Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» Show me the world~ - Emnesøgning.
Ons nov 30, 2016 10:07 pm by Rowan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» My new roome - Caleb R. XXX.
Tirs nov 29, 2016 7:24 pm by Mark Malkovi

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man nov 28, 2016 9:12 pm by Niklaus

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tirs nov 22, 2016 7:42 am by Aira

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Søn nov 20, 2016 1:06 pm by Lilianna

» dette er spændende - Micheal
Lør nov 19, 2016 8:30 pm by Jess

Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5639 indlæg in 344 subjects

Share | 

Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Next
ForfatterBesked
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom
Fag : Drama, Kampsport
Antal indlæg : 635

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Tors dec 17, 2015 8:42 pm

Han så på hende da hun lod sin hånd komme op og mærke på det halsbånd hun lige havde fået på. Han sukkede over hendes spørgsmål. "Når du viser mig at du er en god pige som gør hvad din Herre sir, så må du godt komme ud blandt andre. Men jeg skal altid vide hvor du er, ellers vil du fortryde det." sagde han, og så lige på hende. "Men end til du har bevist det over for mig, så bliver du her inde." lød hans svar.
Da hun rejste sig op og lænede sig ind mod ham, stivnede han og så på hende. Var ikke vant til folk gjorde det, og var heller ikke glad for det. Han skubbede hende dog fra sig og så hårdt på hende. "Ikke bare kram mig eller noget andet uden først at spørge om tilladelse til det" Hans stemme var hård da han sagde det. Da hun bad om at han skulle være sammen med hende hele tiden hvis hun skulle blive her, så han lige på hende. "Skal nok være sammen med dig det meste af tiden, men bliver vel nødt til nogle gange at dukke op til time, så der må du nok være alene hjemme, eller hvis du er heldig må du komme med i skole." sagde han, og så på hende. "Og du må ikke forvandle dig til din feform mere, med mindre du spørger mig og får lov til det." sagde han, og så stadig på hende.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Aira

Humør : Uhm..
Fag : Biologi, Astrologi, Historie og Billedkunst.
Antal indlæg : 215

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Tors dec 17, 2015 8:50 pm

Hun kiggede på ham med store øjne. ”Jamen.. Jeg skal også til time! Jeg kan ikke bare blive væk..” Hun kiggede ned og bed sig hårdt i underlæben igen imens hun gned hendes hænder meget. Hun blev vidst nød til at være sød og gøre hvad han sagde for at kunne få lov til at komme væk herfra, dog var hun slet ikke glad for det og hun vidste at han nok ville straffe hende meget hvis hun ikke gjorde hvad han sagde.

”Hvad er dine regler så herinde?” Spurgte hun svagt og kiggede op på ham med opgivende øjne. Hun havde ikke nogle planer lige nu, dog skulle hun nok finde på noget, hun havde ikke tænkt sig at blive i hans fangeskab for alt tid. Nej hun skulle nok slippe fri fra dette monster. Dog var hun glad for at han nok skulle blive ved hende. I det mindste var der lidt sympati i dette uhyre. Hun pillede svagt ved halsbåndet, tog hendes mobil op af hendes taske og brugte den som spejl for at se nærmere på halsbåndet. Gud.. Hun kunne jo bruge hendes telefon for at ringe til hende som kunne slippe hende fri!! Hun havde nogle ting i hendes taske som hun kunne bruge for at slippe fri. Alle piger havde altid nogle hårnåle i deres hår, som hun kunne bruge til at dirke døren op.
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Tors dec 17, 2015 9:09 pm

Han så bare på hende da hun sagde hun også skulle til time. "Det er da noget jeg bestemmer om du får lov til." sagde han blot. Gik over og satte sig på sofaen og så på hende. "Kom her over" sagde han. Han sagde ikke om hun skulle sætte sig ned ved siden af ham eller noget, og vil bare se hvad hun vil gøre når hun kom der over.

