Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» Anybody Here!?
Yesterday at 2:12 pm by Dylan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Ons nov 30, 2016 10:07 pm by Rowan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» My new roome - Caleb R. XXX.
Tirs nov 29, 2016 7:24 pm by Mark Malkovi

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man nov 28, 2016 9:12 pm by Niklaus

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tirs nov 22, 2016 7:42 am by Aira

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Søn nov 20, 2016 1:06 pm by Lilianna

Top posting users this month
Dylan

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5640 indlæg in 345 subjects

Share | 

Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
ForfatterBesked
Aira

Humør : Uhm..
Fag : Biologi, Astrologi, Historie og Billedkunst.
Antal indlæg : 215

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Ons apr 06, 2016 12:27 pm

Hun bed sig svagt i underlæben da hun hørte hvad han sagde om at tage hende. Jo, hun ville det gerne lige nu, det var tydeligt på den måde hun vred sig lidt på, hun havde svært ved at modstå ham lige nu, specielt fordi hun havde fået til at kysse ham flere gange. Dog var hun stadig enig med sig selv om at hun ikke ville tilbage til det forhold de havde før, ikke 100%. Hun ville gerne have lov til mere! At sove ved ham f.eks. eller kysse ham mere.

Hun stønnede legende da han bed hende i halsen og drak, årh! Det var virkelig rart når han gjorde det, dels fordi hun vidste at han nok var sulten og fordi hendes blod var så sødt og fyldt med renhed af mange vampyrer blev hurtigt afhængige af det.

Den unge fe kiggede op på ham og opdagede pludselig, at han havde set halsbåndet. Hun hev kort efter vejret, forvandlede sig til sin fe form og fløj hurtigt over til den, hvor hun forvandlede sig tilbage igen. Hun sad oven på hendes hovedpude med halsbåndet i hånden og ryggen imod hovedgærdet på sengen. Hun bed sig svagt i underlæben, kiggede ned og rødmede mere. Hendes puls steg. Dette skulle han ikke have set! Slet ikke. Hun lukkede sig lidt mere inde i sig selv og kæmpede imod hendes tårer.

”Du.. Har ødelagt mig Niklaus.. Jeg burde ikke kunne lide dig på den måde, som jeg gør.. Jeg forstår det ikke.. Det burde ikke give nogen mening, specielt ikke når du behandlede mig på den måde som du gjorde.. Du behandlede mig som skidt.. Som om jeg ikke var noget!” Hulkede hun svagt og kiggede op på ham imens hun vred halsbåndet i hendes hænder og holdte den ind til hendes brystkasse.

”Men.. Alligevel følte jeg mig så tom, da jeg var tilbage igen.. Jeg manglede noget..” Hviskede hun imens de klare tårer trillede ned over hendes kinder.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom
Fag : Drama, Kampsport
Antal indlæg : 635

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Ons apr 06, 2016 1:40 pm

På den måde som Aira lige nu vred sig på, så var det tydeligt for en hver, at hun vist virkelig gerne vil have ham lige nu, hvilket fik ham til at smile over hende. Han vidste ikke hvad hun lige nu tænkte på, men gjorde han, så vil hun ikke få lov til de ting. Han var langt fra vild med, at skulle sove sammen med nogle. Hun havde været yderst heldig sidst hun fik lov, men fra nu af, vil det nok være svære for hende, at få lov til det. Han følte sig ikke tryk ved, at sove sammen med andre overhoved. Det med at kysse, var han faktisk også i tvivl om. Han havde allerede givet hende lov til det, men han var ikke spe3cielt vil med det faktisk, så han måtte finde en måde, at få hende med tilbage, og uden at hun vil alt det her hele tiden, da han ikke vil kunne klare alt for meget af det.

Da han bed hende, smilede han stort over at hun stønnede af det. Var hun virkelig så vild med, at han bed hende? Det måtte hun vel være siden hun stønnede over det.

