Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Magistar

Julian

Elian

Clarissa

Kowo

Cain

Gerth

Helia

Stephen

Jeremiah

Statistics
Der er i alt 449 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Jozephine

Vores brugere har i alt skrevet 25091 indlæg in 1892 subjects

Share | 

Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]

Go down 
ForfatterBesked
Rosanna

Humør : Bloodthirsty AF
Fag : Drama, vampyrisk historie, yoga
Antal indlæg : 36

IndlægEmne: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Lør maj 19, 2018 3:55 pm

*griber bolden*

Personlighed
Før forvandlingen:
Som menneske var den friske og energiske Rosanna en evig optimist, som havde et glad og muntert væsen med let til latter. Selv alt det negative tog hun med et smil, da hun havde en ukuelig optimistisk tilgang til stort set alt. Hendes syn på fremtiden og dens muligheder var nemlig så uendelig lyst, at andres negative udmeldinger ikke kunne pille hende ned. Men selvom Rosanna næsten altid strålede som en sol, var hun dog ikke følelsesmæssigt upåvirkelig. Ligesom alle andre blev hun til tider også såret eller vred, men hun valgte bare så vidt som muligt at tage afstand til de ting, der gjorde hende ked af det.
Rosanna var aldrig særligt akademisk anlagt, og skolebænken trak ikke rigtig i hende. Hun var derimod en meget eventyrlysten pige, som helst så, at der skete noget. Og det nyttede ikke noget, at man prøvede på at fastholde hende, for hun ville hurtigt miste fokus. Dette var dog ikke ensbetydende med, at hun var totalt tabt bag en vogn og klarede sig dårligt i skolen. Faktisk klarede hun sig ret godt; det var bare ikke de boglige, men de kreative fag, hun brillerede i.
Noget, der næsten betød mere for Rosannas person end hendes optimisme, var dog hendes nysgerrighed, som afspejlede sig tydeligt i al hendes gøren. Hendes brændende lyst til at undersøge ting, som endnu var ukendte for hende, rodede hende igennem tiden nemlig ud i en del problemer. For selvom hendes nysgerrighed i bund og grund var meget uskyldig, var der alligevel dem, som tænkte, at hun stak sin næse lidt for langt frem. Hendes forhold til reglementer var da også lettere løsagtigt.
Men skønt Rosanna måske ikke var videre regelret, fulgte hun dog alligevel altid et vist moralkodeks. For hvis der var noget, hun var, så var det en ualmindelig venlig og samvittighedsfuld pige med stærk retfærdighedssans og moral. Altid så omgængelig, godmodig og varm. Desuden var hun særdeles hjælpsom overfor andre, og hun havde ingen problemer med at tilsidesætte sig selv, hvis der var brug for hende. Omvendt var hun selv rigtig ringe til at komme til andre, når hun gik og døjede med noget. Hun var nemlig også ufattelig selvudslettende, i og med hun var bange for at belemre andre med sine vanskeligheder.

Med menneskelighed:
Efter hun er blevet vampyr, er mange af hendes menneskelige personlighedstræk blevet endnu mere fremtrædende. Omend følelserne sidder lidt mere uden på tøjet, end de gjorde førhen.
Det har da været svært for hende at bevare lige netop sin tidligere optimistiske tilgang, idet hun efter forvandlingen har set og oplevet ting, der har været øjenåbnende for hende. Alt virker ikke længere så lyst, som det gjorde, dengang hun var lykkeligt uvidende om livets barske realiteter. Hun kæmper dog en brav kamp for at smile og udadtil fremstå, som om alting er i den skønneste orden. I virkeligheden føler hun dog, at hele hendes verden er ved at ramle sammen. Hele hendes væsen strider imod alt det, hun hidtil har troet på, hvorfor hun nu som noget nyt døjer en del med selvhad og skyldfølelse.

Uden menneskelighed:
Det, der er med til at gøre Rosanna menneskelig, er hendes godhed og samvittighed. Men med menneskeligheden slået fra er disse ikke længere til at spore, hvorfor hun pludselig er som en helt anden.
Bevaret er dog hendes nysgerrighed, som hun om muligt er mere styret af end før, da hun nu ikke skænker konsekvenserne af sine handlinger en tanke eller begrænses af et moralkodeks. Hun vil altså sige og gøre hvad som helst. Folk, der plejer at betyde noget for hende, betyder pludselig ingenting. Og hun er ikke bleg for at såre eller skade dem.
Med menneskeligheden slået fra er hun dog ikke kun tilbøjelig til at stille sin nysgerrighed, men også sine lyster. Hvad enten det er at mæske sig i uskyldiges blod, terrorisere sine omgivelser for sjov eller have seksuelle udskejelser.

