Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

A K A D E M I E T

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
»  You can’t see it, but you can feel it [Bex]
Today at 9:14 am by Veronica

» Emotional vampire up for company [Emnesøgning]
Today at 1:57 am by Lili

» Uhm... What are you doing here? - Stephen
Tors okt 18, 2018 6:11 pm by Gabriel M.

» Beklagelse
Ons okt 17, 2018 11:30 am by Aya

» Just had the worst week of my life, can you help? - Alistair (Fremtidsemne)
Ons okt 17, 2018 2:40 am by Kevin

» Do you need a place to stay ?
Tirs okt 16, 2018 5:07 pm by Cayde

» Ellie-drama, haha?
Tirs okt 16, 2018 12:50 pm by Elliot

» You got a bed with my name on it - Nicholas (xxx)
Man okt 15, 2018 11:10 pm by Mike

» Souhm... things have happened. (fortidsemne) - Ben
Man okt 15, 2018 10:16 pm by Ben

Top posting users this month
Elian

Julian

August

Q

Elena

Talion

Reign

Razor

Chester

Zerachiel

Statistics
Der er i alt 459 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Marco

Vores brugere har i alt skrevet 26169 indlæg in 2015 subjects

Share | 

What a Joyful thing to say (Emnesøgning)

Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin

Humør : When you threw me to the wolves at night. Did you think they would find me easy to swallow? I suggest next time, you try feed me to dragons. I wore wolf skins as easily as my own.
Fag : Idræt. Astrologi. Musik. Kunst. Naturvidenskab & Psykologi.
Antal indlæg : 577

IndlægEmne: What a Joyful thing to say (Emnesøgning)   Tirs jun 12, 2018 7:25 am

Joys emnesøgning!

Jeg vil helt utrolig gerne igang med min kære Joy her. Dog er jeg med andre karaktere, og derved også et menneske som kan have travle dage. Jeg er ikke ligeså meget aktiv i jeres dagstimer, da jeg befinder mig i Australien lige pt. Det vil sige, mine aktive øjeblikke er tidelig morgen for jer, hvor jeg kan være heldig at have en halv times fri til at kigge på emner.
Dog derved ikke sagt, at i ikke blot kan skrive til mig - og jeg ser på emnet. Jeg gør mit bedste for ingen skal føle sig udenfor, men i tilfælde af at det sker, så kontakt mig også gør jeg op for det <3

Om hende

Fortid
Joy og hendes mor blev kidnappet da Joy kun var 4 år gammel. Da hun var 12 år, slog hun en af mændene ihjel fordi de gjorde hendes mor ondt. Dog efterfølgende blev det hvad de truede hende på. Joy levede i tortur, nedgørelse og voldtægt i 52 år - før de var ved at slå hendes mor ihjel og det slog klik for hende. Joy slog dem alle sammen ihjel og slap fri med deres mor. Efterfølgende brugte hun tid på at slå slemme folk ihjel omkring sig, men endte i sidste ende med at gå helt mørk. Til hun fandt et lille lys.

Relationer jeg har
- @Kierran hendes kæreste, musik partner og far til @Wren
- @Zabrina & @Cecilia; hendes ældre halv søstre
- @Luc; hendes storebror
- @Christopher; i et andet liv var han hendes far.
- @Valerie; tideligere roomie da hun boede på akademiet, veninde.
- @Aaron; for en del år tilbage, passede hun ham - i håb om at genfinde mere af sin menneskelighed.
- @Cheryl; var i husholdingen hvor Joy og hendes mor var fanget.
@Jessalyn; hendes bedste veninde fra New York.
@Zitora; en af hendes tætte veninder.

