Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Yesterday at 7:03 am by Aira

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man mar 27, 2017 11:13 pm by Drystan

» Nyt bekendskab! - Dylan
Fre feb 24, 2017 7:41 pm by Dylan

» My new roome - Caleb R. XXX.
Ons feb 22, 2017 2:27 pm by Mark Malkovi

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Ons nov 30, 2016 10:07 pm by Rowan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

Top posting users this month
Drystan

Niklaus

Aira

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5672 indlæg in 345 subjects

Share | 

good to see you //alina//-xxx-

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Eli

Humør : im not a guy you want to anger
Fag : n/a
Antal indlæg : 135

IndlægEmne: good to see you //alina//-xxx-   Søn dec 06, 2015 12:56 am

S: Elijahs kontor
T: 19.00
O: hans skrivebord fyldt med arbejdspapirer og kontrakter et fladskærms tv på vægen, og en statue af Eli i ren marmor
V: stormvejr
P: et silke jakkesæt

Elijah sad i sin stol og skrev under på en masse forskellige traktater som han havde bestilt. Han smilede til tv'et da han så en stigning i hans firmas aktier, han havde 70 af aktierne samlet i det så det betød mange penge til ham. Han blev ved med at skrive på traktaterne. Han ventede på sin aftale skulle komme ind, den søde Alina var meget sød og hun havde en god krop oveni, deres forhold var meget specielt så han så frem til hvert møde af deres. Elijah så ud af vinduet og håbede på hun var nået til palæet før stormen var begyndt.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Alina

Humør : imødekommene
Fag : billedekunst, historie og sportgrene
Antal indlæg : 21

IndlægEmne: Re: good to see you //alina//-xxx-   Søn dec 06, 2015 2:33 am

Påklædning

Lige nu var Alina glad for at hun havde taget hendes store jakke på, da det var ved at trække op til storm. Den eneste grund til hun havde bevæget sig ud i dette vejr, var at hun havde en Aftale med den charmerne Elijah, der var noget specielt over ham og det forhold de havde sammen, han vækkede  noget i hende som ingen have gjort før, hvad det betød for hende? Var hun ikke helt klar over.
Alina bankede på hoveddøren til det store palæ, heldigvis gik der ikke langtid for hun blev lukket ind, hun hang sin jakke op selv om der var en der spurte om de skulle tage den. Hun gik ud fra at han var på kontoret hvilket hun blev bekræftet i kort efter. Hun stoppede kort op foran døren et hans kontor og bankede let på mens hun bed sig i læben som hun havde for vane at gøre før hun gik ind.

"Pas nu på at det ikke stirre dig til hovedet"

sagde hun kærligt mens hun bevægede sig hen mod ham dog med et drillende tone før hun plantende et kys på hans kind.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: good to see you //alina//-xxx-   Søn dec 06, 2015 5:08 pm

han smilede da Alina kom ind af døren "oh jeg er bange for det ikke er hovedet det stiger mig til" han så på hende da hun kom hen til ham og kyssede ham på kinden "jeg er glad for du kunne komme hele vejen ud til mit lille hjem for at se mig" han smilede til hende og aede hendes kind blidt før han vendte sig om for at se på hende direkte "og sikke pæn du er i dit tøj i dag" han grinte let mens han rejste sig op og lod sine hænder glide op af hendes krop før han lænede sig til hendes øre "jeg er bare bange for du bliver nød til at tage det af hvis vi skal have det rigtig sjovt" han smilede til hende og lod sine hænder glide ned over hendes krop.
Vis brugerens profil
Alina

Humør : imødekommene
Fag : billedekunst, historie og sportgrene
Antal indlæg : 21

IndlægEmne: Re: good to see you //alina//-xxx-   Man dec 07, 2015 1:36 am

Alina smilede da han så på hende for at plante kysset på hans kind mens hun lyttede til det han siger  mens hun lukker øjnene da han aede hendes kind før hun igen åbnede øjnene før hun svarede ham.
"Jeg har altid tid til at komme og besøg dig, du ser også ret godt ud må jeg sige"
sagde hun med en kærlig stemme mens hun lægger armene om hans nakke da han rejste sig, mens hun smilede til ham da han grinede let og lo let da hun mærkede hans hænder på hende krop og lægger hovedet på skrå og lytter til det han hvisker i hendes øre, hvor efter hun mærkede hans hænder igen hvilket fik hende til at sukke.
"prøver du at fortælle mig at du ikke vil spilde tiden?"
spurgte hun mens hun smilede drillende til ham før hun længder sig op af han skrivebord mens hun har lagt sige hænder på hans sider mens hun ser op på ham med et næsten uskyldigt før hun lader sine hænder samle sig for at knappe hans jakke på jakkesættet han havde på op uden at flytte blikket fra hans ansigt.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: good to see you //alina//-xxx-   Tirs dec 08, 2015 12:07 am

han tog fat om hendes bryst og lod sine fingre glide hen over dem mens hun knappede hans jakke op. Han tog den af og knappede hurtigt sin skjorte op for at komme hende i forkøbet "jeg har altid tid til dig" han smilede og hjalp hendes jakke af først hvorefter han gav hende et langt kys på munden, alt i mens hans hænder legede med hendes krop, hans fingre gled blidt hen over hendes mave til han ramte buksekanten som de sneg sig inden om som små drenge der kravlede under et hegn.
Han tog lidt fat da han fandt hendes underliv gennem trusserne og hviskede så "jeg syntes du skal gå ind i sove værelset, vente på mig og så kommer jeg lige så snart jeg har skrevet min sidste kontrakt færdig, jeg har en da et par legetøj du kan have det sjovt med i skufferne ved sengen" han smilede og bed blidt i hendes øreflip. Han var vild med Kvindelige varulve, de var så lette at dominere, og hvis han kunne ville han samle et helt koppel af varulve kvinder kun til hans fornøejsle, men det ville nok være besværligt.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: good to see you //alina//-xxx-   

good to see you //alina//-xxx-
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1