Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Tirs jun 27, 2017 10:15 am by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5757 indlæg in 345 subjects

Share | 

Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next
ForfatterBesked
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom
Fag : Drama, Kampsport
Antal indlæg : 665

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 4:47 pm

Han så roligt på hende, og kunne høre på hendes hjertes hurtige rytme, at hun vist var bange lige nu. Han var ligeglad med, om hun var bange eller hvad hun var. Han så på hende og var ikke tilfreds med hende, da hun sagde hun ikke kunne. Han forholde sig roligt, da hun vred sig ud af hans greb og tog tøjet på igen. Sukkede over hende og hørte det hun skreg af ham. Folk gloede målløst på det, men han tog sig ikke af dem. Hans øjne blev let røde mens han så på hende. Så hun forvandlede sig til sin feform, og sukkede over hende. "Fald nu lidt ned." sagde han blot til hende, og så lige på hende. Hvis hun valgte at vil stikke af, vil han lade hende, for han vidste jo hvor på skolen hun havde værelse. Med mindre hun valgte at få et nyt. Og han skulle nok finde hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Aira

Humør : Uhm..
Fag : Biologi, Astrologi, Historie og Billedkunst.
Antal indlæg : 216

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 5:29 pm

Aira rystede på hendes lille lysende hoved. Hun ville ikke falde ned! Nej!

”Jeg vil ikke lade dig bestemme over mig igen, før du begynder at vise lidt tilbage!” Skreg hun med hendes meget lyse stemme, som også var meget lavere. Hun vendte rundt og fløj tilbage til skolen. Ligeglad med at hendes hjerte skreg til hende om at vende om.

Hun kunne ikke tage det! Han var så kold og hun fik alt for lidt af hans blide behandling.

Aira fløj tilbage til hendes værelse, fik åbnet døren, efter at hun havde opsøgt viceværten, fik en ny nøgle og smuttede ind.

Da hun så endelig var på hendes værelse, låste hun døren og forvandlede sig tilbage. Hun sukkede dybt og lagde hendes arme omkring hende selv.

Aira tog hendes halsbånd af, lagde den på hendes seng, før hun smed tøjet og gik i et langt og dejligt bad. Hun fik skrubbet hendes hud og hår i bund. Da hun så var færdig, smuttede hun ind på hendes værelse igen. Satte hendes våde hår op i en knold, tog nogle fine trusser på, en let kjole og en tyk cardigan, samt nogle uldsokker som gik hende til hendes knæ. Hun sukkede og kravlede op i hendes seng. Hun stirrede på halsbåndet, som lå foran hende.

”Jeg elsker dig jo..” Hviskede hun lavt og greb halsbåndet, inden tårerne og skammen ramte hende hårdt.
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 5:49 pm

Han hørte tydeligt det hun skreg, og smilede lidt over hende. Han var nu ikke så sikker på, at hun havde ret i det. Han skulle nok få hende tilbage, og få hende til at lystre, om hun vil det eller ej. Da hun valgt at flyve, sukkede han tungt. Drak hurtigt ud, inden han rejste sig op. Gik ud her fra, og tog sig slet ikke af dem som stirrede på ham. Gik bare roligt tilbage til sit hus. Noget sagde ham, hun nok vil komme tilbage til ham igen.

Han gik ind og lukkede døren efter sig. Overvejede hvad han skulle lave, og valgte så at gå i bad, og da han var færdig gå i seng. Hvis Aira ikke kom tilbage af sig selv inden de næste par dage, vil han finde hende, og tvinge hende med sig.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 5:57 pm

Hun græd resten af den dag, tog fri dagen efter for at finde lidt tid til sig selv. Så hun brugte hele dagen på at rydde lidt op på hendes værelse, læse, se film og alt muligt. Dog vidste hun slet ikke hvorfor hun følte sig så tom. Denne dag græd hun igen, sig selv i søvn.

Dagen efter gik. Der var nu gået 2 dage siden hun havde forladt Niklaus og halsbåndet lå mit på hendes skrivebord. Hun tog en løbetur om eftermiddagen, men tomheden var der stadig, hun gik i bad da hun kom hjem på værelset og sukkede tungt imens hun slappede af i hendes seng.

