Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Yesterday at 7:03 am by Aira

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man mar 27, 2017 11:13 pm by Drystan

» Nyt bekendskab! - Dylan
Fre feb 24, 2017 7:41 pm by Dylan

» My new roome - Caleb R. XXX.
Ons feb 22, 2017 2:27 pm by Mark Malkovi

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Ons nov 30, 2016 10:07 pm by Rowan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

Top posting users this month
Drystan

Niklaus

Aira

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5672 indlæg in 345 subjects

Share | 

who are you?.. a friend? - Zev (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
ForfatterBesked
Andrew

Humør : For det meste glad, til tider nok lidt for fjollet.
Fag : Historie, Biologi, Kemi, Geografi,
Antal indlæg : 125

IndlægEmne: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Fre dec 04, 2015 8:35 pm

Tid: 20,19
Sted: Baren Late Night
Vejer: Nyfalden sne og koldt

Fredag aften og igen havde han valgt det underligste sted at læse lektier. En bar! Hvilke mennesker gik på bar for at læse Lektier? Men det var det eneste sted man kunne få en øl i mens. det var jo ikke rigtig tilladt på værelserne. Og så var det også rart med en smule liv omkring sig.
Han sad ved et bord i det fjerneste hjørne, med bøger og papirer over det hele, han havde en blyant i hånden som han skrev med, en overstregnings tus i rød i munden og en gul i den venstre hånd, samt en grøn bag øret.
De fleste ville virkelig syntes at han var en sær snegl der sad med brillerne nede på næse spisen, og som blev skubbet op på plads i ny og næ når han havde mulighed for det. Og ikke mindst når han var ved at få flået tænderne ud fordi han glemte den tus han havde i munden når han skulle drikke, og derfor slog glasset op mod den. Men han havde en stor aflevering forude, og ville virkelig gerne have en god karakter. Han havde lovet sin mor at gøre sit bedste, og det havde han også tænkt sig.
I virkeligheden var det nok ikke karakter hun talte om, men hans mulighed for at lære mere om has ellers noget vilde side. Nemlig det dyr der rumsterede inden i ham, og som altid ende med at gøre skade på andre ved forvandlingen fordi han endnu ikke havde lært at styre det.
Det var også derfor hun havde sendt ham her til, for at han kunne få nogle venner, og måske lære noget mere om hans væsen. For hun kunne ikke fortælle ham det. Hun havde jo ikke engang vidst at hans far var en vareulv. Og hun havde ikke talt med ham siden hun fortalte at hun var gravid med Andrew. Men hun havde klaret det selv, og det var Andrew virkelig imponeret over når man tænkte på at det ikke kunne have været nemt.

Sidst rettet af Andrew Søn dec 06, 2015 9:04 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Zev

Humør : Kommer an på så meget
Fag : Kemi. Han gider ikke rigtig andre fag end det. Eller af og til Kampsport
Antal indlæg : 130

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Fre dec 04, 2015 9:19 pm

En ung fyr iført mørke cowboybukser, en sort t-shir og en sort læderjakke gik stille gennem byens gader. Han var faktisk på vej mod Baren Late Night hvor han havde tænkt sig at drikke. Om han ville drikke sig fuld viste han dog ikke endnu. Da han kom der over, åbnede han døren ind til baren og gik direkte op i baren hvor han bestilte noget at drikke. Han fik blot en øl selvom det ikke var det bedste men bedre end ingenting. Han så sig om, og fik øje på en fyr som sad ved et bord med næsen helt nede i en bog som vist lignede en skolebog. Han gik over til bordet fyren sad ved. "sidder der nogle her?" spurgte han, men slog sig ned inden fyren kunne nå at svare på det spørgsmål. Han så på de opgaver fyren lavede, hvilket mindede ham om, at han måske også skulle lave sine lektier, men gad ikke. "Noget spændende du laver eller hvad?" spurgte han, og smilede venligt til ham. "Når jo forresten mit navn er Zev" sagde han, og rakte høfeligt hånden frem mod ham.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Fre dec 04, 2015 9:49 pm

