Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Ozzie

Andrew

Talion

Lucifer Darch

Charlie

Lilith

Chloe

Ari

Desire

Statistics
Der er i alt 225 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Bryce

Vores brugere har i alt skrevet 11033 indlæg in 885 subjects

Share | 

who are you?.. a friend? - Zev (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Next
ForfatterBesked
Zev

Humør : Kommer an på så meget
Fag : Kemi. Han gider ikke rigtig andre fag end det. Eller af og til Kampsport
Antal indlæg : 138

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 7:02 pm

Zev drak selv mere af sin øl, og manglede kun en tår før den var tømt nu. Når først han begyndte, havde han svært ved at stoppe med at drikke igen, da han elskede at drikke. Blev dog bare alt for hurtigt fuld af det.
Han smilede bredt ved det spørgsmål som Andrew kom med. Hvad han ellers lavede? "Af og til fest og sådan." Han var ikke sikker på hvad han ellers skulle sige da han ikke lavede det store.

Han så på Andrew da han rejste sig op, for at komme over og side ved siden af ham. Han tog imod den nye øl da han havde drukket det sidsste i en slurk, og smilede til ham. Lyttede til det han sagde, og nikkede. "Ja har du ret i." svarede han. Der var for langt når man sad på en sol og skulle over til sengen efter øllene. Så hellere sidde på sengen.
Da Andrew spurgte ham, om han var en varulv smilede han til ham og nikkede. "Yep, er jeg. Er du selv en?" spurgte han og smilede mere til ham.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Andrew

Humør : For det meste glad, til tider nok lidt for fjollet.
Fag : Historie, Biologi, Kemi, Geografi,
Antal indlæg : 229

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 7:26 pm

Andrew smilede bare til det han fortalte. Fester? tja det var nu ikke noget Andrew gjorde sig i. Måske fordi han heller aldrig blev inviteret. Og så var det heller ikke det der interesserede ham mest.
Han ville hellere blive hjemme og læse en god bog.

Han smilede lidt da Zev tog imod den nye øl. Egentlig burde de nok stoppe, men det var ikke noget Andrew tænkte over nu hvor han allerede var beruset. Det var længe siden han havde været det, i hvertfald sammen med en anden..
Han spærrede øjnene op, og strålede næsten i hele ansigtet da Zev sagde at han var vareulv "VIRKELIG?!... Fedt!.. ej hvor vildt!... jeg har ikke mødt en anden vareulv før!" udbrød han lidt for glad. Han nikkede helt hypert da Zev spurgte om han selv var "Ja... men jeg har aldrig mødt andre!"
Det her var lige pludselig blevet den bedste dag i hans liv! Han vende sig mere mod Zev så ha sad med det ene ben oppe i sengen "Altså jeg har prøvet at søge lidt om det.. og der står at man skal være født som det eller bidt! Hvad er du?" pludselig fik han og Zev en del mere at tale om, i hvert fald i følge Andrew
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 8:58 pm

Han kunne ikke lade være med at grine af Andrew da han blev så begejstret over at høre, at Zev var en varulv. Det var virkelig sjovt den måde han reagerede på. Som om han aldrig havde mødt en før? Hvilket han så heller ikke havde fandt Zev ud af lidt efter, da han selv sagde det. Smilede da han sagde han også selv var en.
Så på ham da han vendte sig mere mod ham. Smilede stlle til ham, og hørte hans spørgsmål. "Er født det, og hvad med dig?" spurgte han.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 9:16 pm

Andrew havde det tit med at overreagere, men han havde virkelig ikke snakket med en anden vareulv før, og han havde jo så mange spørgsmål. Han smilede da Zev sagde at han var født vareulv. "jeg er også født vareulv.. men min mor er et menneske... og min far" Han bed sig en smule i læben "Ja det er ham der var vareulv, men jeg har aldrig kendt ham" sagde han. Han havde egentlig aldrig savnet en far, hans mor havde været fantastisk, og hendes bror havde altid haft en form for faderrolle hos Andrew så han savnede ikke nogle far, men han savnede en der kunne fortælle ham hvad og hvorfor han var som han var.
"hvornår forvandlede du dig første gang?" spurgte han så.
Han vile gerne vide mere, og om han var en 'ordenlig' vareulv.

Alkoholen var begyndt at ramme lidt, men det var lidt som om Andrew ikke rigtig lagde mærke til det. Han sad og så lidt på Zev. Han så faktisk ret godt ud. Han rystede dog hurtigt tanken ud. Hvad var det dog for noget at tænke om en man lige havde mødt, og så en fyr.
Men der var altså et eller andet der gjorde at han ikke kunne lade være med at kigge lidt på ham i det skjulte.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 9:52 pm

Han nikkede da Andrew sagde han også selv var født som en varulv. Han lyttede til det han fortalte, at hans mor var menneske og far var varulv, men han aldrig havde kendt sin far. "Det jeg ked af at høre" sagde han for at være venlig, da han jo ikke anede om Andrew selv var ked af ikke at kende sin far eller ikke.
Da han fik spørgsmålet hvornår han havde forvandlet sig første gang tøvede han for at tænke over svaret. Det var nu en gang et meget godt spørgsmål. "mener jeg var omkring de 13-14 år da jeg forvandlede mig første gang." sagde han. Han havde dog ikke helt været forberedt på det den gang dog og havde smadret en hel del under den forvandling. "Hvad med dig? Hvornår var din første gang?" spurgte han.
Han drak mere af det øl han havde fået og havde allerede næsten tømt den. Han smilede skævt til Andrew da alkoholden havde påvirket ham nu, og han blev altid en smule kærlig når han drak. Så han vidste ikke helt om det var alkoholden i ham der var skyld i at han betragtede Andrew en smule lige nu, eller om det var ham selv eller hvad, men han gav skylden til alkoholden.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 10:16 pm

Andrew smilede bare til Zev "det er okay, jeg har ikke manglet ham... Ud lige st lære mig at være en vareulv" sagdr han bare.
Han lyttede til det Zev fortalte. Så han havde haft en hård forvandlig. Det havde han også selv, han havde næsten smadret huset inden han kom ud derfra.
"Omtrandt samme alder... Men jeg er virkelig glad for min mor ikke var hjemme den aften" sagde han lidt lettet. Det havde ikke været et kønt syn hvis hun havde været der!.

