Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

A K A D E M I E T

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Zerachiel

Chester

August

Q

Elian

Julian

Leviticus

Miles

Jaxton

Haniel

Statistics
Der er i alt 503 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Romy

Vores brugere har i alt skrevet 28279 indlæg in 2110 subjects

Share | 

We all need to live life a little (emnesøgning)

Go down 
ForfatterBesked
Jeffrey

Antal indlæg : 51

IndlægEmne: We all need to live life a little (emnesøgning)   Ons maj 09, 2018 11:44 pm

James Corden: I don’t know if this comes across on television, but I honestly think Jeffrey might be the most handsome man I’ve ever meet in my life.
Jeffrey: Oh my
James Corden: Do you know what I mean? I’ve made choices in my life, I’ve got married and I’ve had children, but even I am going: weeell

Information

Birth name Jeffrey Breaux
Current name Jeffrey Breaux
Aliases
  • Jeffrey Breaux
  • Daddy (By Zoe)
  • Jeffy (By Zoe)
  • Mr Breaux (By everyone)
Born March 7th 1997, Seattle, USA
Age 36/40
Status Alive
Relationstatus Single
Sexuality Heterosexual
Gender Male
Species
  • Angel (Currently)
Powers Non
Occupation
  • Student (Formerly)
  • Lead vocalist in Rustic Impulse Amnesia
Family
  • Jennifer Carver Breaux (Mother)
  • Bruce Breaux (Father)
  • Patrick Johnson Breaux (Brother)
  • @Zoe Hayley Breaux (Daughter)
Relationships
  • @Callie Britney Nightfall (Ex-fling)
  • @Lexa (Ex-Girlfriend/Fling)
  • Hayley Breaux † (Ex-wife)
  • @Alessa Rivers (On/Off Fling)
Others
  • Hayley Breaux † (Mother to Zoe)
  • Marcus Johnson (Best friend & Bandmember)
  • Nathaniel Parker (Best friend & Bandmember)
  • Bruce Wallis (Best friend & Bandmember)
  • Carter Pierce (Best friend & Bandmember)
  • @Aaron Gilbert (Fan)
  • @Neo Kendall (Fan)
  • Numours fans
Affiliation Rustic Impulse Amnesia & Zoe
FC/Actor Jeffrey Dean Morgan
Topics

De søgte ting

• Tidligere flirts/forhold (Fra 2002 og op efter)
  • Flirts/Elskere (18 +)
  • Bekendtskaber
  • Venskaber
  • Tidligere venskaber
  • Fjender

Emneplots

Fortidsemne:
  • Gamle venner
  • Familieforhold
  • Fjender
Nutidsemner:
  • Flirts/Elskere
  • Første møde
  • Møde med nye venner
  • Møde med fans
  • Fjender

Sidst rettet af Jeffrey Tirs maj 22, 2018 12:45 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Jeffrey

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 8:50 pm

Trækker op i denne emnesøgning Very Happy
Vis brugerens profil
Salem

Humør : I once had the luxery of being kind. That was forcefully taken from me, leaving me only with evil acts.
Fag : Ingen.
Antal indlæg : 15

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 9:29 pm

Smider lige nogle idéer efter dig Smile

Alessa: evt tidligere flirt.
Lexa: kunne også være en tidligere flirt/elsker.
Aaron: selvfølgelig har vi ham. Både som fan og Zoes kommende kæreste.
Maisie: kunne være kommende eller nuværende ven.

Håber du kan bruge noget af det Smile
Vis brugerens profil
Neo

Humør : Munter
Fag : Drama , Sprog , Dyr & deres pleje , Sang, Dans,
Antal indlæg : 22

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 9:51 pm

Neo kunne godt være fan af ham, måske endda prøve at møde ham, for at spørge ind til kendis livet da han selv drømmer om at blive skuespiller.
Ellers kunne det også være sjovt, hvis han hørte Neo synge uden at vide at nogle høre ham, da han synger meget flot.
Vis brugerens profil
Jeffrey

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 10:23 pm

@Salem skrev:

Jamen det er da dejligt <3

Alessa & Lexa Sure det kan de sagtens være. Der er pretty much fra 1992 (han er 14) til 1997 (hvor han møder Hayley - Hans afdøde kone og mor til Zoe)

Aaron True that, i emnet mellem Zoe og Jeffrey er der snak om, at Zoe invitere ham til en koncert. Men hvis de skal møde hinanden før, kunne det være at Jeffrey er kommet på besøg, for at være sammen med Zoe, men han støder ind i Aaron?

Maisie De kunne helt sikkert være venner, hvor længe tænker du de har kendt hinanden? Medmindre du hellere vil have, at det skal være kommende venner <3
Vis brugerens profil
Jeffrey

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 10:25 pm

@Neo skrev:

Neo kunne godt være fan af ham, måske endda prøve at møde ham, for at spørge ind til kendis livet da han selv drømmer om at blive skuespiller.
Ellers kunne det også være sjovt, hvis han hørte Neo synge uden at vide at nogle høre ham, da han synger meget flot.

Han kan helt sikkert være en fan af R.I.A.

Begge ideer er gode, måske de støder på hinanden ved en bar? Jeffrey er ude med nogle af bandmedlemmerne, du ved for at slappe af og som Jeffrey skal op til baren for at få noget at drikke, falder de to i snak?
Vis brugerens profil
Aviana

Humør : Pumped!
Fag : Ingen
Antal indlæg : 122

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 10:36 pm

Heeey ^^
Stiller gerne min varulv/raptor pige til rådighed :3
Vis brugerens profil
Jeffrey

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 10:39 pm

@Aviana skrev:
Heeey ^^

Morrigan <3
Jamen fantastisk!! Er der noget du har lyst til? Very Happy
Vis brugerens profil
Salem

Humør : I once had the luxery of being kind. That was forcefully taken from me, leaving me only with evil acts.
Fag : Ingen.
Antal indlæg : 15

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 10:46 pm

@Jeffrey skrev:
@Salem skrev:

Jamen det er da dejligt <3

Alessa & Lexa Sure det kan de sagtens være. Der er pretty much fra 1992 (han er 14) til 1997 (hvor han møder Hayley - Hans afdøde kone og mor til Zoe)

Aaron True that, i emnet mellem Zoe og Jeffrey er der snak om, at Zoe invitere ham til en koncert. Men hvis de skal møde hinanden før, kunne det være at Jeffrey er kommet på besøg, for at være sammen med Zoe, men han støder ind i Aaron?

Maisie De kunne helt sikkert være venner, hvor længe tænker du de har kendt hinanden? Medmindre du hellere vil have, at det skal være kommende venner <3

Alessa & Lexa: Tror vi bliver nød til at dropper Alessa igen så. Hun er ikke gammel nok til det, da hun er født enten i 90'erne eller sidst i 80'erne. Men Lexa kan godt have haft en flirt med ham. Den vil ikke have været super lang dog.

Aaron: Synes det er fint at lave et koncert show - medmindre du gerne vil have de mødes inden. Det kan de også sagtens. Smile

Maisie: Jeg tror faktisk jeg gerne vil udvikle deres forhold igennem emner. Det kunne være sjovt at følge hele deres venskab på den måde.
Vis brugerens profil
Jeffrey

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 10:50 pm

@Salem skrev:
Alessa & Lexa: Tror vi bliver nød til at dropper Alessa igen så. Hun er ikke gammel nok til det, da hun er født enten i 90'erne eller sidst i 80'erne. Men Lexa kan godt have haft en flirt med ham. Den vil ikke have været super lang dog.

Aaron: Synes det er fint at lave et koncert show - medmindre du gerne vil have de mødes inden. Det kan de også sagtens. Smile

Maisie: Jeg tror faktisk jeg gerne vil udvikle deres forhold igennem emner. Det kunne være sjovt at følge hele deres venskab på den måde.

