Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Magistar

Julian

Elian

Clarissa

Kowo

Cain

Gerth

Helia

Stephen

Jeremiah

Statistics
Der er i alt 449 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Jozephine

Vores brugere har i alt skrevet 25091 indlæg in 1892 subjects

Share | 

This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]

Go down 
ForfatterBesked
Magistar

Humør : Skiftende
Fag : Psykologi og Kampsport.
Antal indlæg : 56

IndlægEmne: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Fre aug 03, 2018 4:19 pm

Jamen goddag alle sammen på Athena.

Jeg er helt ny på siden så før jeg går alt for meget igang med hvad jeg søger har jeg nogle rolige 'krav' sagt på en meget mild måde som mere minder om en forespørgsel.

1. Det ville være rart hvis du kunne lave emnet eller guide mig til det mest optimale sted for emnet Smile
2. Hav tålmodighed med mig da jeg som sagt er ny på siden så vær sød at fortælle mig hvis der er noget galt med mine svar Smile
3. Forvent ikke svar hvert 10 minut da jeg har en familie ved siden af som jeg skal fokusere på også og derfor kun har specielle tidspunkter jeg kan svare på.

Nåh men da de 3 ting er blevet sagt vil jeg udvide med plots jeg har i tankerne. Hold i sinde at dette kun er forslag så hvis du har et plot så fortæl mig endelig om det Smile

Da min karakter er ny er der mange ting i hans liv som er åbne for lidt af alt men da jeg sidder og tænker over det og over hvordan min karakter er har jeg nogle enkle plots der ville være interessante at få brugt.

1. Selvfølgelig den mest åbenlyse. Venner. Dog forvent ikke at kende Magistars hele personlighed medmindre i selv er den lumske type der holder en facade en retning og bruger vold for sin vilje den anden vej.
2. Elever der enden flirter med ham eller vil have forbedret sine fag karakter på... Utraditionelle måder. (Selvom der ikke rigtig er noget utraditionelt ved det.)
3. En partner in crimes eller bare en partner i det hele taget. (Dog igen der forvent at han... Hygger sig med andre... Nok ikke altid med deres vilje. Men pas også på for han er den jaloux type.)
4. Ja blankt sagt? Voldtægtsofre da han som sagt ikke altid spørger om lov.
5. Fjender fra hans fortid.
6. Venner fra hans fortid.
7. Ofre fra hans fortid.
8. OSV. Kom selv med flere Smile Som sagt han er ny så jeg kan bruge lidt af hvert Smile
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Magistar

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Lør aug 04, 2018 1:24 am

Søger stadig Smile
Vis brugerens profil
Calla

Humør : It was never about what I am.. its about who I am.
Fag : Kunst. Musik. Historie. Kampsport samt andre sports fag.
Antal indlæg : 237

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Lør aug 04, 2018 5:57 am

Calla vil helt sikkert tage at få forbedret sine karaktere til et nyt niveau lige pt, vi kn altid se om han kan styrer hende? Smile
Vis brugerens profil
Magistar

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Lør aug 04, 2018 11:17 am

Det lyder interessant og jeg er glad for der var nogle der reagerede Smile Jeg var bange for karakteren skulle dø før jeg fik lov til at starte den Smile

Nåh men for at udvide plottet lidt. Du vil gerne ha Calla skal forbedre sine karakterer. Men hvordan? Smile Og kunne du være interesseret i at lave det? Smile
Vis brugerens profil
Calla

Humør : It was never about what I am.. its about who I am.
Fag : Kunst. Musik. Historie. Kampsport samt andre sports fag.
Antal indlæg : 237

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Lør aug 04, 2018 11:36 am

Well hun vil nok ikke gøre noget positivt for at få den forbedret xD
Skal nok oprette det, men advare om jeg lige pt lever i en anden tidszone - er i Australien xD
Men sender dig et link når jeg får tiden ^^
Vis brugerens profil
Magistar

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Lør aug 04, 2018 12:00 pm

Helt i orden det vil jeg se frem til Smile
Vis brugerens profil
Magistar

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Lør aug 04, 2018 10:02 pm

Søger stadig Smile
Vis brugerens profil
Julian

Humør : Let's talk about sex, baby - let's talk about you and me!
Fag : Underviser i: matematik, astronomi og hjemmekunstskab. Hjælpeunderviser i: yoga og sportsgrene.
Antal indlæg : 376

