Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 You looking good --- XXX

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




You looking good --- XXX Empty
IndlægEmne: You looking good --- XXX   You looking good --- XXX EmptyMan Maj 21, 2018 6:52 pm


Tilegnet:
Carmilla

Tid: 22:50
Sted: En lille bar, nede ad en sidegade
Påklædning: Dog uden slips,

Neo var denne fredag aften, efter en meget lang anstrengende dag, med øvning af drama stykke på akademiet, hvor han havde hovedrollen hvilket krævede meget af ham. De fleste andre så op til ham, og han var klart den med mest talent for skuespil, men han levede sig også fuldkommen ind i rollen.
Dog havde han brug for at koble hoved fra, og bare komme lidt ud og væk fra alt skolearbejde, derfor havde han fundet et pænt sæt tøj frem, for at se godt ud. Det var længe siden han sidst havde været i byen, da det ikke var noget han normalt ville gøre, da han ikke kan tåle særlig meget alkohol.
Men nu var han endelig på vej, en natklub havde nok været det bedste at gøre, men det virkede ikke helt som ham, så derfor fandt han en lille hyggelig bar, der ikke var overfyldt.
Neo fandt plads ved baren, for at bestille en øl og snakke lidt med bartenderen, men da dørklokken lød vendte han rundt på stolen for at betragte den kønne kvinde der kom ind, hun så helt klart flot ud så han tjekke hende da også ud, før han vendte rund for at få sin øl.
Udfra at dømme, var han nok den yngste fyr i lokalet, men det gjorde ham intet, her var hyggeligt og masser af charme.
Der var et par ældre herre der drak øl, nogle lidt ældre fyre end ham spillede pool, og et par tøser nok mødre sad og sludre i hjørnet.
Tilbage til toppen Go down
 
You looking good --- XXX
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Good food is good mood
» you looking good
» You looking good--River--XXX
» Good to see you again
» Good Cop and Bad Cop

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Gågaden-
Gå til: