Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» Show me the world~ - Emnesøgning.
Ons nov 30, 2016 10:07 pm by Rowan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» My new roome - Caleb R. XXX.
Tirs nov 29, 2016 7:24 pm by Mark Malkovi

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man nov 28, 2016 9:12 pm by Niklaus

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tirs nov 22, 2016 7:42 am by Aira

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Søn nov 20, 2016 1:06 pm by Lilianna

» dette er spændende - Micheal
Lør nov 19, 2016 8:30 pm by Jess

Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5639 indlæg in 344 subjects

Share | 

who are you?.. a friend? - Zev (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
ForfatterBesked
Zev

Humør : Kommer an på så meget
Fag : Kemi. Han gider ikke rigtig andre fag end det. Eller af og til Kampsport
Antal indlæg : 130

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn feb 28, 2016 12:02 pm

Han vidste udmærket godt, at hans spørgsmål havde vælret et meget lamt et af slagsen, men sådan var han. Hvis han ikke kunne finde på bedre, så endte det altid med yndlings-et-eller-andet. Ham smilede bare da Andrew sagde, at det nok ikke var underligt at det var ulven, og nej det var det vel ikke. Han smilede over det. Hørte hans spørgsmål, og smilede lidt over det. "Mit yndlignsfag? øm kemi eller kampsort." lo han, og smilede til ham. "Dit?" spurgte han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Andrew

Humør : For det meste glad, til tider nok lidt for fjollet.
Fag : Historie, Biologi, Kemi, Geografi,
Antal indlæg : 125

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn feb 28, 2016 12:17 pm

Andrew kunne ikke helt lade vær med at grinte lidt over det her. Selvom det var nogle vildt lamme spørgsmål de nu kom med, så var det faktisk meget sjovt. Han løftede et øjenbryn da Zev sagde at hans yndlingsfag var kemi eller kampsport ”sig mig…. Er det ikke de ENESTE fag du har?” grinte han lidt over at Zev sagde dem begge.

Han så tænkende ud da Zev spurgte om hans ”hmm. Biologi og kemi tror jeg” sagde han med et smil. Han lagde sit hoved ned på sine arme ”jeg vil gerne være dyrlæge.. så det er en meget god kompi” sagde han med et smil.

Han så lidt på Zev, og tog en hånd op til hans kind, og nussede den lidt. Hans ansigt skiftede en smule. Han så ikke trist ud, men man kunne se at han tænke meget over noget. Hans blik sank lidt ”har du…. ” han vende blikket mod ham igen ”har du været sammen med en dreng før?.... altså jeg mener som vi er? Eller har du haft følelser for en før?” spurgte han så.

Han vidste egentlig ikke om han ville vide det. Og så alligevel! Han ville gerne vide om det var ham der var anderledes, eller om Zev måske havde haft andre. Og hvis han havde… havde de så været bedre end Andrew? Hvem prøvede han at narre? Selvfølgelig havde de det! Han havde jo aldrig været sammen med nogle!
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn feb 28, 2016 12:39 pm

Han så på Andrew som grinede over ham lioge nu, og hørte det han spurgte om. Smilede lidt over det. "Jo og hvad så? Hvorfor vælge at have nogle fag man alligevel ikke bryder sig så meget om?" spurgte han, og lo kort over det. Så lige på Andrew.
Da han så sagde hvad hans var, nikkede han stille af det, og smilede. Så Anrew ville altså gerne være dyrelæge? Tja hvorfor ikke, det var vel også godt hvis man elskede dyr, og vil tage sig af dem og sådan.

Da Andrew tog en hånd op og nussede hans kind, smilede han let over det, og nød faktisk at blive nusset på kinden. Han så dog undrende på Andrew da han sank blikket, og hørte så hans spørgsmål. Bed sig i læben over det. "Jeg har før været tiltrukket af en fyr, men den gang ture jeg ikke sige det, så jeg har aldrig før været sammen med en anden fyr." indrømmede han, og så roligt på Andrew.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn feb 28, 2016 1:02 pm

Han kunne mærke at det nev lidt da Zev sagde at han havde været tiltrukket af en anden fyr før. Men det lettede dog på det da han sagde at han ikke havde turde sige noget, og at han aldrig havde været sammen med en anden. Han smilede lidt flovt ”jeg ved godt det er egoistisk sagt men…. Det er jeg nu meget glad for” indrømmede han.

Han smilede lidt, og lå blot og betragtede Zev. ”jeg ved godt jeg nok ikke burde sige det men…. Jeg er virkelig blevet vild med dig” erkende hans, og lagde sig om på siden, og trak Zev mere ind mod sig. Han nussede han stadig, men nu bare på lænden. ”det er næsten som om jeg ikke kan få nok af dig!... de sidste 2 aftner har jeg godt nok spurgt dig, men jeg har bare håbet på at du ikke ville gå ned til dig selv!” sagde han og grinte lidt af sig selv.

