Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» Anybody Here!?
Yesterday at 2:12 pm by Dylan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Ons nov 30, 2016 10:07 pm by Rowan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» My new roome - Caleb R. XXX.
Tirs nov 29, 2016 7:24 pm by Mark Malkovi

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man nov 28, 2016 9:12 pm by Niklaus

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tirs nov 22, 2016 7:42 am by Aira

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Søn nov 20, 2016 1:06 pm by Lilianna

Top posting users this month
Dylan

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5640 indlæg in 345 subjects

Share | 

The Letter of panic - Zev

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Joan

Humør : Be wise today, so you don't Cry tomorrow.
Fag : Historie - Musik - Drama - Astrologi - Engelsk - Dansk - Tysk
Antal indlæg : 40

IndlægEmne: The Letter of panic - Zev   Man dec 07, 2015 4:25 pm

Sted: Athena Akademi - Studie Værelserne.

Tid: 21:23

Vejre: Regnvejre's dag, med mulighed for at spotte nymåne.

Omgivelser:

Lyden af den lette regn, som bankede imod vinduets ruder og stille lader sig glide ned af den tidligere rene rude. Lyden af studerende, som træsker ind og ud af værelserne ude på gangen og nogle få lyde af en større mængde 'vægt' fra nogle militær støvler, som lader sin klang ned langs korridoren. Varmt vand er tændt og lyden er flere drenge, som råber op inde fra det typiske værelse 18, som ofte lader flere forskellige drenge bade i et alt alt for lille badeværelse for dem.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Joan havde modtaget et brev om at de skulle omflytte nogle af eleverne rundt på værelserne og at han skulle få pakket sine ting og rykke ind på det værelse, som han nu havde formået sig over til. Hans øjne kiggede kort på det lille stykke papir og der efter kiggede på numret, som stod på døren. Måske var det en fejl? Men uanset om det var en fejl eller ej ville Joan blot ind og få smidt sine ting også måske få et bad? Han trængte bestemt til at få vasket ikke kun hans vinger, men også hans fjer. Det havde gået længe før han sidst havde vasket dem, så han tænkte det nok var på tide. Han åbnede døren og stille fortsatte videre ind i rummet.

Lyden af nogle elever, som løb ned af gangen og råbte op. Halv nøgen og efterfulgt af en anden person, med tøjet i hænderne ''få så de pokkers bukser på michael!'' til trods for den stædige nudist af en elev provokerende råbte tilbage ''Det er et frit land!''.

Joan lukkede halv sukkende døren efter sig og fortsatte videre ind. Han så kort rundt og tænkte at han kunne sætte sine ting. Hvis der var en seng, med overkøje, ville han nok placere sine ting øverst oppe. Da han tænkte at sin værelses kammerat nok ville fortrække bunden. Eller måske toppen? hvem ved. Hans øjne gled omkring sig og lyden af nogle eller noget inde på badeværelset syntes han at høre fra. Måske var person i bad? eller andet på badeværelset? hvem ved. Han fik åbnede sin taske og fandt deverse bade grej frem til at kunne både tag et bad og få bøstet tænder.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Zev

Humør : Kommer an på så meget
Fag : Kemi. Han gider ikke rigtig andre fag end det. Eller af og til Kampsport
Antal indlæg : 130

IndlægEmne: Re: The Letter of panic - Zev   Man dec 07, 2015 10:24 pm

Det var rimelig tidligt på aftenen. Zev plejede normalt ikke at være på sit værelse allerede nu da det var sjovere ude, men i dag havde han brug for at være en smule alene på sit værelse. Han havde derfor valgt at gå i bad for at blive mere afslappet i kroppen og sådan. Han stod der inde længe, men syntes så han hørte døren til værelset gå op? Hvem helvede trængte ind på hans territorium? Han hadede når folk gik ind til ham uden at få lov, og han havde ingen værelseskammerat, så det var jo ikke en mulighed. Han havde også spurgt om han ikke måtte bo alene her, da det langt fra var de fleste han kunne overskue at skulle bo sammen med, da de jo ligesom skulle kunne sammen, og han ville ikke prøve.  