Da hun opdagede, at han havde fået øje på halsbåndet, så han på hende da hun lige pludselig forvandlede sig til sin fe form. Han havde på fornemmelsen, at hun vil stikke helt af nu og gemme sig, men i stedet for landede hun på hovedpuden og blev sig selv igen. Han betragtede hende mens hun sad med halsbåndet, og smilede skævt over hende. Lyttede til det hun sagde til ham. "Så jeg har ødelagt dig?" spurgte han. Han syntes ikke selv, at han på nogle måde havde ødelagt hende. Han sukkede over hende, da hun klagede over, at han havde behandlet hende som skidt. Som om hun intet var, og han havde også set hende på den måde faktsik. Sådan så han næsten alle. Som om de intet er overhoved. Det var ikke kun hende.

Han smilede stille overe hendes sidste ord, og tog stille halsbåndet fra hende, hvis hun ellers vil give ham det. "Jeg ved godt hvad du manglede. Du manglede mig." sagde han roligt, og hvis han havde fået halsbåndet, vil han rejse sig op, og stille sig lige ved siden af hende, og roligt give hende det på, hvis hun da ellers gav ham lov til det. Han så ned på hende med et roligt blik.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Ons apr 06, 2016 1:54 pm

Hun kiggede op på ham og mærkede hvordan halsbåndet forsvandt fra hendes hånd. Aira følte sig magtesløs overfor ham på så mange måder, det gjorde hun og det var tydeligt på hende, for hun lod ham give hende den på igen og det kolde læder føltes rart omkring hendes hals.

”Det ved jeg.. Jeg er så forvirret, specielt fordi du er så sød lige nu.. Men jeg ved godt at du vil have mig med tilbage..” Grinte hun trist og rejste sig fra sengen, krøb forbi ham. Hun turde ikke røre ved ham igen, hun var virkelig bange for at blive helt blød inden i, bange for at han ville få magten over hende igen.

”Du ved sikkert hvad jeg gerne vil have..” Hviskede hun svagt og gik over til hendes skrivebord, hvor hun hev et lommetørklæde frem og tørrede hendes øjne med dem. Aira greb et billede som stod på bordet. Det var et billede af hende og hendes familie. Hun var den eneste på det billede som så trist ud. Og den eneste lys fe. Resten havde et uhyggeligt smil og var mørke i det, de holdte hende nede på billedet, tvang hende til at være med på det. Hvorfor havde hun overhovedet det billede fremme? Hun forstod ikke meget omkring hende selv. Aira knurrede svagt og smed billedet fra sig, den fløj over i væggen og blev knust, faldt ned på gulvet og lå ødelagt der.
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Ons apr 06, 2016 2:15 pm

Han smilede stille, da han faktisk fik lov til at få halsbåndet, og give hende det på igen. Han betragtede hende roligt. "Se, var det ikke straks meget bedre?" spurgte han roligt. Han kunne meget bedre lide, når hun havde halsbåndet på, da det jo var et bevis på, at hun var hans, eller det var det som det symboliserede i hans hoved i hvert falde.

Han så overrasket på hende, da hun sagde, at hun var forvirret fordi han lige nu var sød imod hende? "Vil du hellere have vi går tilbage til, at jeg er mod dig som før du stak af?" spurgte han, og smilede lusket til hende. Han vil elske at være som før. Han var stadig som før, og vil altid være det, da han elskede at have magten over folk, og han havde næsten Aira her i sin hule hånd, var han ret sikker på.
Da hun rejste sig op fra sengen, så han roligt på hende. Sagde intet til hende lige nu, og kunne godt fornemme på hende, at hun prøvede at undgå at røger ved ham lige nu. Han skulle nok få hende helt igen. Få lov at bestemme over hende, og han tog ikke et nej for et nej.