Han vidste godt at det kunne lyde ufattelig dumt.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn feb 28, 2016 1:16 pm

Han så på Andrew med et roligt blik, og hørte det han sagde. Smilede lidt over ham. "heh vil man da havde være jaloux hvis jeg havde været sammen med andre eller hvad?" spurgte han, og smilede drillende til ham.

Han bed sig lidt i læben og så på Andrew, men smilede over det han sagde. "Well det er da altid noget, at jeg ikke er den eneste så." sagde han, og smilede til ham. Han var selv blevet temmelig vild med Andrew. Han lod sig blive trukket mere ind mod Andrew, og nød bare at blive nusset. Hørte det som Andrew sagde, og grinede kort af ham. "Har ikke haft lyst til, at gå ned til mig selv heller." sagde han, og puttede sig en smule ind mod Andrew.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Søn feb 28, 2016 1:29 pm

Han brummede bare lidt over Zev drilleriger. ”ja!... det ville jeg nok” brummede han lidt forlegent. Det var ikke særlig tjekket at indrømme den slags! Overhoved.

Han smilede da Zev sagde at han ikke var den eneste så! Så det ville sige at han havde det på sammen måde som Andrew havde. Det gjorde ham virkelig glad! Han vidste ikke helt hvordan han havde reageret hvis Zev ikke havde haft det på samme måde.
Han smilede da Zev sagde at han ikke selv havde haft lyst til at gå ned til sig selv. Andrew fik dog pludselig en ide. ”hey… hvad med at du spørger om du kan få lov at bytte værelse?... Jeg mangler jo en roomie!” sagde han og så på ham ”jeg kan risikere at skulle dele værelse med en, hvis der er en der kommer midt på året, men jeg vil da 1000 gange heller have dig her nede!.. og så behøver vi ikke bekymre os om, om vi bliver opdaget i at sove sammen, og at du ikke er på dit værelse!” sagde han med et stort smil.

Han ville virkelig gerne have Zev her ned, også fordi de så kunne bruge mere tid sammen, når nu de ikke skulle gøre det uden for værelset
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Fre mar 11, 2016 9:20 pm

Et smil voksede sig frem på hans læber, ved Andrews ord. "Heh hvor er du sød lige nu" sagde han med et smil. Han kunne godt fornemme at han vist blev en smule forlegen over at indrømme det, og hvem ville ikke det når man jo egentlig ikke var kærester og så indrømmede den slags over for den anden.

Han lyttede til hvad Andrew sagde, da han begyndte at snakke igen. Lyttede til hans ide og smilede bredt over den. Han kunne lide den ide utrolig meget. "Det synes jeg virkelig er en god ide, og jeg er helt med på det. Vil også langt heller bo sammen med dig end en eller anden dude jeg måske ikke kan med." Han valgte at give ham et hurtigt kys, og smilede så til ham. "Vi kan ordne det i morgen så?" sagde han roligt, og så på Andrew med et blidt smil.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Tirs mar 29, 2016 1:58 am

Ja det var lidt pinligt at indrømme overfor Zev at han ville blive jaloux hvis Zev havde været sammen med andre. De var jo ikke kærester eller noget, men det var da rart at vide at han var den enesete. Nok også fordi han ikke havde lyst til at vide om der var en der var bedre ens Andrew.

Han betragtede Zev lidt mens han fortalte, og blev positivt overrasket da Zev lyste helt op, og smilede. Han smilede til stort over Zevs svar. Han kyssede ham igen, og lagde sine arme mere om ham."det er jeg glad for du vil, og ja, lad os klare det i morgen" sagde han og trak Zev længere ind mod sig. "Nårh?... Hvad har du lyst til?" spurgte han, og nussede Zevs ryg lidt. Han kunne slet ikke lade vær, han var vild med at mærke Zevs nøgne hud under sine finger. Det var virkelig mærkeligt, i forgårs var han jomfru, og havde ingen tanker om at det ville ændre sig forløbig. Og nu... Nu lå han her, nøgwn sammen med en fyr! Men det var nu ikke noget der generede ham overhoved! Han var ligeglad med at Zev var en fyr, han var vild med ham. Ikke bare sexen, hvilken var FANTASTISK! men også bare det at bruge tid sammen med ham!. Men problemet ved det her var... At han stadig ikke helt vidste hvad de var. Om de var venner?, en flirt?, bollevenner? For kærester var de da ikke?..... Vel?...
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Fre apr 22, 2016 10:38 pm

Det der med, at Andrew rent faktisk valgte at indrømme det, at han vil blive jaloux var faktisk temlig cute. Det var ikke de fleste fyre som nok lige vil indrømme det, men det ´var nu meget sødt at Andrew gjorde det. Men for at være ærlig, så vil Zev nok også selv blive jaloux hvis Andrew havde været sammen med en eller anden. Han så allerede Andrwe som sin, selvom han nok ikke lige vil indrømme det nok. Men hvis nogle prøvede at stjele Andrew fra ham, så vil han i den grad ikke blive glad, og nok blive en del territoriel over for Andrew. Hvad Andrew dog vil sige til det, vidste han dog ikke lige helt.