Alessa & Lexa Jamen så lad os tage Lexa i stedet! Vi kan måske sige de mødte hinanden i vinter 1994 (her er han 16), og de havde en flirt/forhold som sluttede forår 1996?

Aaron Det kunne være sjovt hvis de mødtes indenda, måske mere for Jeffrey's reaktion og Aarons tanker omkring ham Razz

Maisie Jamen så lad os tage et helt nyt venskab!
Vis brugerens profil
Aviana

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 10:52 pm

@Jeffrey skrev:
@Aviana skrev:
Heeey ^^

Morrigan <3
Jamen fantastisk!! Er der noget du har lyst til? Very Happy

Har nogle ting der ku' være interessante <3
En af dem, ku' være at Jeffrey har mødt Aviana før som ung, måske, hvor han tilfældig tage en smutvej gennem en skov fra et sted til et andet. Og som han går gennem skoven, støder han på en dino aka en raptor som forvandler sig til et mennesker. Måske får et venskab men noget sker og de mister kontakten. Tænker at han måske så støder på hende igen senere i livet som voksen og de genskaber deres gamle venskab, eller måske bli'r til noget flirt/fasination fra hans side? ^^

En anden idé, ku' være at han har set hende til hans koncerter, når han spiller, men lægger mærke til at hun altid ser lige ung ud, ku' skabe grund til at han måske bli'r nysgerrig Very Happy

Med mindre du havde en idé? ^^

Aviana er en meget gammel varulv, levede over 8000 år begrund af sin immortality :3
Ku' være han havde set hende forskellige steder, i enten måske i nyheder som forbipaserende eller under events eller et elelr andet Very Happy

Ellers så mærkelige nyheder om en dinosaur on the loose og han støder på hende som voksen og hjælper hende med at slippe væk fra en efterretningstjeneste i et andet land, for at hun ik' bliver taget og skaber et bond, flirt whatever du tænker der ku' være sjovt <3
Vis brugerens profil
Jeffrey

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 11:00 pm

@Aviana skrev:
Har nogle ting der ku' være interessante <3
En af dem, ku' være at Jeffrey har mødt Aviana før som ung, måske, hvor han tilfældig tage en smutvej gennem en skov fra et sted til et andet. Og som han går gennem skoven, støder han på en dino aka en raptor som forvandler sig til et mennesker. Måske får et venskab men noget sker og de mister kontakten. Tænker at han måske så støder på hende igen senere i livet som voksen og de genskaber deres  gamle venskab, eller måske bli'r til noget flirt/fasination fra hans side? ^^

En anden idé, ku' være at han har set hende til hans koncerter, når han spiller, men lægger mærke til at hun altid ser lige ung ud, ku' skabe grund til at han måske bli'r nysgerrig Very Happy

Med mindre du havde en idé? ^^

Aviana er en meget gammel varulv, levede over 8000 år begrund af sin immortality :3
Ku' være han havde set hende forskellige steder, i enten måske i nyheder som forbipaserende eller under events eller et elelr andet Very Happy

Ellers så mærkelige nyheder om en dinosaur on the loose og han støder på hende som voksen og hjælper hende med at slippe væk fra en efterretningstjeneste i et andet land, for at hun ik' bliver taget og skaber et bond, flirt whatever du tænker der ku' være sjovt <3

Ide 1 Jeffrey er 40 år gammel, så han kan ikke rigtig havde set hende som ung, da hun er like 8.765 år ældre end ham Razz Derudover er han ikke just typen, som bevæger sig ud i skoven. Han er et by menneske, og har altid været et by menneske

Ide 2 Han dømmer ikke rigtig hans fans, for hvor gamle de er. Han har fans af alle aldre, så han ville ikke rigtig ligge mærke til det, specielt hvis han er i gang med at optræde og bagefter, drikker han ofte et par øl med de andre bandmedlemmer eller tager på en middag med sin datter Zoe

