Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Tirs jun 27, 2017 10:15 am by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5757 indlæg in 345 subjects

Share | 

a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Joan

Humør : Be wise today, so you don't Cry tomorrow.
Fag : Historie - Musik - Drama - Astrologi - Engelsk - Dansk - Tysk
Antal indlæg : 40

IndlægEmne: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   Søn dec 06, 2015 3:36 pm

Sted: Athena Akademie - Astrologi

Vejre: Åben natte himmel, med mulighed for at se fuldmånens lys.

Tid: 22:32

Omgivelser:

Lyden af elever, som stille var på vej mod deres klasse lokaler og væsner, som stille lader sig træde ud af klasse lokaler og videre imod deres aftens kurser. Nogle mere 'skræmmende' end andre. Lyden af nogle, som prøver at undgå andre mere uhyggelig natte væsner, mens andre lader deres 'sande' identitet til syne om natten. Til trods for at man prøver at skjule sit ande jeg for menneskets, mens andre til fulde nydelse lader sig vise sit fulde frem.

@Monique

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Joan havde været til musik time og stille træsker imod astrologi klassen. Han var træt af at bære de normale beklædning og savnede minderne fra tidligere år. Hans påklædning var af de traditionelle påklædning af fortidens præg. Noget han havde savnet. Følelsen af sit rette element. At kunne være tilbage i sin sande 'natyr'. Hans øjne gled omkring sig, mens hans blik spottede de få øjne, som blev placerede fra elverne der gik forbi ham. Nogle mere overrasket end andre. At de kunne spotte en 'engel' ligende væsen, som gik langs gangene, med en hvid aura svævende omkring sin krop. Næsten en form for 'lysende' essens der flydende danser omkring ham.

Hans blik gled ind til Astrologi timen, mens han trådte ind i rummet, med skuldre tasken på skuldren og et svag smil lagde sig på hans læber da han syntes at der ikke så ud til at være andre i rummet. Han gik over og satte sine ting. Han lukkede kort øjnene og nød at være i sit gamle tøj igen. Frem for de moderne påklædning. Det var alt for stramt. Intet af det var løst, behageligt og hellere ikke engang særlig meget metal omkring sig. Hans fodtøj bestod af nogle praktiske støvler, mens hans bukser bestod af nogle traditionelle kilt, men mere i en form for afslappende påklædning inde for et mere rennesance version. Noget han måtte indrømme han havde savnet. Specielt fordi han savnede at kunne opleve fortidens rejser han havde taget på. Både da det Franske tårn blev bygget i 1889 eller den gang liberty of freedom stadig var under opførelse i 1875, da han skulle donere en smugle til opførelsen af den. Til trods for at han kun var en omrejsende den gang. for at se verden hvordan den var.

Han bar stadig en smugle præg af det, men hans øjne gled omkring sig for at sparke sine tanker fra fortidens præg og ind i virkelighedens nutid. Han holdte kort sekundt hånden på sit skjold mærke, som han havde ved det ene bryst skuldre. Nogle ville næsten tro at det var en elev, som var kommet ud fra drama holdet, til trods for at hans vinger stod i fulde form og havde strukket sig i et kort sekundt for at udvide sig og brede sine vingers muskler i nogle få sekunder, før han trak dem så tæt ind til ryggen, som muligt. Både for at sikre at han ikke væltede nogle omkuld eller at han skubbede noget fra bordene ned på gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Monique

Humør : Too many years fighting back tears, why can't the past just die?
Fag : Kemi, Astrologi og Billedkunst
Antal indlæg : 41

IndlægEmne: Re: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   Søn dec 06, 2015 5:17 pm

Monique havde set frem til timens start hun ville gerne videre, hun ville gerne til Astrologi og det måtte gerne være snart. Natten var hendes yndlings tid på døgnet, dér hvor hun følte sig mest vågen, og Astrologi var et af hendes bedste fag, eller det var i hvert fald det fag hvor hun var mest aktiv hvis man så på gennemsnittet. Hun gik roligt gennem gangene på Athena, hun var i god tid så der var ingen grund til at bruge sin vampyrfart, eller det ville sige det ville være sjovt, men hun følte ikke for at folk skulle blive væltet omkuld af hende, ikke i dag. Hun nåede lokalet som en af de første, den eneste anden var en gut med vinger der stod med ryggen mod hende. Hun syntes at hans vinger havde en underlig placering, det var næsten som om han forsøgte at tvinge dem til at folde sig sammen, og det så ikke videre behageligt ud. Hun sagde ikke noget, hun ville ikke snage, hvis han kunne lide at have sine vinger på den måde skulle han have lov. Istedet gik hun længere ind i lokalet, lyden af hendes hæle der ramte gulvet gav genlyd i det stille rum. Hun satte sig på sin sædvanlige plads, og bad stille til at ham den irriterende der plejede at side ved siden af hende ikke ville dukke op til aftnens lektion, han gjorde det altid så ufatteligt svært at koncentrer sig om Carmen og hendes undervisning.