”Savner dig..” Hviskede hun lavt, da hun lå i hendes seng om aftenen, og holdte ved i halsbåndet. Hun lå igen i en fin natkjole, lange tykke sokker, en cardigan og et tørklæde. Dybt begravet under hendes mange dyner, puder og tæpper. Hendes lange blå krøller lå i et slør omkring hendes lille hoved og hendes ører hang trist ned. Hun snøftede lidt og vidste at hendes øjne var røde og hun havde sorte skygger under dem.
Efter lidt tid, faldt hun i søvn og holdte godt ved i halsbåndet.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 6:13 pm

Han vågnede op næste aften og valgt at gå ud da han var ved at dø af sult. Han fandt hurtigt en som han kunne drikke af. Dog var den her måde langt mere besværlig end hvis han havde en hos sig hele tiden som han blot kunne få noget af, uden først at skulle gå ud og jage. Han sukkede lidt. Han burde finde hende, og overtale hende til at tage med sig tilbage. Dog besluttede han si for, først at gøre det næste dag. Måden han kunne få hende med tilbage, vil vel være at lege med hendes følelser nok.

Dagen efter tog han tilbage til skolen om aftenen, og fandt hurtigt frem til det værelse hun boede på. Han kunne lugte det var det rigtige, og at hun var der inde. Hørte det hun lavt hviskede. Savnede hun ham? Han smilede lidt over det, og bankede på døren. Anede ikke hvordan hun vil reagere når hun så ham. Dog vil han spille med og spille på hendes følelser, dog uden han selv havde de samme som hende.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 6:19 pm

Hun vågnede hurtigt op, da hun hørte at det bankede på døren. Aira var døset lidt hen, hun gnubbede hendes øjne træt. Hun havde lige vænnet sig til en normal døgnrytme igen.

Det var en underlig følelse, som dunkede igennem hendes krop, da hun hoppede ud af hendes seng. Efterlod halsbåndet ved hendes pude og gik hen til døren. Hun låste op og kiggede ud, da hun åbnede den. Et skræmmende syn, mødte hende, da Niklaus stod på den anden side, hun blev meget blev og smækkede hurtigt døren i igen.

Panikken spredte sig i hendes brystkasse og hun løb igennem hendes værelse, dog havde hun ikke låst, det havde hun selvfølgelig glemt alt om, men hun pressede sig op af væggen i hjørnet af hendes værelse, ved siden af sengen.

”Gå væk! Hørte du ikke hvad jeg sagde?! Jeg vil aldrig tilbage til dig igen!!” Sagde hun højt, hun vidste at han nemt ville kunne høre det.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 6:39 pm

Han kunne høre hun kom over mod døren, og smilede over det. Da hun åbnede den, smilede han over hende og grinede lidt da hun smækkede døren i igen, dog uden at låse den, så han kunne komme ind. Han hørte hvad hun sagde, og lukkede sig selv ind, og lukkede døren efter sig. Satte sig på hug op af den, og så på hende med et roligt blik. "Du sagde du ikke vil før jeg begyndte at vise tilbage. Hvad med du lære mig hvordan jeg gør det?" sagde han, og så roligt på hende. Blev dog siddende på hug op af døren.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 6:50 pm

Hun kiggede over på ham, trak hendes cardigan tæt omkring hende selv og hev efter vejret imens hun kæmpede for ikke at blive påvirket af ham.

”Det prøvede jeg, ved at kysse din hud og det.. Men du kunne jo tydeligt ikke lide det!” Råbte hun af ham, greb en pude og kastede den efter ham.

