Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V EM E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Lilith

Chloe

Regina Close

Andrei

Matteo Belmonte

Satrina Darch

Luca

Lucian

Nercissa Cinderfort

Statistics
Der er i alt 278 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er BLUEI

Vores brugere har i alt skrevet 13825 indlæg in 1112 subjects

Share | 

Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."
Antal indlæg : 398

IndlægEmne: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Fre dec 04, 2015 10:13 pm

Samlede emnesøgning

Jeg vil super gerne have gang i min Karaktere, og dertil kunne jeg da helt klart, bruge både emner og relationer. Så kom endelig, jeg bider ikke Wink
Jeg har egentlig ikke som sådan nogle regler andet end disse:
- Jeg ser helst ikke, at min karakter dør (for obvious reasons)
- Hvis du ønsker, at gøre hende ondt (psykisk eller fysisk), så skriv gerne først
- Acceptere at jeg nogle gange, kan være lidt tid om at svarer. Det er ikke fordi jeg har glemt dig, men blot fordi jeg sikkert er stresset. Jeg vil dog forsøge, at skrive hvis dette skulle komme på tale. Du er dog mere end velkommen til at skrive, hvis jeg ikke har skrevet en grund for mit fravær, eller jeg ikke har svaret efter omkring to ugers tid. Jeg vil ikke tage det personligt, men ser gerne at det ikke kommer i en anklagende form.
- Jeg vil helst gerne kunne forstå det som er skrevet, hvilket ikke betyder du skal skrive perfekt, for det gør ingen virkelig. Jeg ønsker blot, at stavefejlene er på det minimale, dette vil gøre oplevelsen (emnerne) bedre for os begge

The few rules

Længden Jeg kan godt lide en god længde [snakker ikke om en roman], men en god længde på over de 400 ord...så er jeg da godt tilfreds! Selvfølgelig vil jeg ikke tvinge folk ud i at skrive langt, men jeg vil være lykkelig hvis man i det mindste så mindst skrev over 200 ord
Svar Som skrevet foroven, er jeg jo i gang med 2. g, så måske går der få dage mellem mine svar, men jeg forventer så også at det er det samme med jer...ellers så skriv gerne hvis i tror der går lang tid mellem svarende.
Komma'er, punktum Jeg er ikke perfekt til dette...så blot de er der, så brokker jeg mig ikke!
Stavning Jeg er en kontrolfreak, jeg hader stavefejl og finder jeg mig selv lave nogen...vil jeg højst tænkelig hade mig selv for det. Derfor må jeg også bedre jer om at stave ordenligt, det er på ingen måde en hate imod nogen af jer. Jeg ved bare at jeg krummer tær over det, så hellere lade hver. Igen det er ikke for at nedgøre nogen, eller noget lignende dette...det er bare, ja sådan er jeg. Få smuttere er okay, men helst ikke for mange af dem

Mine karakterer + Emnesøgninger

Lilith

Link til emnesøgning

Fødte navn Lilith
Nuværence navn Lilith (Besætter Josephine Lakeisha Oghenero)
Alder Hun ligner i øjeblikket en på de 26, men er er over 200.000 år gammel
Oprindelige race Skabt Menneske
Nuværende race Skabt dæmon
Fareskala 7-10
Evner Possessions, Advanced Telekinesis & Advance Body Skills (speed and strength)
Persontræk Mystisk, Farlig, Nådesløs, Femme Fetale, Sensuel, Psykopat, Karismatisk & Manipulerende

Christian

Link til emnesøgning

Fødte navn Antonius Grayson
Nuværence navn Christian Anthony Grey (Besætter Klaus de Florence)
Alder Ligner en på 25, men har en ukendt alder
Oprindelige race Elver
Nuværende race Pureblood vampyr
Fareskala 6-10
Evner Semi Immortality & Unknown
Persontræk Ukontrolleret, Ripper, Psykopatisk, Karismatisk, Charmerende, Manwhore, Ødelagt, Mystisk & Farlig