Hun så på sit ur, der var stadig nogle minutter til timen startede. Uden hun lagde mærke til det vendte hendes opmærksomhed til bage til hans vinger de havde noget særligt over sig.  Fjerne var mørke og tanken om at han var en af de faldne strejfede hende kort, men den lyse aura fortalte hende at dette ikke var tilfældet. Hun vidste at der var en del engle på akademiet, hun var næsten sikker på at der var flere engle end der var fuldblods vampyrer. Men så igen de fleste fuldblods vampyrer var børn af velhavende familier med en lang stamtavle og en del blev undervist hjemme af privat lærere, ligesom hun selv havde prøvet. Hendes nysgerrighed begyndte at presse sig på, hvorfor så hans vinger sådan ud? Og mere vigtigt hvorfor havde han en kilt på?  Men det kunne hun jo ikke bare spørge om, kunne hun? Nej, svaret var nej, hun var i hvert fald nødt til at sige om noget andet først, så det gjorde hun: ”Hvordan kan det være at du ikke strækker dine vinger helt ud, nu når der endelig er plads?”
Vis brugerens profil
Joan

IndlægEmne: Re: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   Søn dec 06, 2015 5:36 pm

Hans øjne gled ud mod vinduet. Han havde foldet vingerne tilbage og havde stillet sig over ved et vindue, da hun havde trådt ind. Hans øjne så op imod måne lyset, mens han med et svagt smil lagde sit præg på hans læber. Han lyttede til hendes høje hæle, som gav en hvis gen klang gennem rummet. Hans øjne stille lukkede sig og lyttede kort omkring sig. Det lyd ikke til at være fjentlig. Hvis det havde været fjentlig ville det være en helt anden 'klang' og et mere varsomt gå gang imod ham. Han drejede sig rundt og så på hende, da hun stillede spørgsmålet. '' Jeg tænkte at folk ikke ønskede at væltes af dem, men hvis de insitere kan jeg da godt brede mig lidt.'' Hans vinger lod sig folde ud og i sin fulde form af 2 meter og 45 cm lange vinger. Hans øjne gled rundt omkring sig. Og ved en skarp næse, ville de fleste få fornæmmelsen af at en fuldblods engel var nær, grundet styrken af det potente blod fra en fuldblods engel, men også den mere 'skarpe' duft af en blod-dæmon, som cirkluerede i hans blodåre, men også i hans vinger, som ofte gav 'duften' fra sig.

Hans blik gled på hende, mens han duftede omkring sig for at se om han kunne dufte hvad hun var, men ikke med det største held. Kun at hun havde en meget meget svag duft af 'blod' ved hendes læber. Måske spiste blod? eller en meget blodig kødret? Køkkenet havde serveret en saftige blodbøf her til aftensmaden, så det kunne være den duft han havde opfanget. Han drejede sit blik mod månen og et svagt smil dannede sig på hans læber. '' De er ikke skræmt eller fornærmet over min tilstedeværelse?'' han drejede blikket og så over på hende, mens han stille trådt over til sin taske og drejede stolen rundt, så han lænede sin brystkasse over imod ryglænnet på stolen. Hans fulde opmærksomhed faldt på kvinden, som havde bestemt hans opmærksomhed.
Vis brugerens profil
Monique

IndlægEmne: Re: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   Man dec 07, 2015 11:25 am

Hun betragtede ham og hans vinger mens han talte, han var helt sikkert noget andet end ”bare” engel, der var en form for mørke over ham, men det var ikke tydeligt. Der var noget over det sagte mørke, der tiltalte hende, den pirrede hende og vækkede hendes nysgerrighed endnu mere en før.  Hans vingefang var stort, det indrømmede hun gerne, men det overraskede hende ikke, det var der ikke meget der gjorde. Hun rynkede let på næsen over hans spørgsmål, hvorfor skulle hun være bange eller fornærmet, det var trods alt hende der normalt blev set som skrammende ”Nej, jeg har set lidt af hvert på min rejse gennem livet” svarede hun roligt, hendes syd Franske accent skar, som altid, igennem da hun talte. ”Og, hvis jeg havde fundet dig skræmmende eller frastødende, havde jeg ventet udenfor” Med et lille smil på læben pegede på døren bag sig. Hun havde ingen grund til at frygte ham, selv hvis han gjorde noget truende mod hende kunne hun forsvinde før han kunne nå at blinke. Gud hvor hun elskede sin superfart. ”Men jeg kan da godt gå igen, hvis jeg forstyrrede midt i noget” hun havde ikke skænket det faktum at han kunne ha’ været midt i noget, en tanke. Hun brød sig ikke meget om at forstyrre andre hvis de havde gang i noget vigtigt, nok mest fordi hun ikke kunne udstå når andre forstyrrede hende når hun var midt et eller andet, hun blev altid så rasende hvis folk kom brasende som om de ejede stedet. Og alligevel gjorde hun det selv, nogle gange…  
Vis brugerens profil
Joan

IndlægEmne: Re: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   Man dec 07, 2015 3:27 pm

Hans øjne gled omkring hendes kropsform. Hun så mere 'interessant' ud end nogle andre før. Hun var overnaturligt, udentvivl. Eller også havde det været af anden menneskelige boglig erfaring. Hans blik gled rundt omkring sig, men faldt tilbage på hende. Han lagde hovedet på skrå og så en smugle undrende på hende. ''Jeg ved at man aldrig spørger en ung dame, om hendes alder. Dog lader jeg dette gå til dem. Hvis de vil indlyse mig i deres eksisterende alder?'' Hans sprog ændret sig til flydende fransk, som man ofte talte i 1200 tallet, mens hans øjne observerede hvad hun mon kunne finde på at reagere ved. Han lyd dog stadig rusten, som i at det ikke var hans moders sprog. Dog kunne han stadig ligge fokus på det små 'tryk' inde for det old franske sprog.

Han rettede sig op og lagde hovedet på skrå. En tanke drejede sig rundt for at se hvordan hun ville reagere. Om at hun ville kalde Joan for en gammel mand eller for et 'barn' til trods for at han havde været optimistisk og vuderede hende ved sprogets accent og dialekt, i en alder over de 700 eksistence år. Hvis hun altså fortolkede hans 'invitation' til at tale fransk i en mere old gammel version.

