Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
» You kind of always make my day ~ Cain XXX
Today at 10:25 pm by Cain

» Delvist fravær.
Today at 9:06 pm by Cain

» I will always love you
Today at 1:11 pm by Katherine

» The feeling of empty - Jason
Today at 12:25 pm by Archie

» Have a drink with me - Agust
Today at 11:46 am by Agust

» A shot of positive energy - Cain
Today at 2:02 am by Cain

» Endnu en pause
Today at 1:04 am by Cain

» This is not the time - Luke
Yesterday at 11:40 pm by Luke

» Hvem er hvem listen!
Yesterday at 9:46 pm by Reese

Top posting users this month
Cain

Elian

Julian

Elliot

Stephen

Rory

Jaxton

Clarissa

Miles

Valentin

Statistics
Der er i alt 453 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Reese

Vores brugere har i alt skrevet 23830 indlæg in 1823 subjects

Share | 

Actor in traning, need you

Go down 
ForfatterBesked
Neo

Humør : Munter
Fag : Drama , Sprog , Dyr & deres pleje , Sang, Dans,
Antal indlæg : 22

IndlægEmne: Actor in traning, need you    Fre maj 11, 2018 5:44 pm

Personlighed
Neo er en helt igennem jordnær fyr, han er sjov på den fede måde, altid i godt humør og så er han der altid, til at give en hjælpende hånd, eller en opmuntring.
Han er meget åbensindet, er typen der snakker med alt og alle, uden at dømme på forhån, men han er også typen der er naiv, og tror på det gode i alt og alle, det kan til tider give ham problemer.
Neo er meget glad for dyr, er opvokset med dem, så det er noget der betyder noget for ham, og hvis der er noget som helst han hader, så er det dyrplagere!!! Dem kan han blive utrolige sure på.
Han går med en drøm om at blive skuespille, og kæmper for at forbedre sig, for at kunne nå sit mål, derudover drømmer han om at finde kvinden i hans liv, da han drømmer om en kernefamilie med børn og det hele.
Overfor kvinder er han høflig, en gentelemand, han kan være meget charmerende og en smule selvsikker.

Fremtidsplaner

Jeg drømmer lidt om, at der måske er en skuespiller, filminstruktør eller andre i filmbranchen, der får øje på hans talent og tilbyder ham hans første rolle på film.
Derudover ønsker jeg klart også, at han finder den kvinde han vil dele sit liv med, en kvinde der kan støtte ham, udfordre ham og elske ham, som vil skabe en familie med ham.
Og så kunne det være fedt, at finde hans sande familie, måske hans mor som forlod ham, for at finde ud af hvorfor? måske han har en ukendt bror eller søster? eller en hel tredje.
Men alt skal heller ikke gå godt, heletiden så jeg drømmer også lidt om at han på et tidspunkt ender ud, i noget være rod, der kan styrke ham, men også skade ham.

Relationer generel

Alt lige fra venskaber, til hans plejefamilie, måske en mentor? lærer der gerne vil undervise ham lidt ekstra? måske et par flirts, manhlrr klart også en roomie og meget mere, så tøv ikke men smid en besked her eller over pm.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Olivia

Humør : All of us live with a demon inside. Some days you control the demon. And other days it controls you. And it is always hungry. It feeds on lust and longing. And while you may slumber, the demon never sleeps. It tempts you into crossing every line you've ever drawn, all the while it tests you, haunts you. And once it has turned your loved ones into enemies, the demon has consumed you whole.
Antal indlæg : 25

IndlægEmne: Re: Actor in traning, need you    Lør maj 12, 2018 3:55 am

Jeg melder gerne min kære Olivia her, hun er i hvert fald noget af det mest støttende man kan finde Smile
- Jeg er frisk på alt! Så hvorend du synes hun kunne passe Very Happy
Vis brugerens profil
Neo

IndlægEmne: Re: Actor in traning, need you    Lør maj 12, 2018 7:41 am

Skønt, har sendt dig en privat besked
Vis brugerens profil
Neo

IndlægEmne: Re: Actor in traning, need you    Søn maj 13, 2018 4:43 pm

Flere der tør ?
Vis brugerens profil
Hope

Humør : Every time we defeat an enemy, a new one rises up! Every time we light a candle the darkness it sputters out! So maybe it’s finally time To let the darkness in!
Fag : Fysik, Kemi,Biologi, fægtning og kampsport
Antal indlæg : 23

IndlægEmne: Re: Actor in traning, need you    Lør maj 19, 2018 12:57 am

Jeg stiller gerne Hope til rådighed.
Vis brugerens profil
Callie

Humør : Sometimes I wonder… If am a girl with a storm instead of a soul, Or if I am a storm inside this fragile girl’s skin.
Fag : Ingen fag
Antal indlæg : 36

IndlægEmne: Re: Actor in traning, need you    Tirs maj 22, 2018 5:41 am

Callie er sangerinde og skuespiller - måske der lidt hjælp at hente fra hende? Smile
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Actor in traning, need you    

Actor in traning, need you
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1