blev nok nødt til at gøre det på et eller andet tidspunkt, at dumpe var ikke på hans liste over ting der skulle prøves. Han var klar til at gå og alt var pakket og klart, nu ventede han bare på at Milla ville komme tilbage og så kunne de gå. Mens han ventede lod han blikket glide rundt, der var helt tomt, og han undrede sig kort over om bibliotekaren overhovedet stadig var på biblioteket, måske var hun nede i køknet for at få noget at drikke? Hans spørgsmål blev besvaret da bibliotekaren kom gennem døren der førte ud til baglokalet. *Gad vide hvor længe vi har været alene* tænkte han, en anden tanke slog hurtigt ned i ham og med det fulgte en række spørgsmål, hvad nu hvis der var nogen der havde set hans ryg? Havde Milla og han været alene da det skete? Hvad ville der ske hvis andre på skolen fandt ud af det? Ville han kunne snakke sin vej ud af det? Ville han blive bortvist? Nej, de kunne da ikke bortvise ham på grund af hvad han var, det var racistisk, på en måde da…

Vis brugerens profil
Milla

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Ons jan 06, 2016 10:06 pm

Milla måtte virkelig tage sig sammen for ikke bare at skrige af grin da Dylan valgte at se op på hende med dette helt chokerede blik, og så munden fuld af mund.
Hun nikkede lidt til ham.
Hun smilede bare da han sagde at han ikke skulle bruge bogen men at han nu vidste hvor den var. Hun gengælde hans smil. Det var virkelig sært! Hun havde aldrig mødt en der kunne få hende til at smile på den måde Dylan kunne. Han skulle faktisk ikke engang gøre noget særligt, det virkede bare så naturligt at smile når man var sammen med ham.

Hun samlede alle bøgerne sammen, og begynde at sætte dem på plads. Hun kunne dog stadig ikke helt lade vær med at tænke over hvad der var sket. Hun havde fortalt ham om sin familie, hendes tanker og følelser, og han havde fortalt hende om sin mørke og dystre fortid. Og de havde ikke kendt hinanden mere end et par timer?
Hvordan kunne det være at hun følte sig så tryg omkring ham? *Men hvad så nu?*
Hun håbede virkelig ikke at dette var sidste gang de talte sammen! *Hvad tænker du på! I har Kunst sammen dit fjols* Det var også sandt! De så jo hinanden i timerne.

Da hun blev færdig med at sætte bøgerne på plads, kom hun tilbage og tog sin taske. Hun så på ham med et smil. "Klar til at smutte?" spurgte hun med et roligt smil. Hun håbede virkelig de kunne gøre det her igen! Hun kunne lide at bruge tid sammen med Dylan! Han var virkelig noget for sig selv. Han var ikke en af de der fyre der blot var sød fordi han ville i bukserne på en. tvært imod! Det var nok det sidste hun ville tænke om Dylan. Det havde han for meget pli og selv respekt til.. eller.. det var i hvert fald det hun havde fået indtryk af.
Vis brugerens profil
Dylan

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Tors jan 07, 2016 7:11 pm

Han havde stået i sine egne tanker, og hoppede nærmest da hun talte til ham, han havde slet ikke set hende komme. "Øhh, ja. Lad os det" mumlede han og snublede let over ordene, han skulle lige tilbage på jorden. Han var faldet lidt mere til ro, efter at han havde overbevist sig selv om at der ikke var nogen der havde lagt mærke til hans ryg, han havde jo også stået med ryggen vendt væk... Han var måske lidt roligere nu, men han var stadig nervøs, og han var rimelig sikker på at Milla kunne mærke det. Han gik hen og holdte døren åben for hende, det var han jo nærmes opdraget til, og så kunne han også godt lide hvordan pigerne normalt reagerede, som om de aldrig havde prøvet at en dreng "på deres alder" ville holde døren for dem af egen fri vilje. 