Da hun spurgte efter hans regler smilede han til hende. "Mine regler er meget simple" sagde han og så på hende. "Og du vil blive straffet hvis du ikke overholder dem. De er:
1: Altid adlyd mine ordre.
2: Du skal altid tiltale mig som Herre, og du skal altid sige Herre når du snakker til mig.
3: Du skal altid spørge om tilladelse til at snakke til mig.
4: du må aldrig samle dine ben helt. De skal altid være spredte, så der er nemmere adgang til dine kønsdele.
5: Hvis du har kjole eller nederdel på, skal du hive op i den før du sætter dig ned, så du sider på din bare røv
6: intet undertøj er tilladt.
7: Du må ikke lege med dig selv uden min tilladelse.
8: Du skal altid huske at spørge om tilladelse til at komme før du kommer. Får du nej til at må komme, må du holde det tilbage.
9: Du skal altid huske at takke mig for det jeg gør mod dig. Hvis jeg pisker dig, tak mig efter hvert slag, eller hvis du kommer, så skal du altid huske at takke mig for det.
10: Når du bliver pisket, skal du huske at tælle hvert slag du får, og sige tak derefter. Glemmer du dette, får du dobbelt så mange slag."

Han så lige på hende efter han havde sagt det. Opdagede hun tog en mobil op af sin taske, og gik hurtigt over til hende og tog den fra hende. "Den der får du ikke brug for, og heller ikke din taske, så giv den til mig." sagde han, og så lige på hende og rakte en hånd frem for at tage imod hendes taske. Hvis hun ikke vil give den frivilligt, så vil han bare tage den med magt. "Du skal nok få det igen senere, men ikke lige nu"
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Tors dec 17, 2015 9:28 pm

Hun så hendes telefon blive taget ud af hendes hånd og hørte hans regler. Hun åbnede hendes mund lidt som om hun skulle til at sige noget, dog lukkede hun den hurtigt igen og holdte sig selv for munden.

”Ja.. Herre..” Hviskede hun og gav ham den lille håndtaske. Hun bed sig i underlæben og kiggede op på ham med en smule håb i hendes øjne.

”Hvad er dette forhold Herre? Vil jeg få lov til at sove med dig, eller skal jeg sove alene, Herre? Kan jeg få lov til at få nogle kys og måske putte lidt Herre?” Hun håbede at hvis der skulle ske det, som hun tænkte, så håbede hun inderligt at der måske ville være bare lidt rart ved dette. Hun brød sig ikke om smerte og kunne ikke lide hans kolde ydre. Så hun håbede at måske, var der lidt varme i denne fyr, bare lidt. Eller måske ville der komme noget, efter at have været sammen med hende i noget tid. Hun ønskede og håbede så meget.

Aira tog et skridt tættere på ham og holdte hendes hænder op foran ham, som om hun ville bede om det, inderligt. Hvis han bare skubbede det væk, ville hun gå over og sætte sig opgivende i sofaen, kramme en pude og krybe helt sammen.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Fre dec 18, 2015 1:37 am

Da han tog hendes mobil kunne han godt se hun vist skulle til at sige noget til ham, men fortrød det igen. Smilede bare af hende og hørte hendes ja og hendes lidt forsinkede Herre, men det kom og det var godt. Han tog imod hendes taske, og lagde den på bordet. Vil ligge den et andet sted hen senere, og så skulle hun bede om at måtte få de ting som var i den.

Han så på hende igen, og så godt hendes håb i hendes øjne. Hvad håbede hun dog på? Han lyttede til det hun sagde, og sukkede over hende. "Det forhold vi har er slave/herre forhold. Du er min slave fra nu af, og jeg må gøre med dig som jeg end lyster. Det med at sove sammen kommer ikke til at ske på noget tidspunkt og tror heller ikke lige du skal regne med at putte og det, for det er ikke mig" Svarede han og så lige på hende mens han snakkede.
Han så på hende da hun tog et skridt tættere på ham og han anede ikke hvad hun havde i tankerne at gøre. Så bare på hende, og hvis hun vil kramme eller noget i den stil, så vil han med det samme skubbe hende fra sig og give hende en lussing af det.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Fre dec 18, 2015 8:56 pm

Hun sukkede lavt og kiggede ned i jorden, og prøvede at vende sig til følelsen af den stramme og kolde halsbånd omkring hendes hals. Aira trak svagt på hendes skuldre og gik over, satte sig ned i sofaen og kiggede over på Niklaus med et trist blik i hendes øjne.

Hendes tanker fløj afsted, hun overvejede kort hvad der kunne have bragt sådan en flot fyr så langt ud at han sådan ville udnytte en person og hun fik på en måde medlidenhed af ham og kiggede ned i hendes skød hvor hun begyndte svagt at lege med en lille finger som sad rundt om hendes lille finger, det var en ring som hun havde fået af hendes mor, før hun blev bims og spærrede hende inde i det meget mørke og kolde rum.

