Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Magistar

Julian

Elian

Clarissa

Kowo

Cain

Gerth

Helia

Stephen

Jeremiah

Statistics
Der er i alt 449 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Jozephine

Vores brugere har i alt skrevet 25091 indlæg in 1892 subjects

Share | 

Emnesøgning - helt ny ;)

Go down 
ForfatterBesked
Cassandra

Humør : Show me yours and I'll... Laugh?
Fag : Biologi og historie
Antal indlæg : 42

IndlægEmne: Emnesøgning - helt ny ;)    Tors jun 28, 2018 12:25 pm

Goooooooodaws!

Nu er jeg endelig ved at være klar til at emne lidt med jer dejlige væsner!
Jeg er en rigtig emne-veteran! Jeg har omkring de 15 år på bagen, i forhold til at emne - og jeg har alle intentioner om at forsætte! Very Happy
Men nok om mig, bare skærmen! Nu skal i da høre lidt om Cassandra!

Cassandra er en heks, som er glad og venlig det meste af tiden. Desværre har hun det svært med berøring, og hun prøver for så vidt muligt at holde intimitet, og nærhed på afstand. Kvag hendes 'skæbne' med at finde en mage, tør hun ikke lade andre komme for tæt på - for hun falder desværre for hurtigt for andre - og et knust hjerte kan sjældent limes helt sammen igen.
Hun har ingen familie, sådan rigtigt, udover hendes mor - en kvinde hun ikke længere har kontakt med.

Som i kan læse - så er hun en lidt besværlig dame at omgås med, men hun er loyal, venlig, omsorgsfuld og kærlig. Så længe man ikke gør hende vred, altså Wink

Relationer og plots er velkomne! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Clarissa

Humør : All that pain and misery… and loneliness… and it just made her kind.
Fag : Magiske elementer. Biologi. Fysik. Kemi.
Antal indlæg : 137

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Tors jun 28, 2018 12:40 pm

Jeg vil gerne emne med dig Very Happy
Vis brugerens profil
Cassandra

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Tors jun 28, 2018 1:14 pm

@Clarissa, det lyder da lækkert! Very Happy Har du noget bestemt i tankerne? Smile
Vis brugerens profil
Luca

Humør : The stage is my one true home.
Fag : Droppede ud.
Antal indlæg : 759

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Tors jun 28, 2018 1:51 pm

Måske kunne der være noget rela eller emne potentiale med min @Lyle ? Han er selv en meget reserveret mand, men utroligt loyal så snart man er kommet ind bag facaden, hvilket man kan MEGET nemmere som overnaturlig. Det er nemlig mest menneskene han frygter da de før har jagtet ham x)

Og selvom han er flirtende så er det mest bare hans natur og som regel ikke noget han rigtigt lægger noget bag - hvis han gør er man i alt fald aldrig i tvivl, og han respekterer skam et nej. Han er så også lærer på skolen - og et af hans fag er magiske elementer så han ved trods alt hvad der er værd at vide om hekse, og vil derfor udmærket godt kunne forstå hendes valg om at prøve ikke at knytte sig til nogen på dén måde før hendes mage Wink
Vis brugerens profil
Cassandra

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Tors jun 28, 2018 2:14 pm

Det lyder da rigtig spændende! Lyle lyder awesome! Har du et bestemt plot, eller en bestemt relation i tankerne, omkring de to? Smile
Vis brugerens profil
Luca

Humør : The stage is my one true home.
Fag : Droppede ud.
Antal indlæg : 759

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Tors jun 28, 2018 2:28 pm

Altså til Lyle søger jeg sådan set (udover fjender, flirts og tidligere forhold) mest venner, og også børn af ham, som der dog har haft moderens race og ikke fået hans.

Hvis du vil have en far til hende kunen det jo godt være muligt at han af en eller anden årsag har været nødt til at gå fra moderen kort efte rhun blev gravid, måske før hun overhovedet vidste det og ja... så han intet ved om det xP

ellers må det jo bare være normalt venskab Wink
Vis brugerens profil
Cassandra

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Tors jun 28, 2018 2:31 pm

Uuuuuh! Det kunne være SÅ fedt med en far! XD
Hendes mor er psykisk syg, så måske skred han fordi han ikke gad hendes udsving mere, lige før hun finder ud af at hun er gravid med Cassandra? Smile

Det lyder i hvert fald fedt, om det er som blodsbeslægtet eller som venner bare Smile
Vis brugerens profil
Lyle

Humør : I prefer cats to humans.
Fag : Underviser i Geografi og Magiske Elementer.
Antal indlæg : 57

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Tors jun 28, 2018 2:36 pm

Ja, nu skiftede jeg over til ham Wink

Men dejligt... altså det lyder plausibelt. For han har selv et voldsomt temperament og en del humørsvingninger grundet hans race, så han har nok indset det ikke gik (og ikke haft lyst til at gå amok på hende sometime... drage ild er ikke noget at spøge med o.o ) og så gået for ikke at komme til at skade hende.

Så... venner, og finder senere ud af han er hendes far? x3
Vis brugerens profil
Cassandra

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Tors jun 28, 2018 2:39 pm

Det lyder helt perfekt Razz
Kan jeg lokke dig til at lave et emne til os? Smile pleeeeeeeeease :p
Vis brugerens profil
Lyle

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Tors jun 28, 2018 2:53 pm

sure, bliver nok sometime i aften x3

tænker lidt præcis hvor/hvordan de skal mødes? Er det bare ude på skolens grund efter en skoledag, eller? Han går trods alt tit lange ture i naturen.
Vis brugerens profil
Cassandra

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Tors jun 28, 2018 3:02 pm

De kunne sagtens mødes på en gåtur Smile det lyder meget plausibelt, eftersom hun elsker naturen Smile
Vis brugerens profil
Lyle

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Tors jun 28, 2018 3:33 pm

dejligt x) jamen så opretter jeg emne ude på skolens grund eller i skoven omkring skolen, senere i dag/aften Smile
Vis brugerens profil
Clarissa

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Fre jun 29, 2018 1:57 am

Well, Clary er meget udadvent og en glad person. Hun overkommer for det meste sine dårlige oplevelser, og lader dem ikke påvirke hende til at være et dårligt menneske.. you know? xD

Så måske et venskab kunne være en ide? Medstuderende, hvis din karakter går på akademiet? Har din karakter en roomie? ccc:
Vis brugerens profil
Lyle

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Fre jun 29, 2018 2:10 am

Så er emnet oprettet <3
Vis brugerens profil
Cassandra

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Fre jun 29, 2018 8:10 am

@Clarissa, min karakter går på akademiet, men har ikke en roomie - så det er en oplagt mulighed Smile

@Lyle, jeg er på vej ind for at svarer emnet nu Wink
Vis brugerens profil
Cain

Fag : Ingen
Antal indlæg : 258

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Fre jun 29, 2018 2:07 pm

Velkommen til siden! jeg vil da meget gerne emne med dig, og jeg har et par stykker, som måske kunne være interessante Very Happy

@Angel: Hun er en 60 år gammel heks, som egentlig kun har levet i 20, da hun brugte 47-48 år i en sovende tilstand (der var lagt en soveforbandelse over hende, fra 1969 til 2016). På grund af dette, har hun ikke megen styr på sin magi, og forsøger generelt, at finde sig tilpas i dette årti.
- Tænker der kunne være noget venskab mellem dem, eller bekendtskab Very Happy

@Amena: (Emnesøgning) Hun er det tredje barn mellem Stephen og Rebekah Sinclair, hvilket ikke kun gør hende til en gammel heks, men også en prinsesse. Hun er genske blid, og er typen som gerne ville give de bedste muligheder til andre. Hun besidder samtidig evnen, til at blive genfødt når hun dør, hvilket vil sige hun har oplevet sin død mange gange, og ofte ret brutalt
- Jeg tænker måske noget venskab her

@Klaus: I øjeblikket er han en sjæl, som besætter/hjemsøger sit gamle hjem. Dette har han gjort siden 2010, da han fandt ud af, hvordan han kunne besøge denne dimension, fra den han er blevet fanget ved. I 2016 blev der fanget et billede af ham, så hans hus er nu mere berømt blandt de, som besøger hjemsøgte steder. Oprindeligt var han dog en form for nobelmand, født for 3.899 år siden, som her i 2009, fik sin sjæl revet ud af sin krop, for så at blive fanget i en helvedsdimension.
- Ideen til hende, kunne være at hun besøger hans hjem, enten fordi hun er nysgerrig. Her behøver hun heller ikke frygte, at han rør ved hende, da hen egentlig bare er en sjæl, så han ville fysiske ikke kunne røre ved hende.

@Rayna: Hun er den første mørke fe, og er derfor skyld i den forbandelse, som ligger i alle mørke feer, såvel som måske en af de værste af de mørke feer. Hun har intet menneskeligt i sig, men er blevet ganske god, til at fake hun er god. Hun er lederen og skaberen af Umbrella Corporation, et medicisnsk firma, som speciallisere sig i, at hjælpe andre og skabelsen af ny medicin. Hun er dog meget fascineret af unikke væsner, samt folk med unikke evner og har gennem tiden skabt adskillige væsner, såvel som ødelagt mange personers liv. Folk som arbejder for hende, gør det af den grund, at hun kan ødelægge alt de elsker, på omkring 3 sekunder.

@Gaia: (Emnesøgning) Hun er en sprituel og nomadisk dæmon, som oprindeligt var fra en anden dimension, hvor hun gik under navnet Ysalla Yurok. Da hun kom til denne verden, tog hun et nyt navn, og nu lever hun et liv som sanger, yogainstruktør, model og aktivist. Hun er beskrevet som karismatisk, charmerende og ganske open, når det kommer til hvordan folk er.

@Christian: (Emnesøgning) Han er manden, som har besat @Klaus krop, og er kendt som en psykopatisk og ganske sadistisk seriemorder, som har slået over 6.000 folk ihjel, fra han blev skabt til en vampyr og op til nu. Han er oprindeligt fra en anden dimension, og kom til Jorden her i 2009. Han er lidt af en myte, og han har været kendt som The Ripper, i godt over 5.000 år, og nu er han også kendt som dette, blandt politiet. Hans m.o. er at tømme sine ofre fra blod, og brutalt flå dem fra hinanden, enkelte gange efterlader han én person i live, men vedkomne kan ikke huske hvordan han ser ud. Dog er han som alle andre psykopater, meget charmerende og karismatisk.
- Kunne være grunden af frygt for hende, såvel som hende der prøver at gøre ham "god"

@Jeffrey: (Emnesøgning) Han er en "rockstjerne", samt forsangeren af et band ved navn Rustic Impulse Amnesia. Han er også faren til @Zoe. Han er generelt beskrevet, som en rolig og åben mand, som ikke rigtig dømmer andre. Han er ofte på farten, når hans band er på tour, eller når han er på road trips med sin datter, i øjeblikket lever han dog ret centralt i Gaia, hvor han forsøger at være en større del, af sin datters liv.
- Enten er hun en fan, eller også måske noget venskabeligt

Jeg håber du kan lide nogle af forslagende, ellers så har jeg en Multisøgning, hvor der vel er nogle som kan bruges Very Happy
Vis brugerens profil
Cassandra

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Fre jun 29, 2018 2:19 pm

Hej Cain! De lyder alle sammen så interessante! Christian kunne jeg virkelig godt tænke mig et emne med! Smile lige nu er jeg i byen, og det vil jeg være til engang i aften. Hvis du ville lave et emne til de to ville det være perfekt Smile Cassandra er som tidligere skrevet mild og venlig, så det kunne sagtens være at hun ville gøre ham god - ellers, kunne han måske forvirre hendes moralkompas lidt Razz
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Fre jun 29, 2018 2:22 pm