Vis brugerens profil
Monique

IndlægEmne: Re: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   Man dec 07, 2015 3:53 pm

Hun lod fingrene køre over dagslys ringen der sad på hendes højre hånd, det var en dårlig vane, hun havde fået efter den første var blevet stjålet. Hun opfangede hurtigt at hans franske ikke var det man normalt talte i 2015, men en ældre version, den version hendes forældre havde lært hende da hun blot var et lille barn. Hun smilede over den lettere rustne udtale og gik med på legen ”Jeg er ældre end de fleste vil tro på, fordi jeg til sommetider opføre mig som et barn” sagde hun, nu på sit modersmål ”Jeg er 1117 år, hvis jeg da har regnet rigtigt” den sidste del blev sagt med latter i stemmen, hun vidste at hun var født omkring år 900, 898 hvis hun huskede helt galt. Hendes mor havde gået meget op i at skrive alt ting ned og det samme havde galt fødslen af hendes yngste datter. ”Hvad med dem selv?” at tale på old fransk fik hende til at føle sig mere dannet og lit finere på den, det var trods alt det hun var opdraget med ”De taler flydende old fransk og bære renæssancens svar på en kilt, noget siger mig at De heller ikke er helt som De ser ud” smilede hun, endnu en gammel vane: børn skulle ses og ikke høres, bare smil og nik, med mindre nogle taler direkte til dig, lige netop dén regel havde hun fået gentaget nok gange til at det ville være det første hun ville svare hvis du vækkede og spurgte hende om regler kl. fem om morgenen. *Det var dog utroligt, hvor mange vaner har jeg egentlig tilbage fra Frankrig* tænkte hun mens hun ventede på hans svar *Nu da han har spurgt om min alder, kan jeg så tillade mig at spøge hvad han er?*
Vis brugerens profil
Joan

IndlægEmne: Re: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   Man dec 07, 2015 4:07 pm

Han rejste sig høfligt op og bukkede sig høfligt kort overfor hende og stille svarede med en old gammel germansk tunge. ''Yfir ykkarr ævi'' (Old germanic meaning: 'Above your age') Hans sprog var a gammel tunge, men med nok viden omkring det, ville man vide at det stammer originalt fra den Saxoniske tidsalder af år 410 til 1066. Hans blik gled på hende kort i det han rettede sig op for at vudere hvor vidt hun kendte hans moders sprog. Måske, hvis hun var heldig at blive oplært i historiens gang eller i sprogens kundskaber. Og hvis dette var tilfældet, ville hun nok være af noble blod. I hvert fald var Joan af noble blod, som af første fødte inde for en højere stående krigsherre. Godt nok bastard barn, men af blandet blod mellem Fuldblods engel og Blod-dæmonisk. Hans læber lagde et afslappet smil og han satte sig igen. Det var en svag lettelse fra hans skuldre at kunne fortælle et andet væsen af en ældre era. At havde en samtale med.

Hun havde trods alt æret ham med at besvare hendes alder og han kunne lige så svare hendes med ingen falske intentioner af tungens stemme lå. Hans øjne gled omkring sig. Vuderende om nogle elever var på vej, mens han stille tænkte kort om hun mon ville spørge ind til hvad han var? Det ville jo ikke være atypisk for en ung kvinde i hendes bedste alder. I følge ham selv. Spørge ind til hvordan dette var muligt. Hvis hun dog gav tegn til at virke uforståenhed, ville han svare på deres fælles franske tunge med ordne ''Under den saxoniske tidsalder. År 500.'' Hans øjne vuderede og observerede hvordan hun ville reagere. Både for at se hvordan hun reagerede og hvad hendes svar ville være til dette.

Vis brugerens profil
Monique

IndlægEmne: Re: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   Man dec 07, 2015 4:25 pm

Hvad han sagde lød bekendt, men hun kunne ikke placere det, og derfor gav det ingen mening for hende. Det lød lidt som nogle af de sprog som hendes fader havde fået hendes brødre undervist i, timer hun havde overværet få gange. ”Jeg er bange for at jeg ikke forstår” svarede hun *Der kan man bare se, der var alligevel noget jeg ikke var stødt på før* hun kunne ikke erindre at ha’ hørt lige dét sprog før og hun undrede sig kort over hvad det hed og hvor det kom fra. Da han gik over til fransk og hun igen kunne forstå ham, lyttede hun med stor interesse, det var ikke ligefrem hverdag hun mødte en der var ældre end hende selv.

”Nu kan jeg desværre ikke dy mig længere, tillader de at jeg spøger, men hvad helt præcist er de? Jeg fornærmer både mørke og lys i Dem” hun kunne ikke gøre for det, hun havde været nysgerrig så længe hun kunne huske, det var også derfor hun så tit i sin barndom var kommet i problemer hos sin far. Og det var den samme grund til at han havde ladet hende overvære hendes brødres undervisning, da hun først havde fået smag for viden var hendes sult ikke til at stille og hendes far havde hentet privat lærere til hende fra byen. Hun ventede på hans svar, hvis hendes spørgsmål var for nærgående kunne han jo altid nægte at svarer, men det håbede hun nu alligevel ikke at han mente; hun ville jo gerne vide det.
Vis brugerens profil
Joan

IndlægEmne: Re: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   Man dec 07, 2015 4:58 pm

Hans øjne lod mærke til hendes reaktion og hendes duft virkede meget bekendt. Grundet hendes forklaring af alder, var hun ikke af engel eller dæmonisk afstamning. Samt også at ved hexe liv, ville det betyde at hun havde det svært at overleve den mørke middelalder, hvor samtlige hexe blev jagted og brændt. Han så omkring sig og der efter gik over til døren og lukkede den efter sig. Han så der efter over på hende og smilede svagt. ''En, som dem ville nyde at eksperimentere med mit blod.'' Han gik over til tavlen og fandt en mindre metal holder fra hans taske og skar et kort hul i hans hud, som fik det krystal klare rødelige væske frem. Dog var der en stærk duft af 'pure' blood engle i luften, som sikkert ville kunne få en skabt vampyr gå basærk efter. Han holdte konstant øje med hende, men forventede at hun kunne holde sig i skindet. Hvis dette var sagen, ville han placere den mindre 10 ml blod på hendes bord, som forsmag og der efter satte sig i en mængde af afstand. Han tænkte at hvis hun var hex, ville hun gemme blodet, eller smage på det. en af delene for at finde ud af det og hvis det var vampyr ville det være samme tilfælde. Men spørgsmålet var nu hvad hun i sandheden ville reagere på.

