Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

A K A D E M I E T

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
»  You can’t see it, but you can feel it [Bex]
Today at 9:14 am by Veronica

» Emotional vampire up for company [Emnesøgning]
Today at 1:57 am by Lili

» Uhm... What are you doing here? - Stephen
Tors okt 18, 2018 6:11 pm by Gabriel M.

» Beklagelse
Ons okt 17, 2018 11:30 am by Aya

» Just had the worst week of my life, can you help? - Alistair (Fremtidsemne)
Ons okt 17, 2018 2:40 am by Kevin

» Do you need a place to stay ?
Tirs okt 16, 2018 5:07 pm by Cayde

» Ellie-drama, haha?
Tirs okt 16, 2018 12:50 pm by Elliot

» You got a bed with my name on it - Nicholas (xxx)
Man okt 15, 2018 11:10 pm by Mike

» Souhm... things have happened. (fortidsemne) - Ben
Man okt 15, 2018 10:16 pm by Ben

Top posting users this month
Elian

Julian

August

Q

Elena

Talion

Reign

Razor

Chester

Zerachiel

Statistics
Der er i alt 459 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Marco

Vores brugere har i alt skrevet 26169 indlæg in 2015 subjects

Share | 

Whatever you need (Multi emnesøgning)

Go down 
ForfatterBesked
Dove

Fag : Ingen fag.
Antal indlæg : 294

IndlægEmne: Whatever you need (Multi emnesøgning)   Ons jun 06, 2018 9:49 pm

Her er en liste over mine karakterer og relationer jeg søger til de forskellige.

Der vil være linket til deres profiler, men jeg vil advare om mange profiler ikke er færdige - det vil også være fremhævet ved hver enkelt om profilen er færdig eller ej. Jeg arbejder på at få dem alle færdige og få udfyldt hver et af disse skemaer.  Smile

Grace:

Caden:

Primrose:

Jessalyn:

Cade:

Maisie:

Annabelle:

Bex:

Kol:

Aidan:

Riley:

Faye:

Salem:

Jaelyn:

Nick:

Lexa:

Dylan D:

Clyde:

Chase:

Jaxon:

Alexavier:

Zane:

Poppy:

Alessa:

Thea:

Kylie:

Hunter:

Josh Weston:

Lucifer:

Erica:

Jayden:

Emberly:

Dove:

Melody:

Ronnan:

Luc:

Cassie:

Cheryl:

Aaron:

Hallie:

Sidst rettet af Dove Tirs jun 12, 2018 6:54 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Aviana

Humør : Pumped!
Fag : Ingen
Antal indlæg : 76

IndlægEmne: Re: Whatever you need (Multi emnesøgning)   Ons jun 06, 2018 10:53 pm

Holy shit der er mange! O.O
Næste helt uoverskueligt xD
Dog ku' jeg ik' se hva' du søger efter til hver karakter når jeg klikkede på navnet.

Anyway så stiller jeg min varulv/raptor pige tilrådighed <3
Frisk på lidt af det hele, lige fra familie relationer, til venskab til flirst, hva' du nu synes af dine charries ku' bruge :3
Vis brugerens profil
Rory

Humør : Looking after love
Fag : Dans, Yoga/Pilates, Drama, Sprog
Antal indlæg : 22

IndlægEmne: Re: Whatever you need (Multi emnesøgning)   Ons jun 06, 2018 10:55 pm

Hvis en af dem er skytsengel er jeg mere end frisk xD <3 Ej Rory vil gerne lege, der hvor han en kan passe ind <3
Vis brugerens profil
Dove

IndlægEmne: Re: Whatever you need (Multi emnesøgning)   Ons jun 06, 2018 11:00 pm

Aviana: Ja, jeg har en del xD
Der skulle gerne komme tekst frem når du trykker på navnet - jeg har bare ikke fået udfyldt det hele endnu Wink
Jeg smutter lige forbi din profil og tager et kig.

Rory: Jeg har Melody og Alexavier som "ledige" skytsengle. Chase er også men har allerede en at beskytte - men hjælper også gerne andre Smile
Vi kan nok sagtens finde på noget. Jeg har nok nogen der kan passe ind i hvilket som helst plot/relation <3

Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Whatever you need (Multi emnesøgning)   Tirs jun 12, 2018 6:18 pm

MA LOVE!!! <3

Her er nogle af mine, som tænker passer med dine:

Grace
@Nadia: De er omkring samme alder, og kunne have et sødt venskab til hinanden
@Tatia: Hun er godt nok 2 år ældre end Grace, men kunne vel være en veninde, måske rollemodel-ish
@Gaia: Et muligt venskab mellem dem

Ronnan
@Rayna: Rayna er den første mørke fe, og søster til Dahlia, hvilket vil gøre hende til Ronnan’s moster. Jeg kunne se et interessant venskab her, da de begge er baseret i mørket, med en lyst for magt
@Christian: Christian er en charmerende, sadistisk psykopat, med en forkærlighed for at flå sine ofre fra hinanden. Måske de kunne være noget partner in crime?