Andrew var fulstændig opslugt af sine bøger, og det var nok derfor han ikke lagde mærke til at der kom en fyr hen til ham. Det var først da fyren spurgte om der sad nogle at Andrew var ved at spyte og kaste rundt med tuser og blyandt fordi han blev forskærkket. Han vende lidt forviret blikket mod fyren, mens han prøvede at se gennem billerne der sad nede på næsetippen igen. "Nag nag" mumlede han uforstående med tusen i munden. Han tog den dog hurtigt ud "jeg mener nej! Sæt dig bare" selvom det allerede var for sent. Han vende igen blikket mod sine bøger, men så atter mod fyren da han snakkede. " det kan man ikke just kalde det, jeg er i gang med at læse op til en stor prøve i biologi" sagde han og rodet lidt rundt i sine bøger der var fyldt med forskellige farver overstregningstus. Han så på fyren da han præsenterede sig. Han smilede lidt opgivende. Han fik nok ikke laver ret meget mere i aften med den sludre mikkel der saf der. Han lukkede derfor sin bor i. "Hej Zev.. Mit navn er Andrew" sagde han med et roligt smil. Han lænede sug lidt tilbage i stolen, og tog en tør af sine øl. Han løftede sine briller lidt for at klø sig i øjnene. Ens øjne blev virkelig træte af at gko ned i en bog, og så i den her ringe belysning.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Fre dec 04, 2015 10:20 pm

Et smil kom frem på Zevs læber da det så ud som om fyren blev forskrækket over han kom der over eller snakkede til ham. "Undskyld, det var ikke meningen at forskrække dig" sagde han og smilede over det da fyren talte med noget i munden. Det lød sjovt på den måde. Han nikkede da fyren sagde at han var ved at læse op til en stor prøve i biologi. Zev var faktisk temmelig glad for, at han ikke havde valgt biologi da det ikke sagde ham det store, men han vil alligevel let kunne få gode karakter i det fag da han lærte utrolig hurtigt og sjældent glemte noget, så han behøvede hellere ikke at tage noter eller strege noget under. Han stolede på at han ikke glemte noget, og gjorde han var han ikke tilfreds med sig selv især ikke hvis han fik en dårlig karakter af det. "En prøve i biologi? Hm lyder ikke specielt sjovt. Er glad for jeg ikke har det fag" sagde han og smilede bredt over det.

Han burde nok ikke forstyrre Andrew når han læste op til en prøve eller noget. "Undskyld hvis jeg forstyrre dig i at læse op. Hvornår skal du til prøve da?" spurgte han nysgerrigt. Han tog selv en tår af sin øl, eller en kæmpe slurk da han gerne ville blive beruset da det for det meste var sjovere på den måde, men han skulle vel til time i morgen. Han overvejede dog ikke at møde op da han ikke altid var så vild med at have undervisning og bedre kunne lide at lalle rundt. Han var ikke så seriøs når det kom til skole og sådan, kun hvis de skulle aflevere større opgaver, kunne han sagtens lave dem, hvis han da gad.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Fre dec 04, 2015 10:36 pm

Andrew smilede bare lidt da fyren undskylde. "Det er okay, jeg var bare ikke forberedt på at der var nogle der ville komme her over" grinte han lidt, han vidste godt at det sikkert havde været sjovt at se på.

Han smilede da han sagde at det ikke lød sjovt, og at han var glad for at han ikke havde det. "Det er mit ynlings fag.. Så syntes fantisk kun det er sjovt at læse op" sagde han. Han vidste det kunne være underligt, men han var jo lidt af en nørd og en bogorm.
Han så på Zev da han undskylde for at forstyre "det gør intet! Jeg burede stoppe alligevel, det er lidt som om lektierne ikke bliver helt rigtige efter øl nummer 3" sagde han med et fjollet grin. Han tog sine briller af da han ikke så, så godt med dem når han skulle kigge længere!.
Han strækte sig lidt. "Det er først på mandag" sagde han. Han var i god tid, men han holde også af at være hurtig færdig.
Han så på zev " hvad hvilke fag har du så når du ikke har biologi?" spurgte han og så på zev med et smil.
Normalt talte han ikke rigtig med fremmede, men ham her virkede faktisk ret cool
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Fre dec 04, 2015 11:02 pm