Han ville virkelig gerne vide hvem det var som var kommet ind, og slukkede derfor vandet. Tørrede sig, og tog nogle underbukser på, inden han låste døren op og gik ud. Han standsede op lige i døren og så på fyren som var her inde, og en svag knurren kom frem hos ham. Han så på ham med et hårdt blik. "Hvad laver du her inde?" ville han gerne vide, da han intet havde hørt om der skulle flytte en ind hos ham, hvilket han heller ikke ville været gået med til på nogle måde nok.
Vis brugerens profil
Joan

IndlægEmne: Re: The Letter of panic - Zev   Ons dec 09, 2015 9:15 pm

Hans øjne gled fra sin taske over på rummet, hvor en person så ud til at dukke frem. Lyden af den svage knurren og en svag duft af våd hund, gav et spor og et 'hint' til at Joan måske ikke var velkommen her. Han smilede svagt og rettede sig op. ''Din midlertidig værelses kammerat. De er igang med at omkonstruere nogle af de andre værelser, så jeg kommer til at overnatte her et stykke tid. Bare rolig, jeg larmer ikke, holder ikke fester eller har katte, hvis du ikke er så glade for den.'' Han stille rettede sit blik ned på sin taske og fandt de værse ting frem og han stille sukkede kort. ''Forresten, knurren kan du pakke væk. Det hjælper ikke situationen, men bare rolig jeg skal nok lade din hale være, hvis du vælger at logre dig frem'' Hans øjne gled over på ham og et svagt smil dannede sig på hans læber.

Joan accepterede ikke situationen han havde havnet i, men hellere ikke at vedkommet havde valgt at knurre af ham. Dog ganske nutted et eller andet sted. Han smil forsvandt og han vendte sit torso i retningen til personen i badeværelset og stille lagde hovedet på skrå. ''Forresten, mit navn er Joan og deres?'' Hans lagde hånden frem, for at være en smugle høflig, mens observerende holdte øje med hvad han reagerede på.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: The Letter of panic - Zev   Ons dec 09, 2015 11:50 pm

Han stirrede lige på manden og var ikke begejstret for det her. Og slet ikke da han hørte at denne mand var hans midlertidige værelses kammerat. Han ville ikke have nogle boede her inde, og det havde han også sagt til den der styrede det med værelserne. Det havde ellers lydt som om, at han ikke ville få en, men her stod der så en som påstod han skulle bo her? På samme værelse som Zev? Det måtte da være en fejl? Det han hørte fyren sige, sys han ikke helt om. "Ok, og da jeg boede her først, så er det derfor mine regler som gælder." sagde han og så på ham. Knurrede bare endnu mere af det næste han sagde. Det var virkelig flabet at sige det, og Zev vidste allerede at de nok ikke ville kunne holde hinanden ud alt for længe. Men viste det sig, at han skulle bo her alt for længe, vil Zev flytte ind til en anden som han vidste han bedre vil kunne sammen med end ham her, lige meget om han vil få lov til det af lærerne eller ej.

Han så fortsat på fyren som nu var kommet over til ham? Han kneb øjnene sammen, og så på hans hånd som han havde strakt frem efter han havde sagt sit navn var Joan. "Zev" sagde han blot, og tog hånden, men var dog ikke glad for det her lige nu.
Vis brugerens profil
Joan

IndlægEmne: Re: The Letter of panic - Zev   Tors dec 10, 2015 9:18 am

Hans øjne gled på hånden og han lod et kort fast håndtryk, mens to peje og langefingeren, lagde sig nær en pulsåre, for at sikre at Zev havde en puls. Hans blik gled på hånden og et svagt smil dannede sig på hans læber. ''Jeg er sikker på vi nok kommer til at overleve. Til trods for vores mindre forskelle. Forresten, Zev. Har du nogle sinde været ude at flyve?'' Han trak hånden til sig og stille gik over og tog sine ting og placerede på overkøjen. Lyden af Zev, som lyd til at ville placere reglerne gav et mindre smil på hans læber.

''Jeg tænker at vores fælles regler er simple. Første er ingen alkohold, ingen stoffer, ingen tøzer eller mænd. Alt efter hvad man er til'' Han så kort over på ham og vuderede ham kort med et svagt grin på sig, mens han fortsatte. ''Medmindre man ligger et mindre stykke stof, som symbol på privatlivets fred, mens man er igang med sine.. Sager. Eller er der andre regler, som du ønsker at nævne Zev? eller er disse simple nok. Jeg går blot ud fra de mest standarder er fleste normer? Og ikke for at være vuderende, men duften af hund er tydeligt, men siden jeg ved hvad du er, kan jeg ligeså godt vise dig hvad jeg er.'' Han tog sin T-shirt af og stille lod sine mørke vinger frem, mens han placerede sin T-shirt på sengen Han regnede lidt med at kunne få taget et bad, medmindre at Zev endnu ikke var færdig med badet. Hans krop havde et par få ar ved ryggen, samt et brændemærke ved lennen fra andenverdenskrigen, som var brændemærket, som nogle tyske officere havde brændt ham på efter at havde fundet ud af at han var i sammarbejde med friheds bevægelsen.