Da Andrew lagde armene om ham, smilede han over det, og nød kysset lige nu. Han lod sig blive trukket tættere på, og da han hørte spørgsmålet, trak han let på skulderne over det. "Det du end har lyst til at lave lige nu?" svarede han roligt. Han mærkede Andrews hånd mod sin ryg, og nød det meget lige nu. Han elskede at Andrew nussede ham på den måde her. Han var heller ikke sikker på hvad de var, men var også ligeglad, så længe de blot var sammen. Han var vild med Andrew selvom de ikke havde kendt hinanden specielt lang tid. Dog elskede han at være sammen med ham, og elskede alt det de lavede sammen.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Man maj 16, 2016 3:02 pm

Andrew kunne jo lige så godt indrømme at han vsr temmelig jaloux anlagt. og selvom de jo ikke rigtig var noget.. selvom man heller ikke kunne sige at de bare var venner, det var de vidst langt inde over nu.
Men han havde det bare virkelig godt sammen med Zev, han kunne virkellig godt lide ham.

Da Zev sagde at han bare gernne ville lave det Andrew gerne ville, smilede han lidt flabet "Jamen hvis vi skal lave det jeg lige har lyst til, så behøber vi jo ikke rejste os fra sengen" grinte han lidt drillende, og rullede om så han lå over Zev. Han kyssede. ham lidt sultent og fortsatte ned af hans hals. Hans hænder fik lod til at glide lidt ned over Zevs keop, og hans underliv blev presset ned mod Zevs.
Det var ikke mange timer siden de sidst havde gjordt det, men Andrew havde stadig lydt til det. han havde hele tiden lyst til at røre ved Zev, og være sammen med ham. Og nå nu han havde ham nøgen i sin seng, hvorfor så ikke udnytte det.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør jun 04, 2016 7:23 pm

Zev lagde ret hurtigt mærke til Andrews let flabede smil, hvilket fik Zev til at bide sig en smule i læben over det. Hvad havde Andrew mon i tankerne lige nu siden han smilede på den måde? Det vil Zev utrolig gerne vide. Han lyttede til det som Drew sagde og smilede over det. Så det var noget de kunne gøre i sengen? Det var helt fint med Zev. Han så lige op på Drew som nu lå over ham, og hurtigt gengælde han kysset som han fik, og smilede over de andre kys som han fik ned over halsen lige nu. Han kunne ette lade være med at lade et suk slippe ud da Drew lod hænderne glide over hans krop og samtidig præssede sit underliv mod Zevs. Han kunne meget godt lide den her ide her som Andrew lige nu havde. Det føltes rrart, og han havde selv lyst til det. Han forstod dog ikke helt hvordan Andrew kunne tænde ham så let her. Det var tydeligt at han blev tændt over bare det som Andrew lige nu gjorde. Det vil han ikke kunne løbe fra, da hans pik lidt afslørede det, og han jo var nøgen så han ikke kunne gemme det væk på nogle måde.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Tirs jun 21, 2016 9:38 pm

Andrew vidste ikke helt hvorfor, men han kunne ikke få nok af Zev. Hvis de bare kunne ligge her i sengen, putte, knalde, putte lidt mere og knalde lidt mere, så var det helt fint med ham. Selvom Zev nok ville være godt øm hvis de kun skulle lave det en helt dag.
Han kyssede løs på Zevs hals, og bryst, og smilede over det suk der kom fra ham. Han elskede de lyde.
Han fortsatte ned af Zevs mave, og farsvandt ned under dynen. Han kyssede Zev alle steder, ned af maven, mod hoften, mod lysken og i stykket lige ved siden af hans pik. Bare for at pirre en smule. Dog efter lidt, bukkede han sig ned, og lod sin tunge glide op langs Zev’s skaft. Han slikkede og kyssede på den en del gange, inden han tog den i munden, og lod sine læber lukke sig om den. Han begyndte at bevæge hovedet, og startede blowjobbet, mens han nussede Zev over alt på hans ben og mave.

Han satte farten mere op, og tog ham til roden flere gange. Det her var ikke ligefrem noget Andrew havde prøvet mange gange, men han regnede med at Zev sagde til hvis der var noget han var utilfreds med. Han stoppede et kort øjeblik, men kun for at sutte på 2 af hans finger. Derefter fortsatte han, og lod sine finger glide ned mellem Zev’s baller. Han startede med bare at nusse omkring hans hul. Men til sidst pressede han den ene af fingerende op i Zev mens han stadig gav ham blowjob
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Today at 3:57 pm

who are you?.. a friend? - Zev (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 10 af 10Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Similar topics
-
» who are you?.. a friend? - Zev (xxx)