@Cassandra skrev:
Hej Cain! De lyder alle sammen så interessante! Christian kunne jeg virkelig godt tænke mig et emne med! Smile lige nu er jeg i byen, og det vil jeg være til engang i aften. Hvis du ville lave et emne til de to ville det være perfekt Smile Cassandra er som tidligere skrevet mild og venlig, så det kunne sagtens være at hun ville gøre ham god - ellers, kunne han måske forvirre hendes moralkompas lidt Razz

Jamen mange tak Very Happy

Så lad os snuppe Christian! Savner også at have mere gang i ham! Uhh det er blandt hans favorite typer, dem som hans så ofte ender op med at ødelægge!
Hvordan tænker du de skal støde på hinanden?
Vis brugerens profil
Cassandra

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Fre jun 29, 2018 2:25 pm

Jeg ved det faktisk ikke helt :/ Cass er jo ret ny, og derfor er hun ikke begrænset til ét sted Smile så, hvis du bare finder på et sted, så skal jeg nok finde på en grund til at hun er der Wink selvom, da hun er heks, så færdes hun meget i skove og natur xD
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Fre jun 29, 2018 2:26 pm

@Cassandra skrev:
Jeg ved det faktisk ikke helt :/ Cass er jo ret ny, og derfor er hun ikke begrænset til ét sted Smile så, hvis du bare finder på et sted, så skal jeg nok finde på en grund til at hun er der Wink selvom, da hun er heks, så færdes hun meget i skove og natur xD

Mhhh okay, det er blot om det skal være en gade, hvor han netop har haft myrdet nogle eller en bar, hvor de tilfældigt støder på hinanden (her kunne han havde "reddet" hende fra en idiot, som forsøger at ligge an på hende) Very Happy

Han er selv vokset op i naturen, da han oprindeligt var født som en elver ^-^
Vis brugerens profil
Cassandra

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Fre jun 29, 2018 2:30 pm

Den med barren er genial!
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Fre jun 29, 2018 2:34 pm

@Cassandra skrev:
Den med barren er genial!

Jamen så bliver det der, kunne du evt. lave det? Det ligger op til det, således scenen kan blive lagt Very Happy
Vis brugerens profil
Cassandra

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Fre jun 29, 2018 2:36 pm

Jeg skal lige finde et sted at sidde, så laver jeg et emne over mobilen :p jeg skal først mødes med min mand om en halv time
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Fre jun 29, 2018 2:37 pm

@Cassandra skrev:
Jeg skal lige finde et sted at sidde, så laver jeg et emne over mobilen :p jeg skal først mødes med min mand om en halv time

Der er skam intet stress om det, du laver det blot når du har tid og lyst Very Happy
Vis brugerens profil
Cassandra

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Fre jun 29, 2018 2:38 pm

Ja - og jeg har tid og lyst lige nu :p
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Fre jun 29, 2018 2:40 pm

@Cassandra skrev:
Ja - og jeg har tid og lyst lige nu :p

Jamen okay Very Happy
Vis brugerens profil
Cassandra

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Fre jun 29, 2018 2:53 pm

Så er det lavet Smile
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Fre jun 29, 2018 3:11 pm

@Cassandra skrev:
Så er det lavet Smile

perfekt Very Happy
Vis brugerens profil
Clarissa

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Tirs jul 10, 2018 11:35 am

@Cassandra skrev:
@Clarissa, min karakter går på akademiet, men har ikke en roomie - så det er en oplagt mulighed Smile

Jamen, lad vores karakerer blive roomies så! Very Happy
Vis brugerens profil
Cassandra

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Tirs jul 10, 2018 11:36 am

Det lyder godt Clarissa! Very Happy
Vis brugerens profil
Clarissa

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    Tirs aug 07, 2018 11:45 am

Måske vi kan tage et emne, hvor de sidder sammen på værelset og snakker eller noget?? Smile
- Kan jeg evt få dig til at oprette??
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Emnesøgning - helt ny ;)    

Emnesøgning - helt ny ;)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1