"Hvad med at vi finder et andet sted at spise det sidste af pizzaen?"  Der var stadig et par stykker tilbage og han ville helt ærligt ikke tilbage til byen allerede, han ville faktisk bare sidde og spise pizza og snakke med Milla. Men han ville ikke tvinge hende, måske skulle hun tidligt op i morgen og stadig nå at lave lektier, men der var jo stadig en chance for at hun havde en smule tid til overs. Gangen var tom, hvilket ikke var så underligt da klokken jo var ni, og de fleste af skolens elever nok var over ved kollegieværelserne, hvorfor skulle de også være på skole delen så sent? Der var ikke så mange der sad på biblioteket til kl. ni, det havde han heller ikke selv gjort under normale omstændigheder, men han var nu glad for at det var sket, nu var han lidt tættere på at gøre skolen til et sted hvor han følte sig hjemme.   

Vis brugerens profil
Milla

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Lør jan 09, 2016 1:48 pm

Det var faktisk ret tydeligt at ha var nervøs. Men over hvad ar hun i tvivl om! Var det på grund af det de havde talt om tidligere? eller var det noget andet. Hun overvejede om hun skulle spørge.. Men på den anden side! hun havde vist fåret mere end rigeligt af vide om ham i dag. Han skulle vel også have lov til at have bare lidt for dig selv.
Da han valgte at åbne døren for hende, blev hun først lidt overrasket! Men på den anden side, hun havde jo fået af vide at han var temmelig gammel, så det var sikkert noget han var vandt til at gøre. Hun smilede sød til ham "tak" kom det sødt fra hende inden hun gik ud.

Gad vide hvad de skulle nu? Skulle hun bare gå ned til sig selv? Hvordan skulle hun sige farvel, og skulle hun regne med at de kom til at snakke sammen igen? Hun kunne godt mærke at det faktisk gik hende på, hvilket var lidt underigt. Hun kende ham jo stort set ikke! Dog blev hendes grubler og bekymringer redet da hun hørte hvad han spurgte om. Så han ville gerne tilbringe lidt mere tid samme med hende? Hun så eftertænksom ud "hmm... det meste af skolen bliver låst af her om aften" Mumlede hun lidt.
"men vi kan gå ned på mit værelse hvis det er?" Hun tænkte slet ikke på, at det at gå ned på hinandens værelser, i hvert fald en dreng og en pige, kunne for nogle tydes forkert. Men i dette tilfælde var det nu mere for at de ikke skulle sidde i mørke og på en aflåst skole.
Vis brugerens profil
Dylan

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Lør jan 09, 2016 8:47 pm

Han havde ikke gået på skolen så længe, men på mange af dem han havde været på før, havde det ikke været tilladt for drenge at befinde sig på pigerenes værelser efter et bestemt tidspunkt, og omvendt. "Det vil jeg da gerne, men hvis vi bliver "fanget" af en opsynsførende, eller noget i den stil, skal jeg vel ikke regne med at blive bortvist, få så må jeg takke nej." Grinede han, han regnede nu ikke med at han ville blive smidt ud, men han boede jo ikke på skolen, men i byen i nærheden, så han kendte ikke reglerne for skolens kolligie, men han vidste dog at der var både enkelt- og flerpersons- værelser. * Gad vide om hun har en bofælle eller om hun har sit eget værelse* tænkte han kort mens de gik. 

”Uanset hvor mange gange du går ned af en tom skole korridor efter mørkets frembrud, vil det altid være skræmmende” Han havde ikke tal på hvor mange gange han havde opholdt sig på  en skole midt om natten, hvilket nok var en smule underligt, nu da han tænkte over det, men for ham var det nu meget normalt. Nu da han tænkte over det, lavede han mange, mange, underlige ting, som han meget sjældent havde styr på, måske var det derfor han så tit havnede i problemer. Han kikkede ned på sit ur, det skulle helst ikke blive alt for sent før han vendte næsen hjem ad, ellers ville det blive alt for svært for ham at komme ud af sengen morgen efter, og han var ikke sikker på om han havde en morgen time eller ej…   
Vis brugerens profil
Milla

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Lør jan 09, 2016 9:03 pm

Milla smilede over hans spørgsmål. "Egentlig må man ikke være på hinandens værelser efter 21.. men der bliver ikke tjekket.. Min nabo har KONSTANT en fyr med over, og hun er aldrig blevet snuppet, og dem der er, har bare fået en repremante" sagde hun og kom i tanke om at det selvfølgelig ikke var sikkert at han havde samme syn på reglerne som hun havde, hvilket var at de kun var til for at blive budt.
"Men det er helt okay hvis ikke du har lyst!" fik hun sagt, også en anelse for højt.