”Smut nu ud med dig..” Hviskede hun trist imens hun pressede sig selv oppe af væggen, dog var hun endt oppe af den væg, som var overfor ham. Hun gled langsomt ned på gulvet og sad med ryggen, fast presset imod den imens hun krøb lidt sammen.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 7:26 pm

Han så roligt på hende da hun råbte af ham, og kastede en pude efter ham. Han sukkede over hende. "Jeg vidste ikke hvordan jeg skulle reagere på det, da det var nyt for mig." sagde han bare med en rolig stemme, og så på hende med et blidt blik. Hørte godt hun bad ham smutte, men blev bare siddende. "Jeg kan høre det på dig. Du vil ikke have jeg smutter?" sagde han, og så på hende. Smilede til hende, og håbede det her virkede. Satte sig helt ned på gulvet, og åbnede sine arme, og så på hende. "Vil du ikke meget hellere her over?" spurgte han med en blid stemme.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 8:14 pm

Hun sad og kiggede på ham, lyttede til hans ord, imens hun mærkede hvordan hendes hjerte næsten sprang et slag over, da han åbnede hans arme på den måde og spurgte hende så blidt.

Det var lige præcis sådan der hun gerne ville have at han var, sød og blid ved hende. Han ville hende nu! Hun hev lidt efter vejret. Strammede grebet i hendes lyse og bløde cardigan imens hun kæmpede lidt med sig selv.

”O-okay..” Hviskede hun og kravlede over til ham, dog stoppede hun kort foran ham og tøvede lidt.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 8:49 pm

Han sad og ventede å hun ville komme over til ham. Han kunne se på hende, hvor meget hun havde lyst til det. "Jeg kan mærke du har lyst til det. At komme over og sidde hos mig." sagde han med en lokkede og blid stemme. Smilede da hun hviskede okay, og så på hende da hun kravlede over til ham, men stoppede foran ham. Han sukkede lidt. "Stoler du ikke på mig? Jeg kan se hvor meget lyst du har, og du må få det du vil lige nu." sagde han lokkende, og så stadig på hende.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 9:07 pm

Hun kiggede lidt på ham, gik op på hendes knæ og kravlede ind i hans favn, lagde hendes arme omkring hans hals og krammede sig ind til ham imens hun rystede kort.

”Okay..” Hviskede hun endnu engang og begravede hendes ansigt ind i hans hals imens hun stod på hendes knæ imellem hans ben.

”Så vil jeg gerne have et kys..” hviskede hun lavt ind i hans ører.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 9:15 pm

Da hun kom helt op i hans favn smilede han over hende. Lagde armene om hende. Lod hende begrave sit hoved mod hans hals uden at sige noget til hende. Han hørte det hun sagde til ham, og bed sig i læben over det. Han havde jo lovet hende det, men han anede ikke hvordan man gjorde. Han så roligt på hende. "Så kom og få et" sagde han stille, og vil lade hende gøre det. Det vil dog nok være tydeligt for hende, at han ikke helt kunne finde ud af det her, da han aldrig før havde kysset nogle før.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 9:26 pm

Hun trak sig lidt tilbage og kiggede både meget overrasket på ham og lidt genert. Varmen steg op i hendes kinder og hun rørte lidt ved hans hår imens hun bed sig lidt i underlæben.

”Tak..” Smilte hun varmt og lænede sig roligt op til ham.

Aira kyssede blidt og meget ømt hans læber, hun sukkede og lænede sig helt ind til ham imens hun strammede grebet omkring hans nakke. Hendes kys var på en måde guidende og varmen steg i hele hendes krop, da den reagerede på ham og det blev lidt tydeligt på hende at dette kys tændte hende helt åndsvagt meget.

Intet som han havde gjort før, kunne have hende tændt så hurtigt, som hun var lige nu og hun gjorde kysset hurtigt meget dybere og lidt hårdere.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 9:41 pm

Han kunne tydelig se hun var overrasket og genert, men han havde jo lovet hende det? Han så hun rødmede, og smilede over hende. Hørte hendes tak, og lod hende læne sig op af ham, for at kysse ham. Han mærkede det ømme kys, men stivnede lidt da det her på en måde føltes underligt for ham, men stoppede hende ikke. Han mærkede dog, at hun stammede grebet om hans hals nu. Han prøvede dog at slappe af imens, og han kunne fornemme at det her tændte hende? Han mærkede hun gjorde kysset endnu dybere, og var stadig ikke sikker på det her. Han vidste han aldrig vil få følelser for hende eller noget som helst. Han slap dog kysset lidt efter, og så på hende. "Vil du stadig have jeg går, eller skal jeg blive?" spurgte han.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 9:47 pm

Hun kiggede lidt ned og smilte svagt imens hun stadig stod lænet lidt op af ham. Hun overvejede det lidt imens hun nussede ham lidt i håret.