Andrew lagde mærke til Zev skæve smil, og gengælde det, inden han så væk og rømmede sig lidt. Og selvom han gav alkohol skylden, og de sikkert ikke burde drikke mere, var det den perfekte måde at fjerne fokuset. "Skal du have en mere?" spurgte han og hentydet til Zevs tomme øl. Han drak selv ud, og tog en til sig selv. Bare for at fjerne sin oomærksomhed fra Zev, hvilket underligt nok var virkelog svært.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 10:55 pm

Han nikkede da Drew sagde han ikke havde manglet ham, ud over til at lære ham at være en varulv.
Lyttede da han fortalte han havde forvandlet sig nogle lunde i samme alder som Zev have. Det var nok en ret normal alder der omkring. "Jeg kunne lige forstille mig hvad der var sket hvis hun havde været hjemme den dag, så er glad på dine vejene over, at hun ikke var hjemme. Men var hun taget i byen eller noget, eller på arbejde?" Han så roligt på Andrew lige nu.

Da Andrew spurgte om han ville have en øl mere, nikkede han. "jo tak." sagde han, men vidste at det ville blive svære så at opføre sig ordentlig, da han blev kærlig når han drak. Han var kærlig over for de fleste når han var fuld.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 11:34 pm

Andrew smilede og nikkede til det han sagde. "Hun var på arbejde, hun arbejder meget.. Hun er læge så det er derfor" sagde han med smil. Hun var næsten altid på arbejde, og ellers blev hun tit tilkaldt.

Han smilede at Zev sagde han gerne ville have en ny øl. Han gav ham en og smilede. Han drak selv og Prøvede virkelig på at holde blikket lidt fra ham, men det var virkelig svært.
Han ende alligevel med at sidde og betragte ham
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 12:05 am

Det var da meget godt hans mor havde været på arbejde den dag, og Zev nikkede til det.
Zev smilede venligt, næsten varmt til ham da han tog imod en ny øl. Åbnede den og tog en stor tår. Kunne mærke at han var fuld nu, og ikke kun en smule. Han kunne godt mærke at Andrew blev ved med at se på ham, og så over på ham og smilede varmt. Lagde let hovedet på skrå og så på ham.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 1:08 am

Andrew smilede til ham da han fik det varme smil. Han måtte sidde og rode med sin øl for ikke at kigge for meget på Zev.
Men det var virkelig svært, og det ende jo alligevel med at han sad og så på ham.
Han tog en tår af sin øl, og ende med at rejse sig lidt fra sengen. Alkoholen virkede virkelig alt for meget, men han drak nu videre afligevel.
Han lagde mærke til at Zev lagde hovedet på skrå, fuck hvor var han charmerende. Han ende dig med at sende ham et lidt skævt og kækt smil han bed sig en smule i læben mens han smilede, men så væk "Ej jeg tror altså jeg er blevet en smule fuld" erkende han. Han tømte sin ø . Han lænede sig op af bordet. Han havde faktisk lidt svært ved at stå stille og holde sig på den her side af værelset!
Lige meget hvad han gjorde ende det med at hans blik gled over på Zev
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 1:23 am

Zev kunne godt mærke at Andrew vist havde svært ved ikke at se på ham, sådan som han sad og rode med sin øl lige nu. Han smilede stille over det, og drak mere øl selv, men så lige på ham, da han valgte at rejse sig op? Han så godt det skæve og kække smil som Andrew sendte ham, og smilede af hans ord. Lo af det. "Så vi 2" Så på Andrew som lænede sig op af bordet. Han smilede bare stille til ham, et stille og charmerende smil."
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 1:39 am

Andrew smilede bare lidt da han sagde at de var to der var fulde. Fuck og det var skole dag i morgen. Han grinte bare lidt for sig selv "du er godt klar over at jeg aldrig når op til tiden i morgen ikk?" tænk at hans første pjække dag skulle være fordi han havde drukket sig fuldt på sit værelse. Han så det Smil Zev sendd ham. Det var virkelig forfærkeligt. Hvorfor havde han det overhoved sådan her?
Han havde aldrig været tiltrukket af en fyr før! Og... Det kunne vel ikke KUN være alkoholen. Men det valgte han nu at påstå.
Han så lidt på sit bord, og fandt den perfekte ting til at løsrive sig Zev, i hvert faldt lidt. Han tog et spil kort op "skal vi spille? Vi kunne jo spille et drukspil?.. Jeg mener.. Når nu vi allerede har drukket halvdelen af rammen, så kan vi jo lige så godt fortsætte?" sagde han med et lidt kækt smil.