Hun så på ham da han sagde det med korridoren, hun havde faktisk aldrig tænkt over det, men hun mærkede pludselig hvordan det løb koldt ned af ryggen på hende, Og pludselig var hun vikelig glad for at Dylan var der. Hun havde ikke været vild med at gå her selv. "Tak for det... nu kan jeg da ikke tænke på andet når jeg går her selv frem over" grinte hun lidt og slog armene om sig.

Hun begynde at gå mod værelserne, så måtte Dylan jo beslutte sig for om han ville med eller ej. Men hun håbede da lidt på at han var okay med lige at bøje den her regl, Bare for i aften.
Hun så på ham med et smil.
Vis brugerens profil
Dylan

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Man jan 11, 2016 10:00 pm

Han havde ikke noget imod at bøje reglerne en smule, og at få en repremante var ikke noget der betød så meget for ham. Han kunne ikke lade vær med at tænke på at det måtte være utroligt irriterende at have en nabo der konstant havde besøg. Da hun hævede stemmen hoppede han helt, det havde han bestemt ikke regnet med. ”Det mindes jeg nu ikke at ha’ sagt, men godt at vide at du ikke vil slå mig omkuld og slæbe mig efter dig” grinede han.

Hendes sætning fik ham til at smile, det havde ikke været hans mening at plante den ide i hendes hoved, men han kunne ikke lade være med at finde det bare en lille smule sjovt. Han lagde en arm om hende og gav hende et lille klem, ”Men lige nu har du en stor stærk, tidligere, engel til at passe på dig” Han mumlede da han sagde tidligere, men ellers talte han klart og tydeligt.     

Han kunne godt lide hendes smil, hun var en meget glad sjæl, eller det havde han i hvert fald indtrykket af, hun havde ikke ladet sig slå ud af hendes problemer. Jo det gik hende på, men hvem ville ikke være påvirket af sådan en situation? Det var ikke lige frem verdens fedeste nyhed at få.

Med et smil på læben begyndte han at gå efter hende, så let slap hun ikke af med ham  
Vis brugerens profil
Milla

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Man jan 11, 2016 10:20 pm

Hun grinede lidt af det han sagde "hmm man ved jo aldrig" grinte hun lidt og puffede blidt til ham. Det var nu rart at have en man kunne fjolle og grine med! Det var utrolig længe siden hun havde prøvet det.
Dog blev hun utrolig overrasket over at han lagde armen om hende, og klemte hende, da hun sagde at hun nu havde den tanke på hjerne. Hun vidste godt at hun tidligere havde givet ham et kram, men alligevel! Hun blev faktisk så overrasket over det, at hun ikke kunne undgå at rødme, men hun kunne heller ikke lade vær med at smile lidt.
"Du er jo stadig en engel.. Bare ikke en skyts engel" Sagde hun og så på ham med et blidt smil.

Dylan var virkelig en sød fyr! På alle måder. Der var intet ved ham hun ikke brød sig om! Selvfølgelig kende hun ham heller ikke så meget endnu, men hvad hun havde set, kunne kun gøre hende glad for at Dylan valgte at sætte sig overfor hende i biblioteket i dag!

Underligt anede hun ikke hvad hun skulle sige mens de gik op mod værelset. Faktisk nu hun tænkte over det, så ville dette være første gang hun overhoved havde nogle på sit værelse! Ikke bare en dreng, men i det hele taget!
Og pludselig slog det hende også at der lå noder ud over det hele på hendes seng! Åh nej! Hvad hvis han tænkte hun var sådan et kæmpe rodehoved og at hun var SYGT mærkeligt fordi hun bare havde noder ud over det hele!. NEJ!.. Sådan ville Dylan da ikke tænkte!? Eller.. ville han?
Vis brugerens profil
Dylan

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Tors jan 14, 2016 8:40 am

Han kunne ikke lade være med at smile da han så at hun rødmede, hun var nu ret kær. Han havde aldrig regnet med at hans, hvad der skulle ha’ været en hurtig, tur på biblioteket havde endt med at han havde fået en ny ”ven”. Kunne han overhovedet tillade sig at kalde Milla for en ven? Jo, det ville han da mene at hun var, det var i hvert fald sådan han så hende, han delte ikke sin fortid med hvem som helst, og det virkede også som om at hun så ham som en ven, hun virkede i alt fald til at hygge sig. At de ikke snakkede på vej op til hendes værelse, påvirkede ham ikke, efter hans menig var stilheden ikke akavet, men den der venlige og afslappede stilhed, som man kunne sidde og lave ingenting i, i lang tid. 