Et svagt smil lagde sig på hans læber og han satte sig afslappet på stolen. ''Tag det, som en gave i at jeg forventer at begge parter ikke går i ansigtet på hinnanden. Da jeg personligt ikke agter at bekæmpe hverken hexe, vampyrer, dæmoner eller engle. Jeg er blevet rigeligt jagtede i fortidens løb og agter stadig at holde mit sande jeg en hemmelighed. Hvis du vil ære mig i dette.'' Hans øjne forholdte sig stadig observerende. Hun var den første, som fik af vide på Akadamiet og generelt i godt og vel 1.000 år hvor gammel han orginalt var. Men om hun ville blive intimideret ved at vide sandheden eller blive mere facineret. Var ukendt. Uanset ville smagen nok fremhæve en støre potent kvalitet af blod, som måske selv ældre vampyrer ville dræbe en nation for at fremskaffe.
Vis brugerens profil
Monique

IndlægEmne: Re: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   Man dec 07, 2015 7:52 pm

Hun så tavst til mens han skar hul i huden, hun kunne tydeligt lugte blodet, men forholdte sig i ro; der var ingen grund til at handle på impulser, det havde hun lært på den hårde måde og det havde kostet hende dyrt sidste gang det var sket. Hans kommentar om at hun ville nyde at eksperimentere med hans blod prikkede til hendes allerede lysvågne nysgerrighed. Hun lod en finger dumpe ned i den røde væske og førte den derefter op til sine læber. Duften var ikke til at tage fejl af, det var engleblod, men der var en undertone af noget andet, noget der var alt andet en engel. Hun smagte på det, og rynkede brynene: det var noget hun ikke kendte, en så speciel at hun aldrig havde smagt den før. "Nu er det anden gang du har vist mig noget jeg ikke før har set eller hørt. Er du selv klar over hvor unormalt det er?" hun havde ikke mødt mange der var ældre end hende i meget lang tid, og nu stod der en foran hende og bekræftede hvad hendes fader en gang havde sagt 'Man bliver aldrig færdig med at kære Da han fortalte at han gerne ville holde sit sande jeg hemmeligt kunne hun ikke andet end at respektere ham, på trods af sin lette skuffelse. " Jeg forstår udemærket, at blive jagtet som et andet dyr er ikke ligefrem en fornøjelse" hun huskede tilbage på dengang i Athen, hvor hun var blevet opdaget og spærret inde i en kælder i flere dage uden den mindste dråbe blod, bare tanken om det fik hendes hals til at snøre sig sammen. Den gang havde hun stadig været ung og tåbelig, hvis ikke hun var blevet redet havde hun ikke været på akademiet. "Det er ironisk når man tænker over det, mennesker kalder os monstre, men hvis man ser på historien, er det dem der har været direkte modbydelige overfor os”  Hendes stemme var tom og hul da den sidste sætning nåede over hendes læber. Hun så ned i boret, ned i blodet og kunne ikke lade være med at genkalde alle de gange hun havde set sit folks blod gå tabt, altsammen på grund af menneskets tåbelige frygt 
Vis brugerens profil
Joan

IndlægEmne: Re: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   Tors dec 10, 2015 10:07 am

Han observerede hendes Reaktion. Både for at se hvordan hun reagerede. Hvilket blot var 'ingenting' i forhold til hvad han havde forventede. Han havde måske regnet med at hun ville springe på ham for at få mere ud af hans blod, men hun sad overraskende roligt. Måske planlagde hun hvordan man skulle få det? Men ordne omkring at hun kendte til fangeskab, gav en klang om at hun måske selv havde været et vilddyr, indtil hun blev tæmmet? Eller om hun ligesom Joan var blevet træt af krig og død?

Da hun nævnte omkring det at blive nævnt som et monster, gav det et svagt smil på hans læber. ''Jeg er glad for at vi ikke mødtes under andenverdenskrig. Eller den første. Der havde mit syn været et helt andet.'' Han så over på i et svagt glimt af sine minder omkring det. ''Mennesker ser kaos ofte, som en dårlig ting. Til trods for at er der den, som bringer balance mellem det som man kalde godt og ondt.'' Hans øjne gled over på hende og hans smil var væk og hans ansigt virkede en andelse 'død' i forhold til hans krops holdning. Som var det at han virkede til at hans mentalitet var brudt sammen for en kort stund. ''Mennesket er ofte et dyr, som lader sig blive lydigt af hvad end der styre den i en retning. Ja selv under de dage hvor jeg hærgede og plyndrede det nordlige England havde befolkningen få svar. Selv til at blive slaver, som om at de opgav deres skæbne og lod sig blive et kvæg. Alle mennesker, uanset hvilken form de lader sig blive. Vil stadigt være et menneske. Og af dømme din vurdering, kan du ikke være hex, da det resterende blod stadig står på bordet. Hvilket gør dig til vampyr. Men hvilken afart, hvis jeg må spørge?'' Hans øje gled i retningen af ham og hans ansigt havde lagt i retningen af loftet. Han kunne skimme hende ved øjenkrogen og han sad stadig på stolen, med benene på hver sin side af ryglænet.

