Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

A K A D E M I E T

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
» Souhm... things have happened. (fortidsemne) - Ben
Yesterday at 9:58 pm by Ben

» I don't believe it! How?! - Vivienne
Yesterday at 9:11 pm by Vivienne

» 300 years and we are still at it - Aviana
Yesterday at 5:38 pm by Aviana

» Tell the psychiatrist something is wrong...
Yesterday at 1:56 am by Regina

» Mindre aktivitet og emne svar
Søn okt 21, 2018 11:25 pm by Aviana

» Meeting on netrual ground
Søn okt 21, 2018 10:04 pm by Talion

» You got a bed with my name on it - Nicholas (xxx)
Søn okt 21, 2018 8:00 pm by Nicholas

» Brugerhjælp: Hvem er klar til godkendelse?
Søn okt 21, 2018 7:18 pm by Kace

»  I don't show my feelings to anyone - Damien
Søn okt 21, 2018 6:58 pm by Damien

Top posting users this month
Elian

Julian

August

Q

Talion

Elena

Reign

Razor

Chester

Zerachiel

Statistics
Der er i alt 460 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kace

Vores brugere har i alt skrevet 26190 indlæg in 2016 subjects

Share | 

Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]

Go down 
ForfatterBesked
Aleksander

Humør : Seeking answers
Fag : Ingen
Antal indlæg : 10

IndlægEmne: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Søn jun 17, 2018 3:35 pm

Om ham

Døbenavn: Aleksander Solheim
Kaldenavn(e): Aleks, Al, Solheim
Alder: 22
Fødselsdato: 15. september
Stjernetegn: Libra
Race: Menneske
Køn: Hankøn
Seksualitet: Selv i tvivl, men tydeligvis bi
Nationalitet: Norsk
Sprog: Norsk, engelsk, spansk
Samfundsklasse: Overklassen
Uddannelse: Påbegyndte første år på Oxford University, men droppede hurtigt ud - hvad hans forældre endnu ikke ved noget om
Beskæftigelser: Backpacking  

Vaner/uvaner: Tale i søvne; at være blåøjet; fortælle dårlige jokes, når han er nervøs; blive hovedløst forelsket; altid stole på sin intuition, også selvom den tager fejl; synge i badet; huske og grunde over ting, der er hændt; svært ved at sige nej; tjekke de andre fyre diskret ud i omklædningen; blive venner med og stole på de forkerte; drukne sine sorger i alkohol
Drømme/planer: Få svar på sine ubesvarede spørgsmål omkring ekskærestens forsvinden; genfinde kærligheden; se og opleve verden; engang uddanne sig og stifte familie; få udlevet en række sexfantasier; lære mere om det overnaturlige
Hemmeligheder: En tro på og fascination af det overnaturlige; samt en række sexfantasier, som han ønsker at udleve, men næppe vil indrømme 
Positive egenskaber: Kærlig; idealistisk; udholdende; tålmodig; eventyrlysten; vittig; loyal; galant; imødekommende; fordomsfri; godgørende; ansvarsbevidst; tillidsfuld; forstående
Negative egenskaber: Overbeskyttende; selvopofrende; stædig; jaloux; nostalgisk; irrationel; naiv; temperamentsfuld; dumdristig; håbløs romantiker

De søgte ting

- Tidligere el. nuværende medlemmer af broderskabet "The Riot Club" (se hans historie i profilen) i enten et gensyn eller et fortidsemne.
Med dette broderskab festede han hæmningsløst, eksperimenterede med euforiserende stoffer og havde seksuelle udskejelser, hvorfor han blev meget tæt med mange af dem. Nogle var som brødre for ham, nogle havde han et seksuelt forhold til, og andre var hans rivaler. Dog endte han med at forråde de andre medlemmer, hvorfor jeg forestiller mig, at de har set sig rigtig sure på ham og ønsker hævn.