Han var nysgerrig efter at se hendes værelse, det kunne fortælle meget om en person hvordan de boede og hvordan de havde indrettet sig. Han havde jo allerede dannet sig et billede af hvordan hun var som person, og han regnede ikke med at hun bare havde et standart kollegie værelse, men at hun havde gjort det til sit eget, hun virkede til at være alt for kreativ til bare at bruge de møbler der var på værelserne i forvejen, uden at gøre noget ved dem først. Han havde set at hun havde nogle noder i en mappe, så mon ikke at der var flere på hendes værelse, og måske endda nogle få ting fra kunst.        
Vis brugerens profil
Milla

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Ons jan 20, 2016 12:06 pm

Da de kom ned til hendes værelse, låste hun op for sin dør. Hun så på ham "uhm... Der roder nok en smule erkende hun. Hun åbende døren ind til sit værelse, og gik ind.

Hendes værelse var meget neutralt med hendes møbler, en af de senge der var vlevet sat til rødighed, men med noget virkelig farvestrålende dynbetræk. Hendes skrivebord var også et helt almindligt et, men med en blå/grøn bordlampe. Bordet var fyldt til med noder, papiere og en masse andet.

På hendes vægge hang der nogle få af hendes egne tegninger. Det var ikke som Dylans billeder, men det så da okay ud. De fleste billeder var af de samme 3 dyr. En sort langhåret kat, en sort panter og en ugle.

Hun skynde sig hen til sengen, og fjernede nogle noder der lå ud over sengen. Hun foldede dem sammen, og så på Dylan. "du er velkommen til at sætte dig på sengen" sagde yun med et smil
Vis brugerens profil
Dylan

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Tirs jan 26, 2016 4:09 pm

Han gik smilene rundt og kikkede sig lidt omkring. Han kunne godt lide hendes tegninger, selvom at han godt vidste at kunst ikke var hendes førstevalg, var hun meget dygtig. "Hvorfor lige de her 3 dyr igen og igen?" Han havde også selv nogle ting han foretrak at tegne, men der var noget særligt over hendes valg af dyr, han kunne dog ikke sætte fingeren på hvad det var...

At der roede lidt, betød skam ingenting, hvis hun så hans lejlighed ville hun nok få sig et mindre anfald, Han var ikke så god til at rydde op. De der overhovedet fik lov til at se hans lejlighed vidste godt, og havde for længst accepteret, at han var et rodehoved. Maling og lærreder, samt papir og blyanter kunne altid findes på de mærkeligste steder og tidspunkter. Han satte sig på sengen og satte pizza bakken fra sig på hendes skrivebord, den var sikkert ved at blive kold, men det var okay, kold pizza var stadig god pizza, eller det var det i hvert fald efter hans hoved.        
Vis brugerens profil
Milla

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Tors jan 28, 2016 11:39 am

Hun bed sig en smule i læben da han spurgte til dyrene. Hmm skulle hun fortælle det? Det kunne hun vel godt! Han havde jo lige fortalt hende at han var en engel, ikke bare en engel, men også en skyts engel.
Hun kløede sig lidt i nakken ”de er mine dyr.. altså… mine indre dyr!.. Jeg er formskifter” sagde hun stille. Hun pegede på den sorte kat ”Katten er det dyr jeg bruger mest.. uglen er lidt det dyr jeg bruger når jeg… tja.. har brug for at komme væk fra det hele!... og panteren bruger jeg kun når jeg får brug for at forsvare mig.. eller når jeg bare føler for det” sagde hun roligt.
Hun så lidt på sine tegninger ”Jeg fik min bror til at tage billeder af mig i min dyre form, bare at jeg selv vidste hvordan jeg egentlig så ud” sagde hun med et lidt flovt smil. Det var virkelig pige agtigt at ville vide hvordan man så ud.