Aira var ikke vred på hendes mor, hun vidste at der havde været en grund til hvorfor. For Aira så altid det gode i folk, hun vidste at de kunne være søde og blide, hvis man bare ventede og havde tålmodighed og blev ved dem. Han smilte svagt og tænkte at det sikkert også var sådan med Niklaus, dog vidste hun ikke hvordan hun skulle komme ind til ham. Hun ville nok ikke kunne lide det som kom til at ske, tænkte hun, men hun ville alligevel prøve at nå ind og se om der var noget venligt derinde i denne kolde vampyr. Hun kiggede ned på hendes strømpe fødder, trak hendes ben op og krøb sammen i en lille klump i hjørnet af sofaen, imens hun ventede på Niklaus næste ordre.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn dec 20, 2015 10:51 pm

Da Aira gik over og satte sig i sofaen så Niklaus efter hende. Ikke helt tilfreds med at hun bare valgte at gå over og sætte sig sådan uden videre. Han sukkede over hende, og gik hurtigt over til hende, hvor hun nu havde trukket sine ben op i sofaen. Han tog hårdt fat i hendes arm og trak hende hurtigt op at stå. Så koldt på hende. "Havde du fået lov til at gå over og sætte dig ned?" spurgte han hårdt, og gav hende en hård lussing. "tag dit tøj af." sagde han og så lige på hende. Ventede på hun ville gøre det, og hvis ikke skulle han nok gøre det for hende. Og så vil hun også få en straf for ikke at adlyde hans ordre hvis hun ikke selv havde taget det af.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn dec 20, 2015 10:58 pm

Aira kiggede blot op på ham, da han gik over. Hun mærkede den kolde hånd omkring hendes lille arm og en piv kom fra hende da han hev hende op. Hun mærkede smerten, før hun så det komme og tog sig til hendes kind med hendes frie hånd. Hun knep hende øjne sammen og holdte hendes tåre inde. Den lille fe følte sig slet ikke hjemme her og hun hørte hans ord om at hun skulle tage hendes tøj af.

Hun kiggede skræmt op på ham, rystede på hendes hoved og holdte godt ved i den store oversize striktrøje hun havde på og holdte ved i hendes stramme cowboy bukser. Hun ville ikke smide tøjet foran en fremmed fyr, slet ikke! Hun hev hendes arm til sig og gik bagud, dog havde hun glemt sofaen var lige bag ved hende og hun faldt ned i den og bed sig selv i hendes underlæbe. Hun havde virkelig lyst til bare at hoppe i hendes fe form og knibe hendes lille krop ud et sted eller gemme sig i lang nok tid til at Niklaus en dag ville smutte ud af døren og hun ville følge efter.

Dog blev hun. Aira havde nemlig hendes lille mission nu, hun ville prøve at grave en blød sige frem i Niklaus, det virkede umuligt for hende lige nu, men hun ville prøve. Så lige nu, krøb hun blot sammen og stirrede op på den kolde vampyr foran hende.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn dec 20, 2015 11:47 pm

Han kunne se hendes skræmte blik hun kom med da hun så op på ham. Han kunne ikke lade være med at smile over det, men sukkede tungt af hende at hun rystede på hovedet, og nægtede at gøre som han bad hende om. Han havde godt regnet med det, da de fleste nok ikke frivilligt bare sådan uden videre vil tage sit tøj af foran ham. Ikke første gang, men de endte altid med at være villige til at gøre det når han end bedte dem om det, eller måske bange for ikke at gøre det, men det var ikke hans problem. Han fik hvad han vil have ud af det.

Han så lige på hende da hun hev sin arm til sig og bakkede bagud. Det vil ikke hjælpe hende meget, ikke på den gode måde. Han smilede bare da hun endte med at falde over hans sofa da hun bakkede. Han gik tættere på hende. "når hvis det skal være på den måde, så fint nok" sagde han og hev hende op af sofaen. Han greb fat i hendes trøje og rev den af, ligeglad med om den gik i stykker af det. Han rev derefter hendes bukser af hende og hendes trusser og hendes bh så hun nu var nøgen foran ham. "Det nytter ikke at kæmpe imod, jeg får altid min vilje" sagde han, og strøg hende over kinden. "Men tror næsten du bliver nødt til at få en straf for ikke at have adlydt min ordre." sagde han, og tog fat i hendes håndled. Trak hende med sig over til en dør som førte ned til hans kælder.

