Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» Well.. Hi? XXX - Lucian
Today at 9:58 pm by Lucian

» Annalyns Instagram
Today at 9:47 pm by Annalyn

» Calling all the monsters - Christian
Today at 9:29 pm by Calla

» After all this time - Livia
Today at 8:53 pm by Livia

» I'm so sorry! ~ Christian
Today at 7:37 pm by Aiden

» First night out - Roy
Today at 7:11 pm by Roy

» Jessalyns instagram
Today at 7:06 pm by Jessalyn

» Aidens Instagram
Today at 6:58 pm by Nathan

» I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)
Today at 6:10 pm by Dust

Top posting users this month
Fenella

Niklaus

Junas

Calla

Azrael

Lilith

Lucian

Chloe

Annalyn

Roy

Statistics
Der er i alt 166 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Selene

Vores brugere har i alt skrevet 6495 indlæg in 444 subjects

Share | 

who are you?.. a friend? - Zev (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
ForfatterBesked
Zev

Humør : Kommer an på så meget
Fag : Kemi. Han gider ikke rigtig andre fag end det. Eller af og til Kampsport
Antal indlæg : 132

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Ons dec 09, 2015 12:38 am

Det overraskede også Zev selv, at han ikke rykkede sig, og bare blev siddende uden at sige noget. Hvis de bare var venner, så var det her vel ikke noget man gjorde. Det gjorde han ikke med sine andre venner, så det var vel egentlig et nej.
Han hørte Andrew rømme sig før hånden forsvandt. Smilede stille over det han sagde, Han sagde dog ikke noget da han ikke vidste hvad han skulle sige lige nu.

Han blev siddende og anede ikke hvad han skulle sige, da han lidt efter hørte Andrews spørgsmål. "Øm" Han så op på ham. Han kunne vel godt tage til kemi i morgen vel tænkte han. "Måske. Overvejer det." sagde han. "Hvad med dig?" kom det så.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Andrew

Humør : For det meste glad, til tider nok lidt for fjollet.
Fag : Historie, Biologi, Kemi, Geografi,
Antal indlæg : 130

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Ons dec 09, 2015 12:51 am

Nej det her var ikke noget man gjorde med sine venner. Slet ikke! Og det vidste de vidst begge to godt. Det irriterede ham at han ikke bare kunne slå det ud af hovedet. Hvorfor kunne han og Zev ikke bare være venner. Og glemme alt om det der var sket?
Lige nu kørte der ikke andet i hans hoved ens Zev's bløde læber.

Han så lidt på Zev da han sagde at han havde overvejede det, og grinte lidt da han spurte Andrew om han kom. "er det ikke et lidt dumt spørgsmål" grinte han lidt.
Han smilede bare til Zev, og vidste godt selv at han var en nørd og en bogorm. Men lige fysik ville han ikke gå glip af. Han sad lidt prøvede at få tankerne om Zev's læber... og alt det andet væk.
Han bed sig lidt i læben, og rejste sig så op lidt bestemt. Han så på Zev "okay jeg er nød til at spørge... HAR du lagt en steg over det?... jeg mener.. kan du?" Han begynde at gå lidt frem og tilbage i rummet "for... for ser du.. det kan jeg ikke rigtig!.. jeg prøver og prøver men jeg kommer hele tiden til at tænke på det" sagde han.
Han bed sig lidt i læben. "jeg... jeg tror desværre det er bedst hvis vi holder hos lidt på afstand af hinanden de næste par dage?" Han så på Zev med et undskyldende og trist blik. Han havde ikke lyst til at de skulle holde sig på afstand af hinanden, men han vidste at det ikke var sådan her man skulle føle for sine venner.
"du er stadig venner, men jeg tror måske vi begge har brug for at tænke på noget andet" sagde han roligt.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Ons dec 09, 2015 1:10 am

Han havde godt kendt svaret på det spørgsmål selv før han stillede det, så han var ikke sikker på hvorfor han havde spurgt om det. Nok bare for at spørge om et eller andet nok? Han slog blikket ned kort. "Jo er det nok." lo han af det.
Så lige på Andrew som rejste sig meget pludseligt op. Hvad mon det var han havde i tankerne lige nu? Zev så på ham, som han så på ham. Kunne se han ville sige et eller andet, og lod ham derfor sige det uden selv at snakke imens. Om han havde lagt en streg over det? "Var det ikk det vi havde aftalt?" spurgte han blot og så på ham, men nej, han havde ikke lagt en streg over det, ikke helt. Han kunne ikke, og rystede derfor på hovedet da han spurgte om han kunne. Han sukkede over det, og så på Drew som gik frem og tilbage. Lyttede til alt han sagde. Han nikkede langsomt til det han sagde. "Måske er det bedst ja." sagde han stille. Var egentlig ikke meget for det, men det var vel det bedste? Så skulle han nok heller ikke dukke op til timen i morgen hvis de skulle holde sig fra hinanden. Han nikkede til det sidste Drew sagde. "Har du måske ret i" sagde han. Rejste sig op og så roligt på ham. "Well, så.. Smutter jeg bare?" sagde han, da han ikke var sikker på, at han måtte blive mere. Begyndte at gå over mod døren.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Ons dec 09, 2015 1:22 am

Det var dejligt at høre Zev grine, i hvert fald midt i alt det her. Og selvom han hurtigt kunne sige at det var et lidt underligt spørgsmål til en som Andrew så forstod han vidst godt hvorfor Zev havde stillet det. Et lille håb om at denne akavede situation kunne blive mere normal.
Men det var vidst allerede for sent.
Han nikkede lidt da Zev spurte om det ikke var hvad de havde aftalt, at de skulle sætte en streg over det. Men sukkede dog lidt da Zev indrømmede at han heller ikke kunne. Han var da taknemlig for at det ikke kun var ham selv. Og underligt bredte der sig en lille glæde i hans krop, han glemte dog hurtigt alt om den.
Han så på Zev da han gav Andrew ret i at de nok heller måtte holde sig lidt fra hinanden. Han bed sig en smule i læben. Det var nok det bedste, men alligevel var der noget i ham der ikke var tilfreds med den læsning de var kommet frem med, selvom det var ham selv der havde funder på den.
Han nikkede lidt til at Zev ville smutte. Han sled armene over kors, og holde sine hænder der, mens han stod og vippede lidt med overkroppen.. Han anede ikke hvad han skulle sige eller gøre. Han vidste jo at det her var det bedste! Men noget i ham skreg at han ikke måtte lade Zev gå.

Til sidst vandt stemme, han satte hurtigt efter Zev, og fangede ham inden han nåede døren. Han tog fat i hans hånd, og vende ham om, og skubbede ham lidt op af væggen. Han lagde den andenn hænd mod hans nakke, og kyssede ham lidt ivrigt. Han havde tænkt på de læber hele dagen, og de var mindst lige så bløde når han var ædru. Han var udmærket godt klar over at dette måtte forvirre Zev, men lige nu var han faktisk ligeglad med hvor forvirret de begge var. Han havde bare lyst til at kysse Zev.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Ons dec 09, 2015 1:44 am

Han var næsten nået helt over til døren. Kun et par skridt mere, og han var nået du af værelset. Han blev dog overrasket da han mærkede Andrews hånd som tog fat i ham. Han vendte sig om mod ham og så meget forvirret på ham, som han nu blev skubbet op af vægen? Var det ikke meningen de skulle holde sig fra hinanden for at det her blev bedre eller noget? Han spærrede øjnene op da han mærkede at Andrew kyssede ham lige på munden. Han tøvede en del med at besvare det, da det her jo ikke var hvad de havde aftalt? Men han begyndte at blive lidt ligeglad med det, og så kysse igen mens han så på ham.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Ons dec 09, 2015 2:01 am

Han vidste godt at det ikke var det her de havde aftalt, men han kunne virkelig ikke klare tanken om at de skulle holde sig fra hinanden. Han vidste godt at det var egoisisk, og at han brude holde dig til det de havde aftalt og ikke forvirre Zev mere end han allerede lagde gjordt.
Han blev dog en anelse nervøs da Zev slet ikke virkede til at forstå det eller gengælde kysset på nogle måde. Kunne han havde taget fejl? Var det bare hans fantasi der løb af med ham. Han var lige ved at overveje at afbryde kysset da han mærkede at Zev gengælde det.
Han lod armene glide om ham så han holde om ham mens han stadig kyssede ham. Han kunne egentlig ikke lade vær med at blive lidt glad.
Han ville ikke sige at han havde følelser for Zev på nogle måde, jo han var en vanvittig sød fyr men det meste var nok mest fordi han var vanvittigt tiltrukket af Zev. Han kyssede Zev lidt ned af kæben og ned mod halsen. Men stoppede dog. Han krammede ham lidt in mod sig. "Undskyld... men jeg kan simpelthen ikke holde tanken ud om at det aldrig kommer til at ske igen" Han vidste godt at det var forkert at sige sådan. Men det var sådan han havde det.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Ons dec 09, 2015 12:47 pm

Han var ikke helt sikker på det her. Andrew forvirrede ham meget lige nu. Modsagde sig selv så man ikke anede hvad han ville. Han mærkede armene om sig, og kunne ikke lade være med at smile en smule over det, men sagde intet til det. Sukkede stille da Andrew valgte at kysse ham ned over kæben og ned mod halsen? Så på ham da han stoppede og havde ikke noget imod at blive krammet endnu mere. Han hørte undskyldningen og anede ikke hvad han skulle sige til den. Han var ikke helt sikker på hvad han mente med han ikke kunne holde tanken ud, om at det aldrig ville komme til at ske igen. Hvad? At han kyssede ham eller noget andet? Han så ned i jorden, og anede ikke hvad han skulle sige. "Øm.. At kysse mig eller hvad mener du præcist?" hans stemme var lav og spørgende.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Ons dec 09, 2015 2:59 pm

Andrew vidste godt at han forvirrede Zev, han forvirrede også sig selv! Det ene øjeblik sagde hans hoved ham at de skulle holde sig for hinanden, og så sagde hans krop og noget andet i ham at de ikke skulle...
Han hørte Zev's suk da Andrew kyssede ham ned af halsen, årh det gjorde det bare endnu være og stoppe. Og han bed sig da også i læben over det. Egentlig havde han bare lyst til at tage ham og kaste ham ned i sengen og gentage aften før.
Han hørte dog Zev's spørgsmål, om det var at kysse ham eller noget andet. Han kyssede ham et ar gange mød kæben "det hele!" sagde han bare, og kunne godt selv høre hvordan det lød.
Han så lidt på Zev. "Jeg vil ikke sætte en streg over noget af det!.. jeg ved godt det lyder helt vanvittigt, og at det slet ikke er noget man gør med sine venner.. men.. hvad så hvis vi er den slags venner?" spurgte han. Han kunne godt selv høre at dette var en fuldstændig vanvittig følelse. "jeg mener... det er jo ikke fordi vi har følelser for hinanden! Vi.. vi er bare lidt tiltrukket af hinanden" Han vidste godt at lige meget hvad han sagde, så lød det helt sindssygt.
Han sukkede lidt "undskyld.. jeg ved ikke hvad jeg mener.. jeg ved bare at jeg ikke har lyst til at det aldrig skal ske igen.. lige meget om det er en fejltagelse eller ej"
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Ons dec 09, 2015 8:30 pm

Han så bare stille på ham, og smilede forsigtigt til ham, da han sagde at det var det hele. Hvordan kunne det være det hele? Han nikkede dog bare stille. "Okay" han anede ikke hvad han skulle sige til det. Burde nok bare tage sig sammen og gå som de jo havde aftalt, men havde egentlig ikke selv lyst til det nu. På trods af han havde sagt han nok skulle lade være, så bed han sig i læben ved Andrews ord. Havde heller ikke selv helt lyst til at slå en streg over det nok, men det skulle de vel. Det vil vel være det bedste, ville det ikke? Hævede dog et øjenbryn af det sidste han sagde, da han ikke var helt med mere. "Den slags venner? Hvilken slags?" ville han gerne vide.
Han smilede lidt over ham da han sagde det jo ikke var fordi de havde følelser for hinanden, men blot var tiltrukket af hinanden. Det var næsten helt klart de var tiltrukket af hinanden, og især Andrew virkede til at være tiltrukket til Zev, hvilket fik Zev til at smile mere ved tanken. Sagde ikke noget da Andrew undskyldte de han ikke var sikker på, hvad han skulle sige.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Ons dec 09, 2015 8:49 pm

Andrew blev ærligtalt overrasket men også glad for at se at Zev smilede over det. Det betød da at Andrew ikke var den eneste der havde det på denne måde.
Han kløede sig lidt i nakken da Zev spurgte hvad slags venner han mente. Han sank lidt en klump "jeg mener.... hhm det ved jeg ikke.." erkende han.
For det eneste der kunne betegne dem hvis de valgte at fortsætte med at gøre den slags, og samtidig være venner, var et ord som Andrew bestemt ikke brød sig om. Bollevenner eller ven med fordel. Det lød så grimt. Og det kunne de jo heller ikke!
De var fyre begge to. De kunne jo ikke have den slags forhold, hvad ville folk ikke sige?
Han så lidt på Zev "hvis du ikke holder op med at bide i den læbe så kysser jeg dig igen" sagde han pludselig. Det var nok også bedst at de fandt på en historie for hvorfor Zev's læbe så ud som den gjorde.
Han sukkede lidt, og rettede sig lidt mere op så han ikke stod om af Zev. "Jeg kan ikke forklare dig hvad vi skal gøre eller ikke skal gøre.. jeg ved bare det føles virkelig behageligt at være i nærheden af dig.. men.... det føles også virkelig rart at kysse med dig" Andrew kunne ligefrem mærke hvordan han fik varmen i kinderne.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Ons dec 09, 2015 9:43 pm

Han så på ham som han kløede sig i nakken, og så en smule usikker ud på hvad han vist skulle sige. Smilede over at han ikke vidste det. Det var en smule sjovt faktisk, men han grinte ikke over det.
Han havde godt på fornemmelsen hvilke slags venner som Andrew hentydet en smule til, men hvad skulle man sige til det? De kunne da umuligt være det, kunne de?
Da Andrew sagde han skulle stoppe med at bide sig i læben eller han kyssede ham igen, anede han ikke hvad han skulle gøre. Så bare lige på ham.

Så let ned da Andrew rettede sig op, og hørte hvad han sagde. "Ved det heller ikke." svarede han, da Andrew sagde, han ikke kunne forklare hvad de skulle og ikke skulle gøre. Smilede lidt over det han sagde. Valgte at kramme ham stille. Ligge armene om ham, og bare stå lidt sådan. Han kunne selv lide det. "Burde vi?" spurgte han stille.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Ons dec 09, 2015 9:57 pm