Hun så på ham som han satte sig i sengen, og satte sig selv i den anden ende af den. Hun trak benene op under sig. Hun så på ham ”Må jeg spørge om noget?” sagde hun stille. Men spurgte nu alligevel selvom han ikke nåede at svare. ”Jeg ved ikke så meget om engle.. men.. har i nogle særlige evner? Jeg mener ud over at have vinger?.. Jeg har jo kun den evne at kunne forvandle mig.. ikke andet.. ud over et, er jeg et menneske” sagde hun stile og så på ham.

Hun ville virkelig gerne vide mere både om ham, men også om hans art. Hun havde lyst til at snakke med Dylan noget mere. Han virkede virkelig som en sød fyr.
Hun rakte hen, og tog pizza bakken snuppede et stykke og rakte den til ham, som et spørgsmål om han ville have et stykke mere.
Den var godt nok lidt kølig, men smagte stadig helt fint.
”Her du for resten en kæreste?” spurgte hun pludseligt. Det var nu ikke et udspionerende spørgsmål, men mere fordi hun gerne ville vide mere om ham
Vis brugerens profil
Dylan

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Lør feb 06, 2016 11:16 am

Han lyttede opmærksomt da hun fortalte ham hvad hun var, han havde godt fornemmet at hun ikke var helt menneske, men han havde ikke gættet på formskifter. Katten og panteren mindede meget om hinanden, de var begge katte dyr og han undrede sig kort over hvordan uglen passede ind i det hele, men han vidste ikke særligt meget om formskiftere eller hvordan det hang sammen, så han slog det hurtigt hen. Det måtte være en underlig følelse, sådan at skifte fra menneske til et dyr, alt ændrede sig jo. Han syntes på ingen måde at det lød underligt at hun gerne ville vide hvordan hun så ud i sine dyre former, det var jo ren nysgerrighed, han ville da også gerne vide hvordan han så ud hvis han lige pludselig skiftede form. 

Han smilede lidt da hun bare snakkede videre, uden at vente på hans svar. ”Det er et godt spørgsmål, det afhænger af hvilken slags engel du er og også lidt af din personlighed, tror jeg. Jeg ved stadig ikke hvad mine evner er, hvis jeg da har nogle, men af en eller anden grund udstråler jeg en aura der får folk til at føle sig godt tilpas, selv om det er mere normalt for faldne at få folk til at udstråle kulde og uhygge” han trak på skulderne ”Og så er der lige det at mit blod er utroligt sødt, så jeg er en omvandrende vampyr magnet” kort efter han havde mistet sine vinger, havde han måtte være meget forsigtig med alt, men nu holdte de fleste vampyrer sig på afstand af ham på grund af Monique, hun var en meget kraftfuld vampyr og hendes ”duft” sad altid på ham fordi de var så meget sammen.

Ham missede med øjnene af hendes spørgsmål om hvorvidt han havde en kæreste, det havde han ikke været forberedt på ”Øhm, ikke som sådan. Nej det kan jeg ikke sige at jeg har, hvorfor?” han var nogenlunde ligeså nysgerrig som en almindelig huskat, hvilket i hans verden var meget.   

//Jeg beklager virkelig det sene svar, men jeg er ved at skrive den største opgave i mit semester og er en smule stresset//         
Vis brugerens profil
Milla

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Ons feb 10, 2016 7:14 am

Det var faktisk dejligt at fortælle nogle om hvad man var. Der var nok mange der havde undret sig over at hun altid tegnede de der dyr.
Hun var stadig selv meget i tvivl om hendes race, hun havde altid fået af vide at nogle fomskiftere kunne få særlige evner. Men det var meget Sjælland.

Hun lyttede til hvad han fortalte. Og kunne KUN give ham ret! Han var yderst behagelig at være sammen med. Og man følte sig altid tilpas. Hun kunne ikke undgå at smile ”ja jeg kan kun give dig ret” grinte hun lidt. Dog overraskede det hende at der var så stor forskel på en almindlig og en falden engel.
Hun lagde hovedet lidt på skrå da han sagde det med blodet. Hmm ja hun havde godt hørt noget om at engle blod var noget af det der blev sat mest pris på fra Vampyrens side, eller andre bloddrikkende væsner.

Hun så på ham da han sagde at han ikke havde kæreste, men hun syntes nu alligevel at han trak lidt på det. Hun grinte lidt da han spurgte hvorfor ”Jeg er bare nysgerrig.. sorry! Men det er jo også meget rart at vide om der var en der ville blive sur over at jeg havde inviteret dig ned på mit værelse” små grinte hun lidt.