Han hørte d3et hun sagde, og grinede let. "Du vil have mig" sagde han roligt, og betragtede hende, og kunne fornemme hvor trist hun vist var lige nu. Sukkede tungt over hende, da hun valgte at kaste et billede ind i vægen. Han gik over til hende, og lagde armene om hende roligt. "Det skal nok gå. Kom med mig tilbage igen" sagde han med en lokkende stemme i hendes øre.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Ons apr 06, 2016 2:24 pm

Hun lagde hendes hoved imod hans skulder og lukkede hendes øjne imens hun overvejede det virkelig meget, dette var så rart. Men hun vidste også godt at han ikke ville være sådan her, når de kom tilbage til ham.

Aira kiggede op på ham med hendes store blå øjne imens hun blidt rakte op og rørte ved hans kind. Nussede den blidt med hendes tommelfinger og sukkede dybt.

”Ville jeg så gerne, men noget siger mig bare at dette nok ikke vil ændre noget.. Overhovedet..” Hviskede hun og kiggede på ham med hendes kærlige øjne.

Hun skubbede sig lidt væk fra ham, selvom det næsten knuste hendes hjerte.

”Nok bedst at jeg bliver her..”
Hviskede hun lavt og det lød meget til at hun ikke selv synes det, men at hun var nød til det. Hun skulle jo passe hendes skole, finde et fast sted at være. Men hun vidste jo ikke om Niklaus var et fast sted. Han ville jo kaste hende væk, hvis han ikke gad hende mere og så skulle hun starte helt forfra igen.

Der blev pludselig hamret på hendes dør, med en voldsomt kræft og Aira hoppede svagt med et gisp. Hun kiggede kort op på Niklaus, før hun kiggede tilbage på døren og gik over. Dog nåede hun det ikke, før døren bragede op og hamrede lige i hovedet på hende. Hun skreg og fløj halvt igennem hendes værelse og landede på gulvet med et smertende støn og hendes dør lå hen over hendes ben og holdte hende kort nede.

I døren stod der 3 fyre, som åbenbart havde set Niklaus gå herop, de stod lige nu og stirrede vredt på ham.

”Det er dig som har slået vores venner ihjel..” Knurrede den forreste.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Ons apr 06, 2016 2:51 pm

Han lod hende hvile hovedet mod hans skulder, uden han sagde noget til hende. Lod hende blot gøre det, og mærkede hendes hånd mod sin kind. Han hørte hendes dybe suk, og hørte det som hun sagde. Hun havde helt ret i det hun sagde, at det ikke vil ændre noget. Dog vil han stadig gerne have hende med sig tilbage igen. Han så hende trods alt stadig som sin, og han vil ikke af med noget af det, som der tilhørte ham.

Da hun flyttede sig, sukkede han tungt over hende. "Jeg kan både se, mærke og høre det på dig. Du vil tilbage." sagde han roligt til hende. Da der meget pludseligt blev banket på døren, så han over imod døren. Hvem fanden kunne det dog være? Det var jo egentlig ved at blive en smule sent, så hvem kom på denne tid? Han kiggede på Aira som gik over til døren, men endte med at få den over sig? Nik vendte hurtigt blikket mod de 3 fyre der var her. Han knurrede af dem, og gik hurtigt over til Aira. Fik fjernet døren, så hun kom fri, og puffede hende hurtigt bagud så han selv stod mellem hende og de 3 fyre. Han hørte hvad de sagde, og så undrende på dem. "Dræbt? Jeg har aldeles ikke dræbt nogle." sagde han, og så på dem med et overbevisende blik.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Ons apr 06, 2016 2:56 pm

De kiggede lidt forvirret på ham, tydeligt meget dumme og mumlede svagt til hinanden før de kort nikkede og gik bare videre igen og det hørtes tydeligt at de bragede på den næste dør.

Aira stønnede svagt i smerte. Hun havde både sår i ansigtet, et enkelt bøjet ribben og store skrammer på hendes ben hvor strømpebukserne var blevet revet i stykker. Hun kiggede forvirret rundt.

”Okay.. Jeg tror det er mere sikkert hjemme ved dig.. Men.. Jeg vil gerne have nogle ting med..”
hviskede hun og kiggede op på ham, tydeligt bange for hendes egen sikkerhed med de tumper på skolen her. Hun kom op og stå, vaklede lidt på hendes ben og tog sig til hovedet.

Lige nu var hun ikke i stand til at heale sig selv, det krævede ufatteligt mange kræfter for at hun skulle heale sig selv bare lidt og det havde hun ikke lige nu.

Aira tog et par skrift, før hun pludselig besvimede og væltede forover, på vej imod gulvet.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Ons apr 06, 2016 3:20 pm

Niklaus så efter dem, da de gik. De var åbenbart virkelig dumme de 3 drenge, og Niklaus sukkede over dem kort. Vendte sig om, og så tilbage imod Aira som stønnede af smerte. Nik kunne lide når andre havde smerte og sådan, men det skulle være ham som gav dem det, helst. Han kunne ikke så godt lide det, hvis andre gav hans ejendom smerter, og han betragtede Aira som en del af hans ejendom. Lige meget hvad, vil hun altid være hans, e3nd til han selv valgte at sætte hende fri igen.

Det var egentlig en smule svært for ham at styre sig, selvom han lige havde drukket af hende, og hans øjne blev en anelse røde i det. Han vil dog ikke miste det, og gå på hende, for så vil hun måske dø hvis han tog mere af hendes blod. Han kæmpede lige nu en indre magtkamp med sig selv, og valgte, at lade vær med at trække vejret, så han ikke kunne lugte hendes blod. Det gjorde det en smule nemmere for ham at styre det nu.

Da hun sagde, at hun nok vil være mere sikker hos ham, og hun vil have nogle ting med, nikkede han roligt af det. "Okay find ende.." mere nåde han ikke at sige før han så hun begyndte at vakle. Han havde på fornemmelsen at hun nok var tæt på at besvime lige nu. Han havde da også ret, og inden hun nåde at ramme gulvet, greb han fat i hende, og løftede hende op i sine arme. Overvejede lidt, om han skulle ligge hende i sengen, og give hende blod så hun kunne få de ting hun vil have med, eller bare smutte hjem med hende i armene. Han endte med det sidste. Hun kunne altid komme tilbage efter sine ting senere jo.

Han gik roligt hjem til sig selv med hende i armene, og da de nåde hans hus, åbnede han døren, og lagde hende ind på sofaen. Bed sig i håndledet, så han begyndte at bløde, og lagde håndledet mod hendes mund så hun kunne få noget af det. Så hun hurtigere kunne hele sine sår igen.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Ons apr 06, 2016 3:28 pm

Hun huskede ikke mere, da alt pludselig blev sort omkring hende og hun mærkede kort ingen smerte. Hele hendes krop var slap og let i hans arme, da han løftede hende.

Aira vågnede igen, da hun stadig lå i hans arme og han bar hende afsted, hun stønnede lidt, mest på grund af den bøjede ribben hun havde lige nu og den bankende hovedpine. Det gjorde virkelig ondt og hun peb svagt. Dog gik der ikke længe før hun lå på hans sofa og duften af Nik omfavnede hende blidt.

”Mmh..” Mumlede hun lidt utilfreds da hun mærkede hvordan han prøvede at få hende til at drikke hans blod, dog endte hun lidt med at drikke lidt af det og virkningen skød hurtigt ind og mange af hendes ydre sår blev lukket, dog nægtede hun at drikke for meget, så den bøjede ribben smertede stadig voldsomt i hendes brystkasse.

”Nik.. Jeg er bange..” Hviskede hun træt og kiggede op på ham, kun iført hendes undertøj, kjolen, cardiganen og de ødelagte strømpebukser.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Ons apr 06, 2016 3:38 pm

Han så ned på hende, da hun vågnede før han havde lagt hende i sofaen. Han kunne ikke gøre noget ved det, og hørte godt at hun stønnede en smule af smerte lige nu.
Da han havde fået hende ned i sofaen, kunne han godt mærke, at hun en smule nægtede at drikke hans blod, som ellers vil hjælpe hende. Han sukkede over hende, men da hun lidt efter valgte at drikke, smilede han over hende. Havde dog på fornemmelsen, at hun ikke havde taget nok, da hun valgte at stoppe. Hendes synlige sår var væk, og han vidste ikke rigtigt, at hun havde fået et bøjet ribben. Han hørte det hun sagde, og smilede stille ned til hende. "Det skal nok gå alt sammen. Jeg er hos dig nu." sagde han roligt. Prøvede stadig at få hende endnu mere ind i sit spind, og var næsten sikker på, at det lykkedes en smule det her lige nu.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Ons apr 06, 2016 4:57 pm

Hun kiggede op på ham med skræmte øjne, kravlede op imod ham, men stoppede brat på grund af den voldsomme smerte i hendes brystkasse. Hun skreg halvkvalt og tog sig til siden ved hendes ribben.

”Årh.. Mit ribben.. Jeg tror..” Hviskede hun svagt og lagde sig ned på ryggen igen, imens hun holdte en hånd imod steget som gjorde så frygtelig ondt lige nu.

Aira kiggede op i det velkendte loft. Han havde fået hende tilbage, i huset her. Nu var hun nok hans igen, hvilket hun ikke helt vidste hvad hun synes om. Den lille fe havde stadig mange blandede følelser om Niklaus og hun kunne ikke helt sætte finger på det, men hun brød sig ikke så meget om at være tilbage igen. Der ville nok være mange ting som hun ikke ville være glad for at gøre mere. Så han skulle nok starte lidt forfra med mange ting.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Ons apr 06, 2016 6:09 pm

Han så ind i hendes øjne, og kunne tydeligt se på dem, hvor skræmt hun vist var lige nu. Han var ikke helt sikker på, hvad hun mon var skræmt over lige nu. Han betragtede hende roligt, da hun begyndte at kravle over imod ham, men standsede op og skreg. Meget kort trak han på smilbåndet over hendes skrig, men fjernede det meget hurtigere end det var kommet, så det kun var der 1 sekund sådan ca. Han var dog ikke sikker på, hvad som skyldes hendes skrig, og så bare undrende på hende. Han så dog godt, at hun tog sig til siden. Så der var noget der som der gjorde ondt? Han sukkede stille da han hørte det hun sagde. De idioter havde altså brækket hendes ribben? Hvis bare han kunne få fat på dem, så vil de fortryde det.

Som hun valgte at ligge sig ned igen, så han roligt på hende, og sukkede kort, inden han valgte at sætte sig ned på sofaen lige ved siden af hvor hun havde sit hoved. Hev hende stille op af, så hun vil ende med at ligge med hovedet i hans skød. Igen bed han sig i håndleddet så han blødte, og tog den foran hendes mund. "Du bliver nødt til at drikke mere. Det vil hjælpe dig med at hele meget hurtigere." sagde han roligt, og så ned på hende.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Ons apr 06, 2016 6:20 pm

Hun gispede kort, da han hev hende lidt op og hun lå med hovedet i hans skød. Aira så meget overrasket ud, indtil hun fandt ud af hvorfor. Han ville have hende til at drikke mere, dog brød hun sig slet ikke om det og skar meget ansigt da hun så såret.

”Men.. Men..” Hviskede hun svagt, men det gjorde bare så ondt at snakke og trække vejret, så hun gav op. Lagde blidt hendes læber omkring såret og drak noget mere. Langsomt mærkede hun hvordan det virkede og smerten forsvandt. Hun lukkede hendes øjne og sukkede lavt, da hun tydeligt kunne mærke at hun slet ikke behøvede mere nu.