Niylah

Link til emnesøgning

Fødte navn Magdalena Anya Fowl
Nuværence navn Niylah
Alder Hun ligner en på 24, men er i virkeligheden 366
Oprindelige race Formskifter
Nuværende race Formskifter
Fareskala 5-7
Evner Eternal Youth, The Big Bad Wolf  & Supernatural Condition
Persontræk Reserveret, Brutal, Dyrisk, Karismatisk, Loyal, Farlig, Charmerende, Ledende, Alfa & Mystisk

Sidst rettet af Lilith Tirs dec 12, 2017 12:11 am, rettet i alt 7 gange
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Alycia

Humør : “I encourage you to stay positive, stay passionate, keep going and dream bigger”.
Fag : Hjælpelære i kunst, kemi og biologi.
Antal indlæg : 22

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Fre dec 04, 2015 10:26 pm

Alycia og Lily skal være gode veninder! Very Happy
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Fre dec 04, 2015 10:28 pm

@Alycia skrev:
Alycia og Lily skal være gode veninder! Very Happy

Det kan de sagtens!!!

Tænker det vil være deres første møde med hinanden?

Vis brugerens profil
Alycia

Humør : “I encourage you to stay positive, stay passionate, keep going and dream bigger”.

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Fre dec 04, 2015 10:33 pm

Tænkte måske, at Aly kunne have vidst hende rundt og fået hende godt ind i akademiets system da hun startede - og den vej fandt de en masse interesser som de havde tilfælles og holdt kontakt Smile
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Fre dec 04, 2015 10:34 pm

@Alycia skrev:
Tænkte måske, at Aly kunne have vidst hende rundt og fået hende godt ind i akademiets system da hun startede - og den vej fandt de en masse interesser som de havde tilfælles og holdt kontakt Smile

Det lyder som en fantastisk ide!!!
Gider du evt. være en skat og lave emnet?

Vis brugerens profil
Alycia

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Fre dec 04, 2015 10:34 pm

Selvfølgelig ma love!!
Skal nok gøre det imorgen Smile
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Fre dec 04, 2015 10:35 pm

@Alycia skrev:
Selvfølgelig ma love!!
Skal nok gøre det imorgen Smile

Du er en skat <333

Vis brugerens profil
Alycia

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Fre dec 04, 2015 10:35 pm

Only for you <333
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

@Alycia skrev:
Only for you <333

Jeg føler mig nu ganske heldig!!! <33

Vis brugerens profil
Thalia

Humør : What is this world? Where have I come to?
Antal indlæg : 14

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Lør dec 05, 2015 2:25 pm

Ellers andre?
Vis brugerens profil
Thalia

Humør : What is this world? Where have I come to?
Antal indlæg : 14

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Lør dec 05, 2015 9:06 pm

No one?
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Søn dec 13, 2015 5:59 pm

Jeg er frisk, er bare lidt off og on da det jul og sån, sorry :3

Men, angående Lillith, eller Aurora, kan det være en af dem støder på The Wolf's Den, som ejes af en student og ex Hoxton Mob kriminel, eller er han ex? We see, men en af dem vil tjekke stedet ud, og er blandt hans første kunder, som ikke er hans venner fra den britiske Hoxton mob mafia, eller hans ansatte, og måske finder de en interresse i Bjorn, eller han finder interesse i en af dem, nok mest tænkeligt Aurora, måske fordi hun er så hot babe, og han bliver lidt fortryllet af hende, og prøver og rode lidt med sagerne der? :3
Kan også være Lillith da fanger hans øjne, og han tilbyder hende en drink, måske er hun kommet for og søge hjælp hos dem, måske er hun ven af en fjern bekendt af Bjorn, som bad hende gå til ham og få hjælp? Måske er en af hendes dæmon venner røget i problemer? Eller måske en af Aurora's forvandlingers børn, som er endt i noget snavs? :3

Ellers ved jeg ikke, har du en ide? Men vil gerne have gang i min bar :3 hvis det okay ^.^
Hilsen Bjorn :3
Alycia

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 7:02 am

Sebastian og Alycia!
Hvor han sidder og leger med Hope.. også kommer Aly for at fortælle ham noget!
Wanna set that scene? Wink