Sagens kerne:

Efter at være påbegyndt en ny tilværelse som vampyr har Rosanna brudt med folkene fra sit gamle liv, hvorfor hun nu står til at skulle bygge et socialt netværk helt op fra bunden. Og det er så her, I kommer ind i billedet.  

Rosanna er en ganske elskværdig person, som stadig er i nær kontakt med hendes menneskelighed. Dog mistrives hun som vampyr, så den nemme løsning for hende ville være bare at lukke totalt af for hendes menneskelighed. I har altså mulighed for at opleve hende både med eller uden menneskelighed - afhængigt af, hvad I foretrækker. Ligeledes er det også helt op til jer, hvorvidt I vil være med til at spolere eller værne om hende.

Jeg søger

- En, der indser, at hun døjer med en del problemer, og hjælper hende igennem de svære tider
    - Hendes skaber  
    - En bully/sadistisk anlagt person, som har udset sig hende som sit offer/legetøj (måske personen nyder at se hende have guilt trips og forsøger at få hende til at give efter for hungeren)
    - Personer med problemer, hun har trang til at beskytte, hjælpe og kaste sin kærlighed på
    - En med trang til at beskytte hende, fordi vedkommende har set, hvor uskyldig og uspoleret hun endnu er
    - Hendes første romance (må hjertens gerne ende i heartbreak)
    - En klassekammerat/læsemakker
    - Personer, der udsætter hende for traumatiserende oplevelser
    - En, der flirter ofte og skamløst med hende, så hun - uskyldig og uprøvet som hun er - bliver helt befippet
    - Ofre for hendes blodlyst
    - Lidelsesfæller, hun kan bonde med
    - En ældre vampyr, som hun kan søge råd hos og læne sig lidt op ad
    - En roomie
    - En mentor/tutor (grundet hendes unge alder er hun væsentligt bagude i særligt de historiske fag, hvorfor en med lang levetid er værd at foretrække)
    - En, der har set sig sur på hende, fordi hun måske er kommet skævt ind på livet af vedkommende
    - En eller gerne flere, hun kan slå hovederne sammen med om at stable en teaterforestilling på benene
    - Interessefæller, hun kan tale begejstret med om teater
    - Venner (gerne nye som gamle, tætte som fjerne)
    - Frenemies/rivaler
    - Egentlige fjender
    - En ven, hun måske får et akavet forhold til efter hende og vedkommende på et tidspunkt forsøger sig med et romantisk forhold
    - Falske venner, som evt. udnytter hende eller morer sig på hendes bekostning
    - Personer, som med deres personlighed, alder, evner og/eller magt virker intimiderende på hende, hvorfor hun nærer stor ærefrygt for dem (og måske render og hopper for dem som en anden stikirenddreng)
    - Den person, som får hende til at lukke af for sin menneskelighed for første gang (om det så er, fordi hun bliver manipuleret, såret eller dårligt rådgivet af vedkommende)
    - Midlertidige partners in crime/besties, som hun gør en masse syndige ting med, hvad hun aldrig ville have gjort med sin menneskelighed intakt (men i perioden uden den er disse personer hendes go-to)
    - En for hende uopnåelig person, hun kan have et hemmeligt el. bare ensidigt crush på (måske en noget ældre person eller en lærer)
    - En, som får hende ud i en masse nyt og har rig indflydelse på hende (hvad enten det er god eller dårlig)
    - Personer, der ser ned på hende (evt. fordi hun er nyskabt, ung, en med problemer eller i nær kontakt med sin menneskelighed)
    - En, hvis dårlige opførsel hun forsøger at få vedkommende til at ændre til det bedre (hvad der måske lykkedes/mislykkes hende)

Dette er selvfølgelig kun idéer, jeg har gjort mig. Vil hellere end gerne høre, hvad I har i tankerne. Så skriv her eller send mig en PM!