”Du må godt blive..” Hviskede hun lavt imens hendes hjerte hamrede afsted i hendes lille brystkasse. Hun rettede lidt på den korte kjole og mærkede hvordan hendes uld sokker var faldet lidt ned omkring hendes ben.

Aira rejste sig lidt op igen, rettede på hendes kjole og så sig om i hendes lille værelse.

”Dog.. Hvad vil du gerne?” Spurgte hun lidt nysgerrigt, gik lidt over og lænede sig op af pælen, som holdte himlen over hendes fine seng. Hun forstod virkelig ikke hvorfor han var kommet tilbage.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 10:00 pm

Han lod hende nusse ham i håret lige nu, og smilede over det. Hørte hvad hun sagde, at han gerne måtte blive. "Godt nok. Har heller ikke lyst til at smutte igen nu." sagde han blot med en blid stemme, og så på hende.
Da hun rejste sig op, lod han hende gøre det, selvom han hellere vil have haft, at hun var blevet siddende. Han hørte hvad hun spurgte om, og så roligt på hende. "Hvad jeg gerne vil? der er mange ting jeg gerne vil." sagde han, og så på hende med et roligt blik.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 10:06 pm

Hun kiggede ned på ham kunne allerede mærke savnet til ham og bed sig selv lidt i underlæben igen. Aira gik roligt over til ham, rakte ned og trak ham op og stå.

”Hvilke ting?” Spurgte hun nysgerrigt imens hun holdte hans hånd lidt og stod lidt fra ham, holdte lidt afstand, mest fordi hun havde meget svært ved at kontrollere sig selv lige nu. Hun lystede ham, meget..
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 10:24 pm

Han smilede over hende, da hun trak ham op at stå. Han så roligt på hende, da hun spurgte hvilke ting. "Lige nu har jeg lyst til dig, hvis du ellers selv er med på den?" sagde han med en blid stemme. Han var også sulten, men gik hun med til det andet, kunne han bare tage noget der. Hun vil sikkert ikke stoppe ham alligevel nok, eller det regnede han da ikke med.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 10:30 pm

Hun rødmede utrolig meget og bed sig lidt i underlæben, da han sagde det til hende og hendes krop skreg mere efter ham, meget mere.

”J-jeg.. Har ogs-.. Også lyst til dig..” Hviskede hun lavt og meget genert, da hun kiggede lidt ned og pillede lidt ved hendes tørklæde.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 10:42 pm

Han smilede af hende da hun rødmede, og så hun bed sig i læben. Han hørte det hun sagde, og smilede over det. Gik med rolige skridt over til hendes seng, og satte sig i den. Så roligt på hende. "Kom her over så, og sæt dig foran mig." sagde han med en rolig stemme, og så på hende. Ventede på hun vil gøre det. "Jeg har på fornemmelsen du ved hvad jeg vil have dig til lige nu, ikke?" Hans stemme var stadig blid, og han aede hende over håret blidt.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn feb 21, 2016 10:50 pm

Aira kiggede lidt op på ham, da han trak hende over til sig i sengen, hun satte sig på knæ foran hans ben og smilte. Hun var jo helt solgt i ham og lod ham bestemme dette, lige nu.