Han satte sig i sengen igen, og begynde at blande kortene. Okay det hjalp faktisk at tænke på niget andet! Virkelig! Og det var han også nød til. Egentlig burde de slet ikke være på hinandens værelser! Klokken var over 22. Gusketak og lov for at han ikke havde en Roomie.
Han smilede lidt til Zev og sagde nu noget han ikke helt gennemtænkte, men det var nok på grund af alkoholen "hvis du går død sover du bare hos mig" grinte han lidt kækt uden at tænke nærmere over det han lige havde sagt
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 1:54 am

Han nikkede da Andrew spurgte om han var klar over, at han nu ikke kom op til tiden i morgen. Han var selv ligeglad med det jo, men vidste også at Andrew ikke var, men han havde ikke lyst til at gå, ikke nu. "Ja jeg er godt klar over det" lo han.
Han betragtede ham da han tog et spil kort op, og nikkede smilende til hans spørgsmål. "Det ku da være sjovt" sagde han. "Men hvad vil du spille så?" Spurgte han. Han havde nemlig ikke noget imod de fortsatte med at drikke. Tænkte ikke over hvordan han ville have det i morgen. Det måtte han tage til den tid.

Han smilede da Andrew igen satte sig i sengen, og betragtede ham blande kortene. Så på ham da han sagde, at han kunne sove her hvis han gik helt død, og smilede bredt. Overvejede faktisk at gå død med vilje for at få lov til at blive her. "Okay helt fint med mig" sagde han, og smilede charmerende til ham.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 2:10 am

Andrew smilede bare lidt over hans kommentar.. Det var lidt underligt men lige nu var han faktisk komplet ligeglad med timerne i morgen. Han ville hellere have en hyggelig aften.

Han smilede da Zev spurgte hvad han ville spille "jeg kan kun et druk spim der hedder cheers" sagde han og lagde fire kort op til dem hver to med billedt op og to ned. "Okay det gælder om at have de laveste kort! Es er et og så op efter.. Du trækker fra bunken og skifter dine kort ud. De to med billed siden ned må du ikke kigge på, altså du ved ikke hvad der er før du skifter dem ud, og derefter skal du huske det! Når du tror du har mindre end mig, så banker du og så viser vi kort!... Den med højest kort taber.. Og så skal man så drikke det antal tåre der er mellem vinderens samlede tal, og op til taberens samlede tal mens vinder tæller!" han så på Zev for at sikre sig at han havde forstået reglerne. "Når ja og 4 ens giver nul!" han grinte lidt det vsr længe siden han havde spillet dette.

Egentlig håbede Andrew underligt nok på at Zev gik død her, hvorfor vidste han ikke. Men han smilede da han ssgde at det var fint med ham
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 10:11 am

Han lyttede til det som Andrew sagde, og de regler han fortalte. Det lød da ikke så svært igen, men når man var fuld, så var det nok mere svært at huske og sådan. Han havde selv spillet et spil der mindede om det her, men det havde ikke været et drukspil, men man kunne vel nok hurtigt gøre det til et.
Zev så på ham, og valgte at sætte sig til rette i sengen med benene krydsede. Det var en god måde at sidde på, og han smilede til Andrew. "Lad os da endelig prøve så. Selvom jeg vil væde med du nok vinder mere end mig." grinte han. Han havde jo aldrig prøvet det før.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 10:43 am

Andrew smilede bare til Zdv mens reglerne lige sivede ind. Han nikkede til om du skulle prøve.
De begynde at spille, og som Zev allerede havde forudset, så vandt Andrew den første runde, men han tabte da også en del. Mens de spillede, havde de hurtigt tømt et par øl hver.
Til sidst lænede Andrew sig bare op af væggen med et fjovet smil "hmmm... Ej hvor er jeg fuld" grinte han fuldt. Det hele snurrede næsten rundt i hovedet på ham.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 11:42 am

Han havde regnet med at han ville tabe de fleste a spillene, da han jo først skulle lære det, men det var egentlig ikke så svært igen. Han smilede til Drew og havde faktisk drukket en hel del så han var blevet temlig fuld nu. Men det var da hyggeligt at drikke sammen med ham.
Da Andrew lænede sig op af vægen, så Zev på ham, og smilede til ham. Han havde faktisk lyst til at ligge sig med hodedet i hans skød lige nu, og var sikker på, at det nok var alkoholdens skyld at han havde lyst, og at han valgte at gøre det. Han lagde sig uden at tænke videre over det på hans skød, og så op på ham. Smilede fjoget til ham, og tænkte ikke på om han egentlig måtte ligge her eller ikke.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 11:53 am

Andrew Kunne virkelig godt mærke at han vsr fuld, det snorrede helt ud i fingerspidserne! Og han sad lige nu bare med hovedet op af væggen hvilket hjalp en lille smule pp at rummet ikke gyngede.
Han smilede bare fjovet tilbage da han så Zevs smil. Han blev dog lidt mere stille da Zev valgte at ligge sit hoved på hans skød. Han bed sig en smule i læben, men smilede dog.
Han prøvede virkelig ay kigge væk, fuck hvor var han dejlig! Det var jo helt forfærkeligt!
Han kunne ligefrem mærke hvordan han hjerte begynde at galopere. Det var virkelig svært at få det ud at hovedet. Han ende dog med at bare at smile til ham "ligger du godt?" spurgte han med et fjovet smil
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 12:18 pm

Han kunne godt mærke at Drew blev mere stille i det, da Zev havde lagt sig på hans skød. Han tænkte dog ikke rigtig over om hna burde lade være i stedet for. Smilede bare til ham og blev liggende. Da han fik spørgsmålet om han lå godt, nikkede han af det. "Mmm meget godt faktisk" sagde han. Han kunne sagtens blive liggende her hele natten hvis det skulle være. Han havde slet ikke lyst til at flytte sig lige nu.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 12:29 pm