Cheryl
@Cain: Mulig flirt eller tidligere flirt

Aaron
@Kai: Han er packleder af en flok, kunne være et muligt medlem
@Christopher: Han er en lone wolf, og kunne måske være et muligt venskab

Melody
@Nora: Melody er en tro kopi af Nora’s afdøde ældre søster Alison, så måske noget venskabeligt, med muligheden for et søsterbånd

Erica
@Gaia: Muligt venskab med noget flirtende (hvis hun er til kvinder)

Josh
@Cain: Mulig tidligere flirt eller nuværende flirt
@Christian: Mulig tidligere flirt eller nuværende flirt
@Damian: Damian er en ung homoseksuel mand, som endnu ikke helt ved han er til mænd, måske en cute flirt mellem dem?

Kylie
@Nora: Muligt venskab
@Aspen: Et muligt venskab
@Amena: Muligt venskab

Alessa
@Kai: Han er packleder af en flok, kunne være et muligt medlem
@Christopher: Han er en lone wolf, og kunne måske være et muligt venskab
@Amena: Muligt venskab

Hvad jeg selv skal bruge til nogle af mine:

@Eva:
- Venner
- Tidligere flirts
- En mentor (hun har været vampyr siden 2015, en brutal oplevelse og siden da har hun ikke lært at kontrollere sin sult)

@Gaia (Emnesøgning):
- Tidligere flirts (Mænd og Kvinder)
- Tidligere seksuelle partnere (Mænd og Kvinder)
- Venskaber
- Far til hendes børn (Jeg har ikke et direkte tal, på hvor mange jeg børn jeg tænker hun har haft, men måske omkring de 20 styks)

@Amena (Emnesøgning):
- Tidligere mager
- Venskaber

@Jamie:
- Tidligere seksuelle forhold (Kvinder)
- Venskaber
- Folk der kan lære ham om at være social, men også hvordan forskellige ting fungere

@Christopher:
- Relationer fra hans tidligere liv (Venskaber, familie, forhold (Køn ligegyldigt), ægteskab (Køn Ligegyldigt), børn osv.)
- Ting til hans nuværende liv (Venskaber, flirts (Køn Ligegyldigt), seksuelle partnere (Køn Ligegyldigt) osv.)

@Cain (Emnesøgning):
- Tidligere seksuelle partnere (Mænd og kvinder)
- Tidligere seriøse forhold (Kærester og ægtefælder - Køn Ligegyldigt)
- Venskaber

@Nora:
- Barndomsvenner
- Venskaber (Gamle, nye, tætte og bekendtskaber)
- Tidligere seksuelle forhold (Der er frihed fra 1925 til 2001)
- En hun hjælper med problemer, evt. En der også har været udsat for mange forfærdelige ting, som hun kan hjælpe gennem deres kaos

@Christian (Emnesøgning):
- Partners in crime (Fra 2009)
- Seksuelle forhold (Fra 2009)
- Folk der forsøger at gøre ham god (Fra 2009)
Vis brugerens profil
Dove

IndlægEmne: Re: Whatever you need (Multi emnesøgning)   Tirs jun 12, 2018 6:50 pm

Jeg vil snarest få kigget på alle de mulige relationer der er blevet præsenteret for mig <3

Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Whatever you need (Multi emnesøgning)   Tirs jun 12, 2018 6:51 pm

@Dove skrev:
Jeg vil snarest få kigget på alle de mulige relationer der er blevet præsenteret for mig <3

Fantastisk <3
Vis brugerens profil
Amery

Humør : So you don't like me? Amazing, I don't like you much either!
Antal indlæg : 20

IndlægEmne: Re: Whatever you need (Multi emnesøgning)   Tors jun 14, 2018 5:29 am

Amery skal møde Riley! Fordi, jeg vil have han skal kende hans børn! xD
Vis brugerens profil
Dove

IndlægEmne: Re: Whatever you need (Multi emnesøgning)   Søn jun 17, 2018 3:46 pm

@Aviana: Jeg tænker evt. venskab med @Hallie, @Luc og @Jayden eller også kan vi bare lade hende møde et par af dem og så ser vi hvad der sker. Jeg tror ikke familie kan passe på nogle af mine varulve, da jeg allerede har relationer der Smile

@Cain:
Nadia og Grace: Det tænker jeg sagtens kunne lade sig gøre Smile
Tatia og Grace: Det er heller ikke utænkeligt. Jeg kan godt se hende som typen der idoliserer folk hun møder.
Gaia og Grace: Det kan vi nok også godt finde ud af.