Han ser ikke rigtig nyheder, da han føler nyhederne udelukkende kun viser kaos, for at skabe frygt i andre, så han gider ikke rigtig se det, eller lade det være en del af sin hverdag. Derudover så kender han til overnaturlige væsner, og ved derfor at nogle væsner lever længere end andre, så det ville ikke komme som en overraskelse, at hun har haft levet længe
Vis brugerens profil
Aviana

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 11:03 pm

damn xD
hm... har du en idé til et plot så? :3
Vis brugerens profil
Melody

Fag : Musik, matematik, bueskydning (de sidste kommer)
Antal indlæg : 14

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 11:04 pm

@Jeffrey skrev:
@Salem skrev:

Alessa & Lexa Jamen så lad os tage Lexa i stedet! Vi kan måske sige de mødte hinanden i vinter 1994 (her er han 16), og de havde en flirt/forhold som sluttede forår 1996?

Aaron Det kunne være sjovt hvis de mødtes indenda, måske mere for Jeffrey's reaktion og Aarons tanker omkring ham Razz

Maisie Jamen så lad os tage et helt nyt venskab!

Lexa: Det lyder fint Smile

Aaron: Så lad os finde ud af det ^_^

Maisie: Great!
Vis brugerens profil
Jeffrey

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 11:06 pm

@Aviana skrev:
damn xD

uhh ikke lige på stående fod nej, men måske blot lade dem møde hinanden og se hvad der sker? En bar kunne være et godt sted?
Vis brugerens profil
Jeffrey

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 11:08 pm

@Melody skrev:

Lexa Perfekt, jeg får hende skrevet på baggrundshisorien og ind som en relation <3

Aaron Skal vi så tage et emne med dem? Det mest optimale kunne være, at de støder på hinanden ved akademiet? Zoe snakker om at hun går til musik, og måske Jeffrey starter med, at lede efter hende der og i stedet støder ind på Aaron?

Maisie Jamen perfekt, skal vi så lade dem møde hinanden i et emne? Se hvad der sker? <3
Vis brugerens profil
Melody

Fag : Musik, matematik, bueskydning (de sidste kommer)
Antal indlæg : 14

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 11:15 pm

@Jeffrey skrev:
@Melody skrev:

Lexa Perfekt, jeg får hende skrevet på baggrundshisorien og ind som en relation <3

Aaron Skal vi så tage et emne med dem? Det mest optimale kunne være, at de støder på hinanden ved akademiet? Zoe snakker om at hun går til musik, og måske Jeffrey starter med, at lede efter hende der og i stedet støder ind på Aaron?

Maisie Jamen perfekt, skal vi så lade dem møde hinanden i et emne? Se hvad der sker? <3

Lexa: Jeg vil få gjort det samme snarest <3

Aaron: Det lyder som en god plan. Lad os gøre det.

Maisie: Det synes jeg <3

Hvis du laver det til Aaron, kan jeg lave det med Maisie? Smile
Vis brugerens profil
Jeffrey

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 11:17 pm

@Melody skrev:
Lexa: Jeg vil få gjort det samme snarest <3

Aaron: Det lyder som en god plan. Lad os gøre det.

Maisie: Det synes jeg <3

Hvis du laver det til Aaron, kan jeg lave det med Maisie? Smile

Lexa Perfekt <3

Aaron Vidunderligt <3

Maisie Det lyder godt <3

Jeg kan sagtens lave det til Aaron <3
Vis brugerens profil
Aviana

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 11:27 pm

@Jeffrey skrev:
@Aviana skrev:
damn xD

uhh ikke lige på stående fod nej, men måske blot lade dem møde hinanden og se hvad der sker? En bar kunne være et godt sted?

Det ku' vi godt <3
ku' jeg få dig til at lave det? <3
er lige midt igang med noget Razz
Vis brugerens profil
Jeffrey

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 11:30 pm

@Aviana skrev:
Det ku' vi godt <3

Jamen perfekt!!!

Hvilken bar skal det være? <3
Vis brugerens profil
Aviana

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 11:34 pm

@Jeffrey skrev:
@Aviana skrev:
Det ku' vi godt <3

Jamen perfekt!!!