Andrew kunne jo ikke stå og sige til Zev at han syntes de skulle være Bollevenner. Desuden vidste han jo ikke engang om han ville have det! Hvad ville rasten af skolen ikke tænke? Han var i forvejen typen bøllerne smed i skraldespanden! Hvad ville de ikke gøre hvis de fandt ud af at han var sammen med en fyr?
Han så godt at Zev blev meget stille da Andrew sagde til ham at hvis han bed sig i læben igen ville han kysse ham. Egentlig kunne han ikke lade vær med at smile over det.
Han tog sig lidt til nakke da Zev sagde at han heller ikke vidste det. Han var virkelig forvirret! På den ene side ville han bare gerne være venner med Zev og glemme alt om alt det her. Ligge de her underlige tanker og følelser væk. Som om det aldrig var sket.
Men en anden del af ham ville bare gerne have mere, den del ville holde om Zev, kysse ham og gentage det de havde gjort i nat.
Han så overrasket på Zev da han gik hen og krammede ham. Han stod lidt, men lagde så armene om Zev, og krammede igen. Han hørte hvad han sagde "Burde vi hvad?" Andrew ville høre rasten. Hvad mente han at de burde? Fortsætte? eller stoppe det her?
Han var forvirret og vidste ikke engang helt selv hvad han ville.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Ons dec 09, 2015 10:44 pm

Zev kunne fornemme på Andrew at han blev overrasket, da Zev valgte at gå over og kramme ham. Det burde han måske ikke have gjort? Var det forkert? Han smilede dog stille da han mærkede at Andrew krammede ham igen. Sukkede stille til det spørgsmål Andrew stillede, men burde jo have vidst det kom. "Om vi burde stoppe eller fortsætte med at gøre alt det her?" spurgte han stille, og så på ham. Bed sig i læben og så lidt ned af.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Ons dec 09, 2015 10:53 pm

Andrew var faktisk glad for at Zev havde valgt at kramme ham. Det viste da at det ikke kun var Andrew der havde det sådan. Det var mærkeligt for som de stod her, havde Andrew også en ubeskrivelig trang til at passe på Zev. Som om han ikke ville have at der skete ham noget!
Han lyttede til hvad Zev sagde. Så han vidste heller ikke hvad de burde gøre.
Han sukkede lidt "Jeg ved det ikke... ærligtalt jeg ved det ikke" sukkede han lidt. Han så på Zev da han så på ham, han rynkede dog sine bryn lidt da han så at Zev bed sig i læben "Jeg advarede dig mod at gøre det der" sagde han pludselig. Han tog blidt fat om Zev's kæber, og holde hans hoved stille. Han kyssede ham blidt, men samtidig også intenst.
Han kunne jo lige så godt indse det! Han ville ikke kunne lade Zev være! Han ville ikke kunne stoppe det. Han ville ende med ikke at tænke på andet. Og et ville bare ødelægge deres venskab fuldkommen
Han trak Zev helt ind til sig, mens han stadig kyssede ham. Han havde glemt alt om at de faktisk skulle ned og spise. Men lige nu var det også fuldkommen lige meget for ham
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Ons dec 09, 2015 11:09 pm

Han nikkede stille da Andrew sagde, at han ikke vidste det. Det var jo ikke så godt, at ingen af dem vidste det. Da Andrew sagde at han advarede ham mod at gøre det, så han først spørgende på ham, da han ikke havde lagt mærke til han bed sig i læben. Blev også overrasket over kysset han fik. Stod lidt og tøvede inden han kyssede igen. Han smilede en smule a han blev trukket mere ind mod Andrew, hvilket han intet problem havde i.
En hel masse larm af en masse elever kunne høres ude på gangen. Zev lagde med det samme mærke til larmen, og sukkede stille. Ville gerne blive her og fortsætte det her, men han var meget sulten da han ikke have fået noget hele dagen. Han afbrød kysset og så på Andrew stille. Overvejede om han skulle sige de blev her, eller fik noget mad. "Vi burde måske gå med de andre ned og spise?" spurgte han, og valte at nappe ham blidt i læben da han ikke kunne lade være.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Ons dec 09, 2015 11:24 pm

Selvom de begge sagde at de ikke vidste hvad de burde gøre, så var det vidst meget tydeligt hvad de begge ment, hvis man skulle tyde ud fra deres hanslinger.
Han smilede lidt da Zev kyssede igen. Der var vidst ikke rigtig brug for at nogle af dem sagde noget. Hverken ja eller nej.
Måske skulle de begge bare lade vær med at tænke så meget over det? Han hørte udmærket godt larmen på gangen! Folk var nok på vej til spise salen, det lød i hvert fald sådan. Han hørte godt Zev's suk. Andrew så på ham da Zev afbrød kysset. Han sukkede lidt over det han sagde "ja det burde vi nok" sagde han, men kom dog med et smil.
Han blev lidt overrasket da Zev nappede ham i læben. Han smilede lidt, og skubbede Zev lidt op af vægge ingen han kyssede ham mere grådigt. Han kunne ikke lade vær med at smile lidt imens.
Han afbød dog kysset efter lidt. Han så på ham "nå skal vi komme afsted" sagde han og fjernede sig lidt fra Zev. Han kørte hånden gennem håret bare for ikke at ligne en der lige var stået op, selvom det overhoved ikke hjalp. Han så dog på Zev inden de gik ud "uhm.. bare lige for at være sikker.. det her er ikke noget vi siger til nogle vel?" spurgte han roligt. Han var ret sikker på at Zev havde det på samme måde som Andrew, at der ikke var andre på skolen der måtte vide det.

Han åbnede døren for Zev "vi må hellere skynde os så vi når at få noget at spise" grinte han lidt.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Ons dec 09, 2015 11:39 pm

Han kunne godt høre på Andrew han ikke var tilfreds med, at tage ned at spise. Det kunne han høre på hans suk. Da Zev blev skubbet op f vægen smilede han stille over det. Kyssede lige så grådigt igen, da han ikke kunne lade være med det.
Han så på ham da han afbrød kysset, og nikkede stille over det han spurgte om. "Ja burde vi nok." sagde han og smilede til ham. Han hørte det næste som han også spurgte om, og smilede til ham. "Nej det er ikke noget vi siger til andre." sagde han, og så stadig på Andrew. Zev ville ikke have nogle fandt ud af det her, da han var bange for hvad de mon ville sige til det.

Da Andrew åbnede døren for ham, smilede Zev til ham. Nikkede. "Ja må vi" grinte han igen, og smuttede ud af værelset. Ventede på Andrew, inden de begge gik ned for at spise.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Ons dec 09, 2015 11:50 pm

Han kunne ikke helt lade vær med at smile da Zev kyssede igen. Det var mærkeligt men der var noget vildt spændende over at de gjorde det her. Han ville jo ikke ligefrem sige at han havde sådan nogle følelser for Zev. Han kunne lide ham.. men som ven!
Men samtidig havde han også bare enormt meget lyst til Zev, og det at de kunne kysse når de havde lyst uden at det blev akavet, var vel bare en god ting.
Pludselig forstod han ikke engang hvorfor de havde været så flove over det her. Der var jo intet pinligt over det nu?
Han ville ikke få så langt som at sige at det føltes normalt, for det gjorde det slet ikke. Men det var ikke så skrammende mere. Han smilede da Zev Nikkede til at de skulle ned og spise. Han så på ham og var temmelig lettet over at Zev var enig i at dette ikke var noget der skulle ud på rasten af skolen. Og at det ikke var noget de fortalte til andre. Det var deres hemmelighed.

Han fulgte med Zev, og lukkede døren efter sig. Han stak hænderne i lommerne, og havde lidt et smørret smil på læberne, men som han virkelig prøvede at skjule. Da de kom ned i spisesalen var der allerede mange mennesker.
Han gik op for at tage mad, men ventede på Zev. Da de begge havde taget mad, fandt de et sted og sidde. Andrew sad bare og spiste, hans blik gled en gang i mellem op på Zev, men det var ikke så han sad og stirrede. På et tidspunkt strakte han sine ben, og da bordende ikke var ret brede, resulterede det i at gned sit ben lidt op af Zez's. Han løftede blikket lidt hen mod ham med et drillende smil. Okay det der med at lade ham være mens der var andre det var nemmere sagt end gjort. Men dette var der jo ingen der ville se, og hvis de gjorde ville folk ikke ligge det samme i det som Zev og Andrew måske gjorde.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Tors dec 10, 2015 12:09 am

Han så lidt mod ham mens de gik der ned, men kun kort og få gange for at folk ikke skulle tænke noget hivs de så det. Han gik med op til maden, og tog noget på en tallerken. Han var virkelig sulten, da han netop intet havde spist siden i går. Det var lang tid siden.
Da de begge havde taget mad, satte han sig ned ved det bord som Andrew valgt, over for ham. Han kunne ikke selv lade være med af og til at se på Andrew mens de spiste. Han så dog hurtigt på ham, da han mærkede hans ben mod sit eget. Så godt det drillende smil, og det fik ham til at biede sig i læben og se ned igen for at spise da han ikke vidste hvad han skulle gøre eller sige til ham lige nu.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Tors dec 10, 2015 12:17 am

Andrew lagde godt mærke til at Zev så på ham ind imellem da de spiste, og af og til mødtes deres blikke da også. Han smilede lidt over den reaktion som Zev fik da han lod deres ben mødes. Han kunne ikke helt lade vær med at smile lidt over det. Men på den anden side det var nok også tarveligt at drille ham sådan. Han lagde dog mærke til at Zev bed sig i læben. Han puffede lidt til ham med foden "Din læbe!.. Du skal stoppe med at bide ind til den healer helt" sagde han roligt.
Da han var næsten færdig med at spise, så han lidt på uret. Han burde egentlig lave lektier i aften. Han havde en aflevering i morgen han stadig ikke var færdig med.
Han sukkede lidt for sig selv. "jeg er nød til at lave lektier i aften" sagde han lidt, og regnede med at Zev vidste hvorfor han sagde det.
Det betød at han ikke kunne bruge tid sammen med Zev, selvom det i virkeligheden var det han allerhelst gerne ville.
Men måske var det også meget godt. De var jo blevet enige om at hvis det skete så skete det. Det var jo ikke sådan at de var forpligtet over for hinanden eller noget
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Tors dec 10, 2015 12:35 am

Da Andrew puffede til ham med foden så han op på ham, og hørte det han sagde. Sukkede over det. "Ja ja mor" sagde han en smule flabet, og så drillende på ham med et let flabet smil. Vidste ikke hvad Andrew ville sige til det, at han var en smule flabet lige nu.
Han var næsten selv færdig med at spise de han hørte Andrews suk. Så op på ham og lyttede til det han sagde. "Hvilket fag?" spurgte han stille. Havde egentlig lyst til bare at tage med ned til hans værelse igen efter maden, og lave noget, men var vel ikke en god ide da Andrew skulle lave lektier.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Tors dec 10, 2015 12:46 am

Andrew så på ham da han valgte at sukke og sige ja ja Mor. Han smilede lidt skævt og ende ham et strengt men kærligt blik, han rystede bare lidt på hovedet af ham.
Han kunne faktisk godt lide at Zev var lidt flabet, det var jo en del af hans personlighed, det havde Andrew dog lagt mærke til de sidste dage.
Han sad bare lidt og hang på bænken da de var færdige med at spise. Han gad ikke rejste sig, og ned til de kedelige bøger. Han overvejede om Zev ville med ned på værelset, men det ville nok være kedeligt når Andrew bare skulle sidde og læse lektier og lave opgave. Men på den anden side han var snart færdig, det ville højest kommet til at tage en time eller sådan.
Han så op på Zev da han spurgte hvad fag det var. "geografi... det er bare en aflevering for at de kan se at vi har læst det der skulle læses" sagde han og trillede lidt med sine tommelfingre. Han lod sit blik skæve lidt mod Zev "altså.. det tager højest en lille time.. du er da velkommen til at komme med ned... med mindre du syntes det bliver for kedeligt... så når jeg var færdig så kunne vi.. du ved... eller vi kunne lave noget andet?.." Han vrøvlede igen.
Men han havde stadig ikke vænnet sig til det her! Og han vidste ikke om Zev ville kede sig hvis han gik med, eller ham han ville have nogle forventninger til hvad der skulle ske.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Tors dec 10, 2015 1:02 am

Han smilede over hans reaktion på det. At han sendte Zev et strengt men kærligt blik? Han var nervøs for nogle ville se det her, og måske ligge noget i det? Eller ville de ikke ligge noget i det? Han var ikke sikker mere.
Da han havde spist færdig så han på Andrew som ikke så ud som om han gad tilbage på værelset for at lave lektier. Var det ellers ikke noget han kunne lide? Da han så svarede på hvilket fag det var, nikkede Zev til det. "Okay" Han lagde godt mærke til, at Andrew skævede til ham, og lyttede til det han nu sagde. "Troede ikke du ville have mig med? Hvad hvis jeg ender med at forstyrre dig?" sagde han drillende, og så på ham. "Men jo, kan vel godt gå med." sagde han. Han ville ikke have noget imod at side og vente på han fik lavet den nok.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Tors dec 10, 2015 1:14 am

I virkelighede var det nok meste deres frygt for at blive opdaget der gjorde at de næsten ikke turde kigge på hinanden. For når han så rundt på mange af de andre drenge der var sammen med deres kammarater, så var de langt tættere på hinanden end Zev og Andrew var lige nu.
De sad med armene om hinanden grinte højlydt og rodet ligefrem hinanden i håret. Han vende blikket Zev sagde at han ikke troede at han ville have Zev med, og hvis han ende med at forstyrre ham "ja så ville det jo ikke være første gang" grinte han lidt. Han smilede blot "Jeg har ikke noget imod du går med! hvis ikke det bliver for kedeligt for dig" sagde han med et roligt smil.
Han nikkede da Zev sagde at han godt kunne gå med. Han smilede bare, og rejste sig. "jamen så lad os gå" sagde han roligt og rejste sig. Han gik over med sin bakke og satte den.
Han gik med sine hænder i lommerne hele vejen ned til værelset.
Han lukkede dem ind, og satte sig i sin kontor stol. Han pegede på det lille TV der stod for enden af sengen "du er velkommen til at sætte en film på elle sådan" sagde han roligt. Det ville ikke forstyrre ham overhoved.. det regnede han da ikke med i hvert fald.
Han tog sine briller på, og begynde at læse og skrive noget ned. Han sad der i ca 30 minutter, og var helt stille imens på nær når han mumlede noget for sig selv han skulle slå op eller sådan
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Tors dec 10, 2015 8:59 am

Han smilede uskyldigt da Andrew sagde, at det så ikke ville være første gang Zev forstyrrede ham. Det var jo rigtigt nok. "Heh undskyld." sagde han. Smilede til ham da han sagde han intet havde imod at Zev gik med. Det var han glad for, og han skulle nok prøve ikke at kede sig hvis det var muligt.
Han rejste sig da Andrew også gjorde det, og gik selv op med sine ting, inden de gik ned på Andrews værelse igen.
Han så på Andrew som satte sig i kontorstolen Så  over på fjernsynet og nikkede. Han kunne vel godt se en eller anden film, selvom det vil være mere hyggeligt samen med en anden, men Andrew skulle jo lave lektier. Zev satte en film på, lagde sig ned og så den, men så af og til over mod Andrew. Efter 30 min gad han ikke det mere, og rejste sig op, for at gå over til ham. Tog hans blyant fra ham, og lagde den på bordet. Tog fat i hans arme og trak ham op fra stolen og med over til sengen i stedet for. "Kom nu vær lidt sjov nu i stedet for alt det der skole der. Skole er jo ikke alt." Sagde han, og så på Andrew.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   

who are you?.. a friend? - Zev (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 6 af 10Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 Similar topics
-
» who are you?.. a friend? - Zev (xxx)