Rayna og Ronnan: Det tror jeg sagtens de kunne. De er nok i hvert fald ikke fjender.
Christian og Ronnan: Jeg er altid frisk på partners in crime <3

Cheryl og Cain: De kan sagtens have haft en flirt eller have gang i en nu. Jeg har ikke skrevet hendes baggrund endnu, så der er plads til alt muligt her.

Aaron og Kai: Aaron er allerede en del af Isabelles flok.
Aaron og Christopher: Vi kan lade dem mødes og se hvad der sker. Men jeg tror ikke venskab er usandsynligt.

Nora og Melody: Det kunne være fedt <3
Gaia og Melody: Jeg tror en veninde kunne være god for hende.

Erica og Gaia: Jeg har ikke besluttet Ericas seksualitet endnu, men hun ender nok med at være biseksuel. Så vi kan godt lave et venskab hvor de flirter lidt.

Cain/Christian og Josh: Jeg er frisk på en tidligere flirt med dem begge.
Damian og Josh: Det kunne være rigtig sødt, så den er jeg med på <3

Kylie og Nora/Gaia/Aspen/Amena: Vi kan godt finde ud af noget hen af vejen, men lige nu har hun en masse ting hun skal få styr på. Hun er lige pt ikke specielt egnet til at skabe venskab med folk. Det er nogle beslutninger jeg har taget efter du har skrevet, så det kunne du selvfølgelig ikke vide Smile

Alessa og Kai: Jeg er næsten sikker på hun er med i en anden flok, men hvis ikke kan det godt lade sig gøre.
Alessa og Christoper: Det kan vi sagtens finde ud af.
Alessa og Amena: Jeg er klar <3

Nu til mine forslag:
Eva:
Poppy som mentor. Hun er den første skabte vampyr, så hun om nogen ved hvordan det er at blive forvandlet.

Gaia:
Mulige fædre til hendes børn: @Caden, @Lucifer, @Luc.

Jeg tror jeg stopper her. Så har vi også en masse at gå ud fra <3

@Amery:
Ja han skal! <3

Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Whatever you need (Multi emnesøgning)   Søn jun 17, 2018 4:28 pm

Nadia og Grace Jamen perfekt, skal det være et igangværende venskab eller nyt et?

Tatia og Grace Jamen perfekt! Så er spørgsmålet blot, om det er et igangværende et, eller om det er et nyt venskab, måske Grace følger hende på instagram? <3

Gaia og Grace Vidunderligt, ligesom med de andre, skal det være et igangværende venskab eller nyt?

Rayna og Ronnan Perfekt! Måske Ronnan halvt om halvt, arbejder for Rayna og via dette, også få de værktøjer, til at torturere så mange som muligt?
Christian og Ronnan Dejligt <3 Skal de være partners in crime i forvejen, som i de har haft mødt hinanden før eller? <3

Cheryl og Cain Det lyder godt, er der en af de to du har mest lyst til? Som i de allerede har haft en flirt, får en flirt eller måske har haft en i noget tid (noget on/off?)

Aaron og Kai Okay <3

Aaron og Christopher Super, kunne se for mig, hvordan de ville slappe af hinanden selskab, og generelt have det sjovt Razz

Nora og Melody Det tænkte jeg også! Skal vi lade et møde mellem dem være det første?

Gaia og Melody Det er jeg glad for at høre, skal de være venner i forvejen eller skal det være noget nyt?

Erica og Gaia Biseksuel er da også godt! Wink Men jeg kan lide ideen, det at de har et venskab, men samtidig flirter med hinanden, så er det blot om det skal være noget nyt eller igangværende?

Cain/Christian og Josh Jamen perfekt! Hvornår tænker du de skal foregå? Christian har været på jorden siden 2009, og jeg har en liste af Cains tidligere forhold og hvornår de har eksisteret på hans profil <3

Damian og Josh Det tænkte jeg også! <3 Så er det blot spørgsmålet, hvordan de skal støde på hianden? <3

Kylie og Nora/Gaia/Aspen/Amena Okay, måske vi så blot skal droppe dette? <3

Alessa og Kai Okay, du skriver blot når du har fundet ud af det <3

Alessa og Christoper Perfekt Very Happy Skal det være nyt eller?

Alessa og Amena Det er jeg glad for at høre <3 Skal det være et nyt venskab eller igangværende?

Eva og Poppy Det kan vi helt sikkert finde ud af!