''Hvad er din oplevelser forresten med mennesket? Fra min side har det ofte været blodudgydelser, trældom, slaver, mord og krig'' Han stoppede kort og stille lukkede øjnene. ''Undskyld.. ehm. Jeg er stadig ved at vænne mig til et civilt liv. Det jeg mente er musik, kunst, drama og historie er min passion.'' Hans åbnede øjnene igen og lyd mere 'menneskelig' end dæmonisk, da han blod dæmon havde kort trukket frem og nævnt omkring de blodudgydelser og værre ting, som han havde kort ramsede op. Han rettede sig selv op og stille så på hende, mens han observerede hendes reaktion. Det var første gang i hans liv at hans dæmoniske blod havde påvirkede ham til at nævne hans Saxon tid. Hvilket var unormalt for ham.
Vis brugerens profil
Monique

IndlægEmne: Re: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   Fre dec 11, 2015 11:47 am

Hendes blik gled over vinduet og fæstnede sig på himlen, månen var fremme og den kastede skygger ind over jorden. ”Jeg bryder mig ikke om at tænke tilbage, men jeg vil heller ikke glemme fortiden.” mumlede hun. Hun flyttede hovedet så hun igen så på ham ”Jeg er blevet jaget fra det øjeblik jeg forlod min vugge, men ikke altid med onde hensigter.” Fædre havde jagtet hendes hånd i ægteskab til deres sønner. Det var først da hendes families hemmelighed slap ud at de begyndte at se hende som et monster, de drenge der før ville ha’ gjort alt for at fange hendes blik, gik fra den ene dag til den anden fra at beundre hende til at jage hende og hendes familie som vilde dyr. ”Jeg har aldrig været andet, min slægt er lige så ren som nyfalden sne. Med andre ord, jeg er fuldblods vampyr” det var ikke en hemmelighed, hun var stolt af sin arv, og det var ikke farligt for hende at andre vidste hvad hun var, kun hvis folk vidste HVEM hun var. En datter af en rigmand, med en million arv der lå og ventede på hende, kunne meget hurtigt tiltrække sig uønsket opmærksomhed. Hun var på ingen måde en bly-viol, men hun kunne kun klare så meget.

Da han begyndte talte om blodudgydelser, trældom, slaver, mord og krig, kunne hun nemmere fornemme den mørke side i ham. Men det blev svagere da han begyndte at tale om musik og kunst. Hun sendte ham et svagt smil, hun ville ønske at hun kunne ændre tankegang på samme måde som han, men uanset hvor maget hun prøvede ville fortidens redæsels skrig ikke holde op med at give genlyd i hendes ører. Hun vidste at hendes ansigt måtte virke tomt og koldt, men hun havde ikke overskud til at vise følelser, desuden ville det nok ha’ været vrede eller sorg der kom først. Det var en refleks som hun stadig arbejde på at nedbryde, hun udviste ikke følelser med mindre hun selv sørgede for det, det var muligvis derfor at de fleste holdte sig på afstand til morgenmaden, hun havde intet liv i sit ansigt før kl. 10, det var sten sikkert! Hun var ganske rigtigt en vampyr, men hun var først og fremmest ikke et morgen menneske, for hende var det jo naturligt at være oppe til solopgang og først stå op efter sol nedgang, så morgenmad kl. 07 var ikke hendes største styrke.
Vis brugerens profil
Joan

IndlægEmne: Re: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   Fre dec 11, 2015 7:49 pm

Han lyttede roligt til hendes ord og et svagt annerkende smil dannede sig til hendes ord. Det lyd til at ikke kun han havde lidt og at det hun fortalte at hun var fuld blods vampyr. Gav et bedre sans af at hun måtte være kraftfuld. Da ofte de fleste fuldblods han havde været oppe imod, ønskede smagen af hans blod, som endte i en værre blodudgydelse. Han sukkede kort og stille så omkring sig. ''Hvis jeg må spørge dem. Hvad bringer dig til Athena Akademie? En kvinde af deres status, bør vel finde mere interessant i projekter end at studere på et akademi? Ingen offensivt overhovedet, men blot ren nysgerrighed fra min side. '' sagde han, med en lettere undertone af at han vidste at hun muligvis ville kunne blive fornærmet og derved ønskede at sikre at han ingen ondt havde ment ved hans ord. Han observerede hende stadig diskret og varsomt. Da han stadig havde et par tidligere sammen stød med tidliger Blod Vampyrer.

Han lyttede og stille stoppede med alle sine spørgsmål og drejede sig hurtigt sit blik og så på en person, som stod i dørkarmen og blev halv overrasket over Joan's reflekser. Både fordi han skulle til at banke på døren og forklare til dem at timen var slut. ''Ehm.. Hej, vores lære har meldt sig syg. Kom.. blot for at meddele det.'' personen vendte sig rundt og stille fortsatte videre ned af gangen, mens Joan hurtigt rettede sit blik og så på Monique. ''hmm.. Ser ud til at vores time er aflyst.. Har du interesse i at opleve hvordan det er at flyve? Og de har mit ord at intet ondt vil forkomme dem, så længe jeg forventer at samme regl gælder begge veje.'' hans stemme var roligt og lyd oprigtigt med en længsel efter at flyve. Samt også at han ikke havde oplevede at kunne bære nogle andre. Så på grund af hans dæmoniske blod, gav det ham en mulighed for at både kunne bære sig selv og en 'let' kvinde, som han havde vuderet Monique til at være. Ville uden probler for ham at kunne holde hende og ham selv oppe i luften.
Vis brugerens profil
Monique

IndlægEmne: Re: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   Lør dec 12, 2015 6:18 pm

Monique smilede af hans spørgsmål, det var sandt at hun nok burdte opholde sig et andet sted, noget med fine kjoler og te-selvskaber, eller noget i den retning ”Jeg er nysgerrig af natur og jeg elsker at lærer, desuden tvivler jeg på at hverken mit tøj valg eller personlighed er velkommen i de finere kræse inden for vampyrernes verden” hun så ned af sig selv, hvis hendes mor havde set hende ville hun sikkert ha’ fået en skideballe, sorte riped-skinny-jeans med  høje-hæle og en tætsiddende T-shrit, det var ikke noget for en der var så tæt på T være royal som hun, og da slet ikke en pige! Pæne piger gik i store kjoler der dækkede næsten alt deres hud.  ”Og så er der lige den detalje at min familie ikke ved at jeg lever” hun trak på skulderne, hvis hun havde været i deres sted ville hun ha’ erklæret hende død for et par århundrede siden, det var også det hun troede om hendes familie, at de var døde eller i det mindste ikke bekymrede sig om at finde hende. 