Han lyttede til det Andrew sagde. "Oh undskyld." sagde han da Andrew sagde at det var hans yndlingsfag. Han smilede et stille og undskyldende smil til ham. "Sys dog selv det fag er en smule kedeligt, men der er vel også nogle som kan lide det" sagde han og lo kort. Tog en slurk mere af sin øl som han var nået over halvvejs med nu.
Da han sagde det var okay, og at han alligevel burde stoppe, nikkede Zev af det. "Ja hvis du har drukket 3 øl er det nok ikke så godt at læse mere?" sagde han. Smilede da Andrew tog sine briller ud. Han så meget cute ud med briller på måtte Zev nok indrømme, men uden briller så han også bare sød ud. Han lagde dog ikke mere i det, end han syntes om hans udseende. Var dog ikke typen som gik efter udseende, men mere hvordan en person var og sådan. Han havde dog ingen planer om at ligge an på denne her fyr, men havde blot brug for at snakke med nogle og få flere venner.

Nikkede stille da han hørte at det først var til på mandag. Så havde Andrew jo rigeligt tid til også at lave andet end at læse op jo. Da han spurgte hvilke fag han havde, smilede han stille over det. "Kemi og kampsport hvis jeg da ellers gider dukke op." sagde han, og smilede bredt til det. Han var ikke typen som altid gad skole og sådan. Ville meget hellere lave hvad han ville. "Hvad har du ellers ud over biologi?" spurgte han venligt.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Fre dec 04, 2015 11:18 pm

Han smilede bare "det skal du ikke undskynde! Det er jo forskelliget hvad man kan lide.. Jeg er foreksempel slet ikke til fysiske aktiviteter.. Hvilket man jo slet ikke kan se!" sagde han i sjov, og viste sine "muskler" frem og gribte lidt. Da der abselut intet var at vise.

Han smilede lidt og tømte sin øl. "Det kunne da være at den ville blive meget bedre hvis jeg var lidt snalret" sagde han og pakkede sine ting sammen og puttede dem i tasken så de ikke lå og fylde.
"Så du har kemi?" spurgte han og smilede lidt drillende "så er det nok derfor jeg ikke har set dig i timerne når du ikke dukker op" drillede han.
"Jeg har kemi, geografi og historie" sagde han. Han vidste godt at det var meget tøre og boglige fag.
Han rejste sig op "skal du have en øl med?" spurgte han roligt med et smil.
Han havde intet imod at give en øl. Zev lød jo utrolig venlig og hyggelig at være sammen med.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 12:09 am

Han smilede bredt til det Andrew sagde, at man ikke kunne se, at han ikke var til fysiske aktiviteter, men det var faktisk en del tydeligt nok. "Ja kan man da slet ikke se" lo han stille over det.
Han lo kort af Andrew sagde, at den måske blev bedre når han var en smule fuld. "Måske, men jeg tvivler." sagde han og smilede til ham. Det var ikke en god ide at lave lektier når man var fuld eller noget. Så blev det sjældent så godt som det kunne blive.

Da Andrew spurgte om han havde kemi nikkede han og så på ham spørgende, og hørte det han sagde. Lo af det. "Jeg kommer da af og til, når jeg gider." sagde han. Han lyttede til det Andrew fortalte han havde af fag. "Okay jeg er ikke så meget for hverken geografi eller historie selvom jeg dog ved en masse om det, men gider ikke have det fag." sagde han, og smilede stille til Andrew. "Eller måske. Er ikke helt sikker" sagde han.
Han så på Andrew da han rejste sig op, og hævede et bryn af det. Hørte dog hvad han sagde, og smilede så. "Jo tak hvis du gider." sagde han, og smilede. Drak resten af det han selv havde tilbage.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 12:40 am

Det var lidt underligt. Normalt ville Andrew ikke bare tale med en eller anden dude der kom hen til hans bord. Men Zev virkede virkelig hyggelig.
Han grinte bare lidt over Zev's kommentar til det fysiske.
Han havde nok også ret i at lektier absolut ikke bliver bedre at af man havde drukket.