I kælderen var der en masse forskellige ting og sager så som kæder som hang ned fra loftet, reb, piske, padler og mange andre redskaber. Han så på Aira da de var kommet der ned. Han havde låst døren efter dem, så hun ikke vil kunne flygte her fra igen. Han trak hende med sig over til kæderne der hang ned fra loftet af. Greb fat om hendes ene hånd og satte en manchette på den, og det samme på det andet håndled som blev spændt fast til kæden over hende, så hun ikke kunne andet end at stå op. Han stillede sig lige foran hende, og så lige på hende. "Du skal lære at adlyde alt det jeg sider uden tøven, ellers bliver man straffet. Hvis du adlyder får du belønninger så som mad, så enten adlyder du, eller også får du intet mad, eller du kommer i bur og sove eller noget andet hvis du ikke adlyder, er det forstået?" sagde han, og så lige på hende hårdt.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Søn dec 20, 2015 11:54 pm

Hun skreg op da han flåede hendes tøj af, så hun til sidst kun stod med halsbåndet omkring hendes hals og den lille ring omkring hendes ringer. Hun bed sig i underlæben og nægtede at græde, dog prøvede hun mest på at gemme de meget private områder på hendes slanke, utrolig pæne og blege krop. Hun peb højt da han trak hende afsted og ned i den mørke og kolde kælderrum. Hun mærkede læderet omkring hendes håndled og fik hendes hænder tvunget op og låst fast over hendes hoved i nogle lænker. Hun lyttede til hans ord med et skræmt udeende i hendes ansigt.
Hun var blevet noget bleg efter de kom herned og hendes krop rystede svagt på grund af kulden. Hun stod på tær og prøvede meget at lade vær med at stå for meget på det kolde gulv. Dog kiggede hun op på ham med et bestemt udtryk.

”Så.. Du vil bare lade mig sulte?!” Spurgte hun hårdt og prøvede at hive sig lidt frem imod ham, imens hun pænt holdte hendes ben lukket. Den lille fe sparkede ud efter ham, hendes lange slanke ben ramte ham lige i siden og hun ønskede kort at det gjorde ondt på ham. Hun peb svagt og prøvede at holde balancen i kæderne.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Man dec 21, 2015 1:02 am

Han så på hende mens hun skreg op, og smilede blot af hende. Det vil ikke hjælpe hende at skrige, på ingen måde. Han var ikke tilfreds med, at hun prøvede at gemme sin krop væk fra ham, og han så derfor strengt på hende. Han havde lyst til at bede hende om at fjerne hendes hænder så hun ikke dækkede for sin krop, men sagde dog ikke noget nu.

Da han trak hende med ned i kælderen smilede han over hendes piv hun kom med. Han så på hende efter hun var spændt fast, og så godt hun var mere bleg. Hun var nok bange for at være her nede måske, og det skulle hun skam også være. Han hørte hendes spørgsmål og sukkede over hende. "Du skal blot opføre dig ordentlig, og så skal du nok få mad. Eller hvis jeg sys du skal have noget" sagde han og så lige på hende. Han så at hendes ben var samlet, hvilket var imod en af hans regler. Det skulle han nok vende hende af med også. Da hun sparkede ham, grinede han bare af hende, vendte sig om og gik over efter en tyrepisk som var hans yndlings pisk. Han gik tilbage til hende med pisken i hånden og så lige på hende. "Ser ud som om jeg vist bliver nødt til at straffe dig for alt det du har gjort forkert. Ikke at adlyde min ordre, dække din krop med dine hænder, have samlede ben som er imod mine regler, og at sparke ud efter mig." sagde han, og stod lige foran hende. "Tror du vil få hm, lad os sige 70 slag?" sagde han, og så lige på hende. Vil se hvordan hun vil reagere på det han lige sagde.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Man dec 21, 2015 1:15 am

Da hendes lille plan var mislykket så hun blot på ham, så ham vende sig rundt og finde noget frem. Dog blev hendes ansigt utrolig blegt da hun så pisken og alt farve forsvandt fra hendes ansigt da han sagde at det ville blive 70 slag. Tåre trillede ned og hendes kinder og hun rystede på hendes lille hoved.

”N-Nej.. Jeg skal nok være sød.. Ikke slå mig..” Peb hun og begyndte at græde igen, imens hun prøvede at gå væk fra ham og pisken. Hendes krop rystede og hun stod ikke med samlede ben længere. Hun huskede pludselig hans regler og prøvede at gøre som han sagde.

”Vær sød.. Herre..”
Hviskede hun og kiggede ned i gulvet så hendes lange mørkeblå hår faldt ned over hendes ansigt imens hun huklede svagt og knyttede hendes hænder. Hun brød sig ikke om dette sted og kunne overhovedet ikke lide den måde han var på lige nu. Hun hadet smerte og kunne overhovedet ikke lide det. Hun rystede meget på hendes hoved og kiggede op på ham med hendes røde øjne efter alle de tåre som var trillet derfra.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Man dec 21, 2015 8:58 am

Han smilede over hende, at hun blev bleg da hun så pisken. Tog sig ikke af at hun græd nu. Hun var selv skyld i det her da hun ikke adlød ham. Så lige på hende da hun talte. "Nej? Jeg må ikke slå dig? Hvem er det lige som bestemmer om jeg må slå dig eller ikke? Jeg har magten lige nu." sagde han og så lige på hende. Han smilede dog over at hun ikke længere stod med samlede ben, men derimod spredte. Han lod sin hånd blidt køre gennem hendes hår og ned af hendes hår. "Vær sød? Var jeg ikke sød havde jeg valgt 100 i stedet. Du slipper dog ikke fra det da du skal lære ikke at gøre sådan noget igen." sagde han og gik om bag hende. Han havde tænkt sig at stoppe hvis hun besvimede af det, men ellers vil han give hende alle 70 slag. Han løftede pisken og gav hende et slag over ryggen. Vidste det nok gjorde ondt på hende nu.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Man dec 21, 2015 9:20 am

Aira mærkede hans hånd i hendes hår og lagde blidt hendes hoved imod den, dog kiggede hun mere op da han gik om bag hende. Hendes ryg var utrolig sensitiv, mest fordi den var jo der hendes vinger sad når hun var i fe form. Hun skreg højere end en normal person ville have gjort og hendes hud blev hurtigt meget rød. Dog var hun stoppet med at græde og hulkede blot lige nu.

”1..” Hviskede hun og bed sig i underlæben imens hendes ben allerede rystede meget. Hun ville igennem dette, om det så tog bevidstheden fra hende bagefter, så ville hun tælle op til de 70 slag, blot for at vise at hun ikke var en svag lille pis fe, som nogle ville have sagt om hende. Hun knyttede hendes hænder mere og tog imod alle slag med skrig og jamrer hvorefter hun ville tælle dem alle. Dog da han endelig slog hende den 70’ende gange, ville hun hænge meget i kæderne og kun lige være til stede svagt.

”Tak for din straf Herre..” Hviskede hun og hang meget med hendes hoved.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Man dec 21, 2015 6:37 pm

Han så på hende da hun lage hovedet mod hans hånd. Det var der ingen som der rigtigt havde gjort før, så han anede ikke helt hvad han skulle sige til det, og sagde derfor intet.
Da han havde slået hende første gang og hun skreg smilede han bredt over det. Elskede når andre havde smerte som han påførte dem. Han tog sig ikke af hendes hulken da hun kunne hulke lige så meget hun ville uden han vil stoppe. Det overraskede ham faktisk at hun huskede at tælle slagene da de fleste andre ikke huskede det de første gange han slog dem, men han smilede af hende. Hun skulle nok blive lydig hvis hun fortsatte sådan. Han slog hende igen, og fortsatte til han nåde op på de 70 slag, og var tilfreds over at hun huskede at tælle alle slagen. Hørte også at hun huskede at takke ham for det, og smilede mere.

Lagde pisken fra sig, og fik hende så ned fra kæderne. "God pige." sagde han og aede hende blidt over håret en enkel gang. Han slap hende dog igen og så på hende. "Hvis du ikke vil blive her nede så følg med. Og så skal du også nok få mad." sagde han, og gik over til trappen og gik op af den. Låste døren op, og gik ud. Ventede lidt på at se om hun fulgte med eller ikke, ellers vil hun blive lukket inde nede i kælderen.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Man dec 21, 2015 8:10 pm

Aira mærkede hvordan hendes blod gled ned af hendes ryg efter at hendes hud havde flækket på grund af de mange slag. Hun havde lange sår overalt på hendes ryg og det blødte svagt. Hun faldt på jorden da han gjorde hende fri fra lænkerne. Hun havde stadig de små manchetter omkring hendes håndled, dog var hun ret ligeglad med dem lige nu. Et lille smil spillede på hendes læber da hun hørte hans ord og mærkede den kolde hånd glide igennem hendes hår en enkel gang. Hun vidste det! Han kunne være sød ved hende, hun skulle åbenbart bare gøre hvad han sagde.. Men hun brød sig slet ikke omkring denne smerte og slet ikke om at han kunne så godt lide at påføre hende det.

Den lille fe kiggede op, da han sagde at hun kunne komme ud af kælderen nu og få noget mad. Hun sprang op og fulgte hurtigt efter ham, dog gik hun meget stift, for det gjorde virkelig ondt i hendes ryg og det prikkede smertefuldt der hvor hendes vinger normalt ville sidde.

Hun stoppede lidt om foran ham og holdte hendes hænder foran sig imens hun kiggede lidt væk og ikke så ham i øjnene. Hun kunne ikke lide at være nøgen på den her måde og hun frøs lidt.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Man dec 21, 2015 9:40 pm

Han kunne tydeligt lugte hendes blod, og fik let røde øjne af det. Han havde lyst til mere blod, men lod vær med at tage. Han vil heller ikke dræbe hende ved at drikke for meget, da det jo ikke var sjovt heller. Han så godt at hun smilede over han kaldte hende en god pige. Lagde hun mere i de ord end han mon selv gjorde? Måske. Han lagde intet i de ord anet end at fortælle slaven han havde at det vedkommende gjorde det rigtige. Det var blot hans måde at opdrage på.

Da de var kommet op så han lige på hende. Han sukkede over hende at hun holdte hænderne foran sig. "Kom med." sagde han inden han lukkede døren og låste den ned til kælderen og satte kurs mod sit køkken. Han fandt noget rugbrød og smørrede en mad til hende. Skar det ud i små bider, og kom i en skål. Vendte sig om mod hende og satte skålen på gulvet samt en anden skål med mælk i. "Her spis op og druk ud, og det er ikke tilladt at bruge sine hænder til hjælp." sagde han, og så lige på hende. Ventede på hun vil spise og drikke.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Man dec 21, 2015 9:53 pm

Aira fulgte efter ham ud i køkkenet og stod midt i rummet og kiggede på ham imens han lavede det stykke rugbrød sammen med en skål mad. Hun kiggede på ham lidt og så at han satte det på gulvet. Aira kunne hurtigt regne ud hvad hun skulle og kiggede lidt ned imens hun tog sig sammen.

”Skal.. Jeg spise på gulvet?”
Sagde hun og kiggede lidt op på ham, inden hun satte sig ned. En lille smerte skar igennem hendes ryg da hun bøjede sig forover. De mange lange sår blev strakt ud og hun peb svagt i smerte da hun begyndte at spise uden hendes hænder. Hun holdte de mange tåre tilbage og hendes hår faldt ned omkring hendes ansigt og på gulvet.

Hun drak derefter lidt af mælken og satte sig op igen. Hun tørrede noget af mælken som havde endt omkring hendes mund væk og kom i tanke om at hun skulle sprede hendes ben. Hun spredte dem hurtigt og sand nu i skrædderstilling der imens hun kom lidt til sig selv over hvordan hun lige havde spist som nogen anden kat.

”Tak for mad, Herre.” Hviskede hun lavt og lagde hendes hænder i hendes skød.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Man dec 21, 2015 10:29 pm

Han så på hende da hun snakkede. "Ja, du skal spise på gulvet" sagde han, og ventede på hun vil spise. Han smilede over hende da hun satte sig ned for at spise maden. Tog sig ikke af hun pev over det gjorde ondt. Ventede på hun var færdig med at spise maden, og smilede over hende at hun så ud til at huske reglen med ikke at have samlede ben, og derfor sprede dem. Han tog skålen og satte den i vasken inden han gik forbi hende. "Kom med" sagde han, "Og lad endelig vær med at rejse dig op men bliv på alle fire." sagde han, og gik over og satte sig i sofaen. Så på hende da hun kom over til ham, og klappede sig selv på skødet for at sige hun skulle komme op til ham. Han havde planer med hende.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Man dec 21, 2015 10:38 pm

Hun kravlede efter ham og skar lidt ansigt, det gjorde meget ondt at kravle på denne måde, mest fordi hun bevægede hendes ryg virkelig meget. Hun kunne virkelig ikke lade vær med at føle sig som noget andet dyr, når hun gik sådan her, hun havde lige spist på gulvet! Aira fulgte pænt efter ham og kom ind i stuen hvor hun kiggede op, stoppede lidt og så ham sætte sig ned i sofaen, klappede sig selv på skødet og bad hende om at komme op og sidde ved sig.