Da en anden elev dukkede op i døren og sagde at timen var aflyst, sukkede hun, det var jo hendes yndlings fag. Han forsvandt lige så hurtigt som han var dukket op *Gad vide hvad der er sket?* tænkte hun. Det var lidt unormalt for lærerene at melde fra så sent. Hun smilede af hans tilbud ”Tak, men nej tak, jeg tager ingen steder med fremmede. Og så er jeg også ved at blive lettere sulten” de havde ikke udvekslet navne og den eneste hun stolede nok på til at overhovedet at overveje at flyve med, havde mistet sine vinger for længe siden. *Hmm, måske skulle jeg smutte forbi min lille vingeløse engels værelse…* tænkte hun. Hun rejste sig og samlede sine ting sammen, men ikke uden at smage på hans blod igen, det var interessant, men hun vant til ikke at vise interesse for den slags, så ville det måske blive svære at få fadt i senere ”En eller anden dag, skal jeg nok få dig til at fortælle mig hvad du er” det var ikke en trussel, men et løfte, og der var intet ondt i hendes stemme. Hun gik hen til døren ”Nå fremmede, skal du med eller vil du hellere blive her i mørket?” spurgte hun med et lille smil om munden  
Vis brugerens profil
Joan

IndlægEmne: Re: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   Man dec 14, 2015 11:17 pm

Joan så på hende kort og vuderede hende. Mon hun var af noble med en mindre forglemmelse? Han observerede hende kort og smilede svagt. Både grundet hun nævnte at han var en fremmede, til trods han tidligere havde fortalt lidt om sig selv og sit navn. Men om hun ville fortrække hans hele navn var måske en anden sag? Han sad lidt og så undrende på hende. Han rejste sig kort og smilede svagt. ''Hvis de ser mig, som en fremmede er det ikke en undren. Vi har trods alt blot mødtes.'' svarede han roligt og et svagt smil dannede sig på hans læber, mens han så halv vuderende på hende. Mon hun fortrak at man fortalte sit fulde navn? Dog ved hendes kommentare omkring at hun ville finde ud af hvad han var, fik et større 'charmerende' smil på hans læbe. Han var da glad for at hun ikke helt kunne regne det ud, men på den anden side ville det måske give ham et godt omdømme, som en 'mystisk' figur for hende.

Han gik over til døren ved klasse værelset. Der efter åbnede døren op og lod sit blik falde på hende. Mon hun var blevet 'fortryllet' af Joans blod? Eller om det blot var at hun ville vide hvad han i sandheden var? ''Tjoh, jeg er alligevel på vej ud og få mig en snack. Hvis de har lyst, kan vi mødes i spisesalen? Medmindre de fortrækker at spise på værelset?'' Han smilede roligt og ventede høfligt på at hun trådte ud af rummet, mens han holdte døren åben. Hans vinger havde afslappet foldet sig bag ham, mens han høfligt ventede. ''Damerne først'' sagde han roligt og smilede svagt da hun spurgte om han ville med ud af rummet.
Vis brugerens profil
Monique

IndlægEmne: Re: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   Ons dec 16, 2015 8:14 pm

Hun rystede let på hovet over hans kommentar på at de var fremmede, det var jo det de var. To væsner der havde mødtes i ly af natten, hun havde ikke nævnt sit navn for ham, han kendte måske hendes alder og vidste hvad hun var, men det betød kun at han vidste hvad hun var i stand til, hvis han da vidste bare det mindste om fuldblods vampyrer, og ikke andet. Hun spiste normalt ikke i storsalen, når hun virkelig skulle indtage næring, kun når hun skulle ”hygge” spise pizza eller sådan noget med sine venner. ”De fleste bryder sig ikke meget om at se en vampyr tage næring til sig, desuden har jeg en aftale med omvandrende blodbank et sted nede i byen” hun smilede så hendes hugtænder kom til syne, ikke meget, men hvis man kikkede efter dem ville man se dem. Hun så på sit ur, det var ved at være ”sent” i menneske tid, men i virkeligheden var hun kun lige ved at vågne.

Et hurtigt blik gennem vinduet fortalte hende at månen stadig stod højt på himlen, hvilket gav hende massere tid, morgnen var langt væk, men hun havde meget at nå. Hun blev ikke videre overrasket over at han holdte døren åben for hende, det var som-mæn bare et tegn på god opdragelse og gode manerer, hvilket man ofte fandt hos ældre skabninger. Hun gik ud i gangen hvor lyden af hendes hæle blev kastet rundt mod de lange væge, hun vidste fra dagstimerne at der ikke skulle meget til før det larmede på gangene i gamle bygninger, men det havde alligevel for vane at overraske hende hvor høj lyden af hendes skridt kunne blive på en menneske tom gang. Hun kunne godt følge ham ned til storsalen, det lå på vejen til hendes værelse, og hun var lidt nødt til at komme af med sine skole ting før hun tog i byen.     