Bolden ligger nu hos jer <3
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Aviana

Humør : Pumped!
Fag : Ingen
Antal indlæg : 54

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Lør maj 19, 2018 4:25 pm

Heeey <3
Rosanna lyder som en spændende pige Very Happy
Stiller gerne en eller flere af mine tre karaktere til råddighed ^^
Aviana, min varulv/raptor pige,
Adrian, min dejlige old school vampire (btw. også er lærer i vampyrsk historie)
Og Morrigan, min skotske heks ^^

Plot mellem Aviana og Rosanna ku' være:
- En, der indser, at hun døjer med en del problemer, og hjælper hende igennem de svære tider
- En med trang til at beskytte hende, fordi vedkommende har set, hvor uskyldig og uspoleret hun endnu er

Plot mellem Adrian og Rosanna ku' være:
- En ældre vampyr, som hun kan søge råd hos og læne sig lidt op ad
- En mentor/tutor (grundet hendes unge alder er hun væsentligt bagude i særligt de historiske fag, hvorfor en med lang levetid er værd at foretrække)
- Den person, som får hende til at lukke af for sin menneskelighed for første gang (om det så er, fordi hun bliver manipuleret, såret eller dårligt rådgivet af vedkommende)
- Personer, som med deres personlighed, alder, evner og/eller magt virker intimiderende på hende, hvorfor hun nærer stor ærefrygt for dem (og måske render og hopper for dem som en anden stikirenddreng)

Plot mellem Morrigan og Rosanna ku' være:
- Venner (gerne nye som gamle, tætte som fjerne)
- En, som får hende ud i en masse nyt og har rig indflydelse på hende (hvad enten det er god eller dårlig)
Vis brugerens profil
Rosanna

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Lør maj 19, 2018 4:44 pm

Hey! Ej, hvor er det sødt af dig <3
De lyder alle til at være spændende personligheder, som jeg selvfølgelig vil læse lidt nærmere om.
Så jeg er egentlig frisk på et plot med dem alle tre, hvis du er. ^^

Og jeg tænker i grunden sagtens, at vi kan kombinere de forskellige plot? Sådan at Adrian eksempelvis er hendes mentor og én, hun søger råd hos, men samtidig også finder umådeligt ærefrygtindgydende og måske en smule skræmmende. ^^
Vis brugerens profil
Salem

Humør : I once had the luxery of being kind. That was forcefully taken from me, leaving me only with evil acts.
Fag : Ingen.
Antal indlæg : 15

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Lør maj 19, 2018 4:48 pm

Jeg smider lige nogle idéer efter dig. Jeg har en del karakterer, så vi skal nok finde på noget Smile

@Josh Weston: "En, der indser, at hun døjer med en del problemer, og hjælper hende igennem de svære tider.".
Josh er fuldblodsvampyr og kender derfor til trængen til blod. Jeg tror han kunne hjælpe hende, fordi han selv er rolig og nede på jorden.

@Kol: "En bully/sadistisk anlagt person, som har udset sig hende som sit offer/legetøj (måske personen nyder at se hende have guilt trips og forsøger at få hende til at give efter for hungeren) + Personer, der udsætter hende for traumatiserende oplevelser"
Kol er bestemt sadistisk og har intet problem med at se folk lide, så han kunne godt kaste opmærksomheden efter en ung vampyr.

@Chase: "En med trang til at beskytte hende, fordi vedkommende har set, hvor uskyldig og uspoleret hun endnu er."

@Caden: "En, der flirter ofte og skamløst med hende, så hun - uskyldig og uprøvet som hun er - bliver helt befippet. + Hendes første romance (må hjertens gerne ende i heartbreak) "
Caden er lidt en player og flirter med alt og alle, mere eller mindre.

@Poppy: "En ældre vampyr, som hun kan søge råd hos og læne sig lidt op ad. + En mentor/tutor (grundet hendes unge alder er hun væsentligt bagude i særligt de historiske fag, hvorfor en med lang levetid er værd at foretrække)"
Poppy er den første forvandlet vampyr, så hun ved hvad Rosanna går igennem lige nu.

@Jaelyn & @Luc: "En eller gerne flere, hun kan slå hovederne sammen med om at stable en teaterforestilling på benene. + Interessefæller, hun kan tale begejstret med om teater."
Jealyn læser selv drama og elsker teater. Jeg har ikke helt besluttet mig med Luc endnu, men han enten underviser i drama eller tager det som fag. Han har også sit eget filmselskab.

@Jaxon: "En ven, hun måske får et akavet forhold til efter hende og vedkommende på et tidspunkt forsøger sig med et romantisk forhold"
Jaxon kunne passe fint her. Det skal dog lige siges, han er på vej til at blive kendt. Så et evt. forhold ville være dækket af medierne.

