Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

A K A D E M I E T

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Zerachiel

Chester

August

Q

Elian

Julian

Leviticus

Miles

Jaxton

Haniel

Statistics
Der er i alt 503 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Romy

Vores brugere har i alt skrevet 28279 indlæg in 2110 subjects

Share | 

Who dares to play with me? (Emnesøgning) Opdateret.

Go down 
ForfatterBesked
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom
Fag : Drama, Kampsport
Antal indlæg : 1013

IndlægEmne: Who dares to play with me? (Emnesøgning) Opdateret.    Tirs maj 22, 2018 3:17 pm

Hej alle sammen. Jeg har i en længere periode været offline pga jeg ingen Krea har haft. Dog er den nu begyndt at komme igen lige så stille. Yay. ^_^
Jeg håber dog bare nogle gider emne med mig, så jeg kan få nogle at svare da Nik her ligger død pga mit fravær så længe.
Så kom frisk hvis du ønsker at emne med mig.

Forslag til plot:
1. En som møder ham over en dating hjemmeside og vælger at mødes med ham. Dog ved vedkommende ikke at Nik har i sinde at beholde vedkommende som personligt lejetøj. De ved godt han er til BDSM men tror måske godt de kan hoppe fra under vejs hvis det blir for slemt for dem, dog vil Nik ikke lade dem slippe.
2. Nogle som Nik får øje på i byen, og vælger at tage vedkommende med hjem mod vedkommendes vilje. Og prøve at knække dem.
3. Nogle som forelsker sig i Nik og prøver at få ham til at vise følelser, selvom Nik nok bare vil bruge personen til egen sjov.
4. Nogle som faktisk lykkedes for at blive Niks venner
5. Nogle fjender. Dem burde han have nogle af rundt omkring.
6. Nogle kærester/exkærester til nogle af Niks ofre, som er sure over det som Nik har gjort.
7. Nogle som kendte Nik den gang han stadig var et menneske. Og derfor ønsker at snakke med Niklaus da de var 'venner' den gang.
8. Et fortidsemne kunne være sjovt. Fra den tid af hvor Nik stadig er menneske. At Nik prøver på at knække en person selvom han kun er et menneske.
9. At nogle af Niks gamle slaver støder ind i ham. Nogle som han ikke har set i mange år, og han derfor tester dem, om de stadig kan huske deres plads.
10. Kom gerne med nogle forslag selv, hvis du har nogle.

Håber nogle af de ideer her lyder som noget for jer.

*sætter sig til at vente på folk, som vil lege med mig*

Sidst rettet af Niklaus Lør jun 02, 2018 8:32 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Hope

Humør : Every time we defeat an enemy, a new one rises up! Every time we light a candle the darkness it sputters out! So maybe it’s finally time To let the darkness in!
Fag : Fysik, Kemi,Biologi, fægtning og kampsport
Antal indlæg : 26

IndlægEmne: Re: Who dares to play with me? (Emnesøgning) Opdateret.    Tirs maj 22, 2018 3:45 pm

Jeg stiller gerne Hope til rådighed, jeg tænker sikkert at de godt mødes i byen hvor han tvinger hende med sig hjem imod hendes vijle. Hope vil kæmpe en helt del imod, men indser sikkert at hun ikke kan kæmpe sig ud af det ender hjemme ved ham.
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom

IndlægEmne: Re: Who dares to play with me? (Emnesøgning) Opdateret.    Tirs maj 22, 2018 4:12 pm

Lyder godt.

Vil du så starte det, da jeg ikke er hjemme før senere i aften. Og er ikke god til at starte op over mobilen.
Vis brugerens profil
Hope

Humør : Every time we defeat an enemy, a new one rises up! Every time we light a candle the darkness it sputters out! So maybe it’s finally time To let the darkness in!
Fag : Fysik, Kemi,Biologi, fægtning og kampsport
Antal indlæg : 26

IndlægEmne: Re: Who dares to play with me? (Emnesøgning) Opdateret.    Tirs maj 22, 2018 4:49 pm

Selvfølgelig skal nok gøre det senere
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Who dares to play with me? (Emnesøgning) Opdateret.    Tirs maj 22, 2018 4:53 pm

Tak
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Who dares to play with me? (Emnesøgning) Opdateret.    Tors maj 31, 2018 1:27 am

Andre som tør lege med mig?
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Who dares to play with me? (Emnesøgning) Opdateret.    Lør jun 02, 2018 8:20 pm

Så der er virkelig ingen som tør møde mig? Trist
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Who dares to play with me? (Emnesøgning) Opdateret.    

Who dares to play with me? (Emnesøgning) Opdateret.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1