”Tak Niklaus..” Hviskede hun blidt og meget træt. Det havde taget meget på hendes kræfter at blive såret på den måde og meget var sket. Nu slappede hun virkelig af og langsomt lukkede hun lidt hendes øjne. Hun havde splinter fra træ rundt omkring i hendes tøj og tørret blod var overalt på hendes ben og i hendes hår fra de mange sår som hun havde fået.

Efter lidt tid sov hun, hendes hoved drejede lidt og hun nusset den ind imod hans mave, lagde sig om på siden og puttede sig helt op til ham og greb hans trøje, for tryghed.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Ons apr 06, 2016 9:31 pm

Han tog sig ikke af hendes overraskede blik. Han vil nok også have været overrasket over det, hvis han var i hendes sted. Også det at hun valgte at skære ansigt, tog han sig hellere ikke af. Hun skulle drikke lige meget om hun vil, så hun hurtigere vil komme sig over det her og hele helt.
Da han hørte hende protestere, så han bare på hende. "Ingen men, drik" beordrede han blot. Han smilede da hun valgte at drikke hans blod. Det var sjældent han gav nogle det, kun hvis de virkelig havde brug for det til at komme sig, og det var tydelig Aira havde brug for det lige nu.

Da hun var færdig med at drikke, smilede han stille over hende, og såret på hans håndled lukkede sig næsten med det samme igen. "God pige" sagde han, og smilede over hende. Han kunne dog mærke på hende, hvor træt hun var lige nu, og lod hende blot falde i søvn. Han havde masser tid til at få hende til alt muligt senere. Han var heller ikke helt uretfærdig, selvom det nogle gange godt kunne virke sådan nogle gange faktisk.
Han sukkede bare over hende, da hun i søvne greb fat i hans trøje. Hun virkede faktisk som om, hun virkelig havde savnet ham, hvilket han fandt interessant da de fleste helst ikke vil tilbage igen eller noget. Egentlig var hun jo hellere ikke gået med til at komme tilbage, men han var stadig ikke i tvivl om, at hun havde savnet ham, hvilket de fleste ikke vil.

Lidt efter rejste han sig op, og løftede hende samtidig op i hans arme. Han bar hende stille ind til det værelse hun havde haft før hun smuttede, og lagde hende forsigtigt ned i sengen. Fik hende til at slippe, og lagde dynen over hende, inden han smuttede ud, og ind på sit eget værelse. Det var stadig meget tidlig morgen, og solen vil ikke stå op før om 2 timer, men da han intet havde at foretage sig, så kunne han jo lige så godt bare gå i seng, hvilket han også gjorde. Han havde ikke låst Airas dør, kun hoveddøren, så hun vil sagtens kunne smutte ind til ham, selvom han ikke selv havde overvejet det. Han lagde sig roligt til at sove, og faldt ret hurtigt i søvn.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Ons apr 06, 2016 9:35 pm

Aira vågnede efter nogle timer, hun rullede lidt rundt i sengen og på en måde sov hun stadig. Hun var hvert fald ikke vågen endnu. Hun gik ud af sengen, smed hendes trøje og strømpebukser, så hun kun var i kjolen.

Langsomt gik hun ind i stuen, fandt hurtigt Niklaus’ værelse og smuttede hurtigt derind.

Hun fandt hans seng og krop ind under dynen til ham, hvor hun hurtigt smuttede helt over til ham og puttede sig op af ham, hvor hun hurtigt faldt i en dyb søvn igen.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Ons apr 06, 2016 10:00 pm

Da Aira nogle timer senere valgte at komme ind til Niklaus, sov Nik allerede tungt. Dog rørte han kort på sig da hun krøb op til ham under hans dyne, men vågnede ikke helt af det. Hans underbevidsthed opfangede det dog.