Han rodet sig lidt i håret, nok mest for at præve at fokusere noget andet. Han smilede dog bare lidt over Zev. Han kunne lige så godt opgive, de var begge fulde, og der var jo ikke noget i det her! Han havde bare hovedet på Andrews skyld, andet var det jo ikke! Eller var det? Han smilede bare til ham og rystede på hpvedet af ham "og når du ligger der, hvor havde du så tænkt dig at jeg skulle sove?" grinte han bare lidt af det.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 12:40 pm

Han smilede stille over ham, da han roede sig i håret. Det så faktisk en smule sødt ud på den måde han gjorde det. Han smilede bare uskyldigt da Andrew rystede på hovedet af ham. Hørte spørgsmålet, og smilede af det. "Hvor du skal sove? Hm, ja du kunne sidde op og sove?" sagde han med en drillende stemme. Smilede mere uskyldigt og sødt til ham. Havde egentlig lyst til måske at putte sig ind mod ham lige nu, og valgte at sætte sig op, og se lige på Drew. "Eller du kunne ligge dig ned nu?" Han havde lagt hovedet på skrå, og så meget sødt på ham, nærmest kærligt, og skyd stadig skylden på alkoholden.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 12:59 pm

Andrew grinte lidt over det han sagde med at han bsre kunnr sidde op og sove. Det var lige før han godt ville kunne. Han var så fuld at det at sidde op og spise ikke ville røre ham.
Han så dog lidt på Zev da han rejste sig, og hørte hvad han sagde "uhm.... Okay" sagde han lidt undrende. Han lagde sig ned, og så, så på Zev. Hvaf nu? Skulle de sove i samme seng? Altså det var der vel ikke noget problem i. Altså; det var vel bare 2 fyre der faldt i søvn sammen. Andet var det ikke! Vel???
Han Bed sig en smule i læben, heldigvis var han virkelig fuld og tænkte ikke for meget over tingene.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 1:13 pm

Han kunne høre hans undren da han havde sagt okay til det Zev sagde før. Ja det vil nok virke mærkeligt på sin vis at skulle dele seng, men han var for fuld til at overhoved overveje at vælge at ligge sig i den anden seng.
Smilede da Drew lagde sig ned og valgte at ligge sig ved siden af ham, men kunne ikke lade være med at ligge sit hoved op på hans bryst. Håbede ikke at Andrew havde noget imod han gjorde det.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 1:26 pm

Andrew havde måske en ide om at Zec ville ligge sig i den anden seng, selvom han i virkeligheden gerne ville have at Zev lsgde sig her.
Han blev overrssket, men også lidt glad over at Zec lagde sig ned ved siden af ham. Han blev dog overrasket da han lsgfe hovedet på hans bryst, uden helt at tæbke over det, æsgde han armen om ham, og vende hovedet lidt, så hans hage hvilede på Zevs hoved. "Det er første gsng jeg er fuld aften før en skoledag" grinte han lidt. Han ende dog med at vende sig mod Zev, så zevs hoved ville hvile mod hans bryst men hvor de begge lå på siden. Hanende med at ligge og nusse ham på ryggen med sin hånd, det vsr virkelig mærkeligt, for han tænkte slet ikke over det.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 1:46 pm

Han smilede stille da han mærkede nogle arme om sig. Lod Drew hvile hovedet mod hans uden at sige noget, da han intet havde imod det. Smilede mere over det han sagde. "Det er det ikke med mig. Har gjort det før" grinede han. Han lod Andrew vende sig om, så de begge lå på siden, og nød at blive nusset på ryggen. Lukkede blidt øjnene i over det, men kunne så ikke lade vær med det han nu gjorde. Åbede sine øjne og fjernede sit hoved fra hans bryst. Så lige på ham og gav ham et blidt kys da noget i ham fik ham til det. Han smilede fjoget til ham bag efter.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 1:55 pm

Det var virkelig mærkelig det her! Han havde aldrig gjodt den slags med nogle før, og havde bestemt aldrig troet at det ville ske med en dreng!
De lavede jo ikke noget, men det der med at ligge og holde om hinanden! Var det ikke noget man gjorde med en kæreste/flirt og ikke med en ven?
Han smilede lidt da han sagde at det ikke var første gang for ham."du har vidst en dårlig indflydelse på mig" grinte han bare som han vende sig om.

Han fortsatte med at nusse Zev, og så lidt ned på ham da han mærkede at Zev flyttede hovedet. Det næste der skete var han bestemt ikke forberedt på. Han mærkede de bløde læber mod sine egne, og så lidt uforstående på Zev. Dog var der noget i ham, der gik ham til at lægge den ene hænd mod Zevs kæbe, og kyssede om igen dog lidt mere intenst ind det Zev havde givet.
Han lukkede en hver logisk tanke ud af hovedet, og lod 'alkoholen' styre hans handlinger nu
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 2:09 pm

Han lo over det Andrew sagde, at han havde dårlig indflydelse på ham. "Måske ja har jeg." sagde han, og lød som om det var en god ting at have dårlig indflydelse på andre.

Han nød fortsat at blive nusset, men han havde ikke selv været forberedt på at han kyssede ham, og bed sig i læben da han havde gjort det. Mærkede dog Andrews hånd mod sin kind, og så lige på ham, da Andrew nu kyssede ham, og han kunne ikke lade være med at smile over det. Han lod det ske og ville ikke stoppe det her.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 3:19 pm

Andrew ville nok i ædru tilstand have en smule imod et der vsr en der havde dårlig indflydelse på ham, men nu? Der var der ikke noget bedre end det.