Jeg garantere for feels!!
Vis brugerens profil
Dust

Fag : musik, psykologi, biologi, kemi og kampsport.
Antal indlæg : 123

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 8:16 am

Søger du stadig emner til Lillith? ^^
For så kunne jeg godt være interesseret i, at Dust mødte hende, da han er meget interesseret i væsner, med oprindelses bagland som hendes ^^
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 1:26 pm

@Alycia skrev:
Sebastian og Alycia!
Hvor han sidder og leger med Hope.. også kommer Aly for at fortælle ham noget!
Wanna set that scene? Wink

Jeg garantere for feels!!

UHH ja Seb + Aly = <3

OMG I totally wanna see that scene!! <3

Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 1:27 pm

@Dust skrev:
Søger du stadig emner til Lillith? ^^
For så kunne jeg godt være interesseret i, at Dust mødte hende, da han er meget interesseret i væsner, med oprindelses bagland som hendes ^^

Det gør jeg Very Happy
Det lyder da interessant, hvordan tænker du de skal støde på hinanden, og hvad tænker du af plot for selve emnet?

Vis brugerens profil
Dust

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 3:35 pm

Jeg tænkte på noget i retning af, at når nu både Lillith og Dust, kan have nogle rimelig mørke sider til sig, kunne det være at Lillith kunne mærke det mørke der gemmer sig i Shermans krop, som i virkeligheden viser sig at være Dust. Desuden har jeg et emne kørende med Nalissa, hvor Dust har copieret hendes usynligheds evne, jeg kan forstå hun har fået den fra dig af, og indtil videre har jeg ikke haft nogen grund til at skifte den, så det kunne vi også bruge til noget sjovt ^^

Men i hvert fald, de kunne mødes ved at Dust prøver grænser af for sin sand evne, og siden dette kan være lidt voldsomt kan det gøres uden for skolens område, på den måde kan han gøre det et sted i nærheden af, hvor Lillith bor for tiden, så der er en mere logisk chance for at de mødes ^^
Under hans træning, plejer den aura der udspringer fra Dust at blive mere tydelig, og da Dust i sig selv kommer fra en verden hvor han arbejder som grim reaper, kunne følelsen af død og det at han har været i helvede, sammen med følelsen af noget der har levet meget længe, være noget Lillith mærker. Samtidig siden der findes en version af Lillith i hans egen verden, kan det være at han kan mærke hendes essens, og derfra kunne de så udvikle deres bekendtskab. Min tanke er så, at de får noget i retning af et bøllespire venskab, eller 2 kaos væsner der er venner fordi de er kaos venner ^^
Vis brugerens profil
Eugene

Humør : Oh wauw.. Is that really your face?
Fag : Historie, Astrologi, Dans
Antal indlæg : 129

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 4:05 pm

*stikker diskret en hånd i vejret*

Haaaaar du måske lyst til at emne-plotte-creaté shit med moi? c:
Vis brugerens profil
Alycia

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 4:49 pm

Amazing!! ❤️❤️
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 7:09 pm

@Dust skrev:
Jeg tænkte på noget i retning af, at når nu både Lillith og Dust, kan have nogle rimelig mørke sider til sig, kunne det være at Lillith kunne mærke det mørke der gemmer sig i Shermans krop, som i virkeligheden viser sig at være Dust. Desuden har jeg et emne kørende med Nalissa, hvor Dust har copieret hendes usynligheds evne, jeg kan forstå hun har fået den fra dig af, og indtil videre har jeg ikke haft nogen grund til at skifte den, så det kunne vi også bruge til noget sjovt ^^

Men i hvert fald, de kunne mødes ved at Dust prøver grænser af for sin sand evne, og siden dette kan være lidt voldsomt kan det gøres uden for skolens område, på den måde kan han gøre det et sted i nærheden af, hvor Lillith bor for tiden, så der er en mere logisk chance for at de mødes ^^
Under hans træning, plejer den aura der udspringer fra Dust at blive mere tydelig, og da Dust i sig selv kommer fra en verden hvor han arbejder som grim reaper, kunne følelsen af død og det at han har været i helvede, sammen med følelsen af noget der har levet meget længe, være noget Lillith mærker. Samtidig siden der findes en version af Lillith i hans egen verden, kan det være at han kan mærke hendes essens, og derfra kunne de så udvikle deres bekendtskab. Min tanke er så, at de får noget i retning af et bøllespire venskab, eller 2 kaos væsner der er venner fordi de er kaos venner ^^

Det er egentlig en ganske fin ide, problemet er blot, at hun faktisk er ret ligeglad. Ganske få er på listen, hvor i hun gider skabe en form for forbindelse. Derudover render hun heller ikke rundt, og råber højt om hvem og hvad hun er, netop fordi hun elsker at manipulere og senere torturere folk. For hende er det sjovere, at trække folk ind også se frygten i deres øjne. Selvfølgelig fordi han er en dæmon, vil gøre ham mere interessant.
Med dette sagt, kan vi sagtens se hvad der sker Smile

Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 7:09 pm

@Eugene skrev:
*stikker diskret en hånd i vejret*

Haaaaar du måske lyst til at emne-plotte-creaté shit med moi? c:

Elskling <3

Det har jeg altid lyst til <3
Er der en af mine karakterer, som du har lyst til at møde?

Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 7:10 pm

@Alycia skrev:
Amazing!! ❤️❤️

Vil du lave det eller? <3 <3

Vis brugerens profil
Eugene

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 7:29 pm

We cc:

tbh.. alle xD eller en som du sådan lige kan forestille dig ville matche'ish i et emne med Eugene, godt eller ondt. xD
Vis brugerens profil
Dust

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 7:43 pm

Hmm, jeg kunne godt få nogle gode ideer til, hvad de kunne lave af kaos, men som minimum hvad siger du så til, at Dust genkender hende i stedet, fordi hun er noget der går igen i denne verden, hvor hun dog er som du nu styre hende og hans hjem verden, hvilket får ham til målrettet at gå mod hende, for at se hvad hun er for en, og måske de får et eller andet sygeligt forhold til hinanden, fordi de begge har noget ondt og deres alder tilfældes? ^^
Og hvad angår starten, kunne vi måske lave noget mere passende for din karakter ^^
Vis brugerens profil
Alycia

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 7:57 pm

Kan jeg lokke dig til? <3 <3
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 9:33 pm

@Eugene skrev:
We cc:

tbh.. alle xD eller en som du sådan lige kan forestille dig ville matche'ish i et emne med Eugene, godt eller ondt. xD

Det vil jeg da tage, som i at mine karakterer er gode Wink

Lige nu er jeg dog mest aktiv på:

@Christian
@Lilith
@Mary-Louise
@Tatia
@Theo - Jeg vil gerne have gang i ham og skal havde lavet ham færdig
@Euphemia

Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 9:36 pm

@Dust skrev:
Hmm, jeg kunne godt få nogle gode ideer til, hvad de kunne lave af kaos, men som minimum hvad siger du så til, at Dust genkender hende i stedet, fordi hun er noget der går igen i denne verden, hvor hun dog er som du nu styre hende og hans hjem verden, hvilket får ham til målrettet at gå mod hende, for at se hvad hun er for en, og måske de får et eller andet sygeligt forhold til hinanden, fordi de begge har noget ondt og deres alder tilfældes? ^^
Og hvad angår starten, kunne vi måske lave noget mere passende for din karakter ^^

Faktisk har jeg Lilith (Som er på New World - Gætter det er hende du referere til)
Det lyder som en fin ide (At skabe noget som matcher overens med Lilith), for hvis han gik imod hende og begyndte at snakke til hende, ville hun nok forsøge at forførere ham også tage ham til en tilfældig lejelighed, hvor hun så ville torturere ham

Men hvad tænker du på starten?

Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 9:36 pm

@Alycia skrev:
Kan jeg lokke dig til? <3 <3

Det kan du godt <3
jeg vil tagge dig i det <3 <3

Vis brugerens profil
Dust

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 9:49 pm

Ja jeg referere til hende, jeg gætter på hun er lige som den her version, bare new world varianten ^^

Hvad angår starten, tænker jeg vi kan bruge Dust'es sanser som en indgangs vinkel, han kan se aura i stedet for normalt, og fordi hans øjne teknisk set er blinde, er hans andre sanser lidt mere skærpet, så hvis han ser hende ville han kunne sanse ligheden mellem hende, og new world varianten, og derfor ville han være nysgerrig omkring hende. Jeg tænker derfor, at han direkte konfrontere hende, hvis ikke hun gør det først fordi han tuner ind på hende, og derfra arbejder vi os frem ^^

Desuden har du lyst til at starte eller er det nemmere at jeg gør det, og hvor starter vi op? ^^
Vis brugerens profil
Eugene

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 9:51 pm

Hell yea! De er alle freaking amazing <3

Gotta admit tho'
Ham Theo der ~ (Hvorfor har du ikke gjort ham færdig endnu!?)
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 9:58 pm

@Dust skrev:
Ja jeg referere til hende, jeg gætter på hun er lige som den her version, bare new world varianten ^^

Hvad angår starten, tænker jeg vi kan bruge Dust'es sanser som en indgangs vinkel, han kan se aura i stedet for normalt, og fordi hans øjne teknisk set er blinde, er hans andre sanser lidt mere skærpet, så hvis han ser hende ville han kunne sanse ligheden mellem hende, og new world varianten, og derfor ville han være nysgerrig omkring hende. Jeg tænker derfor, at han direkte konfrontere hende, hvis ikke hun gør det først fordi han tuner ind på hende, og derfra arbejder vi os frem ^^

Desuden har du lyst til at starte eller er det nemmere at jeg gør det, og hvor starter vi op? ^^

Well det bliver da sjovt, at min karakter bliver sammenlignet med en anden af mine karakterer Razz

Well ja de er halvt om halvt den samme. De besidder mange af de samme persontræk (Dog er Lilith her den første dæmon, hvor i Lilith på New World blot er en dæmon)

Det kan vi sagtens sige! Gider du evt.? Du kan blot skrive han ser hende, også går op til hende?

BTW Aura Læsning (I den forstand jeg gætter du brugere) er egentlig en evne i sig selv

Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 9:58 pm

@Eugene skrev:
Hell yea! De er alle freaking amazing <3

Gotta admit tho'
Ham Theo der ~ (Hvorfor har du ikke gjort ham færdig endnu!?)

awww hvor er du sød <3

Hahaha, jeg har haft glemt ham, men jeg kan da hurtigt bikse noget sammen, hvis det skulle være? Wink

Vis brugerens profil
Eugene

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 10:02 pm

Det synes jeg lyder som en go ide! <3 :DD
Han må jo ikke ligge og pynte i glemme kassen cc:
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 10:03 pm

@Eugene skrev:
Det synes jeg lyder som en go ide! <3 :DD
Han må jo ikke ligge og pynte i glemme kassen cc:

Det vil jeg så hurtigt gøre Wink
True! Han er trods alt så køn en mand <3

Vis brugerens profil
Eugene

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 10:06 pm

Yay! Det glæder jeg mig tiiil c:
Indeed! Og det navn ~
Vis brugerens profil
Dust

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 10:24 pm

Jeg kan sagtens starte det men har du et foretrukket sted? ^^

Som en lille side note, bruger han ikke aura læsning, på den måde at han læser andres aura, han bruger det som en egenskab der kan trænes op, hvor man kan se andres aura, men ikke desideret læse den, han kan adskille andres aura fra hinanden, og se hvor aktiv den er, men han kan ikke bedømme andet ud fra andres aura, så det er den mest basale form af det, og jeg har altid holdt mig til, at alle andre kan lære det, lige som han gjorde, i den grad der nu passede dem bedst ^^
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 10:46 pm

@Eugene skrev:
Yay! Det glæder jeg mig tiiil c:
Indeed! Og det navn ~

Så har han farve Wink
Uhh ja elsker også navnet Theo!

Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Man sep 25, 2017 10:48 pm

@Dust skrev:
Jeg kan sagtens starte det men har du et foretrukket sted? ^^

Som en lille side note, bruger han ikke aura læsning, på den måde at han læser andres aura, han bruger det som en egenskab der kan trænes op, hvor man kan se andres aura, men ikke desideret læse den, han kan adskille andres aura fra hinanden, og se hvor aktiv den er, men han kan ikke bedømme andet ud fra andres aura, så det er den mest basale form af det, og jeg har altid holdt mig til, at alle andre kan lære det, lige som han gjorde, i den grad der nu passede dem bedst ^^

En bar eller andet lig dette! Smile

Syntes stadigvæk det minder om en evne, men fair nok

Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Tirs sep 26, 2017 12:19 am

Et styks emne lavet ma babe (@Alycia) - Link

Vis brugerens profil
Dust

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Tirs sep 26, 2017 1:13 am

Her er et link til vores emne, jeg håber det kan bruges ^^

http://athenaakademiet.danskforum.net/t536-how-weird-to-sense-you-lill
Vis brugerens profil
Eugene

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Tirs sep 26, 2017 6:33 am

Farve! Yes! (Og jeg er stadig fan~ ) :DD
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Tirs sep 26, 2017 10:05 am

@Dust skrev:
Her er et link til vores emne, jeg håber det kan bruges ^^

http://athenaakademiet.danskforum.net/t536-how-weird-to-sense-you-lill

Det kan det helt sikkert!

Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Tirs sep 26, 2017 10:06 am

@Eugene skrev:
Farve! Yes! (Og jeg er stadig fan~ ) :DD

awww det er jeg glad for at høre!
Så hvad har du lyst til, af plot til et emne mellem dem? <3

Vis brugerens profil
Eugene

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Tirs sep 26, 2017 10:49 am

Uuuuuuuh! Ehm oo godt spørgsmål xD
Ved ikke lige, det kan jo i princippet gå alle vegne med de to oo:
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Tirs sep 26, 2017 1:09 pm

@Eugene skrev:
Uuuuuuuh! Ehm oo godt spørgsmål xD
Ved ikke lige, det kan jo i princippet gå alle vegne med de to oo:

Det er rigtigt!
Well det kan være alt:

Per relation
- Det venskabelige
- Et one night stand
- Love/hate

Per plot
- Har ikke en ide

Vis brugerens profil
Eugene

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Tirs sep 26, 2017 5:51 pm

Hvad med en awesome kombi af det hele? ^^
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Tirs sep 26, 2017 6:23 pm

@Eugene skrev:
Hvad med en awesome kombi af det hele? ^^

Okay, så de starter ud med at have et one night stand, som bliver til et venskab, hvor i de har noget love/hate?
Eller at det starter ud med et venskab, hvor de har et one night stand også bliver det til noget love/hate?

Vis brugerens profil
Eugene

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Tirs sep 26, 2017 7:23 pm

Den sidste lyder som en der i sidste ende kunne være meget sjov i faktisk ^^
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Tirs sep 26, 2017 7:47 pm

@Eugene skrev:
Den sidste lyder som en der i sidste ende kunne være meget sjov i faktisk ^^

Jamen så lad os tage den sidste!!
Så er det blot hvordan vi skal starte emnet ud! Om vi skal skippe den velkendte (Jeg hedder, du hedder) også sige de har haft stødt ind i hinanden, måske haft timer sammen og arbejdet sammen som partnere? Eller lade det være deres første møde Smile <3

Vis brugerens profil
Eugene

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   Tirs sep 26, 2017 8:14 pm

Aaarg! Den er svær! Det kunne være sejt med første møde >< men på den anden side... ville det også være bare lidt cool at springe lidt 'frem' i tiden ooo:
God dammit!
Men så på den anden side.. Nah..
Okay! Måske det at springe lidt frem ville være godt c: medmindre du har en inderlig lyst til at skrive første møde? cc:
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]   

Aren't we all crazy sometimes? [Samlede søgninger]
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next