Hvad jeg søger:

• Tidligere Flirts/Elskere/forhold
  • Den person som bragte hende tilbage fra mørket.
  • Bekendtskaber
  • Venskaber
  • Tidligere venskaber
  • Fjender

Or how much she is suffering
Because in everyone’s eyes
She’s immortal

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Killian

Humør : Love is watching someone die, So who’s gonna watch you die?
Fag : Underviser.
Antal indlæg : 58

IndlægEmne: Re: What a Joyful thing to say (Emnesøgning)   Tirs jun 12, 2018 8:46 am

Hej! Jeg vil gerne hygge med Joy da <3

@Killian kunne godt være enden; Den der bragte hende ud af mørket, Tidligere ven, Tidligere elsker/forhold

@Zerachiel Kunne ligeså være den som bragte hende ud af mørket eller person fra fortiden højest sandsynlig ven

@Jaxton Kunne eventuelt være en tidligere elsker mulig nuværende fjende?
Vis brugerens profil
Joy
Admin

Humør : When you threw me to the wolves at night. Did you think they would find me easy to swallow? I suggest next time, you try feed me to dragons. I wore wolf skins as easily as my own.

IndlægEmne: Re: What a Joyful thing to say (Emnesøgning)   Ons jun 13, 2018 12:56 am

Uh hej!

@Killian kunne godt være enden; Den der bragte hende ud af mørket, Tidligere ven, Tidligere elsker/forhold
- Yaaaaaas, han kunne have bragt hende ud af mørket. og derefter måske de havde et forhold - som endte af en eller anden grund.. måske Joys twistede trust issues?

@Zerachiel Kunne ligeså være den som bragte hende ud af mørket eller person fra fortiden højest sandsynlig ven
- Friiiiiiiiiiiiiiiiiends <3

- Oh yeah, from love to hate - ish - love it... sangen i hate you I love you startede lige med at spille.. omg xD

She’s immortal

Vis brugerens profil
Aviana

Humør : Pumped!
Fag : Ingen
Antal indlæg : 76

IndlægEmne: Re: What a Joyful thing to say (Emnesøgning)   Ons jun 13, 2018 4:13 am

Heeeey Joy!!! <3

Har en idé til et plot c:
Siden at Joy har levede i meget lang tid og Aviana har levede i meget lang tid og Aviana glemmer folk efter 200 år. Ku' det ik' være sjovt at de har været rigtig gode veninder en gang, men efter 200 år glemmer Aviana sit venskab til Joy og pludselig forlader landet de begge boede i eller noget.

Plottet ku' være de mødes helt tilfældigt eller noget og Joy bli'r nød til at genskabe deres venskab igen mellem hende og Aviana? :3

Ellers så stiller jeg gerne min raptor/varulve pige til rådighed til hva' du ny synes hun passer til Very Happy
Vis brugerens profil
Killian

Humør : Love is watching someone die, So who’s gonna watch you die?
Fag : Underviser.
Antal indlæg : 58

IndlægEmne: Re: What a Joyful thing to say (Emnesøgning)   Ons jun 13, 2018 10:57 am

@Joy skrev:
Uh hej!

- Yaaaaaas, han kunne have bragt hende ud af mørket. og derefter måske de havde et forhold - som endte af en eller anden grund.. måske Joys twistede trust issues?

- Friiiiiiiiiiiiiiiiiends <3

- Oh yeah, from love to hate - ish - love it... sangen i hate you I love you startede lige med at spille.. omg xD

Tænker I hvert fald Killian og Jaxton idéer kunne være fede (og elsker at sangen startede lige der hahah)! Zera kunne vi evt. finde noget venne halløj med at some point - men lad os starte med Kill og Jax <3
Vis brugerens profil
Joy
Admin

IndlægEmne: Re: What a Joyful thing to say (Emnesøgning)   Fre jun 15, 2018 4:34 am

@Killian
Lad os starte med de to først then <3

* Uhhh.. jeg har denne her plan om at Joy lige pt har sig en stalker.. og måske hendes paranoia får hende til at opsøge Killian om ro, fordi han forstår hvorfor hun reagere som hun gør - fordi hun har fortalt ham om sin fortid førhen? <3

* Synes vi skal have et emne, hvor de to har et voldsomt skænderi.. altså Jax og Joy - det lyder som et eller andet bandnavn xD <3

She’s immortal

Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: What a Joyful thing to say (Emnesøgning)   

What a Joyful thing to say (Emnesøgning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1