Hun betragtede ham lidt, hmm det ville ellers ikke have undret hende hvis han havde en kæreste, han så jo godt ud! Men måske var han ikke lige ven der tyde som alle damerne faldt i svime over. De der typiske sportsidioter der ikke lavede ret meget andet end at rande rundt og knevre om sport

//Det gør slet ikke noget! Jeg var selv noget tid om at svare^^
En gang i mellem sker der jo også noget uden for siderne XD//
Vis brugerens profil
Dylan

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Søn feb 14, 2016 3:13 pm

Han trak på skulderne da hun gav ham ret. Han vidste godt at hun kunne mærke det, det kunne alle og sådan havde det været siden han var lille, hvilket efterhånden var ved at være længesiden. Han grinede lidt af hendes kommentar ”Hvis jeg havde en kæreste, ville jeg da håbe at de stolede nok på mig til at lade mig bestemme i mit eget liv” sætningen var sagt i sjov og med et smil på læben, men der var en undertone af seriøsitet, at være i et forhold hvor den ene bestemte det hele, var ikke sundt for nogen, heller ikke engle.            

Han lod blikket gilde rundt på hendes værelse endnu en gang, som for at sikre sig at han ikke havde overset noget. Han kunne godt lide hendes stil, hedes tegninger gav det et personligt præg og gjorde det virkeligt hyggeligt at være der inde. Måske skulle han til at finde nogle flere venner, og være bare lidt mere social, han kunne vel ikke bruge hele evigheden alene, kunne han? Der var bare lige et problem, han var ikke særligt god til alt det der sociale, han var generelt ikke god ting der krævede kontakt med fremmede folk.

”Okay, det er lang tid siden jeg sidst oplevede sådan et kollegiums liv, men hvordan kan du holde ud at der hele tiden er andre mennesker omkring dig?” Han forstod det ikke på nogen måde, hvis man kunne høre sine naboer inde i sin egen bolig, boede man ikke langt nok væk. Hans engen lejlighed var lydtæt, ikke én lyd slap ind eller ud derfra.      

Vis brugerens profil
Milla

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Tirs feb 16, 2016 3:47 am

Hun smilede over det han sagde! "sådan burde det vel være i alle forhold!.. Desværre er der alt for mange der kun finder sammen fordi de syntes at modparten er lækker eller sådan" sukkede hun irrateret. Alle folk i dag gik kun ud med hinanden på grund af det ydre.

Der var ingen der forelskede sig mere fordi faktisl var virkelig forelslet i hinanden.
Hun kunne ikke helt lade vær med at betragte ham mens han kiggedd på hans værelse. Han havde virkelig rart i at han var behagelig at være i nærheden af. Hun følte sig både roligt og afslappet i nætheden af ham.

Hun grinte lidt over det han sagde. Hun tog sine høre telefoner frem "derfor har jeg dem her!" grinte hun lidt. Hun smilede og slappede af. "Ellers går jeg tur.. Eller.. Sidder på biblioteket" det sidste kom med et grin. Hun var ikke selv god til larm, men hun havde intet valg.

"jeg ville virkelig gernd bo et sted med mere privat liv... Men jeg har ikke råd, og mine forældre vil ikke betale" sagde hun roligt og trak på skulderen
Vis brugerens profil
Dylan

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Fre feb 19, 2016 3:03 pm

Han smilede til hende, det var da rat at der var nogen i dette århundred der ikke var overfladisk  Han tænkte tilbage på de gode gamle dage, hvor man ikke tænkte på hvordan den anden så ud, den gang det ikke var vigtigt. “ Det er en skam, men det er jo folks eget valg om de er ligeglade med personligheden” mumlede han

Han kunne ikke lade være med at grine da hun tak hovedtelefonerne frem, de var også et af hans mest nødvendige redskaber, han kunne ganske enkelt ikke leve uden dem. ”Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden mine hovedtelefoner, jeg tror jeg ville være blevet sindssyg for længe, længe siden hvis jeg ikke havde haft dem” og dog det var jo en rimelig ny opfindelse, men han havde nu altid holdt meget af musik.