Hun kravlede lidt op imod hans ben, åbnede hurtigt og trak hans manddom frem, som hun lystent tog i hendes mund og gav ham et blowjob som aldrig før. Lige nu fokuserede hun meget på at gøre det lækkert go godt for ham.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Man feb 22, 2016 12:33 pm

Niklaus satte sig bedre til rette i sengen, og smilede over hende da hun kravlede op imod hans ben, for at åbne hans bukser. Han lod hende finde hans pik frem, og mærkede hendes mund om den. Han smilede over hende, og nussede hende blidt i håret imens. Lod hende selv styre det her lige nu, og nød det bare. Hun vil hurtigt kunne mærke han voksede i hendes mund.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Tirs apr 05, 2016 9:08 am

Aira rødmede dog meget mere over at han voksede på den måde i hendes mund, endda ret hurtigt, som om hans krop allerede vidste hvem hun var. Hun lukkede hendes øjne og arbejde hurtigt med hans manddom i hendes mund, dog stoppede hun pludselig og kiggede op på ham, slikkede sig om munden og rejste sig, men i stedet for at gå væk, satte hun sig på hans skød, overskævs og som en vane på en måde, trak hun kjolen fri fra hendes bagdel, så hun sad på hans skød, med hendes trusser, strømpebukser og tændte underliv imod hans manddom, så den blidt lå imellem hendes tildækkede læber.

Den lille fe lod hendes lange øre bevægede sig lidt ned genert og hun lagde hendes arme omkring hans nakke, bevægede sig op og kyssede nydende hans læber. Det kunne tydeligt mærkede både på hendes krop, som stadig var dækket af den fine kjole, cardiganen, strømpebukser og tørklæde.

Dog var hun virkelig bekymret for om han ville finde hendes gamle halsbånd, som lige nu lå oppe ved hendes hovedpude.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Ons apr 06, 2016 11:36 am

Nikluas sad roligt og betragtede hende, imens hun fortsatte med at give ham et blowjob. Han nød at mærke hendes mund om sin pik lige nu. Dog da hun valgte at stoppe, så han undrende ned på hende, og skulle til at spørge hende, om hun havde fået lov til at stoppe nu. Dog lod han være, og lod hende bare sætte sig på hans skød, som hun valgte at gøre. Han smilede roligt over hende. Hun havde vist stadig den vane han havde givet hende, med at trække op i sin kjole. Dog var der vist andre ting som var røget ud af hendes vaner. Hun havde taget trusser på, hvilket han ellers havde prøvet at lære hende, at hun ikke skulle have. Dog undlosd han at sige noget til hende. Når han fik hende helt tilbage, skulle han skam nok lære hende det helt, at man ikke havde den slags på hos ham.

Da hun valgte at ligge sine arme om hans hals, så han på hende, og havde virkelig lyst til, at trække sig tilbage, men blev siddende hvor han var. Han lod hende kysse hans læber, men gjorde intet for at gengælde det, da det her føltes alt for underligt for ham. Han kunne dog godt mærke på hende, hvor tændt hun vist var, og han smilede over det. Så roligt lige på hende efter hun havde kysset ham. "Har jeg ret når jeg siger, at du vil have, at jeg tager dig lige nu?" spurgte han roligt, og strøg hende kort over hovedet og fejede blidt alt hendes hår over på hendes venstre skulder. Så kort på hende, inden han lænede sig ned til hende, og bed hende i halsen og drak efter han også havde fjernet hendes tørklæde fra hendes hals.

Han lukkede kort øjnene imens han drak, og åbnede dem da han var færdig, og trak sine tænder ud af hendes hals. Roligt slikkede han hende op af halse inden han trak sig helt tilbage med et skævt smil. Dog var der noget som kort fangede hans blik ud af øjenkrogen. Han vendte hovedet, og så over mod hendes hovedpude. Et smil bredte sig om hans læber, og han så igen på hende. "Har man savnet mig, huh?" spurgte han med en let drillende tone i sin stemme, og betragtede hende bare lige nu, da han vidste, at hendes krop nemt vil afsløre hende. Han vil med det samme vide hvis hun prøvede at lyve for ham. Det var en af goderne ved at være en vampyr nemmelig. At man kunne høre på folk om de løg, da deres hjertelsag altid afslørede dem, eller for det meste. Nogle kunne nok godt gøre, så det ikke vil afsløre dem, men det var yderst svært at gøre det dog.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   

Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 12 af 13Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next
 Similar topics
-
» Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)