@Jaelyn: "Personer, som med deres personlighed, alder, evner og/eller magt virker intimiderende på hende, hvorfor hun nærer stor ærefrygt for dem (og måske render og hopper for dem som en anden stikirenddreng)"
Jaelyn kan bedst betegnes som en diva. Hun har levet i et par hundrede år, så kan evt. intimidere med både alder og personlighed.

Jeg stopper her. Nu har du lidt at starte ud på Smile

* Mange af mine profiler er ufærdige eller tomme - så hvis du har nogen spørgsmål, kan du altid skrive til mig. Jeg svarer hurtigst på Dove ^^
Vis brugerens profil
Aviana

Humør : Pumped!
Fag : Ingen
Antal indlæg : 54

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Lør maj 19, 2018 4:48 pm

Yea det tænker jeg os, adrian har en meget dominerende og professionel aura ^^ plus han er en af de 10 første fuldblods vampyre ^^

Aviana har du personligheder, den vilde mere dyriske del, når hun er ude i naturen, jæger eller kæmper
og så den mere rolige og blide kvinde som altid ka' være munter og hjælper gerne andre.
Aviana ku' sagens være en som tager hende under sin vinge og hjælper hende igennem de svære tider <3

Er frisk på et emne med alle tre ^^
Vis brugerens profil
Rosanna

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Lør maj 19, 2018 7:54 pm

@Salem
Hvor fornemt med et tag-selv-bord af muligheder - mange tak! ^^
Endnu engang er jeg fristet til at sige ja tak til dem alle, da alle idéer egentlig tiltaler mig. Men måske alligevel vi skal nøjes bare med et par stykker af dem til start - så kan vi jo altid starte et plot op med de resterende senere hen. Smile
Så hvad siger du til først og fremmest at stille Kol, Jaelyn (måske + Luc) og Caden til min rådighed? Det gør mig nemlig ikke spor, at Rosanna får en lidt hård start som vampyr. Wink

@Aviana
Jamen, det kunne næppe blive bedre! Han er jo lige sådan en, der indgyder respekt, og med sine kompetencer og livserfaring må han være mere end kvalificeret til at guide en ung vampyr som Rosanna. ^^

Og Aviana lyder herlig med sin sammensatte personlighed. Rosanna vil gladeligt være under hendes vinge, og hun vil være dybt taknemmelig for hendes hjælp. Omvendt vil hun nok også prøve at være der for Aviana bedst muligt. <3
Vis brugerens profil
Salem

Humør : I once had the luxery of being kind. That was forcefully taken from me, leaving me only with evil acts.
Fag : Ingen.
Antal indlæg : 15

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Lør maj 19, 2018 9:39 pm

Lad os gøre det Smile
Vis brugerens profil
Rosanna

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Søn maj 20, 2018 12:51 am

Ja, lad os! Jeg har sendt dig en PM, så vi kan aftale nærmere Smile
Vis brugerens profil
Kesara

Humør : “An emotion is like a flavor in my mouth, I can taste it. Joy tastes like strawberries. Hate is like ice chips in a Martini. And love is rosewater. I enjoy them all except for one. Betrayal. That has the taste of the char on a piece of burnt meat.”
Antal indlæg : 38

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 1:27 am

Hvis du stadigvæk søger emner, så vil jeg med glæde gerne emne med dig Very Happy

Her har jeg nogle karakterer, og ideer til plot/relationer:

Mulige skaber
- @Kesara Hun er ofte en kvinde, som forvandler folk, få at få "slaver" aka folk som gør hvad hun vil (grundet sirebåndet). Hun kunne sagtens finde på at forvandle Rosanna.
- @Theo Theo er bare et røvhul, som på ingen måde bekymre sig om folk. Han forvandler andre fordi, han finder det morsomt eller fordi han generelt bare keder sig.
- @Katherine Hun gør det oftest for at have minions/Slaver, folk som kan gøre hvad hun vil.
- @Neal Neal forvandler ofte folk, enten fordi han har brug for minions, eller fordi han har en fascination til folk, så han kunne sikkert også finde på at forvandle hende.

En der vil hjælpe hende
- @Nikolay Han er akademiets psykolog, og derfor er han betalt til at hjælpe andre, dette betyder dog ikkke, at han ikke bekymre sig om sine patienter.
- @Sebastian Han er godt nok en pureblood vampyr, men han kender til sulten (purebloods har en støre sult en skabte) og han kan måske forsøge hjælpe hende.
- @Christian Nu er Christian nok ikke den sødeste person, og han har selv mange problemer (sin sult, sin psyke og meget mere), men han er dog en mand, som har levet et langt langt liv, hvor han har oplevet mange shitty ting, der kan gøre ham til en god hjælper. Han har selv været i hendes sko, da han i en periode af sit liv, var en skabt vampyr.

