Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Sweet 16 to me I guess - Elliot

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sweet 16 to me I guess - Elliot Empty
IndlægEmne: Sweet 16 to me I guess - Elliot   Sweet 16 to me I guess - Elliot EmptyOns Okt 31, 2018 10:31 am

S: Parken i Gaia
T: 31 Oktober 2018, om aftenen
O: Der er pyntet op i anledningen af Halloween. 
V: Der har været gråvejr heledagen med mildblæst.
P: Klik
Emne til: @Elliot <3


Hun var lidt rundt på jorden, det havde hun været siden hun vågnede op her til middag. Hun havde været malet ind i blod, og nærmest lagt i en form for stjerne. Timerne før det kunne hun ikke huske, og nu følte hun at hun var ved at gå fra forstanden. Der var denne her form for magt som fyldte hendes sind. Hun havde altid vidst der var lidt magi her i universet, takket være den bog hendes bedste ven åbnede for hende for ikke særlig mange år siden. Nu var Naya kommet til Gaia, og hun havde knap nok været her i få dage før hun var blevet overfaldet. Hun havde aftalt at mødes med Elliot ved parken, hun havde ikke set ham i noget tid. Og måske var han egentlig den eneste hun turde fortælle om hvad der egentlig var sket. Naya var typen der var frygtløs og meget skulle til at skræmme hende, som dette. Hendes hænder rystede let som hun ellers prøvede at holde dem i ro. Hun stirrede egentlig mest bare ud i luften, bemærkede knap nok lyden af legende børn. Normalt ville hun være ekstra spændt denne dag, for hvis nogle elskede Halloween så var det Naya. Dog som Elliot trådte op i hendes synsfelt, så prøvede hun at lyse bare lidt op.
"Hi," sagde hun imens hun rejste sig op for at give hendes bror et tæt kram. Tillykke med fødselsdagen Naya, var hendes tanke. "I've missed you so much."
Tilbage til toppen Go down
 
Sweet 16 to me I guess - Elliot
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Drinks and karaoke - Elliot
» Sweet November
» Sweet dreams - Alessio
» Meeting a sweet guy - Cyrus
» Sweet dreams or a beautiful nightmare

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Parken :: Efterårs fest 2018-
Gå til: