Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Magistar

Julian

Elian

Clarissa

Kowo

Cain

Gerth

Helia

Stephen

Jeremiah

Statistics
Der er i alt 449 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Jozephine

Vores brugere har i alt skrevet 25091 indlæg in 1892 subjects

Share | 

To Use Or Getting Used

Go down 
ForfatterBesked
Gerth

Humør : Gimme dat Pie
Fag : Formskifternes Historie - Kampsport(brydning) - Matematik - Biologi
Antal indlæg : 44

IndlægEmne: To Use Or Getting Used   Søn jun 24, 2018 5:29 pm

Hvad så folkens! Lige fået min farve Very Happy
Ku godt bruge nogen at tråde med, men ved ikke helt hvad jeg søger lige nu, men en hver erfaring er kun hjælp til at bygge karakter Very Happy

Lidt om Gerth.

Hård nød, ingen forældre, hænger kun ud med de populærer.
Så lidt af et røvhul kan man vel godt sige Razz
Men så længe man har noget han kan bruge er han samarbejdsvillig.

Skriv hvis nogen er frisk på lidt eventyr! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Elena

Humør : "You don't get it, Simon. You don't understand what it's like to live always at war, to grow up with battle and sacrifice. I guess it's not your fault. It's just how you were brought up-”
Fag : Hvem har tid til en skole, når man har sin familie at tænke på??
Antal indlæg : 27

IndlægEmne: Re: To Use Or Getting Used   Tirs jun 26, 2018 6:13 am

Jeg er frisk på at møde Gerth Very Happy
Vis brugerens profil
Gerth

IndlægEmne: Re: To Use Or Getting Used   Tirs jun 26, 2018 9:01 am

Fedt nok! Very Happy jeg smider en pm Very Happy
Vis brugerens profil
Lithra

Humør : She knows nothing, but death, destruction and fighting
Antal indlæg : 3

IndlægEmne: Re: To Use Or Getting Used   Lør jul 28, 2018 11:44 pm

Hvis du stadigvæk søger efter emne, så vil jeg gerne tilbyde nogle af mine karakterer:

@Niylah (Emnesøgning): Hun er en stolt Formskifter, oprindeligt født i en anden dimension og hun kom til denne for omkring 2-3 år siden. Hun er lederen af en flok Formskiftere, hvilket hun har været siden hun var 15, og det er efterhånden 353 år siden. Mange beskriver hende som hård, da hun anser styrke som mere vigtig end svaghed, og hun er en trænet kriger. Hun kan dog være blid, imod dem som er en del af hendes flok, eller dem hun anser for gode nok, og for fremmede er hun kold!

@Lithra: Ligesom Niylah selv, er hun oprindeligt fra en anden dimension, hvor hun kom til her for 2 år siden. Hun blev hadet af sin familie, på baggrund af hvad hun var, og han tvang hende til at være en dog fighter, således han kunne få penge. Hun har været dette fra hun var 3-4 år, til hun slap fri og dog i denne verden, er hun faldet tilbage i sine gamle vaner, og er både MMA fighter, men også en dog fighter. Hun kan være hård, specielt hvis hun ikke kender folk, da hun ikke just har lært at stole på andre, gennem sit liv i fangeskab.

@Lilith: Hun er den første skabte dæmon, og den eneste tilbage af hendes slags. Hun er også dt første skabte kvindelige menneske, såvel som den første kone af Adam (Hun var endda skyld i Adam og Eva's død). Siden hun fik sin oprindelige krop brændt, besidder hun faktisk ikke en rigtig krop, og er derfor tvunget til at besætte andre, for at overleve eller ikke være fanget i helvede (Hun er en af de få, som kan komme ind og ud af Helvede, som det passer hende). Hun er en mytisk figur, såvel som en hidden crime lord, som er skyld i mange slemme ting, der er sket gennem de sidste mange tusinde år. Hun er manipulerende, og spejler sig ofte i folk, for at fremstår som den perfekte person eller hvad de søger efter.

@Angel: Hun er datteren af Klaus og Alycia (På det tidspunkt kendt som Kenna), og en heks med mangel på kontrol over sin evner, efter hun tilbragte 47-48 år i en soveforbandelse, af folk som gerne ville have fat i hendes mor. Hun kender ikke meget til denne verden, og dog ved hun nok, til at kunne agere som en nogenlunde normal teenager. Hun er egentlig 60 år gammel, men har kun levet i 20 år, eftersom hun brugte de fleste af sine levende år i en dyb søvn. Netop fordi hun har haft tilbragt flest år i det 20. århundrede, agere hun dog ikke altid ligesom normale teenagerer fra det 21. århundrede.

@Christian (Emnesøgning): Han er oprindeligt fra en anden dimension, men gjorde allerede et navn for sig selv, før han overhovedet kom til denne verden. For godt over 6.000 år siden, begyndte man at høre rygter om The Ripper, et farligt monster, som var kendt for at flå sine ofre fra hinanden. Dog som han kom til denne verden for 9 år siden, hvor han blev en ganske velkendt seriemorder, sjovt nok også med navnet The Ripper, han er kendt for at efterlade sine ofre fuldkommen flået fra hinanden, også uden den mindste smule blod. Han er en karismatisk seriemorder, med et charmerende ydre og et sadistisk indre.

Jeg håber disse kan bruges Very Happy Per plot er jeg åben for det hele, jeg har også en Multisøgning, hvor der er en større beskrivelse af dem Smile
Vis brugerens profil
Kaiya

Antal indlæg : 13

IndlægEmne: Re: To Use Or Getting Used   Lør aug 04, 2018 10:46 am

Hey hey, jeg har en karakter som Greth kan møde!!
Vis brugerens profil
Gerth

IndlægEmne: Re: To Use Or Getting Used   Lør aug 04, 2018 10:50 am

Sig frem!!

Sent from Topic'it App
Vis brugerens profil
Kaiya

Antal indlæg : 13

IndlægEmne: Re: To Use Or Getting Used   Lør aug 04, 2018 3:57 pm

Min karakter @Jocelyn som er en elev og en ret stor rebel! De kunne sikkert have en masse sjov sammen!
Vis brugerens profil
Gerth

IndlægEmne: Re: To Use Or Getting Used   Lør aug 04, 2018 4:05 pm

Oh yeah!! En Gerth ku lave noget ballade med!!! Den er jeg 100% med på! Må dog lige advare at Gerth godt kan finde på lidt grove pranks Wink

Sent from Topic'it App
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: To Use Or Getting Used   

To Use Or Getting Used
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1