Sadistisk person
- @Christian Nok kan han hjælpe hende, men Christian er også en sadistisk psykopat, der tager nydelse i at ødelægge liv, og få andre til at føle sig slemt tilpas, såfremt også at dræbe dem. Han kan helt sikkert anse hende som sit eget legetøj, og måske samtidig i sig selv hjælpe hende. Han kunne også få hendes menneskelighed væk.
- @Rayna Rayna beskriver jeg som min mest ondskabsfulde karakter, da hun besidder ingen gode kvaliteter i sig, hvis man selvfølgelig ser bort fra hendes intelligens, og evne til at fremstå som en god person. Hun er den første skabte mørke fe, og derfor også hvad man vil beskrive, som den ondeste af de mørke feer, hun vil helt sikkert nyde at ødelægge hendes liv, om ikke så for at eksperimentere på hende
- @Carmilla Carmilla er hvad man vil beskrive som en ødelagt heks, der søgte flugt i den mørkeste art af magi. Hun er ikke just den sødeste i hele verden, og vil hellere bruge folk, fremfor faktisk at skabe en seriøs forbindelse med dem.

En hun vil beskytte
- @Clara Clara (oprindeligt født Clarissa) er hvad man vil beskrive, som en problematisk kvinde, hun er født med en evne indenfor telepati, som gennem hendes liv blev stærkere og stærkere, hvor hun til sidst blev indlagt. Her blev der udført eksperimenter på hende, for at udvikle hendes evne, men det blev dog endnu værre da Rayna fandt hende, og her udførte værre eksperimenter på hende. For verden er hun nu død (gennem et selvmord), mens hun forsøger at samle sit liv sammen igen

Første romance
- @Neal Han er en charmerende mand, der har levet et langt liv, og her har opnået en vis forståelse, indenfor hvordan man charmere sig ind på andre. Dog er han sjældent typen, som faktisk skaber forhold med andre. Derfor kunne han sikkert godt knuse hendes hjerte.
- @Cain Cain er på mange måde en fuldkommen ødelagt mand, hvis lyst til livet generelt væksler mellem, at han kan lide det til at han vil dø (hvilket han dog ikke kan). Hans bedste måde at fjerne sig, fra de problemer han har, er ved at have en masse one night stands, korte forhold, tage en masse stoffer og en masse alkohol. Han er sjældent typen, som danner forhold til andre, og kunne sagtens knuse hendes hjerte.

Hun forsøger ændre vedkomne
- @Christian Han er en charmerende, ødelagt, sadistisk psykopat, med forkærlighed for at flå sine ofre fra hinanden. Hun kunne forsøge at ændre på ham, fordi han et sted også optræder, som den ødelagte mand, der måske har brug for hjælp (who knows? Razz)

En hun kan bonde med
- @Tatia hun er oprindeligt født som en pureblood vampyr, men blev forvandlet til en hybrid, gennem et bid fra en ved navn Isabelle. Hun kender det med, at fjerne sin menneskelighed, og har generelt ikke altid haft det nemmeste liv. De to kunne bonde over blodtørsten, og problemerne som livet kan give.

Traumatiske oplevelser
- @Ekaterina Hun arbejder for @Rayna, og er beskrevet som ganske sadistisk. Hun står ofte for, at torturere folk, når Rayna vil have det, hvilket hun efterhånden er blevet ret god til!
- @Daeva Hun er kendt under navnet The Huntress, og er en kvinde som man burde frygte. Hun arbejder også for @Rayna, og er den der bliver sendt ud, hvis en person skal dræbes. Hun er meget kreativ, når det kommer til at dræbe andre Razz
- @Christian Som beskrevet et par gange, er Christian bare et monster. Han slog en piges familie ihjel, fordi hun sagde nej til ham alt for mange gange, og han har slagtet børn, og andre fordi han kunne, eller fordi han var sulten

Et crush på
- @Cain Han er en attraktiv og charmerende mand, som kigger på en som om de er den eneste, der er tilstede. Han er dog også typen, der ikke danner forhold til andre (han har dårlig erfaring med dem)
- @Christian Han er en charmerende mand, som kan virke uopnåelig, ved det faktum han er en psykopat, og også fordi han holder sig væk fra forhold med andre.