- Hans ekskæreste, som på mystisk vis forsvandt for nogle år siden. Forestiller mig, at hun er involveret i/blevet til noget overnaturligt, og jeg ser gerne et skuffende gensyn ske.
- Personer, som har viden om og/eller er involveret i hendes forsvinden. Da han håber på at finde hende, kunne de måske lede ham på vej (de må gerne forlange noget til gengæld)
- Overnaturlige personer, der efterlader ham rystet i sin grundvold
- One night stands eller love interests, der kan få ham til at glemme hans eks for en stund eller for good
- Personer, han - som den håbløse romantiker han er - kan falde hårdt for (må hjertens gerne være ugengældt)
- Mænd, der kan give ham et lille skub i retning af erkendelse af, at han er bi  
- Personer, han møder på sin rejse. Hvad enten de kommer skævt ind på hinanden, eller deres møde viser sig at være starten på et venskab
- Personer, der tilbyder ham tag over hovedet og en soveplads. I øjeblikket backpacker han nemlig  

Derudover vil jeg selvfølgelig rigtig gerne høre, hvad du/I har af spændende idéer, der kunne involvere Aleksander. Så kom glad! Smile
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Dove

Fag : Ingen fag.
Antal indlæg : 294

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Søn jun 17, 2018 4:08 pm

Nu kommer jeg lige her med min 40 karakterer og en masse mulige relationer xD

Jeg synes relationen med hans eks kunne være så fed at være en del af. Den eneste jeg umiddelbart kan tilbyde som hans eks er @Emberly (profil ufærdig, beklager) men jeg skal lige ændre en smule i mine planer med hende. Ikke noget der ikke kan lade sig gøre dog. Mine planer er lige nu at hun bliver forvandlet til heks og gennem den transformation bliver 'mørkere' og mindre menneskelig.

@Salem, @Lucifer, @Ronnan, @Zane, @Kol og evt. @Cheryl kunne alle give ham nogle overnaturlige stunder han næppe vil glemme igen. Det kommer meget an på hvad du forventer der skal ske Smile

@Cheryl og @Maisie kunne begge være one-night stands for ham. Hvis det skal være længere varende, er Maisie bedst egnet.

Jeg kan sagtens forstille mig @Jaelyn afvise ham, hvis han skulle ske at falde for hende. Hun er lidt en mundfuld, så det kommer an på om hun er typen han falder for.

@Josh Weston er min eneste fyr der er til mænd og kunne finde på at lægge an på Aleksander og derved give ham mistanken om han er bi.

@Grace ejer Winthers tavern & inn og ville godt kunne finde på at lade ham overnatte uden betaling med en aftale om han gør noget for hende der kan gavne hotellet - hvad end det nu kunne være.
@Jessalyn har et hus men bor på skolen, så hun kunne godt overveje at lade ham overnatte der for en tid.

Så har du lidt at starte ud med. Jeg beklager virkelig mange af profilerne er tomme. Har du nogle spørgsmål, må du endelig spørge <3

Vis brugerens profil
Kayne

Humør : The cat is my spirit animal. That’s all you need to know about my mood.
Fag : Ingen.
Antal indlæg : 100

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Søn jun 17, 2018 4:14 pm

Jeg har et væld af personer der da godt vil lege med Aleksander...på den ene eller anden måde. x3 Jeg er sød at skæredem ned til nogen jeg mangler lidt flere emner på for tiden/virkelig har lyst til at emne mere med, for ellers skulle du glo 19 figurer igennem, hahahahah <3

@Ari - min uden tvivl mest sindssyge figur. Han var engang menneske... blev så engel... og senere  igennem et eksperiment ført over i en banshees krop istedet (så det er vel nok forståeligt at han har så slem skizofreni som han har). Alt efter hvordan man er kan han både være en mærklig men meget loyal ven... Eller en af dine værste fjender.