Vis brugerens profil
Joan

IndlægEmne: Re: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   Tors dec 17, 2015 10:01 am

Hendes ord omkring en blodbank fik ham til at løfte øjnene kort. Blodbanker havde masser af blod, men mon dette var vampyrenes metode for at få blod? Dette ville være en bedre metode frem for at skulle fortsætte med at jage selv. Da han blot tænkte at storsalen var den eneste 'kilde' til noget blod uden at selv skulle jage. Men hvis Joan mon kunne følge med hende, kunne det være han selv kunne få den form for 'forbindelser'. Han overvejede det kort og smilede lidt over det. ''Ville de havde noget imod at jeg tager med dem istedet til denne blodbank? Da det lyder, som en investering jeg godt kunne få brug af. '' Han fulgte stille og roligt med hende og lukkede høfligt døren efter sig, med skuldretasken om skuldren. Noget han halv diskret havde taget med sig, den gang han havde gået over til døren og holdt den åben.

Da hendes hæle lyd, gav det et svagt 'smæld' i hans øre. Noget han bestemt ikke var glad for, grundet hans overfølsomme sanser inde for hørelse. Han prøvede at få lukket lyden af de høje klang fra højhælene, mens de gik. Det var bestemt ikke noget Joan havde vænnet sig til. Lyden af noget der skulle larme, mens man gik. Hvem i al verden var den opfinder af dette bastard påklædning af fodtøj? Havde Joan fundet frem til opfinderen den gang, havde han banket ham syndere og sammen og der efter drikke ham tør for blod. Blot for at sikre at den form for 'arv' aldrig ville forlade Joan.

Hans blik gled omkring sig ved de lange gange. ''Forresten. Undskyld min uhøflighed ved ikke at introducere mig selv.'' Hans stemme var rolig og han tænkte kort at de lige så godt kunne give deres navne til hinnanden. Han så over på hende kort og et svagt smil dannede sig let på hans læber, mens hans vinger stille begyndte at forsvinde og den lyse aura omkring ham begyndte svagt at forsvinde ved det blotte øje. Hans ansigt lod sig i hans menneskelige skikkelse og han stemme lyd kort. ''Mit navn er Joan Taneli. Må jeg til spørge hvad deres navn er?'' Joan havde kigget kort ned af sig selv efter han havde sagt det og tænkte at hans påklædning ikke helt havde passet til hans forspørgelse om at tag med hende til blodbanken. ''Forresten.. Ville du havde noget imod vi slår et smut omkring mit værelse? Jeg tvivler at menneskerne ville acceptere min påklædning i øjeblikket.'' Han så kort ned af sig selv og grinte lidt af sin halv gammeldags påklædning, som han få gange klædte sig på.
Vis brugerens profil
Monique

IndlægEmne: Re: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   Tors dec 17, 2015 9:08 pm

Hun smilede over hans kommentar, det var ikke det hun havde ment med ’omvandrende blodbank’ hun havde faktisk bare tænkt sig at finde en eller anden godtroende måske lettere beruset teenagedreng, de var dejligt nemme at lokke med sig, væk fra mængden ”Du må da gerne komme med, men jeg må desværre skuffe dig, jeg ved ikke hvor der ligger en rigtig blodbank i nærheden,  blodbank er et ord jeg og mine venner, der også selv er vampyrer,  kalder mennesker. Men hvis du stadig gerne vil med, er du velkommen, hvis du da kan følge med” hun tvivlede på at han var hurtigere end hun, der kunne bevæge sig hurtigere end mennesker kunne blinke. Hun kunne forsvinde for aldrig at blive set igen, i løbet af et nanosekund. *Nå der kom hans navn* tænkte hun da han introducerede sig selv, hun var aldrig den første til at dele navn, et navn kunne spores, uanset hvilket man brugte. ”Jeg er Monique,  Monique LeCher.” Hun lagde trykket på C’et, sådan som hun havde gjort i flere årtier. Hun brød sig ikke om at ændre sit navn, derfor ændrede hun kun lidt på det af gangen, hun havde dog skiftet hele hendes navn ud kort efter hendes flugt fra hendes families herregård, men dengang var der alligevel ingen der holdte styr på det, så  det havde været meget nemmere.

Hun trak på skuldrene ”Vi kan altid mødes ved hovedindgangen, jeg skal også ned og skaffe mig af med de hersens” hun gestikulerede mod bøgerne i hendes favn  ”Og så vil jeg gerne have en jakke med, det er trods alt December” Der var koldt udenfor og selv som en af nattens børn, en sjæle løs vampyr, kunne hun stadig mærke kulden, det var værre for mennesker det vidste hun godt, men det betød jo ikke at hun ikke kunne brokke sig over det, idet mindste bare en lille smule. Hun stoppede op ved trappen der førte op til pigernes  gang ”Så, hvad siger du? Mødes vi om en halv times tid, eller har du ombestemt dig og vil ikke længere med?” spurgte hun. Det ville være en lettere unormal hændelse for hende at skulle have en med når hun skulle tage føde, men så længe han ikke gik i vejen for hende kunne det vel være lige meget.
Vis brugerens profil
Joan

IndlægEmne: Re: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   Fre dec 18, 2015 11:36 pm

Joan fortsatte med hende og lyttede til hendes ord. Hendes navn var klassisk fransk noble. Måske end da fra en tidligere baron, som ofte gjorde deres døtre til baronesser. Mon hun havde finessen der fra? Han smilede lidt over hendes ord omkring at mødes foran hoved indgangen og nikkede blot anerkende. ''Lyder godt, men har du nogle bestemte former du jager? eller skal vi blot lave en lille leg.'' Hans øjne flikkede en smugle og et snær af 'dæmonisk' accent trådte ind over hans stemme bånd. ''Måske gøre dette en leg og finde det mest interessante bytte. Overnaturlig giver bonus point. Selvfølgelig kan man ikke vælge af deltagerne, men alt andet er frit tag selv bord. Blot for sporten skyld'' Hans øjne gled over på hende og et svagt smil af tilfredshed og et koldblodigt syn havde lagt sig over hans ansigt. Som var det han så alle racer, som et bytte. Ja selv Monique, men han tilføjede at de ikke kunne suge fra hinnande, for at bekræfte at han ønskede en venskabelig jagt og ikke en rivaliserende jagt.

Han smilede lidt over hendes kommentar omkring at havde jakke på. ''En december her, er som en varm sommer i de norske fjelde. Men du er mere end velkommen til at tage jakke og overtøj. Til trods for at det muligvis vil forhindre jagten.'' Han smilede lidt over det og stille knækkede nakken, for at løsne sig lidt op. Han rettede sig lidt, som fik hans ryg til at stå lidt mere rank og hans velbyggede former, kom på spild. Ved hendes kommentar omkring om han havde fortrudt eller ej fik en svag latter frem, men nåede aldrig ud fra hans læber.'' Fortryde en jagt, med en Pureblood? Aldrig. Det er første gang jeg har fået muligheden for en venskabelig jagt med et andet væsen. Oven i købet noget der er ældre et århundred. Hvilket ikke er hver dag. Vi ses om en halv time ved hoved ingangen. Glæder mig til at se deres jagt påklædning.'' Han smilede svagt og stille drejede selv ved næste hjørne, for at bekræfte at han bestemt ikke afsluttede deres samtale, men mere en 'fortsættelse' når de igen skulle mødes, for at jage i nattens fulde mørke.
Vis brugerens profil
Monique

IndlægEmne: Re: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   Lør dec 19, 2015 12:39 pm

Monique smilede over hans forslag om en lille leg, det var en interessant leg, en leg hun ville nyde. Han var endnu ikke klar over hendes kræfter, det kunne give hende en fordel ”Jeg elsker at lege” hun smilede et lumsk smil, med øjne der lyste af forventning til hvad nattens mørke ville bringe. Hun drejede om på hælen og begyndte at gå op af trappen til pigernes gang. Mens hun gik tænkte hun på hvordan hans øjne havde ’ændret’  sig da han snakkede om sin lille leg, der var noget mørkt over dem, et mørke hun godt kunne lide, måske fordi det mindede om hendes eget, hvilken side af ham hun bedst brød sig om, kunne hun ikke finde ud af, ikke endnu, der var sjældent kun to sider til en person, og da slet ikke til en der har levet i flere århundrede, det vidste hun fra hende selv og fra hendes ældste venner.

Hun nåede sit værelse i løbet af ingen tid, selv uden sin superfart. Hun smed bøgerne fra sig på sengen og trak T-shirten over hovedet, for at skifte den ud med en langærmet. Også hendes højt elskede høje hæle blev skiftet ud med flade gummisko og hendes hår blev sat op i en høj hestehale. Hun skubbede sin telefon og id i baglommen på sine jeans og trak en ledder jakke over skulderne. Et hurtigt kik i spejlet før hun begyndte at ændre på sin makeup, den passede ikke ligefrem til en tur i byen og hun skulle jo gerne passe ind mellem de unge og uvidende deltagere i hendes og Joans leg, det ville gøre dem mere medgørlige hvis hun passede ind, de ville nemmere følge efter hende ind i mørket. Da hun var færdig forlod hun det lille kollegieværelse og låste døren, før hun gik mod trappen og hovedindgangen. Der var menneske tomt på gangene, men på den tid af natten havde hun ikke forventet andet, det var kun nattens børn der kom ud dér, og de fleste var sikkert allerede på vej ned i byen for at finde føde og more sig lidt i processen, præcis lige som hede selv. Lydløst gik hun gennem de tomme gange til hun nåede trappen.
Vis brugerens profil
Joan

IndlægEmne: Re: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   Man feb 15, 2016 10:23 pm

Joan gik ned langs gangen og drejede af for at komme ned til sit værelse. Han smed sin taske efter at havde lukket døren efter sig og begyndte at tage noget mere 'jagt venligt' påklædning på. Sorte løse bukser, mens en let løse grå bluse, med en hvid tanktop under den og en sort læder jakke blev taget på. Hans øjne gled kort omkring sig for at se om der noget han manglede. Han sin telefon med sig og sit ID. Det så ikke ud til at hans værelses kammerat var der, så han havde taget sin pung med. For en sikkerheds skyld. Hans øjne gled kort over sig og han greb fat i tasken og tømte den for bøger og der efter fyldte den op med 'praktiske' ting. Så som gift pile og et puste 'rør' til at bruge for at bedøve sine ofre. Lidt sjov, skal man jo havde. Han rejste sig op og efter at havde pakket sin taske praktisk. Sikret han at sine ting ikke blev fundet ud af hvor 'resten' lå. Han tænkte at et par praktiske 'sko', som også så civile ud ville være praktisk, så han tog et par sorte 'halv' støvler på også der efter bevægede sig ud af rummet og videre imod hoved indgangen.

Hans tanker gled kort om 5 gift pile ville være nok til at bedøve sit 'offer' som han skulle jage? Eller om det mon var for 'meget' at han brugte sådan et 'gammel' trick, som dette? Det ville han jo finde ud af. Han fortsatte og syntes at kunne spotte en kvinde ved hoved indgangen, som sikkert allerede var klar til 'nattens' jagt. Mon han havde ladet hende vente alt for længe? Hans blik gled kort omkring sig og spottede den tomme gang. ''Klar til jagten?'' Hans blik gled kort på hende og han løftede øjebrynet en smugle. ''Ingen 'metoder' til at nedlægge bytted?'' Han løftede sin skuldre taske, for at refere hans sætning til 'udstyr' man ofte brugte til 'jagt' eller også var Joan måske en smugle gammel dags.

//beklager det sene svar o-o //
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique   

a half blood and a Pureblood vampire? would you belive that? - Monique
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1