Han var egrntlig heller ikke selv forberedt på , hverken at BLIVE kysset eller selv at kysse igen, men det var nu eengang det der skete!
Han tog endda sig selv i kikke engang at stoppe. Han fortsatre kysset, og gjorde det mere indtenst. Han vidste ikke hvorfor men han havde næsten lyst til at nappe Zev lidt i underlæben, og ende da også med at gøre det en enkelt gang eller to.

Efter lidt afbrød han kysset lidt chorkeret over sig selv. "Uhm det... Det må du... Jeg ved ikke lige hvad der gik af mig" mumlede han og fjernede hænderne fra Zev, og rykkede sig så langt ind han nu kunne på denne enmands seng.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 3:38 pm

Han havde intet imod at Andrew fortsatte med at kysse ham, og han kyssede da også tilbage igen. Smilede da han tydelig mærkede, at Andrew nappede ham i læben. Han havde intet imod det lige nu, og vil heller ikke havde det hvis der skete mere end det her.

Han så på ham da han stoppede kysset, og smilede bare til ham. "Det helt okay" sagde han stille og lod ham ligge sig længere ind i sengen. Han lagde bare hovedet ned og hvilede det mod Andrews skulder.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 4:38 pm

Han havde i virkeligheden intet imod at kysse med Zev!
Men hans fornuftighed slig lige til der. Da han sagde at det var okay. Han lå og bed sig lidt i læben da han havde rykket sig.
Han mærkede Zevs hoved mod sin skulder "ej.. Hvor er du altså irraterende dejlig" brokkede han sig lidt, men med en glad stemme.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 5:34 pm

Han smilede over hans ord. "Er jeg irriterende dejlig?" lo han, og vendte hovedet en smule mere op af, så han kunne se lige på Andrew. Havde intet imod at han var irriterende dejlig da han tog det som en kompliment. Han smilede bredt op til ham af det. Valgte at nappe hans hals ganske blidt, da han ikke kunne lade være med det. Så igen stille op på ham med et uskyldigt blik.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 5:46 pm

Andrew vidste jo godt det lød dumt, men det var netop der det lyste ud af ham at han var akavet omkring andre, og når der skete ting han ikke var helt forberedt på. Han grinte bare lidt da Zev gentog det.
Han havde stadig arme om Zev trods han havde rykket sig. Han lå bare og trommede lidt med fingerne mest for at prøve på at tænke på noget andet end Zev. Han bemærkede at Zev kiggede på ham, og var lige ved at vende hovedet ned får at se på ham da han mærkede hvordan Zev nappede i hans hals. det suk undslap hans læber selvom det bestemt ikke var meningen.
Åh gud hvor var det nervepirrende det her..
Han så lidt ned på Zev da han smilede til Andrew.

Han bed sig en smule i læben. "tror du nu også det er en god ide det her?" spurgte han lidt, også selvom hans hænder allerede var i gang med at nusse Zev's ryg, og trekke ham ind mod sig.
Det mest forfærkelige var at både Andrews krop og det meste af hovedet gik imod ham.
Det var nok derfor han ikke ventede på Zevs svar, før han vældede Zev om på ryggen, og lagde sig over ham, og begynde at kysse ham mere intenst, mens hans hænder hver på hver sin side af Zev's hoved hvor han hvilede på sine albuer, og lod sine finger glide ind i Zev's hår.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 6:03 pm

Han var meget glad for, at Andrew stadig havde armene om ham, på trods af at han havde rykket sig en smule før. Smilede bredt over det suk som han ikke kunne holde inde. Han så lige ind i hans øjne da Andrew så ned på ham og smilede op til ham mere. Så godt han bed sig i læben, og hørte hans spørgsmål. Han anede det ikke, men havde egentlig ikke lyst til at tænke over det lige nu, og smilede blot af ham, at han trak Zev mere ind mod sig og nussede hans ryg imens.

Han nåde heller ikke at svare, og havde ikke kunnet nå det, før han nu lå på ryggen i sengen, og så lige op på Andrew. Smilede over det, og prøvede ikke på at flytte ham, og kyssede bare igen. Nød at blive nusset i håret imens, og lage armene rundt om Andrew imens og nussede ham tilbage. Nød det utrolig meget lige nu.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 6:26 pm

Egentlig var Andrew ikke sikker på han havde lyst til at høre svaret på om det her var en god ide. Tænk hvis det ikke var? Og hvad hvis det var?
Heldigvis havde han allerede kastet alle de der tanker om bagerst i hovedet, hvor de nok først blev fundet frem, hvis han da kunne huske noget.
Lige nu var det kun hans lyst der styrede showet.

Det var en sjov følelse, for det snurrede stadig ude i hans fingerspidser, og det samme i hans læber, og det blev kun øget af at han også mærkede Zev's læber. Andrew måtte jo faktisk erkende at dette var hans første rigtige kys. Og han måtte indrømme at det bestemt ikke var dårligt, eller... det syntes han da ikke, han kunne jo ikke tale på Zev's vegne.
han fortsatte med at Kysse Zev og nappe ham lidt i underlæben, lod en gang i mellem kyssene glide ned af han kæbe og ned mod hans hals, og derefter op igen.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 7:04 pm

Zev var fuldstændig ligeglad med om det her var rigtigt eller forkert at gøre, og var det forkert måtte de jo tage den der fra, men lige nu gad han ikke tænke over det overhoved. Han var ikke sikker på om han vil huske det her i morgen eller ikke. Nogle ting kunne han godt huske fra når han var fuld, mens andre kunne han ikke, men det ville måske være akavet eller noget mellem dem hvis en af dem kunne huske det her.