@Liam - min incubus. Han er bestyrer for stripklubben Louvre's i Moonlight Falls, og er da også altid selv ude og lave flere forskellige ting. Han er ekstremt god til at charmere sig ind på folk, så de fleste ved aldrig præcis hvor mean han kan være før det er alt for sent.

@Luca - min første figur herinde. Sirene. Han er så den type sirene der spiser menneskekød... Og har for nyligt ændret sig til at være meget mere temperamentsfuld end før. Det er lidt som med Arí - livslang ven eller en fjende man ikke har lyst til at have... Især som menneske. Han er også lige nu heartbroken da hans første og eneste love er død for knap to måneder siden... Så en ny ven kunne være velkommen. Wink

@Rainier - mørk fe. RIGTIG mørk. Den tid han husker med mest glæde er da han stod i front for at torturere jøder og andet i Auschwitz som en af Mengele's nærmeste. Han har næsten altid en i sin kælder til at torturere... Eller en han er blevet hyret til at dræbe.

@Remington - ekstremt festglad lys fe. Han har sex sådan lidt til  højre og venstre, og ryger en del (inklusive marihuana)... Men ja han ses næsten altid med et smil på læben og er typen der godt vil være venner med alle. Ekstremt naiv. (bonus ved ham: han turnes snart til en vampyr, så vil mega gerne have relationer til ham der kan 'overvære' forvandlingen så der kommer spil ud af det Smile )

Sidst rettet af Kayne Søn jun 17, 2018 4:25 pm, rettet 1 gang
Vis brugerens profil
Titus

Humør : Ikke noget du ønsker at kende til

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Søn jun 17, 2018 4:15 pm

Hvis du kunne bruge Titus til noget, sætter jeg ham til rådighed ihvertfald
Vis brugerens profil
Stephen

Humør : If you look up "charming" in the dictionary, you'll see that it not only has references to strong attraction, but to spells and magic. Then again, what are liars if not great magicians?
Antal indlæg : 412

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Søn jun 17, 2018 4:20 pm

Uhmmm... Did someone call for a heartbreaker? (;

Stephen er altid til tjeneste, når søde små uskyldige muslinger skal have knust deres hjerter <3
- Ellers har jeg også et hav af andre karakterer, der godt kan lide at lege!

Sidst rettet af Stephen Søn jun 17, 2018 4:24 pm, rettet 1 gang
Vis brugerens profil
Shelley

Humør : money bag
Fag : Musik, drama, filosofi og litteratur
Antal indlæg : 15

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Søn jun 17, 2018 4:23 pm

Jeg melder gerne Shelley her <3 hun vil gerne møde en backpacker !
Ellers du velkommen til at kigge under Valerie på "Hvem er hvem"-listen!
Vis brugerens profil
Elian

Humør : I give a fuck. I give lots of fucks, actually. I’m a prostitute of feelings.
Fag : Everything I need to know... I learned in kindergarten.
Antal indlæg : 825

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Søn jun 17, 2018 4:32 pm

Jeg er frisk på lege med det kære menneske <3

@Elian : Kunne med sikkerhed godt bruge en der faldt for ham, hvor følelserne ikke var gengældt, tjek ham evt. ud, som du kan se er det mest ham der har fået knust sit hjerte.

@Jaxton : Hvis han skal rystes lidt i sin grundvold kan Jaxton godt hjælpe med det - også med one night stands og at få ham til at indse sin biseksualitet. Jaxton er dog intet længerevarende.

@Killian : Ville med glæde tilbyde et sted og sove for en stund, han har et hjerte af guld og er meget charmerende og varm.

