Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

A K A D E M I E T

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Zerachiel

Chester

August

Q

Elian

Julian

Leviticus

Miles

Jaxton

Haniel

Statistics
Der er i alt 503 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Romy

Vores brugere har i alt skrevet 28279 indlæg in 2110 subjects

Share | 

Give a warrior someone to fight pls? [Emnesøgning]

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Give a warrior someone to fight pls? [Emnesøgning]   Ons maj 16, 2018 12:41 pm

Soooo babes!
Dette her er min Octavia, nyelig blevet befriet fra et helvede til en arena sammen med de andre fra flokken: The red warriors. Og hun er ude på snus for at opdage den nye verden.

Octavia søger retfærdighed og forsøger at løse konflikter som egentlig ikke er hendes. Hendes loyaliteter er placeret ved sin flok, som hun ser som sin familie. Så folk der kender @Tatyah må også gerne melde sig ind. Eller som hun kunne have mødt under sit ophold ved flokken.. kom gerne!

Ellers så er jeg frisk på alt fra at redde din karakter fra en overfaldelse i skoven til at være den der angriber.
Gimme some <3
Tilbage til toppen Go down
Aviana

Humør : Pumped!
Fag : Ingen
Antal indlæg : 122

IndlægEmne: Re: Give a warrior someone to fight pls? [Emnesøgning]   Ons maj 16, 2018 1:47 pm

Uhh fellow pack member! <3

Aviana er en af krigerene i flokken ^^
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Give a warrior someone to fight pls? [Emnesøgning]   Man maj 21, 2018 1:25 am

@Aviana skrev:
Uhh fellow pack member! <3

Aviana er en af krigerene i flokken ^^

Yay! Very Happy
Aviana

IndlægEmne: Re: Give a warrior someone to fight pls? [Emnesøgning]   Man maj 21, 2018 1:56 am

har du et plot i tankerne eller ska' vi finde på et sammen? Very Happy
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Give a warrior someone to fight pls? [Emnesøgning]   Ons aug 01, 2018 1:36 am

@Aviana skrev:
har du et plot i tankerne eller ska' vi finde på et sammen? Very Happy

Vi kan godt finde et sammen, nu de jo endelig fri og har deres space i skoven. Så måske vi kan bruge det Smile
Aviana

IndlægEmne: Re: Give a warrior someone to fight pls? [Emnesøgning]   Ons aug 01, 2018 1:10 pm

Hva' med at Aviana tager Octavia indtil byen for at give hende nogle spændende by-oplevelser? ^^
Siden at Aviana har levede så lang tid, tænker jeg at Avi nok har mere erfaring med by-livet end octa? :3

Eller de ku' os nyde en tur sammen mens de er på patrolje rundt i udkanten af flokkens territorie og så ku' de måske blive overfaldet eller der ku' ske noget helt andet, men hvert fald DRAMA! xD

En tredje ku' være at Octa var blevet sendt ud for at tjekke op på Aviana i hendes hytte. Avi plejer altid at være sammen med sin flok så meget som muligt. Tænker at pludselig kom hun ikke hjem til flokken og Tatia var bekymrede for hende og sendte octavia hen for at tjekke op på Avi?
Har en idé til noget actiion/drama med fuldmånen and shit ^^
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Give a warrior someone to fight pls? [Emnesøgning]   

Give a warrior someone to fight pls? [Emnesøgning]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1