Drew smilede bare. "hvis du ikke har svært ved det, hvorfor dukker du så ikke bare op? Jeg mener, jeg ved godt timerne ikke er de fedeste men Hey... det kunne være du kunne få dig en fed Kemi partner" sagde han og lod sine vifte demonstrerende ned af sig selv, som tegn på at det var ham selv han mente.
Han smilede bare da han sagde at han ikke var så meget til de fag som Andrew nævnte. det var der faktisk ikke mange der var, heller ikke selvom han ikke helt kunne forstå det. Men det var nok også fordi det var det han altid havde haft det nemt ved. Det boglige var han bedst til især kemi og biologi. Også fordi de 2 ting sammen kunne skabe de fedeste ting.

Han smilede bare da Zev sagde ja tak til en øl. Han gik op i baren og bestilte en til dem hver. Og kom tilbage lidt efter og satte den ene foran ham. "Når.. hvad havde du så tænkt sig at bruge denne Smukke aften på?" det var selvfølgelig ironisk, den var ikke smuk, det var kold og overskyet man kunne ikke engang se stjernerne.
Han selv havde regnet med at skulle læse hele aften, men det havde Zev heldigvis spoleret. Det var da langt federe at sidde her og snakke med ham end at se ned i de der tunge bøger.
Han tog en tår af sin øl inden han satte sig og så på Zev. Han var ikke nogle grim fyr, temmelig charmerende men det var der jo så mange der var.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 1:03 am

Han trak på skulderne da Andrew spurgte hvorfor han ikke dukkede op, hvis han havde let ved det. "Det ved jeg ikke rigtig. Er ikke så glad for timer, da det er sjovere at lave alt andet for det meste." Grinede da Andrew sagde han kunne få sig en fed kemi partner, og tydelig hentydet til sig selv. "Det kunne da være sjovt at være kemi partnere nok." sagde han, og smilede venligt til ham.

Da Andrew havde hentet en ny øl til ham smilede han venligt. "Tak" Lyttede til det han spurgte om. "Hm ved jeg ikke helt. Drikke eller noget. Snakke med folk. Få nye venner og sådan, dig nu hvor du tydeligvis jo ikke skal læse mere?" lo han. Han løftede roligt glasset op og drak af det, og på trods af, at han ikke havde drukket så meget, kunne han svagt mærke det. Han var typen som ikke kunne drikke meget uden at blive påvirket af det.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 1:24 am

Andrew smilede til det Zev sagde, han tog en tår af sin øl "tja... jeg har desværre ikke mulighed for at tænke sådan" sagde han blot.
Hans mor ville blive virkelig skuffet og ked af det hvis han fik dårlige karaktere, eller det var i hvert flad hvad Andrew regnede med. Hun var ikke typen der pæssede og pressede, men han ville gerne gøre hende stolt.
Og hvordan skulle han kunne det hvis han ikke fik gode karakter. Han smilede da Zev sagde at det kunne være sjovt at være kemi partnere "Men så forvender jeg altså også at du dukker op" grinte han lidt.
Han tog en stor tår. De 3 øl, nu 3 en halv var så småt begyndt at sætte sit præg. Men det var nu ikke noget man kunne se på ham.

Han smilede bare da Zev sagde han ikke vidste det men de ting han nævnte fik ham bare til at smile lidt. "Jamen så er de jo også lykkedes for dig" grinte han lidt. Det var jo alle de ting der var i gang med. Han trak på skuldrende "hmm.. det samme som dig tror jeg? HEY! har du lyst til at gøre det sammen?" jokede han. Noget han gjorde meget.
Det var bare en del af hans personlighed. Han lavede sjov med mange ting. Nogle ville desværre syntes at det var irriterende. Men han ville ikke stoppe med det, for det var for det meste det der gjorde at folk gad tale med ham.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 1:46 am

Han så på Drew. Nej måske var det ikke altid muligt. "Har du nogle sinde overvejet at tage fri nogle dage og lave hvad du vil i stedet for?" spurgte han, og grinede til ham. Ikke fordi han sagde han skulle pjække, eller måske var det det han gjorde, men nogle gange var det mere sjovt.
Nikkede da han sagde han vel så måtte dukke op til kemi hvis de skulle være partnere. "Okay skal nok begynde at dukke op til kemi så" lovede han. Det var for det meste også et sjovt fag, især forsøgene, men skole var ikke lige Zev helt.

Han grinede igen, over det Drew sagde. "Ja er det jo nok." sagde han med et smil. Han var dog ikke helt med da han spurgte om Zev havde lyst til at gøre det sammen. Gøre hvad sammen? Snakke og få ny ven eller hvad mente han? "Øm hvad helt præcis er det du vil gøre sammen? Snakke? Få en ny ven? Eller hvad mener du?" Det her anede han ikke hvad Andrew mente med. Han drak dog en smule mere af øllen. Mon han mente at drikke? "Mener du at drikke sammen eller?"
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 1:57 am

Andrew trak lidt på skuldrende da han spurgte om han havde overvejet at tage nogle dage fri. "Det er ikke noget jeg har tænkt over... jeg mener.. jeg vil nødig ende med at få dårlige karaktere eller at det stod nogle steder" sagde han og tog en tår af sin øl. Egentlig savnede han sin mor. Han holde virkelig meget af hende. Men det var nu også rart at være lidt væk hjemmefra. Han havde jo været mangen i huset siden han var 13. Selvom hans mor heller ville have at han gik op i skole end at finde et fritidsjob. Derfor arbejdede hun også hele tiden for at kunne betale for det hele.

Han smilede da Zev lovede at han ville komme til timerne "godt nok" grinte han lidt.
Han så på Zev da han ikke så ud til at forstå Andrews joke. "Det er lige meget! Det var bare en joke!" grinte han, da han indså at den ikke havde været lige så sjov som inden i hans hoved. Han smilede dog da Zev spurgte om han mente at drikke sammen. Han førte glasset hen mod ham som et skål. "Det kan vi i hvert fald gøre sammen under alle omstændigheder!" sagde han med et smil.
Han tog en ordentlig slurk af sin øl der allerede var ved at være tom.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 2:18 am

Dårlige karakter? "Jeg får da ikke dårlige karakter og jeg aflevere det jeg skal, men laver alligevel det jeg vil?" sagde han. Drak mere af sin øl, og smilede til ham.

Han så stille på ham da han sagde det bare var en dårlig joke, og smilede så. "Jamen okay da" Han havde ikke helt forstået den joke da han jo ikke tænkte på samme måde som Andrew åbenbart gjorde. Han smilede dog af ham, da han førte glasset mod ham, og han løftede sit og nikkede let som svar på det. Smilede af det han sagde, med at de sagtens kunne drikke sammen. Drak selv en del af det.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 2:27 am

Andrew bed sig lidt i læben dog indvendig. "Det er ikke en mulighed desværre." sagde han blot. Hans mor ville blive så skuffet hvis hun hørte at han pjækkede.
Men fedt at Zev kunne få det til at funke, men Andrew ville bare være for bange for at misse noget vigtigt sellvom han havde en hjerne som de færreste.

Andrew smilede da de skålede, og drak selv lidt. Han så lidt på Zev "en øl mere?" spurgte han med at smil. Han fik set på sit ur, puha den var faktisk ved at være mange. Og der var jo også et stykke tilbage til skolen. Han så lidt på Zev "vi kunne også tage den næste hjemme på mit værelse? jeg har en kasse gemt under sengen" grinte han lidt. Egentlig vidste han ikke hvordan reglerne var, men han gemte den for en sikkerhed skyld. Han havde egentlig lyst til at snakke mere med Zen. Men larmen og røg lugten så stedet var begyndt at genere hans øre og øjne. Og når de begge skulle tilbage til skolen, var det jo meget belejligt at tage den næste hos ham
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 2:40 am

"Hm okay jeg forstår det" sagde han og smilede. Han ville ikke tvinge Andrew her til at pjække eller noget i den stil. Han var dog ikke selv bange for ikke at dukke op til time, som det ellers virkede som om han havde. Han var også selv klog, og behøvede kun læse noget en gang, og så hang det fast, og det var sjældent han glemte ting. Lige meget hvad det var han havde fået af vide.

Han smilede da de havde drukket og Drew igen spurgte om de skulle have en mere. Så dog på ham da han så på klokken og vist så den var mange. Lyttede til hans nye forslag. Havde han øl på værelset? Af en eller anden grund, havde Zev ikke troet det om ham, men han kendte ham jo heller ikke rigtig endnu. Han virkede bare ikke som den type eller noget. "Tjo kan vi godt gøre." sagde han og smilede bredt til ham. Han ville følge med Drew hvis han gik.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 10:10 am

Egentlig var det ikke fordi at Andrew var bange for at han ikkr kunne følge med i timerne, eller at han fik dårlige karaktere. Men i folkeskilen, havde han også altid haft let ved tingene, og der var han begyndt at pjække. Og det ende så pludselig ud i at det kammede over og han stort set ALDRIG kom til timerne. Det ville han gerne undgå her.

Måske kunne det være svært at tænke sig til at Andrew var typen der gemte øl på værelset, men det syntes han nu ikke var så slemt; han kunne tænke sig til meget værre ting ay gemme på sit værelse end en lille kasse/ ramme øl.
Da zev sagde at han gerne ville med, smilede Andrew og rejste sig. "Fint, så lad os smutte" sagde han med et smil. Og tog taskens ene strop over skuldereb og begynde at gå mod skolen. Han havde hænderne i lommenerne på den lidt slidte jakke. "Bor du sslv på akedemiet?" spurgte han mens han gik. Det vsr jo meget rart at vide om man kunne risikere at støde på Zev andre steder end på en bar.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 1:01 pm

Da Andrew rejste sig op, gjorde han det også selv. Nikkede til det han sagde. "Ja lad os det" sagde han, og ventede på Andrew tog sin taske, og fulgte så efter ham tilbage mod akademiet. Da Drew spurgte ham, om han selv boede på akademiet, så han på ham og nikkede. "Jo gør jeg" Han var dog kun på akademiet når han en gang imellem valge at tage til time eller skulle sove. Det var sjovere at være ude nemlig. Det var tydeligt at Drew selv boede der, da han jo ligesom havde et værelse der.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 1:29 pm

Han smilede da Zev sagde at han boede på akademiet , fedt! så kunne det være de kom til at se lidt mere til hinanden. Det var sjovt, men Zev virkede virkelig som en person Andrew ville kunne blive venner med, en han havde lyst til at snakke med og bruge tid sammen med.

Andrew fiskede sin mobil frem da de gik tilbage. Han skulle lige tjekke om han havde fået nogle beskeder eller sådan. Hans mor havde skrevet. Det gjorde hun hver dag. Andrew så på Zev "undskyld mig, men jeg er lige nød til at ringe" sagde han smed et smil.
Han ringede op, mens han gik med den anden hånd i lommen.
"Hey mor det er mig!.... Det går helt fint... ikke så meget, jeg har bare læst på til prøven på mandag, så jeg havde sat min mobil på lydløs, det må du undskylde.... Når det var godt... men mor jeg er sammen med en kammerat så.. kan vi tales ved i morgen?......ja det skal jeg nok.. ja godnat mor!" Hele samtalen igennem smilede Andrew stort. Det gjorde han altid når han talte med sin mor. Men nu var han jo også et af de unge mennesker der RENT FAKTISK holde rigtig meget af sin mor.
Han lagde mobilen i lommen igen da han var færdig med at snakke, han smilede undskyldende til Zev "det beklage jeg, hun ringer hver aften" sagde han med et smil.

Da de kom op på Andrews værelse, åbnede han døren, og smed sin taske bad den. Han satte sig i sin kontor stol ved skrivebordet. "rammen står under sengen" sagde han bare med et smil. Den var dog ikke fyldt, Andrew nød at tage sig en øl i ny og næ når han læste lektier, men det var nu hyggeligere på en bar end alene på sit værelse.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 2:11 pm

Han gik bare stille sammen med Andrew tilbage mod akademiet, og så godt han fandt sin mobil frem. Lyttede til det han sagde, og nikkede med et smil. "Det helt okay." svarede han. Da Andrew ringede prøvede han ikke at lytte med, men fik alligevel fat på det Andrew sage i telefonen. Det var tydeligt at det var hans mor han snakkede med. Zev havde ikke set ret mange som smilede så meget når de talte med deres mor som Andrew gjorde det, men der var jo også en del som ikke kom godt ud af det sammen og sådan noget jo.
Han smilede til ham, da han var færdig med at snakke i mobil. "Det er okay. og det må da egentlig også være rart til tider med en mor som ringer til en og sådan" sagde han. Zev havde ikke selv noget imod sin mor, men de snakkede dog ikke så tit sammen.

Da de kom frem, så Zev sig kort rundt på Andrews værelse, og så på ham da han satte sig i en kontorstol Zev nikkede til det han sagde, og gik over til hans seng og tog rammen ud fra under sengen. Tog to øl, og gik over med den ene til Andrew. Rakte ham den. "Her." Han satte sig ned på sengen. "Bor du alene på det her værelse her, eller bor du samme med nogle?" spurgte han, og åbnede ølen for at drikke mere.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 2:45 pm

Andrew så på Zev da han talte om at det måtte være rart med en mor der ringede en gang imellem. Han grinede lidt for sig selv "ja en gang i mellem.. min mor ringer hver dag" sagde han og kløede sig lidt i nakken. "men det er okay.. jeg savner jo også hende" sagde han bare lidt roligt.
Han vidste godt at grunden til at hans mor ringede så tit var fordi uden Andrew der hjemme følte hun sig ensom.
Hun havde jo ingen andre end ham. Hans far skred samme øjeblik han fik af vide at hun var gravid, og de har aldrig set eller hørt fra ham siden.

Andrew smilede da Zev rakte ham en øl "tak" sagde han og åbnede den, og tog en tår. Han hørte hvad Zev spurgte om Han nikkede lidt. "ja... jeg er en af de heldige der har fået enmands værelse" sagde han lidt tilfreds. Det var dejligt at ha ikke skulle dele med nogle. Især fordi hans værelses kammarat sikkert ville blive syg i hovedet når han sad og læste hele natten. Han så på Zev "hvad med dig?.. bor du alene eller sammen med nogle?" spurgte han roligt.
egentlig ville der være plads nok på hans værelse til at de kunne være 2 men det var bare aldrig blevet sådan, og den anden seng stod tom og uberørt.
Han var heller ikke sikket på at hans Roome ville være med på udsmykningen her inde. Andrew havde 3 opslagstavler på væggene, hvor der var noter, billede, ting der mindede ham om noget, bio billetter fra en film han havde været særligt glad for.
Han vidste egentlig ikke helt hvorfor det var blevet sådan, men han havde lidt af et samer gen, og han elskede at samle på ting der mindede ham om noget godt.
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 4:21 pm

Han nikkede til det Andrew sagde, at hans mor ringede hver dag. Zevs mor ringede næsten aldig. Han havde ikke et så godt forhold til sin mor mere, og nogle gange kunne det godt ærge ham en smule. "Jeg kender det godt, savner også nogle gange min mor, men vi kommer dog ikke altid så godt ud af det med hinanden dog. Desværrer." sagde han. Af og til ville han ønske det gik bedre mellem dem.

Han hørte på det Andrew svarede, og nikkede til det. Da Andrew spurgte hvordan han boede svarede han på det. "Også på et værelse for mig selv. Har dog nogle gange overvejet at bede om et hvor jeg boede sammen med en anden da det jo kunne være hyggeligt, men så igen, det kunne jo også ende med at blive pisse irriterende." smilede han. "Det er rart at kunne være sig selv af og til."

Han så igen rundt. Det var en speciel inretning Andrew havde valgt at have. En masse noter, bileder og bio billetter. Zev havde selv nogle enkelte billeder på sit værelse da det jo var hyggeligt nok, men ellers ikke andet end det.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 4:49 pm

Andrew nikkede lidt til det han fortalte. "der er mange unge mennesker der ikke har det næreste forhold til sine forældre! Desuden.. så burde jeg jo også være mere adskildt fra hende i den her alder, men jeg ved at min mor føler sig ensom når jeg ikke er det.. jeg mener... hun er ikke typen der tager i byen med veninderne eller sådan noget... så.. egentlig sidder hun bare der hjemme, og venter på jeg ringer eller skriver, hvis ikke hun er på arbejde hvilket hun altid er"
Han så lidt på Zev. Hvorfor fortalte han alt det her? Han rystede lidt på hovedet og så beklagende på ham "Det må du undskyld... det var ikke for at trække dig ind i min kedelige livshistorie" undskylde han.

Han smilede da Zev sagde at han også boede på enmands værelse, og at han havde lidt tænkt på at få en roomie. "Tja.. det kunne være hyggeligt, men tror bare også det er nød til at være en man klikker med... jeg mener, jeg kunne f.eks. ikke have en der gik tideligt i seng, og stod tidligt op for... personen ville gå amok når jeg sad oppe til klokken lort for at læse lektier eller bare læse bøger og høre høj musik i mine ørebøffer" grinte han lidt.
Han var sikker på at han ville være en mega nederen Roomie. Han var heller ikke morgen menneske, langt fra, han ende altid med at komme op 5 minutter inden timen startede, og løbe fuldstændig febrilsk rundt på gangene for at nå til timen i tide. Han nåede det dog altid inden det ringede ind, eller i samme sekund, men det var ikke ligefrem en god ting
Vis brugerens profil
Zev

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 5:07 pm

Han vidste godt at der var mange unge mennesker som ikke havde et specielt godt forhold til sine forældre, da de jo prøvede at løsrive sig fra dem og blive selvstændige. Han hørte på det som Andrew fortalte ham lige nu, og nikkede til det. Han havde ikke troet at Andrew bare ville fortælle ham sådan noget han lige havde gjort, angående sin mor, men egentlig havde Zev intet imod det. Smilede over det undskyld han kom med. "Det er helt i orden. Har intet imod at lytte til det." sagde han, og smilede. Tog en tår mere af øllen han havde.

Nikkede igen til det Andrew sagde da han havde helt ret i det, at man nok helst skulle bo med en roomkie som man klingede godt med. "Ja skal man nok. Det vil nok ikke være fedt at bo sammen med en man bare ikke kan holde ud på nogle måde." Grinede svagt over det Andrew sagde, med at han ikke skulle have en som gik tideligt i seng og stod tidligt op, da Andrew åbenbart sad det meste af natten og læste lektier eller en eller anden bog med høj musik i ørene. "Nej så det nok ikke en smart ide. Vil nok være bedst med en, som så også er oppe det meste af natten eller noget." svarede han. Han selv var o9gså det meste af natten oppe, men gad sjældent stå op til de aller første timer da det var alt for tidligt om morgenen i følge ham selv. Men fik han en roomie, så vil chancen for han kom op, måske blive en smule størrere, hvis altså den anden gad at prøve at få ham op. Det var jo det der var spørgsmålet jo.
Vis brugerens profil
Andrew

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   Lør dec 05, 2015 5:35 pm

Andrew smilede lidt da Zev sagde det var okay. Han vidste ikke helt hvorfor, men han følte at han kunne tale med Zev. Altså en der ville lytte, og måske endda forstå. Der var der desværre ikke mange der havde tid til mere. De havde alt for travlt med at være egocentrerede.
Han grinte lidt da de snakkede om Roomies. Han tog en tår mere af sin øl, Han var snart ved at kunne mærkede. Egentlig drak han sig aldrig fuld på en skole dag, men det her var hyggeligt, og så glemte an nok også lidt at han sad og drak alkohol.
"Når men hvad rander du ellers rundt og laver ud over at pjække til timerne og forstyrre stakkels studeredene" sagde han med et grin da det var ment som en joke.

Han havde intet imod at Zev havde forstyrret ham. Han ville da langt hellere tale med en end at studere hele aften. Han drak sin øl ud, og dik over til sengen for at tage en mere, han tog en op til Zev nu han var i gang, og satte sig efterfølgende på sengen også. "Der er sku alt for langt over til drikke varende der over fra" grinte han lidt. Han åbnede øllen og tog en tår.
Men da han sad så tæt på Zev, kunne han pludselig lugte noget der fangede hans næse. Han så lidt på Zev og uden at tænke over det, snusede han ind et par gange. Var det Zev der lugtede sådan. "Uhm... det her er måske et lidt underligt spørgsmål men... er du... en vareulv?" spurgte han undrende. Han havde jo ikke rigtig mødt andre af sin slags, ikke hvad han vidste af i hvertfald
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: who are you?.. a friend? - Zev (xxx)   

who are you?.. a friend? - Zev (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 10Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 Similar topics
-
» who are you?.. a friend? - Zev (xxx)