Jeg har også:
@Aric og @Zerachiel men jeg har ikke lige en præcis idé til hvor de kunne høre til.
Vis brugerens profil
Aleksander

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Søn jun 17, 2018 6:27 pm

@Dove
Kun dejligt med muligheder, skønt det gør det lidt sværere at træffe en beslutning. xD

De frister virkelig alle, men jeg kunne særligt godt tænke mig at få relationen med hans eks i spil. Så vil først og fremmest rigtig gerne takke ja til dit tilbud om Emberly som hans eks, hvis det ikke er alt for besværligt at ændre dine planer med hende. <3

@Kayne
Det er værdsat, da jeg ikke rigtig kender til begrænsningens kunst, haha. Og stadig gør du det ikke let for mig, for de lyder alle som rigtig spændende playmates. xD

Synes dog, at det kunne være interessant for Aleksander på et tidspunkt at overvære Remingtons forvandling, da han er et menneske med begrænset kendskab til det overnaturlige. Så hvad siger du til en relation mellem de to for starters? <3

@Titus
Tak - jeg kan snildt bruge ham til lidt at hvert! Foretrækker du, at de enten kender hinanden fra fortiden og genser hinanden, eller at de stifter bekendtskab på Aleksanders rejse?

@Stephen
Jamen, så skal han da være mere end velkommen til at knuse Aleksanders. (; <3

@Shelley
Uh, tak! Hende vil Aleksander også gerne møde. <3

@Elian
Fornemme muligheder, som endnu engang gør det svært for mig at begrænse mig. Vil rigtig gerne lege med dem alle, men måske først med Jaxton? <3
Vis brugerens profil
Titus

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Søn jun 17, 2018 6:29 pm

Jeg tænker, de først møder hinanden nu, hvis du ønsker han skal opleve lidt smerte så er jeg frisk
Vis brugerens profil
Aleksander

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Søn jun 17, 2018 6:32 pm

@Titus
Jeg udsætter ham gerne for lidt smerte, så han er til din rådighed
Vis brugerens profil
Titus

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Søn jun 17, 2018 6:32 pm

Skønt, smid mig en pm, så kan vi lige finde på noget Wink
Vis brugerens profil
Kayne

Humør : The cat is my spirit animal. That’s all you need to know about my mood.
Fag : Ingen.
Antal indlæg : 100

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Søn jun 17, 2018 6:47 pm

@Aleksander - nice! jamen skal vi så ikke finde ud af noget med dem? Smile
Vis brugerens profil
Aleksander

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Søn jun 17, 2018 6:55 pm

@Kayne
Jo, lad os! Jeg sender dig en PM, så kan vi aftale videre derover Smile
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Søn jun 17, 2018 7:03 pm

Mhhh han virker interessant, har et par stykker, som sikkert kunne føre til et interessant møde:

@Christian: Han kunne sikkert give Aleksander et knap så positivt syn på overnaturlige væsner. Christian er en seriemorder under navnet The Ripper (han flår sine ofre fra hinanden), hvor der har været myter omkring, op imod 7.000-8.000 år siden. Han ankom dog officielt til jorden i 2009, hvor han har myrdet folk til højre og venstre siden da. Han er samtidig også skabt til den perfekte morder af @Rayna

@Lilith: Hun er den første og eneste overlevende skabte dæmon, samt den første kone til Adam. Hun er en manipulerende kvinde, som kan fremstår i hvilken som helst krop (takket være hendes raceevne, indenfor besættelsen af folk). Hun er samtidig en kvinde, som har været skyld i mange slemme ting. Tænker hun kunne være en af de overnaturlige væsner, som ryster ham, eller blot en person han har sex med

@Kesara: Hun er blandt en af de første ti vampyrer, og takket være hendes evne, er hun som personificeringen af synden lyst. Folk har beskrevet hende som sex på to ben. Der kunne være noget seksuelt mellem dem

@Cain: Cain er den bibelske Cain, der for mange tusinde år siden slog sin tvillingebror Abel ihjel, og her blev forbandet med udødelighed. Han er en charmører, der knalder med alt, så han kunne både agere som en, der fik Aleksander til at se han også er til mænd, såvel som et uopnåelig crush