Offer for hendes blodtørst
- @Aspen Han er et menneske, og kunne sagtens være et offer for hendes blodtørst
- @Amena Hun er en heks, som bliver genfødt hver gang hun dør, så her kunne hun være Rosanna's første rigtige mord ^^

Roomie
- @Moira Hun er en heks, som har gået på akademiet et godt stykke tid, hun kunne sagtens være en roomie for hende

Mentor/Ældre vampyr
- @Matthew Han er en af de første ti vampyrer, og kunne derfor sagtens være en, som hun kunne søge hjælp hos
- @Neal Han er også en ældre mand, som har tilbragt lidt over 3.000 år som en vampyr, så han kunne også være en, som kunne hjælpe hende
- @Lilith Hun er en af de første skabte mennesker og den første skabte dæmon, med andre ord er hun en kvinde på over 200.000 år. Hun har set og oplevet mange ting, og kunne sagtens hjælpe her.

Venskaber
- @Damian Han er hvad man vil beskrive, som en sød og ganske uskyldig/Naiv engel, med ingen ide om hvad han i virkeligheden er, såvel som hvem hans forældre er. Han er ofte mobbet, fordi han er en smule anderledes Razz
- @Nadia Hun er en charmerende kvinde, som sikkert kunne have et venskab med denne skønne Rosanna

Fjender
- @Christian Det giver vel efterhånden sig selv Razz
- @Rayna Hun er et monster, som ødelægger andres liv og misbruger andre, så hun kunne nemt være en fjende
- @Theo Han er et røvhul, som tror han er bedre end alle andre, han kunne nemt være en fjende

Falske venner
- @Carmilla Hun udnytter generelt alt og alle, så hun kunne nemt være en falsk ven!
- @Ekaterina Hun har skabt adskillige aliases, så en af hendes aliases kunne sagtens, have et venskab med Rosanna, men siden Ekaterina i virkeligheden er en psykopat, vil det altid være falsk fra hendes side af

Partner in crime
- @Christian Psykopat med stor blodtørst og en manipulerende personlighed, han kunne sagtens være en god partner in crime

Håber du kan lide nogle af forslagene Very Happy
Vis brugerens profil
Rosanna

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 2:21 am

Jeg vil også hjertens gerne emne med dig! Smile
Og det er skam kærkomne forslag, som endnu engang gør det svært for mig at begrænse mig! Men jeg må sige, at Christians navn efterhånden dukker op nok gange til, at jeg tænker, han må være et helt oplagt valg for starters. For vi kan jo sagtens kombinere de forskellige plot/relationer, og måske vi i den forbindelse også kan få flettet enten Aspen eller Amena ind som et af hendes ofre? Very Happy
Derudover er jeg også klar på at emne med flere. Eksempelvis kunne jeg sagtens se Rosanna som roomie til Moira og ufrivillig minion til en af de mulige skabere - har dog svært ved at vælge imellem dem, haha. Og Rayna og hendes håndlangere kunne det bestemt også være spændende at udsætte min kære Rosanna for. Razz  

Dine andre karakterer har også stor interesse, men måske jeg lige skal kende til begrænsningens kunst. Så hvad siger du til først og fremmest at stille nogle af de førnævnte til rådig? ^^
Vis brugerens profil
Kesara

Humør : “An emotion is like a flavor in my mouth, I can taste it. Joy tastes like strawberries. Hate is like ice chips in a Martini. And love is rosewater. I enjoy them all except for one. Betrayal. That has the taste of the char on a piece of burnt meat.”

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 2:28 am

@Rosanna skrev:
Jeg vil også hjertens gerne emne med dig! Smile
Og det er skam kærkomne forslag, som endnu engang gør det svært for mig at begrænse mig! Men jeg må sige, at Christians navn efterhånden dukker op nok gange til, at jeg tænker, han må være et helt oplagt valg for starters. For vi kan jo sagtens kombinere de forskellige plot/relationer, og måske vi i den forbindelse også kan få flettet enten Aspen eller Amena ind som et af hendes ofre? Very Happy
Derudover er jeg også klar på at emne med flere. Eksempelvis kunne jeg sagtens se Rosanna som roomie til Moira og ufrivillig minion til en af de mulige skabere - har dog svært ved at vælge imellem dem, haha. Og Rayna og hendes håndlangere kunne det bestemt også være spændende at udsætte min kære Rosanna for. Razz  

