Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» My new roome - Caleb R. XXX.
Søn aug 06, 2017 11:55 pm by Mark Malkovi

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Tirs jun 27, 2017 10:15 am by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Caleb R.

Mark Malkovi

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5783 indlæg in 345 subjects

Share | 

Come on its christmas - Eli

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Alycia

Humør : “I encourage you to stay positive, stay passionate, keep going and dream bigger”.
Fag : Hjælpelære i kunst, kemi og biologi.
Antal indlæg : 28

IndlægEmne: Come on its christmas - Eli   Lør dec 05, 2015 11:12 pm

Påklædning
@Eli

Naturligvis var hun et par gange på besøg ved Elijah. Hun havde været der natten over. Lørdag til søndag. Men ikke fordi hun var bekymret om at blive opdaget. Det var hende og Sebastians stil. Alle troede de var det perfekte par, det var planen. Selvfølgelig vidste Elijah at han ikke skulle råbe for højt omkring deres lille affair de to havde - han ønskede vel heller ikke det skulle stoppe lige nu? Det var midt i juletid! Så da hun var stået op og kommet i tøjet - var hun gået igang med at pynte en smule op - hun kunne ikke lade hver. Selvfølgelig pyntede hun ikke alt for meget op, for hun ville ikke irritere Elijah med hendes måske alt for positive sind. Alycia havde flettet sit mørke hår henover den ene skulder her til morgen. Så snart hun skimtede hans tilstedeværelse, flyttede hun blikket over til ham, og gik hen til ham. Hurtigt placerede hun sine læber på hans.
"Sovet godt?" Spurgte hun og trådte et lille skridt tilbage. "skal du have en morgen snack?" Indbydende blottede hun sin ene side af nakken, Elijah ville vide, at hun var en af dem der nød at så suget blod fra sig.

Selvfølgelig havde hun sørget for ikke at vække nogle. Det var alligevel en smule tideligt, og hun var måske lidt overtræt - men hvis man ikke kunne sove måtte man finde på noget andet at lave jo ikke sandt.
"Jeg har nok et par timer, eller 3 - hvad skal vi finde på?" Spurgte hun med et skævt smil på det glade ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Eli

Humør : im not a guy you want to anger
Fag : n/a
Antal indlæg : 135

IndlægEmne: Re: Come on its christmas - Eli   Søn dec 06, 2015 4:34 pm

han smilede da han vågnede op til den altid friske Alycia. Han vidste godt hun var gift, ligeglad med dette. Han rettede sig lidt op i sin seng og så på Alycia "tjo, men jeg gider ikke have mine lagner beskidte med dit blod.... igen" han smilede til hende og klagede lidt over det, det var meget svært at få noget blod af sine lagner på noget tidspunkt. Han tog fat om hendes røv og klemte lidt "oh jeg har skam en meget god ide til hva vi kunne lave" han smilede til hende så hun kunne se hans hugtænder. I en meget hurtig bevægelse var han på benene, han havde kun sine underbukser på så han gik hen til sit skab og tog sin badekåbe på.

han kunne godt lide at have hende her, og han var indforstået med at holde det hemmeligt, det ville heller ikke være den bedste ide for Elijah at blive fanget midt i en affære med en royal, hun var meget sød dog, at pynte sådan op til jul.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil

Come on its christmas - Eli
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1