@Gaia: Hun er en nomadisk dæmon, som lever et lidt frit liv, jeg kunne sagtens se det som et tidligere mindre seksuelt forhold, såvel som et venskab på en af hans rejser. Der kunne også være mulighed for, en mindre soveplads her

Håber disse kan bruges, ellers så har jeg en masse emnesøgninger:
Multisøgning
Amena Celia Sinclair’s emnesøgning
Cain’s emnesøgning
Christian's emnesøgning
Daisy's Emnesøgning
Damian’s emnesøgning
Gaia's emnesøgning
Jeffrey’s emnesøgning
Katherine's emnesøgning
Kesara’s emnesøgning
Neal’s emnesøgning
Nikolay's emnesøgning
Niylah’s emnesøgning
Vis brugerens profil
Aleksander

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Søn jun 17, 2018 7:26 pm

@Cain
De kan helt bestemt bruges! Men hvad siger du til for starters at stille Gaia til rådighed?
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Søn jun 17, 2018 7:28 pm

Det kunne helt sikkert være en mulighed!

Så er det blot hvilken retning det skal være?
Skal det være noget venskab, at de mødte hinanden på en af hans rejser, og faldt i god snak med hinanden?
Tidligere seksuelt forhold?
En plads hvor han kan få en seng og sove i?

Uhh måske vi kunne blande alle tre sammen? Very Happy
Vis brugerens profil
Aleksander

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Søn jun 17, 2018 7:34 pm

@Cain
Uh, ja lad os endelig det. Det ene udelukker jo ikke nødvendigvis det andet. Wink

Så hvad med, at de mødes på hans rejse og falder i snak. Hun tilbyder ham en soveplads, og de tilbringer måske en hed nat sammen. Og det møde kunne så være starten på deres venskab?
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Søn jun 17, 2018 7:38 pm

Det var præcis det jeg tænkte Wink

Det lyder som en helt igennem fantastisk ide!

Hvornår tænker du de første gang mødte hinanden? (Årstal)
Vis brugerens profil
Aleksander

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Søn jun 17, 2018 7:48 pm

Helt enig! Very Happy

Altså hans backpacking rejse begyndte først i starten af 2018, fordi han på sin vis flygtede fra London. Men det kan også sagtens tænkes, at han rejste lidt i starten af 2017, hvor han flyttede til England for at studere. Og ellers har han rejst i år 2015-2016, hvor han ledte efter spor i sin ekskærestes forsvinden.
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Søn jun 17, 2018 7:51 pm

Mhh skal vi sige de mødte hinanden i April 2017?

Men så vil jeg skrive ham ind som en ven og one night stand ^-^

Men hvis der skulle et emne op mellem dem, hvad tænker du så der skulle ske? Very Happy
Vis brugerens profil
Stephen

Humør : If you look up "charming" in the dictionary, you'll see that it not only has references to strong attraction, but to spells and magic. Then again, what are liars if not great magicians?
Antal indlæg : 412

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Søn jun 17, 2018 8:25 pm

Great! Skal det være nutidig, eller fortid?
- Fortid passer måske Stephen bedst, da han er i den slags forhold lige nu, hvor hans psykopat kæreste, sikkert ville slå Aleksander ihjel, hvis han hyggede lidt for meget med Stephen <3
- Men det kan også godt være et nutidig møde, hvor Stephen har ham som mage - men så kommer der nok ikke til at ske så meget mellem dem, ud over en masse drama ofc! <3 Hvor hvis det er fortidig så kan de have haft et forhold, hvor Stephen har knust hans hjerte (højst sandsyneligt ved at glemme ham og så bare skride, det har han det med at gøre!)