Dine andre karakterer har også stor interesse, men måske jeg lige skal kende til begrænsningens kunst. Så hvad siger du til først og fremmest at stille nogle af de førnævnte til rådig? ^^

awww det er jeg glad for at høre Very Happy

hahahaha sorry, har så mange karakterer, og Rosanna virker mega awesome!! Og mange tak fordi du finder dem interessante <3

Jeg kan sagtens vælge et par stykker, og jeg er helt sikkert åben, for at kombinere nogle af relationerne Wink

Her er nogle af dem, som jeg gerne vil have mere gang i:
@Christian - Emnesøgning
@Amena - Emnesøgning
@Aspen (Kunne måske være en, som Rosanna har lyst til at beskytte?)
@Rayna
@Daeva og/Eller @Ekaterina
@Carmilla
@Cain - Emnesøgning
@Damian

Per skaber kommer det an på, hvilket slags forhold du ønsker hun har med sin skaber, om der kunne være et aspekt af noget seksuelt eller ej Smile @Neal ville være en god kandidat, hvis der kunne være en mulighed for det, såvel som potitionen af en mentor (både historie mæssigt og i forhold til det at være vampyr)
Vis brugerens profil
Calla

Humør : It was never about what I am.. its about who I am.
Fag : Kunst. Musik. Historie. Kampsport samt andre sports fag.
Antal indlæg : 237

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 2:48 am

Well Calla kan bruges til alt, alt efter hvordan karakteren mødes og omstændighederne xD
Personlig så hun ikke tortur typen mere direkte angreb og udslet typen. Kommer an på så meget, hun kan også være den sødeste engel c:
Vis brugerens profil
Rosanna

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 3:00 am

@Kesara Well, the more the merrier. Og tak! <3

Jeg kan godt lide idéen med, at Rosanna skader Aspen, som hun samtidig ønsker at beskytte. Så ham ser jeg gerne som hendes offer for hendes blodtørst.

Den sammensætning kan jeg godt lide - Neal it is Wink

Så hvad siger du til følgende for starters: Christian (evt. + Aspen) og Neal? Smile

@Calla Tror efterhånden også snart, at Rosanna får brug for folk, der er søde mod hende. Jeg er nemlig vist lidt for glad for at give hende a hard time.. xD
Vis brugerens profil
Kesara

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 3:07 am

@Rosanna skrev:
@Kesara Well, the more the merrier. Og tak! <3

Jeg kan godt lide idéen med, at Rosanna skader Aspen, som hun samtidig ønsker at beskytte. Så ham ser jeg gerne som hendes offer for hendes blodtørst.

Den sammensætning kan jeg godt lide - Neal it is Wink  

Så hvad siger du til følgende for starters: Christian (evt. + Aspen) og Neal? Smile

Det var så lidt <3

Aspen Jamen så lad Aspen være hendes offer, og derefter en hun ønsker at beskytte Smile

Neal Så Neal er hendes skaber (med mulig seksuelt forhold), samt mentor?

Christian Hvad skulle vi gøre ved ham? At han er modbydelig imod hende eller?

Mener du vi starter ud med et emne mellem Christian/Rosanna, Aspen/Rosanna og Neal/Rosanna? Very Happy
Vis brugerens profil
Calla

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 3:57 am

Så lad hende så Calla som ven, Calla er også ret van til jeg giver hende en del problemer Razz
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom
Fag : Drama, Kampsport
Antal indlæg : 979

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 2:49 pm

Jeg er frisk på et mene med dig
Vis brugerens profil
Rosanna

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 7:45 pm

@Kesara
Altså jeg tænker, at hende og Christian kunne have et ret komplekst forhold, hvor hun lidt skiftes mellem at hade og holde af ham. Han kunne jo være rigtig led overfor hende og udsætte hende for diverse traumatiserende oplevelser, men samtidig også hjælpe hende (på sin egen måde), hvorfor hun måske får et crush på ham og forsøger at ændre på ham. Og så kunne han jo meget oplagt være hendes partner in crime også, når hun lukker af for sin menneskelighed. Men hvad tænker du? Smile

Måske vi kunne starte med et af dem, og så kan vi altid påbegynde et af de to andre senere hen? Very Happy