Gaia & Caden/Lucifer/Luc Det kan helt sikkert lade sig gøre, så skal vi blot finde ud af følgende:
Caden Hvornår mødte de hinanden første gang, hvor længe varede forholdet, var der følelser indkluderet, hvilket køn er deres barn, hvilken race er barnet og hvad skal han/hun hedde?
Lucifer Hvornår mødte de hinanden første gang, hvor længe varede forholdet, var der følelser indkluderet, hvilket køn er deres barn, hvilken race er barnet og hvad skal han/hun hedde?
Luc Hvornår mødte de hinanden første gang, hvor længe varede forholdet, var der følelser indkluderet, hvilket køn er deres barn, hvilken race er barnet og hvad skal han/hun hedde?
Vis brugerens profil
Titus

Humør : Ikke noget du ønsker at kende til
Antal indlæg : 10

IndlægEmne: Re: Whatever you need (Multi emnesøgning)   Søn jun 17, 2018 4:37 pm

Titus kunne helt klart bruge et par relationer <3
Vis brugerens profil
Dove

IndlægEmne: Re: Whatever you need (Multi emnesøgning)   Søn jun 17, 2018 4:52 pm

@Cain: Jeg tænker vi kan tage resten på messenger? Det gør det lidt mere overskueligt <3

@Titus: Lad os se om vi ikke kan finde på noget Smile
Til at starte med, vil jeg gerne smide @Poppy efter dig. Jeg har få relationer til hende, så jeg håber vi kan finde på noget fedt med hende <3

Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Whatever you need (Multi emnesøgning)   Søn jun 17, 2018 4:54 pm

Facebook, skype eller pm? <3
Vis brugerens profil
Dove

IndlægEmne: Re: Whatever you need (Multi emnesøgning)   Søn jun 17, 2018 4:56 pm

Jeg tænker facebook <3

Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Whatever you need (Multi emnesøgning)   Søn jun 17, 2018 4:57 pm

Perfekt, du skriver bare <3
Vis brugerens profil
Valentin

Humør : Please be kind to me
Fag : Ingen fag
Antal indlæg : 105

IndlægEmne: Re: Whatever you need (Multi emnesøgning)   Søn jun 17, 2018 5:39 pm

Melder gerne Valentin her <3
Noget, jeg tænker han egentligt godt kunne bruge, var / er en kvinde - en lignende søster måske, en god veninde, barndomsveninde mååååååske <3
Vis brugerens profil
Dove

IndlægEmne: Re: Whatever you need (Multi emnesøgning)   Søn jun 17, 2018 5:53 pm

Det kan vi godt finde ud af <3
Umiddelbart tænker jeg @Cheryl, @Jaelyn eller @Maisie passer bedst til den type relation. Jeg sender lige en pm inden alt for længe og fortæller lidt om dem hver især Smile

Vis brugerens profil
Zaavan

Humør : Nysgerrig
Fag : Kemi, Latin, Dyr & deres pleje, Billedkunst, Psykologi
Antal indlæg : 10

IndlægEmne: Re: Whatever you need (Multi emnesøgning)   Tirs jun 19, 2018 10:09 pm

Zaavan vil gerne lege, hvis der er nogle der må lege med ham <3
Vis brugerens profil
Dove

IndlægEmne: Re: Whatever you need (Multi emnesøgning)   Ons jun 20, 2018 10:40 am

@Zaavan
Det lader til han har nogle ting til fælles med @Riley - ræv som form og nogle personlighedstræk, så jeg tænker de måske kunne mødes.

Hvis du leder efter en der kan bo sammen med ham, kan jeg tilbyde @Luc og @Jaelyn.
De er begge dæmoner.

Luc er stille og rolig, nede på jorden uden at blive hidset op over alting. Han vil nok holde sig en del for sig selv.

Jaelyn er nærmest en modsætning. Hun studerer drama og vil gerne blive opdaget en dag. Hun er lidt en diva, men ikke så meget over for hendes venner. Smile

Jeg håber det giver dig lidt inspiration - hvis du leder efter noget andet kan du sige til. Jeg kan garanteret godt finde en der passer <3

Vis brugerens profil
Bell

Humør : All of us live with a demon inside. Some days you control the demon. And other days it controls you. And it is always hungry. It feeds on lust and longing. And while you may slumber, the demon never sleeps. It tempts you into crossing every line you've ever drawn, all the while it tests you, haunts you. And once it has turned your loved ones into enemies, the demon has consumed you whole.
Antal indlæg : 26

IndlægEmne: Re: Whatever you need (Multi emnesøgning)   Lør jun 30, 2018 9:13 am

Okay, gimme a topic with Alex!

Aaaaaaand, someone Elena in the future maybe had a kid with xD idk den ide er stadigvæk i tænkeboks til et større plot.. some epic love story shit xD <3
Vis brugerens profil
Dove

IndlægEmne: Re: Whatever you need (Multi emnesøgning)   Ons jul 04, 2018 1:20 pm

Yay <3

Den er i tænkeboks endnu Smile

Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Whatever you need (Multi emnesøgning)   

Whatever you need (Multi emnesøgning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1