Aira blinkede lidt med hendes øjne, hun kiggede lidt ned og mærkede hvordan halsbåndet hang tungt omkring hendes hals. Hun så ned på de læder bund som sad tæt omkring hendes håndled og hun frøs svagt, på grund manglen på tøj.

Den lille fe begyndte at kravle igen, hun stoppede op foran ham og mærkede hvordan hendes knæ gjorde ondt og hendes håndflader efter hun havde gået så meget på det hårde gulv.

”Må jeg virkelig, Herre?”
Hun vidste hvordan han ikke havde brudt sig om den kontakt hun havde søgt før og nu ville han havde hende op på hans skød? Han forvirrede hende meget, dog greb hun hans knæ og kravlede op på hans skød. Hun satte sig på hans ene ben og havde hendes andre over det andet imens hun lænede sig lidt op af hans brystkasse med hendes side. H

un holdte dog stadig hendes ben lidt spredte, dog var det utrolig pinligt når hun nu sad oven på ham. Hun bed sig svagt i hendes underlæbe og rødmede utroligt meget imens hun holdte hendes arme op foran hendes brystkasse for hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre med dem.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Man dec 21, 2015 10:56 pm

Han så lige på hende da hun spurgte om hun virkelig måtte, og han sukkede tungt af hende. Ellers havde han ikke bedt hende om at komme op til ham hvis han ikke mente det jo. "Ja du må gerne, eller rettere du skal komme her op." sagde han, og så lige på hende. Han var ok med nærkontakt og sådan så længe han selv bestemte hvordan og hvornår. Han vil ikke bare have hans slaver spontant gjorde noget så som at kramme ham eller andet, da han ikke brød sig om det på den måde.

Han så på hende da hun greb fat om hans knæ for at komme op. Han smilede over hende og måden hun sad på. Han kunne godt være sød så længe hans slaver opførte sig ordentlig, ellers skulle de jo straffes for det. Han lagde den ene hånd mellem hendes ben og begyndte at lege med hendes underliv, og vil ikke tage sig af det hvis hun ikke kunne lide det. Han vil blot blive ved.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Man dec 21, 2015 11:12 pm

Aira mærkede den kolde hånd glide ned imellem hendes ben og hun bed sig svagt i underlæben og holdte den lyde inde, som hun kunne mærke ville ud. Hun krøb lidt sammen og greb hans hånd, dog skubbede hun den ikke væk eller noget, det var bare noget hun kunne mærke at hendes krop ville.

Den lille fe lagde hovedet bagover og et lille støn kom fra hende og hun kiggede op på Niklaus. Det var tydeligt at hun aldrig var blevet rørt dernede før. Hun kunne ikke helt forstå den nydelse som skød op igennem hendes lille krop og den bølge af støn som ville ud af hendes lille mund.

Hun lagde hendes hoved imod hans skulder og hendes krop rystede svagt på grund af det sensitive område han rørte ved. Aira gemte hendes ansigt i hans skulder og kunne ikke holde de små lyde inde mere. Hun stønnede blidt og lod lydene komme ud.

”H-Hvad laver du Herre?” Kunne hun ikke lade vær med at spørge. Hele hendes krop blev varm og hun mærkede hvordan hendes underliv blev helt fugtigt. Hun kendte intet til dette.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Man dec 21, 2015 11:37 pm

Han så på hende da hun krøb sammen. "Bliv siddende" sagde han og mærkede også hendes hånd på sin. Han vidste ikke om hun ville skubbe den væk, men hun gjorde heldigvis ikke noget. Han smilede bare over hende og det støn hun kom med. Han så på hende da hun så op på ham, og han kunne godt se på hende hun aldrig før havde prøvet det her. Han silede bare stille til hende over det. Han skulle nok søger for hun prøvede meget mere end blot det her. Han kunne høre på hende, at hun prøvede at holde sine støn inde, og han lod sin anden hånd blide op på hendes bryst og lagde den der. Klemte lidt om det, og så på hende imens. "Ikke hold det inde. Støn for mig" sagde han.