Han blev dog heldigvis reddet, før han skulle blive skudt, mens hans øjne stille lod sig våge over Zev's reaktion. Han tænkte kort over det og smilede svagt, mens han hurtigt indskyd sætningen. ''og bare rolig, hvis jeg fælder fjer, så rydder jeg op efter mig.'' sagde han med en svag latter i stemmen.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: The Letter of panic - Zev   Fre dec 11, 2015 10:47 pm

Han så lige på Joan som lod to fingre ligge sig ved en pulsåre, for at mærke om Zev havde en puls? Hvad troede han lige at Zev var? En vampyr eller sådan noget? Han viste tænder af Joan da han sagde, han var sikker på de nok skulle overleve. Det var han dog ikke helt sikker på dog, da Joan virkede som typen Zev ville vride halsen om på så snart han fik muligheden nok. Han var nok bare ikke stærk nok til det. Da Joan så spurgte om Zev nogle sinde havde været ude at flyve, rystede han på hovedet. Han var heller ikke sikker på han dog ville prøve det. "Nej, hvorfor?" spurgte han, og så lige på Joan. Havde han mon nogle skumle tanker i hovedet af en slags lige nu siden han spurgte om det eller hvad?

Da Joan mente at han bare kunne bestemme nogle regler skulede Zev til ham. Den ene af dem ville ikke ske da Zev ikke lige frem tog stoffer, men alkohol kunne han godt finde på at tage med. "Hvorfor mener du lige du kan komme ind her og sætte reglerne?" spurgte han, og så lige på Joan. Han brød sig ikke om ham på nogle måde. Hvorfor skulle der også lige flytte en ind hos ham?
Joan blev bare mere og mere flabet syntes Zev, og Zev havde virkelig lyst til bare at smide ham ud igen, men det kunne han nok ikke da han ikke lige frem var stærk nok. Kunne ikke lide at Joan også sagde, at han blev nødt til at vise hvilken race han var.

Han så lige på Joan som nu smed sin t-shirt, og han sagde ikke en lyd da han så hans vinger. Var han engel mon? Sikkert, men de var sorte, så det var nok en falden gættede han på. "Så du er altså en engel." sagde han lidt ligegyldigt. Så godt Joans ar og brandmærke, men sagde intet til det. Da Joan sagde, at han nok skulle rydde op efter sig hvis han fældede, nikkede Zev blot kort til det. "Godt, for du får selv lov til at rydde op efter dig selv."
Vis brugerens profil
Joan

IndlægEmne: Re: The Letter of panic - Zev   Lør dec 12, 2015 1:32 pm

Lyden af Zev, som nævnte at han ikke havde prøvet at flyve gav et svagt og roligt smil på hans læber. Måske kunne han tag en tur med Zev og give ham muligheden for at opleve Joans synspunkt på verden? At kunne flyve omkring sig om natten og se verden i et større perspektiv? Han lyttede dog til Zev næste svar på hans korte konstantering af regler og stille og roligt nævnte at Joan lagde nogle regler på bordet, som han ellers troede var 'almen'.

''For at være ærlig... så regnede jeg med at disse regler ville være et almen regl system. Det skulle ligges som et forslag ikke som noget jeg ville bestemme over Zev.'' Efter at han havde fjernet sin T-shirt og havde hørt Zev's kommentar, stormede han hurtigt omkring Zev, med vingerne omkring ham og hans halv orange røde øjne stirede itens på Zev. ''At kalde mig en engel, er det samme som at kalde dig en køtter. Men fordi du stadig er under de 50 år og ikke har livs erffaring, giver det dig en pæn undskyldning.'' Hans stemme var lettere dæmonisk og et svagt glimt af koldblodighed dukkede op i hans øjne for en kort stund, mens han stirrede intens på Zev. ''Men.. Af hvad jeg konkret er. Er noget som selv engle og dæmoner frygter. Nej jeg er ikke en falden engel Zev, disse er noget jeg personligt æder til morgenmad.'' Hans smil dannede sig på hans læber og han stille lod sig rette sig op og sukkede kort. Ved lyden af hans sidste kommentar omkring at han nok burde rydde op efter sig selv. Han smilede svagt og stille trak sig væk fra Zev.

''Du modig Zev. Få væsner, ja selv Fuldblods engle. Ville gå til angreb eller flygte fra mig. Du står stadig, med uden frygt. Jo, du er en værdi kriger, men stadig ung.'' Lyden af hans stemme og accent gav et svagt germanisk undertone og han stille gik over til sin taske og fandt de sidste ting frem. Hans krops holdning, som før var oppusted og klar til kamp, gav sig i en kort glimt af rolig, som om at han mentalt virkede til at havde to personligheder.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: The Letter of panic - Zev   Today at 11:55 pm

The Letter of panic - Zev
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1