Så ja, hvad der lige passe dig bedst <3

ELLLERS har jeg:
@Alias og @Tate: der kan være både one nighter og freaky møde med det overnaturlige
@Miles: der kan have haft en finger med i forsvindingen af kæresten der
@Hale: der kan give ham tag overhovedet og en ven (der måske spiser ham, hvem ved)
@Julian: one nighter og ven

- og så kan (næsten) alle sammen godt hjælpe ham med hans biseksualitet! <3
Vis brugerens profil
Aleksander

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Man jun 18, 2018 9:08 pm

@Cain
Ja, lad os det. ^^

Hm, altså en idé til et nutidsemne kunne være et gensyn mellem dem? Det kunne jo tænkes, at de ikke rigtig havde set hinanden siden deres første møde, fordi han skulle studere. Men nu er han atter ude at rejse, hvorfor de møder hinanden på ny? Smile

@Stephen
Altså det kan sagtens være i fortiden, bare det ikke er for mange år tilbage, da det i så fald risikerer at falde sammen med perioden, Aleksander var i et forhold. Og hende kunne han aldrig drømme om at være utro. <3

Men ellers tager jeg gladeligt en af dine andre i stedet. <3
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Man jun 18, 2018 9:09 pm

@Aleksander skrev:
@Cain
Ja, lad os det. ^^

Hm, altså en idé til et nutidsemne kunne være et gensyn mellem dem? Det kunne jo tænkes, at de ikke rigtig havde set hinanden siden deres første møde, fordi han skulle studere. Men nu er han atter ude at rejse, hvorfor de møder hinanden på ny? Smile

Det lyder faktisk som en god ide!!! I like it Very Happy
Kunne jeg friste dig til at lave emnet?
Vis brugerens profil
Aleksander

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Man jun 18, 2018 9:29 pm

I'm glad to hear!! Very Happy
Yes, jeg skal nok give lyd fra mig, når det er done
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Man jun 18, 2018 9:30 pm

@Aleksander skrev:
I'm glad to hear!! Very Happy
Yes, jeg skal nok give lyd fra mig, når det er done

Du er en skat!
Vis brugerens profil
Aviana

Humør : Pumped!
Antal indlæg : 80

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Man jun 18, 2018 10:58 pm

Hey ^^
Jeg har en idé angående ekskæresten plottet <3
Aviana har det ved hende at hun er uddødelig, men der er en catch. hvert 200 år, glemmer hun pretty much alle hun har et form for forhold til, hvilket betyder at hun pludselig ka' gå ud af en persons liv uden personen ved det, grunde hun ik' ka' huske personen eller ved, hvor hun er.

Tænker at de måske datede i slutningen af Avi's 200 år og ku' være en god grund til at hun bare forlader ham uden nogen form for henvisning eller den dur :3
Vi ku' sagens sige at han måske kun kendte avianas menneskelige side og intet til hendes varulve/raptor side, hvilket er den anden del af hendes personlighed Very Happy
Vis brugerens profil
Tristan

Humør : Kom og find ud af det
Fag : Astrologi, historie, vampyrisk historie og sprog
Antal indlæg : 15

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Tors jul 12, 2018 11:26 am

Melder gerne Tristan <3
Ellers har jeg mine andre karakterer på Valerie <3
Vis brugerens profil
Clarissa

Humør : All that pain and misery… and loneliness… and it just made her kind.
Fag : Magiske elementer. Biologi. Fysik. Kemi.
Antal indlæg : 153

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    Tors jul 12, 2018 1:14 pm

Heeeey! Jeg har også lidt forskellige karakterer at vælge imellem, så lad os se! Wink

@Clarissa: Hun rejser meget, ekstremt eventyrlysten så han vil kunne møde hende på sin rejse. Hun kan også give husly Smile

Til overnaturlige væsner der kan give ham lidt horror har jeg; @Josette, @Calla, @Regina

Min karakter @Zitora kunne have haft en fling af en ting sammen med ham.. men ikke forsat det fordi hun ikke binde sig til nogle? Så der er lidt romantisk drama, hvis interesseret Smile

Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]    

Norwegian guy in need of a place to crash [Plot - og emnesøgning]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1