Hørte hendes spørgsmål og smilede lumsk til hende. "Hvad jeg laver? Åbenbar noget du godt kan lide." Han lod sin finger presse sig op i hende og køre den frem og tilbage. Hvad der fik ham til det var han ikke sikker på, hvorfor han ikke bare tog hende nu. Han havde lyst til det, og høre hendes smerte.
Han fortsatte dog med at køre sin finger ud og ind i hende, og stoppede lidt efter. Træk den ud og holdt den foran hendes ansigt. "Her, slik den ren" sagde han, og så lige på hende mens han ventede.
Vis brugerens profil
Aira

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Man dec 21, 2015 11:48 pm

Aira gispede højt og mærkede hans kolde hånd på hendes bryst, hun bed sig selv hårdt i underlæben og et svagt støn kom fra hende igen. Hun lagde hendes ene arm, den som var imod ham omkring hans nakke, for at holde balancen bedre, dette føltes fantastisk!

Hun stønnede højt og mærkede hans finger inde i hende, hvilket fik hende til at rødme endnu mere og krøb mere sammen imod ham. Dette var virkelig pinligt! Hun følte sig virkelig blottet over for ham, sådan som hun sad her nøgen foran ham og han fik hende til at lave sådan nogle lyde. Hun kiggede op på ham med varme øjne og mærkede hvordan hans finger kørte frem og tilbage inde i hende og en underlig følelse begynde at dukke op dernede, hun mærkede hvordan hun følte sig varm og åben for ham på en underlig måde.

Da han trak den ud, kunne hun ikke lade vær med at sukke lidt trist, det havde jo føltes så rart! Hun kiggede ned og så ham trække hans hånd op foran hende og vidste hende den finger som han lige havde haft inde i hende. Hun skar lidt ansigt, dog greb hun den blidt med hende frie hånd og lænede sig frem og slikkede den. Hendes bløde tunge dansede omkring den og hun tog den ind i hendes lille mund, ligesom hun havde gjort for noget tid siden, ved hans lem. Hun suttede og lod blidt hendes tunge rense den helt. Da hun var færdig, beholde hun den dog i munden, han havde jo bedt om at hun skulle gøre den rendt, dog havde han intet sagt at hun skulle slippe den. Så hun smilte lidt drillende til ham og slikkede mere på den. Hun vidste virkelig ikke hvad hun lavede..

Men han havde jo været sød ved hende! Han sad med hende her i skødet og gjorde sådan nogle dejlige ting ved hende, så hvorfor ville hun ikke være sød tilbage igen? Dog ønskede hun mest at hun bare kunne have et tæppe omkring sig. Niklaus var utrolig kold og det var tydeligt på hende krop lige nu at den var kold.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Tirs dec 22, 2015 1:31 am

Han så på hende da hun lagde sin ene arm om hans nakke. Ikke sikker på hvad han skulle sige til det. Han var ikke helt tilfreds med hun havde den der. Men ellers vil hun jo nok ryge ned på gulvet nok.
Han så godt hun rødmede og det var tydeligt hun intet overhoved havde prøvet før. Han fortsatte og så hendes varme øjne. Hans blik var dog selv mere eller mindre køligt, man kunne ingen følelser tyde hos ham. Han kunne dog mærke hun blev liderlig af det han gjorde mod hende lige nu, og smilede bare over det for sig selv.

Han så lige på hende da hun greb hans hånd, og begyndte at slikke hans finger ren. Han stod bare og lod hende gøre det, og trak lidt efter sin finger ud af hendes mund. Tog fat om hende og løftede hende op, inden han gik ind på et værelse der var. Det var dog ikke hans, men det hans slaver altid fik. Smed hende ned i sengen og lagde sig ovenpå hende. så på hende med et ondt smil da han vidste at det han vil gøre nu vil ende med at gøre ondt på hende. Han knappede sine bukser op og fik sin pik frem. Satte den mod hendes underliv og så på hende, inden han pressede sig ind, uden at stoppe før han var kommet helt ind. Observerede hendes reaktion på det og smilede for sig selv over det.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)   Today at 9:50 am

Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 13Gå til side : Previous  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Next