Zev havde ingen anelse om at det her kys her var Andrews første, og han kunne heller ikke rigtig mærke det på ham overhoved. Han smilede bare lige nu over det Drew gjorde og nød nappene i underlæben og kyssene ned over kæben og halsen og alt det. Han var ikke sikker på hvad Andrew havde i tankerne helt at gøre, men vil lade ham gøre det meste af det nok.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 7:21 pm

Andrew måtte erkende at det føltes virkelig godt at kysse Zev, hans læber var virkelig bløde, eller også var det bare fordi Andrew var fuld at han tænkte det.
Han lod sine hænder glide ned, og tage fat i Zev trøje, og trak den af ham. Han lod sine hænder glide op af han overkrop mens han så lidt på ham.
Hvorfor var det han var så opslugt af den krop? Han var jo til piger... var han ikke?
Han havde aldrig være tiltrukket af en fyr før. Og han havde da ALDRIG kysset en.. men det havde han jo heller ikke med en pige så det kunne jo komme ud på et! Han bukkede sig ned, og placerede et kys mod Zev's brystkasse, og lod flere ramme ind over hans bryst og ned mod han mave, mens hans hændr bevægede sig rundt om mærkede hans mavemuskler. Der var sikkert betydeligt støre musikler end hos Andrew. Men det var ikke noget han gik op lige nu. Han havde alt for travlt med Zev.
I virkeligheden burde de begge sove.. på hver deres værelse! Men det blev der ikke noget af nu
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 7:50 pm

Han så lige på Andrew da han tog fat i Zevs trøje for at tage den af ham. Han lod ham gøre det, og smilede over hans hænder mod sin overkrop. Det føltes virkelig rart.
Han havde selv været tiltrukket af drenge før, men havde aldrig gjort noget med nogle, da han ikke anede hvad de vil sige hvis han prøvede på noget, så derfor var det mere piger han var sammen med, da det jo var mere normalt nok, eller folk ikke ville se skævt til en. Det var dog rart at ligge med en fyr, da de fleste piger alligevel ikke var hans type hvis han skulle være helt ærlig. Nogle var, men langt de fleste var det ikke.

Han smilede da han mærkede et kys mod sin brystkasse. Det føltes virkelig rart, og han sukkede over det. Nød alle kyssene, og lukkede øjnene en smule i, og nød det endnu mere. Nød alt det Andrew gjorde lige nu.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 8:08 pm

Det var egentlig lidt sy at dette var en aften hvor der skete mange ting for ham for første gang. Det var første gang han havde nogle med ind på sit værelse ud over en lære. Det var første gang at han kyssede hen, det var første gang han kyssede en DRENG og det var første gang han kyssede og rørte ved nogle på den her måde.
Og det hele mixet sammen gav bare noget han ALDRIG havde regnet med skulle ske samme aften!.
Han fortsatte dog!
Zev's hud var virkelig blød, me hvorfor lagde han overhoved mærke til det? Han anede det ikke overhoved.

Han fortsatte stadig med at give Zev' overkrop opmærksomhed, ved at kysse og slikke den, mens hans hænder også bevægede sig. Han kyssede Zev på munden flere gange i mellem. Hans vejrtrækning var blevet tungere, i virkeligheden nok af ophidselse, da den kun blev værre jo mere han rørte ved Zev.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 8:47 pm

Han lå bare og virkelig nød det her og vil ikke have Andrew skulle stoppe med det her igen. Nogle sinde. Men det ville ikke være muligt på nogle måde. Hans hjerte galoperede nærmest i hans bryst lige nu, og hans åndedræt var en hel del som Andrews også var det. Tung, og han var sikker på det var af nydelse/ophidselse for begges vedkommende. Han ville gerne have mere. Meget mere af alt det her. Mere af Andrew og det han gjorde ved ham. Han så på ham med et liderligt og ophidset blik som tydelig sagde han var klar på det meste Andrew ville.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 9:03 pm

Det kunne slet ikke beskrives hvordan han havde det lige nu. Han kunne slet ikke få nok af Zev lige nu. Hans hænder udforskede hvert et punkt på hans overkrop, og hans læber kunne ikke komme hurtigt nok ned mod hans bløde hud.
Og det var næsten som at være splittet mellem at kysse Zevs krop, og hans læber. Han så kort på Zev, og det der mødte ham var Zev's liderlige blik, hvilket kun fik Andrews adanalin til at køre højere, Han bukkede sig ned og kyssede ham grådigt, hvorefter han rettede sig op og smed sin trøje, og atter kyssede ham.
Nu havde Andrew jo aldrig været sammen med nogle før, men han kunne ikke mindes at han nogle sine havde haft så meget lyst til noget! Og at han slet ikke havde kunne være i sin egen krop af ren og skær lyst.
Han kyssede Sev hele vejen ned af maven. og op igen. Inden han gjorde noget han måske ikke selv helt havde regnet med. Han lod sin hænd glide langsomt ned af Zev's mave, og fortsætte ned i hans bukser. Han tog lidt fat om Zev's pik, og lod forsigtig sin hånd lege med den.
uden egentlig at vide hvad han lavede..
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 9:22 pm

