Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Magistar

Julian

Elian

Clarissa

Kowo

Cain

Gerth

Helia

Stephen

Jeremiah

Statistics
Der er i alt 449 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Jozephine

Vores brugere har i alt skrevet 25091 indlæg in 1892 subjects

Share | 

Try me! click here if you are brave

Go down 
ForfatterBesked
Titus

Humør : Ikke noget du ønsker at kende til
Antal indlæg : 10

IndlægEmne: Try me! click here if you are brave    Lør jun 16, 2018 8:12 pm

Manipulerende///Voldelig///Dobbeltspil///Blodtørstig///Forførende///Farlig

Detter er blot, få af mange ord der beskriver Titus, han er en hårdfør mand der har oplevet mange ting, igennem hans lange liv hvilket har sat sine spor, og fjernet meget af hans ellers medfødte menneskelighed.
Han er kold hjertet, har altid en bagtanke med alt han fortager sig, og er ikke bleg for at træde på folk for at nå hans mål!
Titus er manipulerende, vil meget gerne være den der bestemmer, og ejer et enormt temperament, med en utrolig kort lunte der nemt bliver tændt af, hvilket fjerner alt hans fornuft og han kun ser blod som straf.

Han har en facade udadtil, i offentligheden når han er omgivet af mange folk, eller af medierne. Denne facade er meget stærk, han vil være charmerende, veltalende, og en ren gentleman. Forførende på en ikke creepy måde, og virke bekymret for andre. Men lad jer ikke narre da dette blot er en facade.

Under overfladen lure hans farlige sind, han er en meget intelligent mand, der med tiden er blevet mere sidsyg efter at have oplevet utallige krige, og selv udført mange mord.
Han lejer med folk, manipulere dem til egen fordel, forføre folk for at lokke dem med sig, til hans hjem hvor han piner og torturere, før de til sidst drømmer om at dø.
Titus er meget mand, og vil gerne være alfahan, det vil sige at det er ham der styre slagets gang under sex, han er meget voldsom men kan dog også enkle gange være mere rolig.

Titus søger alt, imellem himmel og jord, kun fantasien sætter grænser!

De store relationer han mangler, vil jeg liste her under, men udover dem er der uendelige muligheder Smile

Au pair-- Altså en der bor hos ham, og laver alt det huslige.
Fortiden-- Søger folk der vil være med, til at skabe hans fortid, gerne noget voldsomt.
Agten-- En der søger for at holde styr, på hvilke steder han skal til fotoshoot, hvilke møder og generelle andre ting han skal til angående hans arbejde.
Børn-- Jeg tænker han har en del børn i verden, så måske han stødder på en af dem?

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Elian

Humør : I give a fuck. I give lots of fucks, actually. I’m a prostitute of feelings.
Fag : Everything I need to know... I learned in kindergarten.
Antal indlæg : 699

IndlægEmne: Re: Try me! click here if you are brave    Lør jun 16, 2018 8:50 pm

Hello, jeg tør godt lege

Jeg har et par forskellige karakterer der kunne være friske.

@Jaxton : Kunne sagtens være noget fra fortiden, de er begge dæmoner med egoer, Jaxton er også en kendis grundet hans podcast og blog

@Aric : Han er en rigtig bitch og kunne godt bruge nogle der vil sige ham imod.

@Elian : Altid god til at rode sig ud i ballade, tiltrukket af alt hvad han ikke burde og generelt into the freaky stuff - han er dog mere dumdristig end han er dum.

@Zerachiel : En prude der absolut ser det bedste i alle, dedikeret til gud og sit job som ærkeengel - nok rimelig meget modsætning men hvis du kan bruge ham til noget sjovt siger du bare til

@Channing : Min første rigtige kvinde som jeg ikke er helt færdig med som du kan se, men vil gerne se om jeg kan få gang i hende. Hun kunne godt være Au pair da hun generelt snupper diverse jobs som du kan se på profilen for at få penge.

Jeg har også @Killian men ved ikke helt hvordan de skulle kende hinanden, måske noget fortid? Han er rimelig gammel efterhånden trods alt - trods han virkelig bare er en person med et rent hjerte.

Jeg er ret åben og du er nok den der søger mest, så jeg tænker hvis der er noget du ikke har listet som de kunne bruges til siger du bare til! Så ser vi på det!
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Try me! click here if you are brave    Lør jun 16, 2018 10:18 pm

YES please <3
Titus

IndlægEmne: Re: Try me! click here if you are brave    Søn jun 17, 2018 8:01 am

Skønt folkens, jeg smider privat beskeder i jeres retning
Vis brugerens profil
Lector
Hjælpeadmin

Humør : Come play with me, please?
Fag : Underviser i Psykologi og hjælpe lærer i litteratur
Antal indlæg : 335

IndlægEmne: Re: Try me! click here if you are brave    Søn jun 17, 2018 8:29 pm

Daddy's here, dread no more!

- hvis du er frisk, kan vi lave en familie relation mellem Lector og Titus?

Og ellers har jeg måske også en karakter eller to til andre relationer, alt efter hvad du lige har lyst til! <3

“Some are born mad, some achieve madness, and some have madness thrust upon 'em.”
Vis brugerens profil
Titus

IndlægEmne: Re: Try me! click here if you are brave    Søn jun 17, 2018 8:37 pm

Det lyder fedt Lector, vil du ikke lige smide en pm, med ide til familie relation ?
Og hvad du ellers kan tilbyde Wink
Vis brugerens profil
Clarissa

Humør : All that pain and misery… and loneliness… and it just made her kind.
Fag : Magiske elementer. Biologi. Fysik. Kemi.
Antal indlæg : 137

IndlægEmne: Re: Try me! click here if you are brave    Tors jun 21, 2018 9:46 am

Hvad med en person som er totalt modsat med Titus? Tænker det kunne være en spændende. Dynamik fordi hun tror på ingen kan miste sin menneskelighed helt Smile
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Try me! click here if you are brave    

Try me! click here if you are brave
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1