”Det er da træls, hvis det er dem der vil have at du skal være her, burdte de da i det mindste sørge for at du har det godt. Ikke at det her ikke er godt, men hvis det påvirker dig så meget, skulle man måske finde en anden løsning”        
Vis brugerens profil
Milla

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Lør feb 20, 2016 8:19 am

Hun grinte lidt af ham. Ja han ville nok være gået amok hvis han boede et sted som her! Der var meget lyt, og der var ikke voldsomt meget plads. For hende havde det også været en omvænning! Hjemmefra var hun vandt til et vætelse der var mere end tre gange så stort! Så dette lille værelse var jo for hende ikke ret meget andet end et pulterkammer.

Hun trak på skuldrende over det næste han sagde. Ja de kunne i det mindste sørge for at hun havde det godt mens hun var yer, men det var jo ikke meningen med hendes ophold her. Hun så på ham "som du sikkert allerede nu kan fornemme, så er min familie temmelig... Kompliceret" hun så lidy ned og rodet med hendes trøje kant "jeg har jo heller ikke sagt jeg ikke syntes det er fedt at være her... Men jeg tror godt de ved det" hun vidste at de var klar over det. At de var klar over hvorfor hun aldrig ringede til dem og fortalte om sin dag. Hun hørtr kun fra sin ene bror, de to havde altid haft det godt sammeb, og var der noget hun havde brug for at tale om var det ham hun gik til. Hun sad et kort øjeblik, i sin egen trist verden.

Dog rystede hun det hurtigt fra sig, og så på ham med et "modigt" smil. "når!.. Nu ikke mere snak om min skøre familie" grinte hun selvom det jo egentlig ikke var særlig sjovt! Men hun ville ikke sidde her og læsse af på ham! Så godt kende hun ham heller ikke, og hun ville ikke belaste ham med den slags! Slet ikke!

Hun lænede sig lidt tilbage i sengen og så på ham. "der er noget jeg er nød til at spørge om... Du fortalte at din ven.. Uh. Altså.. Ham du mistede.. At han blev....du ved.. Med et sværd?" orh hun havde det virkelig dårligt med at gave i det her, men det var jo slet ikke der hun ville hen. "altså det jeg ville spørge om var.. Hvis der var sværd.. Hvornår vat det så? Altså jeg mener hvor gammel er du egentlig?" spurgte hun undrende. Han måtte alligevel være gammel...
Vis brugerens profil
Dylan

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    Søn feb 28, 2016 12:55 pm

Han havde ikke noget imod at høre om hendes familie, men han kunne godt se på hende at hun ikke brød sig synderligt meget om at snakke om dem, så han lod det ligge.  Hendes spørgsmål kom ikke ligefrem bag på ham, de fleste blev nysgerrige når sådan nogle ting blev bragt på banen. ”Jeg har ikke helt styr på de, for at være ærlig. Men jeg har vandret på jorden meget længe… Og jeg har ikke holdt styr på tiden, men jeg kan fortælle dig at det gamle Grækenland var ret fantastisk” han smilede ved mindet, det var gammelt og svagt, men bragte ham stadig meget glæde. Den gang havde han ikke anet noget om hvad han var, han havde bare været en almindelig dreng. ”Eller fantastisk hvis du var en mand, jeg kan ikke forestille mig at kvinderne havde det så sjovt igen” de kom jo næsten aldrig uden for en dør. Han huskede hvordan hans søster havde måtte blive tilbage når han og hans brødre tog af sted.

Min broder fra en anden tid, ham jeg skulle beskytte, det var en gang i middelalderen." Han trak på skulderne, han havde brugt de sidste mange år på at komme over tabet af hans bedste ven, og han havde ikke så meget imod at tale om det som før i tiden. ”Det er en af grundene til at jeg ikke har valgt historie, jeg kender allerede til det meste, og har også deltaget i meget af den, at det at læse om den ikke er så spændene som det kunne være.” han elskede myter og gamle sagn, fra gamle religioner, men havde ingen ide om hvorfor.

”Hvor gammel troede du jeg var?” spurgte han, de fleste dannede sig jo altid et indtryk, også selv om de havde tænkt sig at spørge om det. Det var jo en naturlig refleks at danne sig et indtryk når man mødte nye mennesker, der af det berømte førstehånds indtryk, alle var så besatte af.         
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Nyt bekendskab! - Dylan    

Nyt bekendskab! - Dylan
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next