Han sukkede nydende over det her da det føltes rart. Andrews læber mod hans bare overkrop var en virkelig dejlig følelse. Han blev ved med at se ned på ham, og smilede stort da Andrew valgte at komme op og kysse ham grådigt, og han selv kyssede lige så grådigt igen. Han så på Andrew som rettede sig op og smed trøjen, og han bed sig i læben ved synet af det og smilede. Kyssede igen da han valgte igen at kysse ham.
Nød endnu mere at blive kysset ned over maven og op igen. Han så dog lige på ham, da han mærkede hans hånd som gled ned over hans mave og ned i hans bukser for at lege med hans pik. Han sukkede nydende over det, og nød følelsen af det. Lod ham fortsætte med at gøre det, og han lod selv sine hænder nusse mod hans krop.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 9:49 pm

Zev's suk satte virkelig gang i Andrew. Og at Zev deltog mindst lige så grådigt, fik bare Andrew til at smile for sig selv. Han havde aldrig kysset før... eller noget andet af det der foregik lige nu, så han var kun glad for at det virkede som om det føltes godt. Og at han gjorde det rigtigt. Han kunne slet ikke lade vær med at kysse Zev, hverken hans læber eller hans krop.
Det var en helt vanvittig lyst der fylde hele hans krop lige nu, og som bruste i ham, og som han både kunne høre og se på Zev at han også havde.
Han hørte det suk der kom fra Zev da Andrew stak hånden i bukserne på ham og legede med hans pik. Han bed sig en smule i læben. Et kort øjeblik sprang hans fornuft atter frem, han stoppede med at bevæge sin hånd, og holde inde med kyssende.
han så lidt op på Zev, som lå uden trøje på mens han sukkede og nød hvad Andrew gjorde. Normalt ville han nok løbe skrigende bort fra det her senarie, men det var simpelthen ikke noget hans krop tillod ham.
Han begynde at bevæge sin hånd igen, og kyssede igen Zev grådigt. Han lod sin tunge lege med, og nappede ham lidt i underlæben. Han afbrød kysset lidt, og så på Zev, mens han gav ham enkelte og våde kys ind i mellem "Jeg.... jeg har... virkelig... lyst til dig" kom det opstemt fra ham mellem kyssende, hvorefter han bare fortsatte med at kysse ham hedt
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 10:30 pm

Det at det virkede som om Andrew ikke kunne lade være med at kysse Zevs krop eller læber, fik Zev til at smile.
Han så på Andrew og smilede roligt til ham da han standsede sin hånd. Han vil gerne have han fortsatte med det og smilede da han valgte at fortsætte. Var virkelig blevet liderlig over det her, og blev ikke mindre liderlig af, at Andrew kyssede ham som han gjorde. Smilede da han kunne mærke Andrews tunge, og legede tilbage med den. Så op på ham da han standsede kysset, men nød de enkelte kys han fik, og hørte det Andrew sagde, hvilket blot gjorde Zev endnu mere lysten. Smilede bredt. "Har ogs virkelig lyst til dig lige nu." sagde han tilbage i en stille og blid nærmest kærlig stemme.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 10:50 pm

Om det var lysten eller alkoholen, eller en blanding af begge der fik ham til at fortsætte vidste han ikke. Men han vidste at han var glad for at hen gjorde!
Han var vild med at Zev deltog i det grådige kys, og lod hans tunge lege med, hvilket også fik Andrew til og Nappe i spidsen.
Han blev faktisk en smule overrasket da Zev sagde at han også havde lyst til Andrew, okay så det var ikke bare Andrew der ikke kunne styre sig her?
Han smilede lidt over det, og kyssede Zev ned af halsen.
Han trak sin hånd op af hans bukser, men kun tog at trække ned i Zev's bukser. Han lænede sig lidt ned mod ham, og pressede sit underliv mod ham. Det her var jo sindsygt! Han havde aldrig gjort det får, og nu skulle han så til at være sammen med en fyr?!

Han tog igen fat om Zevs pik, og begynde at bevæge hånden det var let nemmere nu end mens han havde bukser på.
Han stoppede dog lidt op og så på Zev med et lidt mere seriøst blik "Uhm... jeg... jeg har altså ikke prøvet det før så...." erkenede han. Han ville nødig have at Zev troede at han havde erfaring. Selvom han sikkert godt havde regnet det ud
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 11:14 pm

Han smilede en smule da Andrew nappede ham i spidsen af tungen. Det var der ingen andre han var stødt på før som havde gjort, men det var ikke helt ubehageligt at han gjorde det. Han smilede da han nærmest kunne mærke overraskelsen hos Andrew da Zev selv havde sagt han også havde lyst til ham. Smilede da han blev kysset ned af halsen nu og læge hovedet en smule til side, så der var mere plads for Andrew af gøre det på.
Han så på ham som han trak hånden op, men kun for at hive hans bukser ned. Smilede da Andrew lænede sig ned og pressede sit underliv mod hans. Det føltes faktisk rart det her. Meget rart, og han var blevet hel hård af det, mere eller mindre.