Hvilken bar skal det være? <3

Hmm.. er jeffrey meget ude og rejse? ellers ku' det være The Crypt for overnaturlige væsner, ellers måske en helt almindelig bar som Baren, Late Night eller Natklubben, Philotes i Gaia? ^^
Vis brugerens profil
Jeffrey

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 11:37 pm

@Aviana skrev:
Hmm.. er jeffrey meget ude og rejse? ellers ku' det være The Crypt for overnaturlige væsner, ellers måske en helt almindelig bar som  Baren, Late Night eller Natklubben, Philotes i Gaia? ^^

Han er ikke på tour i øjeblikket, så han er ikke ude og rejse. Han har bosat sig i England, så han kan være tættere på sin datter, der går på akademiet! Smile

Men de steder lyder godt, jeg vil tagge dig i det <3
Vis brugerens profil
Aviana

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 11:41 pm

@Jeffrey skrev:
@Aviana skrev:
Hmm.. er jeffrey meget ude og rejse? ellers ku' det være The Crypt for overnaturlige væsner, ellers måske en helt almindelig bar som  Baren, Late Night eller Natklubben, Philotes i Gaia? ^^

Han er ikke på tour i øjeblikket, så han er ikke ude og rejse. Han har bosat sig i England, så han kan være tættere på sin datter, der går på akademiet! Smile

Men de steder lyder godt, jeg vil tagge dig i det <3

Huh! okay nice, jamen Aviana bor i skoven i sin hytte nærheden af akademiet, så det perfekt <3
Vis brugerens profil
Jeffrey

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 18, 2018 11:43 pm

@Aviana skrev:
Huh! okay nice, jamen Aviana bor i skoven i sin hytte nærheden af akademiet, så det perfekt <3

Vidunderligt <3
Vis brugerens profil
Neo

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Lør maj 19, 2018 7:13 pm

Det kunne klart blive en plan Wink kan jeg lokke dig til at lave emnet ? Smile
Vis brugerens profil
Jeffrey

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Lør maj 19, 2018 10:15 pm

@Neo skrev:

Det kunne klart blive en plan Wink kan jeg lokke dig til at lave emnet ? Smile

Sure det kan jeg godt, jeg vil tagge dig i det Very Happy
Vis brugerens profil
Neo

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Lør maj 19, 2018 10:16 pm

Awsome <3
Vis brugerens profil
Jeffrey

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre maj 25, 2018 10:49 pm

Har fået svaret alle hans emner, så kunne godt bruge flere emner til ham Very Happy
Vis brugerens profil
Ciara

Humør : don't get on my nerve, Kiddo.
Fag : har ingen fag.
Antal indlæg : 17

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Man maj 28, 2018 4:36 pm

hey Jeffrey Smile

jeg tænkte på om du ville emne med en gammel/ny spiller? er lidt rusten, været præget af arbejde og kursur, så har ikke emnet længe, men i forhold til emne Smile

tænker Jeffrey skal holde en koncert? og har brug for sikkerhed, og han's manager kontakter en i ADS, som også levere sikkerhed's vagter, og ja Ciara og nogle af hende's mænd bliver stillet til rådighed som koncert vagter? Smile
og så kan det være Ciara skal fungerer som kontakt person imellem Jeffrey og sikkerhed's personalet, hva tænker du til dette? de får en sludder over en kop kaffe, eller en øl ( kaffe til Ciara, hun er trods alt på arbejde ), men du ved? Smile
kunne dette være en ide ^^
Vis brugerens profil
Jeffrey

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Man maj 28, 2018 4:42 pm

@Ciara skrev:
hey Jeffrey Smile

jeg tænkte på om du ville emne med en gammel/ny spiller? er lidt rusten, været præget af arbejde og kursur, så har ikke emnet længe, men i forhold til emne Smile

tænker Jeffrey skal holde en koncert? og har brug for sikkerhed, og han's manager kontakter en i ADS, som også levere sikkerhed's vagter, og ja Ciara og nogle af hende's mænd bliver stillet til rådighed som koncert vagter? Smile
og så kan det være Ciara skal fungerer som kontakt person imellem Jeffrey og sikkerhed's personalet, hva tænker du til dette? de får en sludder over en kop kaffe, eller en øl ( kaffe til Ciara, hun er trods alt på arbejde ), men du ved? Smile
kunne dette være en ide ^^

Jamen hello igen igen Razz

Egentlig er det bandets manager, som tager sig af den slags ting og de (bandet) er generelt også ganske afslappet omkring disse ting. Oftest er det mere deres manager og pladeselskab, som ønsker at de har sikkerhed, fremfor selve bandet selv. Men måske mere at de andre fra bandet, ikke kunne den aften (alle bortset fra Jeffrey selv, har koner og børn, han har selv en datter), hvilket er derfor at han er den, som dukker op til denne sludder?
Vis brugerens profil
Ciara

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Tirs maj 29, 2018 10:25 am

hello igen igen xD

tjoh, det lyder lovende i mine øre, jeg tænker det er hvad vi gør, og så evt en koncert senere i emnet, hvis Jeffrey og han's manager, er tilfredse med den sikkerhed som ADS kan levere? Razz
og så er kaffe jo altid en skøn ting til en snak om folk's sikkerhed ;D så kan de sku også få en Biscuit til teaen xD
Vis brugerens profil
Jeffrey

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Tirs maj 29, 2018 11:41 am

@Ciara skrev:
hello igen igen xD

tjoh, det lyder lovende i mine øre, jeg tænker det er hvad vi gør, og så evt en koncert senere i emnet, hvis Jeffrey og han's manager, er tilfredse med den sikkerhed som ADS kan levere? Razz
og så er kaffe jo altid en skøn ting til en snak om folk's sikkerhed ;D så kan de sku også få en Biscuit til teaen xD

Det kan vi sagtens sige Very Happy

Jeffrey er godt nok amerikaner, så han er mere til øl og kaffe Razz
Vis brugerens profil
Ciara

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Tirs maj 29, 2018 11:44 am

oki, lyder jo uber ^^

yeah, det tænkte jeg nok, men så skal det også være ordelig øl, og ikke det der bud light på 2.3% xD
Vis brugerens profil
Jeffrey

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre jun 01, 2018 2:49 pm

@Ciara skrev:
oki, lyder jo uber ^^

yeah, det tænkte jeg nok, men så skal det også være ordelig øl, og ikke det der bud light på 2.3% xD

Jamen det lyder perfekt!! Kunne jeg friste dig til at lave det? Very Happy
Vis brugerens profil
Ciara

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre jun 01, 2018 3:53 pm

kan du godt, når jeg færdig med arbejde Very Happy
Vis brugerens profil
Jeffrey

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Fre jun 01, 2018 3:54 pm

@Ciara skrev:
kan du godt, når jeg færdig med arbejde Very Happy

Perfekt Very Happy
Vis brugerens profil
Jeffrey

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Tirs jul 03, 2018 2:42 pm

Jeg søger endnu emner til ham Very Happy
Vis brugerens profil
Cassandra

Humør : Show me yours and I'll... Laugh?
Fag : Biologi og historie
Antal indlæg : 58

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Tirs jul 03, 2018 4:42 pm

Hvis du mangler emner, så sig til Smile det samme med plots Wink er emneveteran Razz
Vis brugerens profil
Jeffrey

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Tirs jul 03, 2018 6:03 pm

@Cassandra skrev:
Hvis du mangler emner, så sig til Smile det samme med plots Wink er emneveteran Razz

Jamen det gør jeg da helt sikkert Very Happy

Har du noget i tankerne for et plot eller en relation?
Vis brugerens profil
Jeffrey

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   Ons aug 15, 2018 8:32 pm

Jeg vil super gerne have mere gang i ham, så trækker op i denne emnesøgning Very Happy
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: We all need to live life a little (emnesøgning)   

We all need to live life a little (emnesøgning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1