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Lør aug 04, 2018 10:23 pm

Jamen! Kan da godt lige tilbyde ham en ven! Julian er også lærer på Akademiet, så de er allerede kollegaer, måske de kan være blevet venner derigennem? :3
Vis brugerens profil
Magistar

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Lør aug 04, 2018 10:25 pm

Det er jeg frisk på Smile Spørgsmålet ligger bare på om de skal være venner som kender hinandens sider eller venner som i en Facade ihvertfald fra Magistars side? Smile Og så selvfølgelig hvem der starter det Smile
Vis brugerens profil
Julian

Humør : Let's talk about sex, baby - let's talk about you and me!
Fag : Underviser i: matematik, astronomi og hjemmekunstskab. Hjælpeunderviser i: yoga og sportsgrene.
Antal indlæg : 376

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Lør aug 04, 2018 10:38 pm

Send lige en PM, så finder vi ud af det! :3
Vis brugerens profil
Magistar

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Man aug 06, 2018 11:33 pm

Søger stadig Smile
Vis brugerens profil
Luca

Humør : The stage is my one true home.
Fag : Droppede ud.
Antal indlæg : 759

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Tirs aug 07, 2018 12:34 am

Tja, jeg har da et par forslag Wink

Kære @Luca her kunne evt være etone night stand, eller hvis vi kan finde på noget andet mellem dæmon og rockstjerne sirene der langsomt er ved at blive mere korrupt... (korrupt som i han rimelig meget UDELUKKENDE spiser mennesker og andre væsner, nu. Ikke noget 'almindeligt' kød.)

@Rainier, min kære psycho kannibal, har ikke haft nogen at lege medi længere tid, så måske kunne de finde på noget sammen...

@Ari, min dejlige skizofrene banshee, kunne også bruge nogen at hænge ud med på godt og ondt... hvis du har lyst til at lege med en så psykisk forstyrret som han er x)

Lige umiddelbart de tre der kommer i tankerne, men ellers kan du se alle de andre jeg har inde på hvem er hvem listen (16 styks i alt). Smile
Vis brugerens profil
Magistar

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Tirs aug 07, 2018 12:45 am

Personligt er jeg ikke homoseksuel og min karakterer spejler sig efter mig :/ Jeg har prøvet at date en mand men det var ikke noget for mig Smile

Tja hvis han må spise sjælene først kan jeg ikke se noget problem i Luca spiser deres kroppe bagefter Smile God måde at fjerne alle beviser Smile

Rainier er jeg sikker på Magistar vil ha noget til fælles med da Magistar selv er lidt sindssyg Smile

Ari Igen samme situation Magistar er ikke normal. Det ene øjeblik opføre han sig normal. Det næste skriger alle højt omkring ham fordi han bed øret af en der kiggede på ham sjovt Smile

16 styks? Wow :O Jeg føler jeg er bagud ^^''
Vis brugerens profil
Luca

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Tirs aug 07, 2018 1:58 am

ah ja okay, fair nok xD så er det måske bare alligevel ikke helt Luca manskal ud i så, da sådan... halvdelenaf hans verden er sex med alle han kan komme i nærheden af oglokke til det (når nu hans ene evne er at hans sirene sang er stærk nok til at den virker på folk der normalt ikke er tiltrukket af mænd xD)

Men vil du så helst lege med Rainier eller med Ari? Wink Rainier kan ligesom også sørge for at de kommer af med kroppene. tænk hannibal lecter.. det er ham xD mens Ari... er lidt svær at blive klog på da hans personlighed og humør ændrer sig efter hvilke af de ti stemmer i hans hoved der taler mest :')

Hahah, jeg er altså også en af dem med ekstremt mange figurer, så det skal du ikke bekymre dig om xD
Vis brugerens profil
Magistar