Han smilede da Drew igen tog fat om hans pik og bevægede hånden. Det føltes stadig utrolig rart. Han så dog på Andrew og smilede af hans noget seriøse blik. Lyttede til det han sagde og smilede. Så Zev vil altså være Andrews første? Det vil Zev intet have imod, overhoved ikke. "Det helt okay. Men hvad vil du helst? at jeg styre eller at du prøver så?" han ville ikke selv have noget imod nogle af delene, det var derfor han spurgte. Han vil nemlig sagtens kunne gi, men også modtage var han sikker på, selvom han ikke lige havde prøvet det dog, da Andrew var den første fyr han var sammen med, selvom han havde været tiltrukket af andre fyre, men ikke turde prøve noget, ikke før nu, og nu var han jo også fuld. Havde han ikke været det, så var han nok ikke her nu, eller det troede han da ikke han var.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn dec 06, 2015 11:34 pm

Han smilede bare over at Zev lagde hovedet til siden så Andrew havde mere plads til at kysse ham op af halen.
Det var jo ikke fordi Andrew var stolt af at han ikke havde været sammen med nogle, men på en måde var han glad for at det var Zev der blev hans første, for han huskede ikke at han nogle sinde havde været så liderlig.
Han så lidt overrasket på Zev da han sagde at Andrew selv måtte vælge. Han kyssede ham dog blot lidt grådigt, og så, så på ham "Undskyld, men.... jeg tænker ikke på andet end at mærke mig oppe i dig" erkende han som svar. Han tog fat i Zev's bukser og trak dem helt af, og åbnede sine egne.
Han trak dem ned, men så på Zev. "uhm... måske kunne du?.. jeg mener... det kommer nok til at gøre ondt hvis jeg bare.. trænger op" sagde han og hentydet til om Zen ville gøre hans pik fugtig som i et blowjob.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Man dec 07, 2015 12:06 am

Han så tydeligt det overraskede blik, og kunne ikke lade være med at smile charmerende til ham. Kyssede lige så grådigt igen, og smilede bare over det han sagde. "Helt fair" grinte han. Havde intet imod at skulle være den der fik, da han nok kunne passe ind begge steder. både som modtager og som giver. Han smilede da Andrew trak hans bukser helt af ham.
Han betragtede ham mens han smed bukserne, og smilede stille af det. Satte sig op da Andrew hentydede til, at han skulle give ham et blowjob. "okay da." Han havde aldrig selv givet et, men havde fået en del, så han skulle vel bare gøre det tøserne havde gjort mod ham. Han lænede sig ned, og slikkede op af skaftet, og så op på ham imens. Så frækt på ham, inden han tog den ind i munden, og begyndte at lege med hans pik med tungen, og bevægede hovedet op og ned af den. Så på ham imens for at se om det egentlig var okay det han gjorde.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Man dec 07, 2015 12:20 am

Andrew smilede lidt da Zev sagde at det var Fair nok at Andrew styrede. Han var heller ikke sikker på at han kunne se sig selv omvendt. Men det vidste han jo ikke før han prøvede det. Men som det var nu, så kunne han ikke lige forestille sig det.
Han havde egentlig regnet med at Zev måske ville være lidt mere betænkelig med at skulle give Andrew et blowjob. Men Zev virkede nærmere som om det ikke var noget større.
Han kom med et lidt overrasket støn da Zev slikkede op af skaftet på Andrews pik, ikke fordi han blev overrasket over at han gjorde det, men mere fordi han jo aldrig havde fået et, og derved ikke vidste hvor godt det var.
Han lænede sig lidt tilbage, og lod den ene hænd hvile mod Zev's nakke, hvor hans nussede lidt i hans hår, hvilket godt blev til et lille gram da Zev tog hans pik i munden og begynde at lege med den med hans tunge.
Han begynde at sukke lidt over det. Det var virkelig godt. Han lagde mærke til Zev's blik, og lod bare sine finger glide gennem hans hår så Andrew bedre kunne så hans øjne. Han smilede lidt tændt til Zev over det her.
"Årh.. det føles virkelig godt" sukkede han mens han nussede ham i håret.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Man dec 07, 2015 12:39 am

Han smilede over det overraskede støn han kom med da han slikkede op af hans piks skaft. Lod Andrew læne sig tilbage og mærkede hans hånd mod sin nakke og nød at blive nusset i håret imens.
Han fortsatte med det, og prøvede at tage den til roen, hvilket ikke var nemt når man ikke havde prøvet det her før. Nogle piger fik det blot til at se så let ud at gøre det, men det var det ikke, og man følte sig hurtigt kvalt. Han fortsatte dog alligevel, og så op på ham imens. Smilede for sig selv over de ord Andrew sagde da han selv vidste hvor godt det kunne føles. Han fortsatte til Andrew vil stoppe ham med det.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Man dec 07, 2015 12:52 am

Andrew lænede bare hovedet tilbage og nød til. Fuck hvor var det godt! Han anede ikke at et blowjob var så godt. Så kunne han bedre forstå at der var så mange fyre der talte om det.
Han mærkede hvordan Zev prøvede at tage den til roden og sukkede dybt over det. Han lod blikket glide ned mod Zev, det kunne lyde mærkeligt, men der var noget virkelig frækt ved at se på at Zev havde hans pik i munden.
Han lod Zev fortsætte et lille stykke tid, selvom det egentlig ikke var meningen, men det føltes simpelthen så godt. Men til sidst blev Andrew for ophidset. Han trak Zev lidt væk, og vende ham om så han Stod på alle 4. Han kyssede ham ned af ryggen, og pressede ham lidt ned forn, så det kun var hans røv der var oppe.
Andrew lod sine hænder køre ned over Zev's baller. Han lænede sig frem, og pressede underlivet mod Zev dog uden at trænge op i ham. Han kyssede ham ned af ryggen og nakken. "er du nu også sikker?" spurgte han men med en tændt stemme. Hans hænder bevægede sig rundt på Zev's krop, og nussede ham, rede ham og gramsede.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   

who are you?.. a friend? - Zev (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» who are you?.. a friend? - Zev (xxx)
» new maid, maybe a new friend? ( Kajika Dé Volkan )