Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Today at 12:37 am by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Drystan

Niklaus

Will

Rosallina

Lilianna

Milla

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5741 indlæg in 345 subjects

Share | 

Fucked up, you say? ~ Eli

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Jesse

Humør : Fuck off
Fag : Magter dem ikke
Antal indlæg : 46

IndlægEmne: Fucked up, you say? ~ Eli   Søn dec 06, 2015 11:31 pm

Sted: Mars Palæet.
Tid: Omkring kl. 18:00.
Omgivelser: Palæ. Familie.
Vejr: Mørkt udenfor, koldt, drypper.
Dag: Lørdag aften.
Påklædning: Flot smoking.

Det var endelig blevet aften, omkring ved aftensmadstid. Der var tændt op til rigtig mange lys i Mars Palæet, der ventede gæster. Et stort Palæ, som tilhørte Mars familien. Døren ind til Jesses værelse stod åben og den unge heks havde netop lige trådt i sin sorte smoking, som han nu stod og rettede til ved det store spejl. Noget, som han elskede var, at kigge på sig selv. Han så jo godt ud, så hvorfor ikke nyde synet af sig selv? Et skævt smil hang på hans læber.

Der skulle være stor fest, for store dele af familierne. Jesse havde et værelse i palæet. Et værelse, som han gjorde stor udnyttelse af til tider. Og i denne tid, brugte han rigtig meget tid der. Ikke for nogen speciel grund, men det var da hyggeligt nok. I stedet for at bo alene i egen lejlighed. Her var der mad, underholdning, når man havde brug for det. Et rart nok sted, plus; Jesses halvbror boede på Palæet. Og de to havde et godt forhold til hinanden. Heksen var god til at spille uskyldig og han var ligeledes god til at få sin vilje. Så det var sjovt!
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Eli

Humør : im not a guy you want to anger
Fag : n/a
Antal indlæg : 135

IndlægEmne: Re: Fucked up, you say? ~ Eli   Man dec 07, 2015 11:48 pm

Elijah, Wade og Lana stod på Elijahs kontor og diskuterede meget højrystet på old keltisk "jeg sværger broder, hvis du lader det bæst spise ved vores bord vil der komme problemer" Det var Wade som altid, han havde ikke lært de samme manere som Elijah eller Lana havde det fra deres far, faktisk var Wade mere deres mors projekt og med det havde han kun lært at hade andre racer siden deres moder var en puritaner af højeste grad. Hun troede ikke på der var andre der var værdige end fuldblods vampyre "og jeg sværger kære Wade, hvis du gør vores bror fortræd skal jeg personligt sørge for at du ikke kommer til at gå igen, vi er alle børn af vores far, så du skal ikke tro at du er højere end ham fordi vores sindsyge mor fødte dig med os andre" Eli var rolig hele vejen gennem det han sagde "lad os have en god aften og snakke som civiliserede mennesker sammen i stedet for hulefolk" Lana var som altid deres fælles stemme for fornuft, selv om hun nok var den der var mest forstyrret som deres hoved inginør på deres våben program.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil

Fucked up, you say? ~ Eli
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1