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Tirs aug 07, 2018 5:48 pm

Det vil så blive et nej til Luca Smile

One down 2 to go Smile
Men jeg kan ikke rigtig beslutte mig. En side så er det en karakter hvor der vil være mord og drab og synet af en mand æde en anden mand.
Den anden vil der være et emne hvor der er slet ingen idé om hvor pokker man vil ende henne Smile
Vis brugerens profil
Luca

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Tirs aug 07, 2018 10:15 pm

Humm... Skal vi så tage Arí og se hvor fanden de ender ud henne? (selv jeg ved aldrig hvor tingene ender med ham... xD)
Vis brugerens profil
Magistar

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Tirs aug 07, 2018 10:16 pm

Jeg er frisk på det Smile Vil du være så venlig at lave emnet? Smile
Vis brugerens profil
Luca

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Tirs aug 07, 2018 11:24 pm

Sure Smile hvor kan man som regel støde på magistar? Arí er nemlig lidt over det hele til tider så han kan støde på folk alle mulige steder.
Vis brugerens profil
Magistar

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Tirs aug 07, 2018 11:34 pm

Det samme i dette tilfælde. Dog primær nær skolen da han har sin undervisning at skulle håndtere også Smile
Vis brugerens profil
Ari

Humør : Dirty secrets, empty memories, and broken hearts across the floor...
Fag : Musik, Kemi, Litteratur, Løb.
Antal indlæg : 120

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Ons aug 08, 2018 12:18 am

Så skiftede jeg lige over til ham x)

Jamen han går jo på skolen, så de kan vel mødes udenfor et eller andet sted? Smile
Vis brugerens profil
Magistar

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Ons aug 08, 2018 12:45 am

Ja det kan de sagtens det lyder som den bedste mulighed Smile
Vis brugerens profil
Ari

Humør : Dirty secrets, empty memories, and broken hearts across the floor...
Fag : Musik, Kemi, Litteratur, Løb.
Antal indlæg : 120

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Ons aug 08, 2018 12:15 pm

jamen så får jeg startet det op idag Smile
Vis brugerens profil
Magistar

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Ons aug 08, 2018 7:46 pm

Tusind tak for at lave emnet Ari og jeg glæder mig til udviklingen af det Smile

Når det så er sagt så vil jeg gerne informere om at jeg stadig søger flere emner Smile
Vis brugerens profil
Helia

Humør : What's the matter!? Afraid of the dark!
Antal indlæg : 35

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Ons aug 08, 2018 11:34 pm

Hvis du stiller jeg gerne min Helia til rådighed.
Vis brugerens profil
Magistar

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Tors aug 09, 2018 3:10 pm

Jeg vil da gerne ha hende til rådighed Razz hvad siger du til 24/7? Razz

Kidding!! Very Happy Ja men hvad kunne du være interesseret i at emnet skulle handle om? Smile
Vis brugerens profil
Helia

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Tors aug 09, 2018 4:05 pm

Jeg fik en idé hvad nu hvis hendes far opsøger ham fordi han har hørt at han er en bounty hunter, Helia er nemlig stukket af fra ham og vil gerne have hende tilbage måske han hyre ham til at få hende tilbage. Jeg vil dog ikke love hvordan det går fordi hun har en evne hun ikke kan styre og den påvirker hendes sind og gør langsomt ændre sig bliver mere mørk og ond.
Vis brugerens profil
Magistar

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Tors aug 09, 2018 4:54 pm

Den er jeg frisk på Smile Det lyder som et godt plot og et interessant emne Smile Så sådan her ser jeg det at han finder frem til hende via forskellige spor her og der. Som så præcisere til hendes hjem og så starter emnet derfra? Smile
Vis brugerens profil
Cain

Fag : Ingen
Antal indlæg : 258

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Tors aug 09, 2018 6:01 pm

Jeg har måske et par som kunne være interessante

@Lilith: Lilith var den første skabte kvinde (når det kommer til menneskeracen), såvel som den første skabte dæmon, hvilket gør hende et godt stykke over 200.000 år gammel. Hun er kendt under mange navne, såvel som både anset som en form for mytisk figur, og et af ren ondskab. Fordi hun fik sin krop brændt, efter Lucifer slog hende ihjel, besidder hun evnen til at besætte alle hun ønsker, såvel som komme ind og ud af helvede, hvornår hun end skulle have lyst. Dette i sig selv, gør hende formidabel, når det handler om manipulation, og at falde ind i forskellige roller, da hun kan fremstår som en idiotisk kvinde eller en forførende mistress, skulle hun ønske dette. Hendes race er også meget anderledes, fra de dæmoniske arter, som eksisteret i dag, da hun som den første dæmon, ikke har samme duft, som andre dæmoner, og det er derfor svært, at regne ud hvem og hvad hun er, medmindre hun afslører sig selv (Hun er også den eneste dæmon, hvor hele hendes øje fremstår hvidt, når hun viser sin dæmoniske side). Lilith har i mange tusinde år, fungerede som en form for hidden crime boss, været personen bag mange forfærdelige hændelser, herunder anden verdenskrig. Hun har også mange henchmen’s, der alle gør hvad hun ønsker. Hun er en kvinde, ganske få ved hvordan ser ud, da hun trods alt kan besætte hvem end hun skulle ønske.

@Christian: Han er oprindeligt fra en anden dimension, hvor han i en ung alder, blev bortført og tortureret i hundrede år, af den kvinde som senere blev hans skaber. Det var i de tusinde år, som han levede som en skabt vampyr, at han virkelig gjorde et navn ud af sig selv, kendt under kælenavnet The Ripper (Fordi han blev kendt som en, der flåede sine ofre fra hinanden). Han har dog været mange mange forskellige racer, såsom et spøgelse, to forskelige dæmonrace, og her fornyligt var han en pureblood dæmon. Han kom til jorden i 2009, hvor myterne om ham, allerede havde eksisteret i over 7.000 år, disse myter blev dog til virkelighed, som han blev en seriemorder, med mange tusinde mord, blot i den periode han har været på jorden. I starten af 2018, blev han igen bortført, og her lavet om til den perfekte dræber maskine (han blev forvandlet til en trybid, en blanding af en incubus (referer til det sensuelle), en varulv (referer til det dyriske) og en pureblood vampyr (referere til det morderiske)). Han er en sadistisk psykopat, der nyder at lege med sine ofre, såvel som ødelægge liv omkring ham.

@Aponi: Aponi er egentlig (hvis hun bliver godkendt) en primordial gudinde, var en dimension skabt for godt vel over 80.000.000 år siden. For 10.000 år siden, kom omkring 200 af hendes slags til Jorden, hvor de endnu engang blev tilbedt som guder. Selv den dag i dag, har Aponi flere tusinde følgere. For 3.400 år siden, blev hun fanget og her fængslet i en sarkofag, der blev sænket ned i en pøl af kviksølv. Dette betød dog ikke, at hun ikke vandrede rundt på Jorden, og forsøgte finde sin krop, for endnu engang at få den styrke, som hun havde førhen. Hendes race, kan midlertidigt få evnen, til at vandre rundt via deres sjæl, og her midlertidigt besætte andre, denne vej igennem fik hun levet i de sidste 3.200 år. Hun er ofte sammensat med noget af død, eller beskyttelsen af kvinder (hvilket til dels også er derfor, at hun har så mange følgere, da mange anser hende som en beskytter, fremfor det af et monster). Hun har overbevidst en Clarissa, om at finde sin krop, hvad Clarissa dog ikke ved er, at missionen ikke handler om at finde gravpladsen af en længe fortabt prinsesse, men snarer hendes fængsel. Hun er beskrevet som arrogant, med et twist af noget ustabilt over sig, da hun trods alt har haft brugt 200 år, hvor hun følte hele sin krop langsomt blev mumificeret.
Vis brugerens profil
Magistar

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Tors aug 09, 2018 6:28 pm

Wow det var meget at læse :O Jeg måtte lige tage en drikkepause under vejs da det var meget forklaring om dine karaktere Smile

Når det så er sagt lyder alle 3 karakterer interessante men svære at placere et sted :/ Jeg kan ikke se hvor Magistar vil have noget form for spil. Jeg er frisk på at høre idéer men jeg er helt flad for idéer Smile Medmindre der skal være nogen form for historie eller forbipasserende? Altså de mødes undervejs de sidste 140 år og der sker et eller andet. En slåskamp eller et one night eller noget i den stil hvor en af dem bliver ved med at forsvinde Smile Christian ville være den eneste af de 3 som ikke ville passe sammen til one-night men ellers vil jeg med glæde høre idéer Smile Alt hvad du har brug for at vide står i emnesøgning eller på profilen eller også kan du lige skrive det og så vil jeg med glæde frembringe de små highlights som er vigtige ved Magistar Smile

Ps. Er det bare mig eller er det ikke lidt umoralsk at bruge Lucifer til Cain når Cain er med i den serie? ^^'' Not hatin just kidding Smile
Vis brugerens profil
Helia

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Tors aug 09, 2018 6:56 pm

Jeg kan godt lave emnet. Når det nu forgår ved/i hendes hjem.
Vis brugerens profil
Magistar

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Tors aug 09, 2018 7:04 pm

Det ville være fantastisk Smile Send mig en PM når du er færdig Smile
Vis brugerens profil
Magistar

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Man aug 13, 2018 8:38 am

Ingen andre der er interesseret? :-)
Vis brugerens profil
Magistar

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Ons aug 15, 2018 9:43 pm

Slet ingen?
Vis brugerens profil
Christian

Humør : He will bring nothing but death and chaos in his way. I'm fun to flirt with, but not to date, because I'm a psychopath.
Fag : -
Antal indlæg : 84

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Ons aug 15, 2018 9:48 pm

Uhh vi var jo i gang med at aftale emne/relation Very Happy

Well der er mange aspekter til dem, og dog kan man vel fortsætte i uendeligheder, hvis man skal forklarer alt ved sine karakterer! Razz

Well thank you Very Happy

Lilith
- Hun kan fungere som en tidligere elsker/tidligere forhold
- Der er muligheden for, at han er en efterkommer af hendes, hun har mange børn

Christian
- Der er mulighed for noget partner in crime

Mulige andre
@Rayna, @Carmilla, @Antoinette, @Constantine & @Kesara

Det vil jeg ikke nødvendigvis sige, jeg spiller ikke den Cain som er med i serien, det eneste de to har til fælles, er et de begge er den bibelske Cain, ønske om at dø, de er barn af Adam og Eva, såvel som at de slog deres bror Abel ihjel, alt andet er fuldkommen anderledes Razz
Vis brugerens profil
Magistar

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   Tors aug 16, 2018 12:48 pm

Lilith:
Jeg er stadig igang med at arbejde på hans familie men hans familie's historie skal basere sig på noget Voldemort historie du ved. Kommer fra en familie hvor renblod af dæmonisk væsen er vigtigt. Hvor at urent blod er forbudt. Men hele hans familie af dæmoner blev jagtet og tortureret såvel som dræbt for deres egenskab til at lave alt ud af ingenting (altså du ved lave guld ud af luft) hvilket efterlod hans far som eneste levende væsen og i jagt. Så for at holde deres egenskaber i live og familie i live gjorde han noget han ikke måtte og havde et barn med et menneske. Derfor er Evans evner ikke lige så stærke som resten af hans familie's. Men det fungere jo ikke hvis han er efterkommer af en som er i live og ikke har samme evne :-)
Tidligere elsker er en mulighed :-) eller måske noget andet som jeg har arbejdet på. Men for at gå videre ind på den idé skal jeg ha min pc tilbage jeg har lånt ud idag så sidder på mobilen :-/

Christian:
Partner in crime er også helt klart en mulighed man kan ikke ha nok af dem :-P

Uhh du har så mange jeg ikke ved hvem jeg skal vælge :-/
Eller hvilket plot der kan bruges :-/ jeg har lyst til at tage et plot med dem alle men så vil jeg nok stresse mig selv for meget eller sidde og trippe over at skulle vente på alle mine emner skal besvares af den samme person :-D

Nåh nej nej det var ikke sådan ment :-P jeg ville ikke tro på du har kopieret en person mere at du bruger en lidt ironisk person kendt for at spille Lucifer som den person som i serien bliver Lucifers største modstander til sidst :-P
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]   

This is a good place to start... World. Here comes Magistar. [Emnesøgning]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1