Næste aften da han vågnede, gabte han kort og strakte sig, men mærkede noget ved siden af sig? Han så ned af og sukkede tungt. Skubbede hende ud af senen, så hun endte på gulvet, og han så lige på hende. "Hvad tror du lige du laver her inde? Har du fået lov til at sove hos mig?" Spurgte han med en hård tone. Han hadede at sove sammen med nogle i hans seng, og hadede også hvis hans legetøj begyndte at gøre ting de ikke havde spurgt om lov til. Lige nu reagerede han som han altid vil reagere på det her. "Smid kjolen du har på." sagde han med en mere rolig stemme, og så stadig på hende.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Tors apr 07, 2016 9:29 am

Hun sov tungt og opfangede intet da han vågnede. Dog vågnede hun med et sæt da hun blev skubbet ud og kanten og ramlede ned på gulvet. Hun gispede højt og satte sig træt op. Hun havde sovet utrolig meget og var rimelig omtåget lige nu, hvilket var meget tydeligt, siden det slet ikke rørte hende at han var som sig selv igen.

”Ugh.. Øhmm.. Okay..” Mumlede hun søvndrukket og rejste sig op. Som om det var normalt, trak hun kjolen over hovedet og stod nu i et smukt sæt lingeri i hvid og blå.

Aira satte sig derefter ned på gulvet igen, trak hendes ben op under sig og gned noget af søvnen ud af hendes øjne, tydeligt stadig ikke helt vågnet.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Tors apr 07, 2016 9:59 am

Niklaus så bare på hende som hun satte sig op. Han tog sig ikke af, at hun stadig halvsov. Da hun begyndte at tage sin kjole af, betragtede an hende bare roligt, og smilede over det. Dog skulle hun også have resten af. "Kom her over tøs." sagde han, og satte sig op i sengen, og smed benene ud over kanten. Når hun kom over til ham, vil han tage fat i kanten af hendes trusser, og hive dem ned af. "Dem har du heller ikke brug for her." sagde han roligt. Smed hendes trusser væk, og var helt ligeglad med hvor de landede, da hun alligevel ikke skulle bruge dem igen.

"sæt dig ned på knæ foran mig." sagde han roligt, og aede hende over håret efter hun havde gjort det. Lod sine hænder glide ned af hendes overkrop, og ned til hendes bh, som han med lethed hægtede op, for at hive den af hende, og smilede den væk også. "Se det var straks meget bedre. Og kan du så ikke lige være en god pige, og tilfredsstille mig, nu du alligevel valgte at sove her inde, uden at få lov." sagde han roligt.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Tors apr 07, 2016 10:26 am

Hun kiggede op på ham, da han sagde at hun skulle have mere af, så da han bad hende om at komme over til ham, rejste hun sig hurtigt og gjorde det. Nu var hun tilbage og der var intet hun kunne gøre ved det.

Hun lod ham tage hendes trusser af, så kort efter dem og sukkede svagt. Faldt hurtigt ned på hendes knæ igen og lod ham tage hendes bh af imens hun langsomt vågnede mere og mere op. Hun bed sig lidt i underlæben da hun mærkede hvordan hans kolde hænder gled over hendes krop og hørte til sidst hans ordre igen.

”Okay Nik.” Smilte hun kort og vidste godt hvad han ville have. Hun gled op imellem hans ben, lod blidt hendes varme hænder røre ved hans bule ved underbukserne, før hun trak dem lidt ned og lod hans lem fri. Aira bukkede sig frem og tog den i hendes mund hurtigt imens hun lukkede hendes øjne.

