Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

A K A D E M I E T

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Zerachiel

Chester

August

Q

Elian

Julian

Leviticus

Miles

Jaxton

Haniel

Statistics
Der er i alt 503 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Romy

Vores brugere har i alt skrevet 28279 indlæg in 2110 subjects

Share | 

Ny regel & opdatering af racer [Admin nyheder]

Go down 
ForfatterBesked
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."
Antal indlæg : 823

IndlægEmne: Ny regel & opdatering af racer [Admin nyheder]   Tirs aug 28, 2018 4:13 pm

Hej Darlings Very Happy

Jeg er super glad for, at se aktiviteten endnu blomstre, det varmer om mit hjerte, at folk endnu ønsker at være en del af siden!

Jeg har et par opdateringer, som jeg vil komme med:

Ny fraværtrådsregel
Det blev aftalt mellem os admins, at for at undgå potentiel hording af faceclaims, at man skal holde ens fraværtråd opdateret. Både hvorvidt man endnu er aktiv, eller om man endnu har travlt. Hvis ens fraværtråd ikke har været opdateret, af brugeren selv, i en periode af 3 måneder, vil den blive anset for inaktiv. Dette kan betyde, at hvis man ikke har være aktiv på sine brugerer/bruger i 3 måneder, vil man blive fjernet fra faceclaim listen. Selvfølgelig kan der være noget, som forhindre en, i at skrive en opdatering til sin fraværstråd, og her kan man evt. få en ven, til at skrive en opdatering for en. Denne regel står skrevet, under Sidens regler, Faceclaimlisten (Både under Inaktivtet & Regler og Guides) & Under selve fraværtrådboksen
OBS: Denne besked vil blive sendt ud til alle, via en pm, den vil også blive skrevet på sidens facebookside, og jeg vil først begynde at kigge fraværtrådende igennem, her den 5. sebtember, hvilket vil give folk muligheden for, enten at skrive en opdatering eller få en ven til at gøre det

Opdatering af racebeskrivelser
Jeg er endnu i gang, med at opdaterer racerne og jeg undskylder at det har taget så lang tid, jeg regner med at fortsætte min opdatering i denne uge. Er man dog i tvivl omkring noget, i henhold til racerne, er man altid velkommen til at sende en pm.
- Jeg vil også minde folk om, at tjekke tidslinjen, for hvornår racerne blev skabt, blot således, at man ikke har en karakter, som er ældre end hvad racen rent faktisk er Wink

Det var alt for ny Very Happy

Hilsen Lilith
På vegne af adminteamet

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."

IndlægEmne: Re: Ny regel & opdatering af racer [Admin nyheder]   Ons sep 05, 2018 5:12 pm

Man kan stadigvæk lige nå at opdaterer sin fraværstråd, hvis man har brugere, der ikke har været online i 3 måneder (Jeg tæller alt der er ældre end 5. Juli som inaktivt) Wink
Jeg har allerede lavet en liste af fc der skal fjernes, men man har til her klokken 18, til at opdaterer sin fraværstråd!

Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Ny regel & opdatering af racer [Admin nyheder]   Fre sep 07, 2018 6:19 pm

Jeg glemte at skrive ind her (Har haft skrevet det på facebook), at Faceclaim listen er opdateret, hvilket vil sige en del er blevet fjernet der fra. Har du set din karakter mangler på listen, så log endelig på den pågældende karakter, og skriv en pm til mig, også ryger den tilbage på listen igen Wink

Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Ny regel & opdatering af racer [Admin nyheder]   

Ny regel & opdatering af racer [Admin nyheder]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1