Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

A K A D E M I E T

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
» I'm not okay - xxx Stephen x Elian x Etc.
Yesterday at 11:51 pm by Elian

» This is my death wish - Niklaus
Yesterday at 11:49 pm by Ozzie

» Drunk in love - Darcy (xxx)
Yesterday at 11:28 pm by Oscar

» Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)
Yesterday at 8:03 pm by Timytheus

» it's some bullshit
Yesterday at 6:53 pm by Jozephine

» Hvad skal jeg her? - Liam
Yesterday at 6:45 pm by Jozephine

» You are my darling, my best friend in my life - @Mitch
Yesterday at 6:28 pm by Timytheus

» Multisøgning!
Yesterday at 3:44 pm by Haneul

» Suprise! Time to meet the family - Darcy & Shelly
Yesterday at 12:51 pm by Darcy

Top posting users this month
Elian

Julian

Chester

Amena

Jaxton

Razor

Darcy

Reign

Oscar

Rebekah

Statistics
Der er i alt 448 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Louis

Vores brugere har i alt skrevet 25516 indlæg in 1942 subjects

Share | 

I'll show you mine, if you show me yours - Mark

Go down 
ForfatterBesked
Ozzie

Humør : I just.. Don't care anymore..
Fag : Got kicked out.
Antal indlæg : 245

IndlægEmne: I'll show you mine, if you show me yours - Mark    Tirs sep 11, 2018 9:23 pm

De mørkebrune øjne ramte perplekst om og om igen den sølv urskive, samlet om hans håndled i en mørk læderstrop. Come on! Sekunderne tikkede afsted i hvad der syntes som verdens mest langsomme tempo! Helt forfærdeligt, når tid netop nu var blevet så utrolig dyrebart for Ozzie. Alligevel gik der flere år før klokken slog midnat, og han sprintede nærmest ud fra døråbningen, løb over gaden i den stride regn, halvt gennemblødt inden han hoppede ombord på bussen - betalte sig fra billetten med de få mønter han havde i lommen.

Ti lange minutter senere, kunne han hoppe af igen, nu væltede regnen virkelig ned, fuldkommen upassende når man ikke bar andet end et par mørke jeans, sorte converse og en hvid t-shirt - der allerede nu var alt for gennemsigtig til hvad godt var!
Han rystede helt af kulde, til trods for sommervarmen, da han nåede frem til køen.
Irriteret tjekkede han igen sit ur, og rystede så lidt på hovedet - den mørkebrune øjne faldt på den to meter høje - to meter brede dørmand - han ville se ID - for fuck sake! I don't have time for this, god!

Ozzie rakte en hånd ned i sin lomme, men fingerne fik aldrig fat om noget, han havde ingen pung, ingen kort - ingen vidste hvem han var, ingen måtte vide det - han var anonym - nærmest allerede et spøgelse, glemt af verden.
Han rakte en hånd frem og da hans fingre kom i kontakt med dørmandens, knækkede dørmanden sammen på knæ foran Ozzie, som et hyl skilte hans læber i ren smerte.
Afledningsmanøvren havde virket bedre end ventet, skræmte sjæle fløj frem fra deres plads i køen for at se hvad der var sket, ikke helt så meget som for at hjælpe vel..

Imens sneg Ozzie sig forbi og ind på klubben, hans øjne gled fra højre til venstre og på mindre end to minutter havde han i mængden af væsner og godtroende mennesker fundet nattens offer..

Elegant gled han så frem i klubben, til han stod lige foran Mark, uden ydeligere introduktion, havde hans våde og kolde fingre lagt sig omkring om fyrens nakke, stjal alt hans opmærksomhed, og inden vampyren kunne reagere - havde han bøjet sig ned til ham, bidt sig selv hårdt ned i læben - for så at presse sine læber utålmodigt og krævende mod Marks i et blodigt kys.

Tag:@Mark
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil

I'll show you mine, if you show me yours - Mark
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1