@Calla
Gerne! Det lyder i hvert fald til, at det er dem begge vel undt. xD

@Niklaus
Lige over! Har du noget bestemt i tankerne? ^^

Vis brugerens profil
Kesara

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 7:51 pm

@Rosanna skrev:
@Kesara
Altså jeg tænker, at hende og Christian kunne have et ret komplekst forhold, hvor hun lidt skiftes mellem at hade og holde af ham. Han kunne jo være rigtig led overfor hende og udsætte hende for diverse traumatiserende oplevelser, men samtidig også hjælpe hende (på sin egen måde), hvorfor hun måske får et crush på ham og forsøger at ændre på ham. Og så kunne han jo meget oplagt være hendes partner in crime også, når hun lukker af for sin menneskelighed. Men hvad tænker du? Smile

Måske vi kunne starte med et af dem, og så kan vi altid påbegynde et af de to andre senere hen? Very Happy

Christian I LOVE IT!!!!! <3 Lad os gøre det Very Happy

Hvilken en af de tre emner, har du mest lyst til at starte med? ^-^
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 7:51 pm

Hm en som udnyttede hende måske? Han er glad for at udnytte folk og få dem til de ting han ønsker.
Vis brugerens profil
Rosanna

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 8:03 pm

@Kesara
Jeg elsker din reaktion ovenover så meget, at jeg vil sige det med Christian og Rosanna. Hvis du er frisk på det <33

@Niklaus
Gerne! Hun er også oplagt at udnytte. Kan se, at han har drama ligesom hende. De kunne eventuelt lære hinanden at kende derigennem?
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 8:04 pm

Sure. Gider du lave emnet så?
og bare så jeg er 100 på du ved det. Nik vil nok prøve at gøre hende til slave. Så er du ok med seksuelt og den slags i emner?
Vis brugerens profil
Rosanna

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 8:11 pm

Det det kan jeg godt. Men der går nok lidt tid, da jeg også har lovet et par andre at oprette.

Ja, det har jeg det skam fint med

Vis brugerens profil
Kesara

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 8:16 pm

@Rosanna skrev:
@Kesara
Jeg elsker din reaktion ovenover så meget, at jeg vil sige det med Christian og Rosanna. Hvis du er frisk på det <33

aww <3

Sure jeg er totalt op for det, hvordan tænker du de støder på hinanden?
Vis brugerens profil
Rosanna

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 9:09 pm

Hm, godt spørgsmål. Mit bud kunne være, at hun måske så ham i færd med at gøre noget fælt ved en, og hun så blander sig? Hvad tænker du? <3
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 9:17 pm

Godt nok. Og jeg venter gerne.
Vis brugerens profil
Kesara

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 9:17 pm

@Rosanna skrev:
Hm, godt spørgsmål. Mit bud kunne være, at hun måske så ham i færd med at gøre noget fælt ved en, og hun så blander sig? Hvad tænker du? <3

I love it! Fordi han så ofte kan finde på det, men antager at hun når/forsøger stoppe ham, inden han laver alt for meget kaos? Razz

Jeg gætter jeg skal lave det? <3
Vis brugerens profil
Rosanna

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 9:27 pm

@Niklaus
Super! Jeg skal nok "tagge" dig i emnet, når det er.

@Kesara
Det var nemlig lige, hvad jeg tænkte. Razz

Må du i hvert fald rigtig gerne. <3
Vis brugerens profil
Kesara

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 9:31 pm

@Rosanna skrev:
@Kesara
Det var nemlig lige, hvad jeg tænkte. Razz

Må du i hvert fald rigtig gerne. <3

Perfekt jeg skulle bare være sikker, tænker ikke just det ville være den bedste åbning, at have en masse lig, som er revet fra hinanden Razz

Det vil jeg så gøre <3
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 9:34 pm

takker
Vis brugerens profil
Calla

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tirs maj 22, 2018 11:08 pm

De kan mødes på akademiet måske så? Smile
Måske på biblioteket? <3
Vis brugerens profil
Rosanna

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Ons maj 23, 2018 3:30 pm

@Kesara
Nej, det ville det næppe xD

Yay <3

@Calla
Det kan de sagtens! Kan jeg evt. lokke dig til at lave emnet? <3
Vis brugerens profil
Calla

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Ons maj 23, 2018 11:08 pm

Yir, ser på det her snarest <3
Vis brugerens profil
Rosanna

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   Tors maj 24, 2018 3:30 am

@Calla
Fornemt - tak! <3

@Niklaus
Det var så lidt. Jeg skulle gerne have tagget dig i det nu
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]   

Hit me up! I don’t bite.. hard [Plot - og emnesøgning]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1