Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 To tell or not to tell - Stephen

Go down 
ForfatterBesked
Rebekah
Mange titler
Rebekah


Humør : You are unexplored, unusual, and terrifyingly beautiful. And only a few will know how to love you without breaking you and making you dangerous.
Fag : Intet
Antal indlæg : 176

To tell or not to tell - Stephen Empty
IndlægEmne: To tell or not to tell - Stephen   To tell or not to tell - Stephen EmptyMan Aug 13, 2018 12:38 pm

P Rebekah: link
P Clarssa: link
Emne spiller jeg også Clarissa.
S: link
Emne til: @Stephen


Clarissa havde lavet en aftale med Stephen Sinclair. Kendt blandt de overnaturlige som en med styr på forbandelser og mysterier - så var deres aftale kommet frem. De havde fundet frem til at kvinden han søgte ikke var her, men ikke var død. Som hjælp med at få Stephen til Wonderland, havde Clarissa kun bedt om en ting - at hun måtte tage med ham. Trods alt havde hun en ting for at opsøge nye steder. Clarissa så sig omkring, på den stor slåede og magiske natur de befandt sig i. Dog var det ikke just et sted for dæmoner, faktisk havde der aldrig været en dæmon i Wonderland før.

Rebekah, eller nærmere kaldt Katharina af folket her. Klædt i rødt og ude og lede efter det næste måltid gik hun rundt i skoven. Det var her hun så de to fremmede komme igennem en form for magisk kræft. Hvordan de gjorde det, og hvor de kom fra triggerede hendes nysgerrighed. Hun begav sig frem, men trak derefter sin bue og pil - tog et sigte før hun gjorde sig synlig for dem.
"Don't move," sagde hun bestemt, hun ønskede ikke de fremmede skulle komme her og skabe kaos. Stedet var så fredeligt. Lidt efter valgte hun at flytte buen ned efter måden de så på hende på. "Sorry about that, I just had to be sure you weren't here to destory the light," tilføjede hun og sendte dem et smil. Clarissa stirrede let på Rebekah, men valgte ikke at give lyd fra sig.
"Who are you?" Spurgte Rebekah stille med et uskyldigt samt varmt smil på læben. "People here call me Katharina," præsenterede hun sig.
"Clarissa," præsenterede Clary sig hurtigt og fik trukket let på smilebåndet.
"You both look a bit familiar.. are you from here?" Spurgte Rebekah.
Tilbage til toppen Go down
 
To tell or not to tell - Stephen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» You have to help me | Stephen
» Uhm... What are you doing here? - Stephen
» You seem... nice? - Stephen
» A little friendship going on -Stephen-
» You messed with the wrong family

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: X :: Wonderland-
Gå til: