Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Magistar

Julian

Elian

Clarissa

Kowo

Cain

Gerth

Helia

Stephen

Jeremiah

Statistics
Der er i alt 449 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Jozephine

Vores brugere har i alt skrevet 25091 indlæg in 1892 subjects

Share | 

Just a foxy boy, need relation

Go down 
ForfatterBesked
Zaavan

Humør : Nysgerrig
Fag : Kemi, Latin, Dyr & deres pleje, Billedkunst, Psykologi
Antal indlæg : 10

IndlægEmne: Just a foxy boy, need relation    Tirs jun 19, 2018 10:31 pm

Energibombe <3 Humoristisk <3 Nørdet <3 Klodset <3 Intelligente <3 Godtroende <3 Cute <3 Følsom <3 Nysgerrig <3 Loyal

Så er Zaavan total klar på at lege, og glæder sig til at gøre en masse bekendtskaber. Hvilket bringer mig frem til, lige at fortælle om hans skønne sind.

Disse ord beskriver ham utrolig godt, han er ikke som andre men 100 % sig selv, utrolig glad person med masser af drømme, og håb om fremtiden. Han er en følsom fyr, der ofte bliver såret fordi han ikke er så hårdhudet, han tager alt personligt og kan ikke klare at være uvenner. Ser det gode i alle selvom, det ofte bringer ham i farer da han ikke altid er lige så god til at gennemskue andres racer eller skjulte hensigter.
Han er en ulykkesfugl, der ofte kommer til skade på flere måder, eller bare er på det forkerte sted, på det forkerte tidspunkt.
Zaavan er utrolig charmerende, på hans egen nørdet måde og ikke altid så god til at modtage komplimenter, han er gay og har været det igennem mange år, så det er han indfundet med, og Kvinder er derfor i hans øjne intet andet end veninder.
Han er meget nysgerrig, elsker at høre omkring folk, deres liv, og hvad de ellers kan fortælle, da han er meget social selvom han dog ikke er den der råber højest eller altid har noget at sige.
Zaavan er en meget intelligent fyr, mere end de fleste andre, og er meget glad for at lære nye ting, han er dygtig til utrolig mange ting men der er dog også ting han slet ikke kan finde ud af.
I skolen er han typen der sidder forrest, har altid lavet alle lektier, er den første til at række hånden op, eller at give en kammerat en hjælpende hånd.
Udover dette er han dyrenes ven, det ligger til hans natur, og han er utrolig omsorgsfuld overfor alle slags dyr, og behandler man dem ikke godt er nok det eneste tidspunkt han rent faktisk bander og bliver sur på.

Generelle relationer

<3 Venner/inder af begge køn, alle racer og typer
<3 En tæt veninde/ven
<3 Folk fra skolen, både lærer og elever
<3 Flirts
<3 Folk der bringer ham i ulykker
<3 Og mange andre ting

Store MEGA spændende relationer

<3 En roomie, dog ikke på selve akademiet, men en der vil leje det ene værelse, han har sat til leje i hans 3 værelsets bolig.
Eneste krav er, at person ikke frygter dyr, eller er allergisk, da han ofte bringer alle mulige dyr med sig hjem.

<3 Måske den helt store kærlighed, fyrens i hans liv ?
<3 Tænker en der leger med hans følelser, og til sidst dumper ham, så han får en mindre depression.
<3 Meget gerne en lære, der kunne have adopteret ham da Zaavan var 11 år, og måske endda have misbrugt ham.

Imens jeg venter, på alle jer der vil lege, vil jeg lade Zaavan snuppe en rævelur <3

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Noa

IndlægEmne: Re: Just a foxy boy, need relation    Tirs jun 19, 2018 11:13 pm

Need a friend? I’m here! Smile
Vis brugerens profil
Aviana

Humør : Pumped!
Fag : Ingen
Antal indlæg : 54

IndlægEmne: Re: Just a foxy boy, need relation    Tirs jun 19, 2018 11:24 pm

Hey there shapy <3

Han sku' vel ik' være en som rejser meget, eller elsker at rejse?
for så har jeg en idé til et plot, da han elsker at høre om folk og deres liv, gætter på at en udødelig varulv som samtidig ka' forvandle sig til en raptor, ville være en lidt anden person, han til daglig ville støde på xD
Vis brugerens profil
Zaavan

Humør : Nysgerrig
Fag : Kemi, Latin, Dyr & deres pleje, Billedkunst, Psykologi

IndlægEmne: Re: Just a foxy boy, need relation    Ons jun 20, 2018 8:01 am

@Noa
Veninde lyder super, smid gerne en pm

@aviana
Lyder spændende, men han har dog desværre ikke rejst, kun som barn. Men måske vi kan finde på noget.
Vis brugerens profil
Aviana

Humør : Pumped!
Fag : Ingen
Antal indlæg : 54

IndlægEmne: Re: Just a foxy boy, need relation    Ons jun 20, 2018 9:11 am

Behøver ik' at være rejse, ka' sagens uden rejseriet ^^
Min idé var at han var på bar og at avi sårede og med sår på kroppen vandre træt og medtagede ind.
Tænker det ku' starte en interessant samtale mellem dem ^^
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Just a foxy boy, need relation    

Just a foxy boy, need relation
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1