Aira begyndte at slikke og sutte på hans lem, mærkede hvordan den voksede i hendes mund og hvordan hendes egen krop vågnede op. Dette havde hun savnet, de havde gjort det lidt sidste nat, men var aldrig blevet færdig.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Tors apr 07, 2016 10:55 am

Han så roligt på hende, da hun med det samme satte sig ned på knæ. Han smilede over hende, og hørte hendes okay Nik. Han sukkede over det. Vil hellere have, at hun kaldte ham for Herre frem for Nik eller Niklaus. Dog sagde han det ikke til hende lige nu, og vil snakke med hende om det senere i stedet for.
Da hun valgte at begynde, var han meget tilfreds med hende. Et suk undslap hans læber da hun tog hans pik i munden, og begyndte at give ham et meget godt blowjob. Han voksede i munden på hende, og han lod hende bare fortsætte med sit arbejde her.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Tors apr 07, 2016 11:02 am

Hun nød nu at høre ham nyde det, fik hende lyst til gøre mere og mere for ham, bare for at høre hans nydende lyde. Hun sukkede dybt og tog den helt til roden flere og flere gange. Hun strammede hendes læber omkring ham og bevægede sig hurtigt nu. Han var virkelig lækker når han sad sådan og nød det på den måde der!

Efter lidt tid, bevægede hun op, suttede ned langs længden og bevægede hendes hånd hurtigt hen over hovedet og nussede blidt toppen, før hun tog den i munden igen og suttede mere.

Dog kunne hun ikke lade vær med at lade hendes frie hånd bevæge sig ned til hendes eget køn og begyndte at lege lidt med sig selv. Hun rødmede mere, mærkede hvordan hendes hjerte slog hurtigere og små støn kom fra hende imens hun mest fokuserede på arbejdet med hans lem.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Tors apr 07, 2016 11:35 am

Han sad lige nu bare og nød det her som hun var i gang med lige nu. Han havde savnet, at han bare kunne få hende til at gøre det her, når han vil have det. Han så på hende, da hun tog den ud af munden, men efter noget tid, igen tog den i munden. Han fik ret hurtigt øje på, at hun begyndte at røger sig selv, uden han egentlig havde givet hende lov, så han stoppede hende helt i det her hun var i gang med. Rejste sig op fra sengen, og gik over til en skuffe, som han trak ud. I skuffen lå et par håndjern, som han tog op. "Hænderne om på ryggen" sagde han roligt, og vil give hende dem på når hun gjorde det.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Tirs maj 03, 2016 8:01 pm

Aira kiggede forvirret op, da han stoppede hende. Hun satte sig ned på gulvet og undrede sig voldsomt over hvorfor han pludselig rejste sig sådan og smuttede. Ville han ikke have mere af det? Hun så pludselig håndjernene og gispede højt. Det var jern, og jern brændte feer. Hun skreg op og bevægede sig hurtigt væk, helt over til en væg, som hun satte sig op af.

”Få dem væk fra mig..” Klynkede hun imens hun krøb sammen, bange for jernet han havde i hans hænder da de hurtigt kunne brænde hende voldsomt. Det var en af hendes største svagheder. Jern. Det kunne nemt dræne hendes kræfter og efter ar på hendes krop, som intet ville kunne heale.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Tirs maj 03, 2016 8:37 pm

Han var godt klar over, at hun vil blive forvirret over at han så pludseligt stoppede hende i det hun gjorde. Dog sagde han ikke noget til hende, men hørte hendes gisp som han havde fundet håndjernene, og han så på hende. Så hun hurtigt bevægede sig væk og over mod vægen. Til at starte med var han ikke helt klar over hvorfor. Om det var fordi han vil spænde hendes arme på ryggen eller om det var noget helt andet som skyldes dette. Han hørte det hun sagde, og så ned på håndjernene. Var det mon dem hun var bange f.. Han kom i tank om, at feer ikke kunne tåle jern, og sukkede. Lagde den ned i skuffen igen. Åbnede et skab i stedet, og fandt noget reb. Så over på hende. "Bedre? Kan jeg nu få dig til at tage hænderne på ryggen? Du slipper nemlig ikke uden om det lige meget hvad" sagde han roligt, og gik over imod hende med rebet i hånden.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Today at 11:57 pm

Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 13 af 13Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
 Similar topics
-
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)