Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Magistar

Julian

Elian

Clarissa

Kowo

Cain

Gerth

Helia

Stephen

Jeremiah

Statistics
Der er i alt 449 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Jozephine

Vores brugere har i alt skrevet 25091 indlæg in 1892 subjects

Share | 

Darkness will rise from the doors of hell (emnesøgning)

Go down 
ForfatterBesked
Helia

Humør : What's the matter!? Afraid of the dark!
Antal indlæg : 35

IndlægEmne: Darkness will rise from the doors of hell (emnesøgning)   Tirs maj 08, 2018 8:26 pm

Nu hvor jeg har fået min farve vil jeg gerne igang med at emne, jeg er frisk på alt der ikke ender i min karakters død. Helia grundet sin evne meget mørk og dyster, men inde under alt det mørke er der gemt en skræmt pige. Dog har evnen fået sit tag i hende og når man møder hende virker hun kold  og fjern. Hun har aldrig selv bestemt at hun skulle være sådan, men hun har alligevel lært at elske det.

Hvad jeg søger.

1. en som måske vil udnytte hendes evner.

2. En som gøre hende bedre til bruge hendes evner.

3. en eller flere som viser hende at de bryder sig om hende og kommer betyde noget får hende.

4. Fjender, da hun er som hun er har sikkert mange af dem.

Hvis i har nogle idéer så kom med dem er meget åben.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Constantine

Humør : Constantine may be charming and he may look human, but in reality he has more in common with those psychopaths locked up, the only difference between them and him, is that he's highly intelligent and knows how to use his appearance and charm
Antal indlæg : 10

IndlægEmne: Re: Darkness will rise from the doors of hell (emnesøgning)   Tirs maj 08, 2018 8:40 pm

Hej Very Happy

Jeg vil da gerne emne med skønno dig (også selvom vi har et par allerede Razz)

Jeg tænker Constantine her både kan lære hende, at bruge sine evner bedre, såvel som udnytte dem. Constantine er lederen af en terrorist organisation, som bedre er kendt under navnet Aero. De er kendt for smugling af folk, salg af stoffer såvel som prostituerede og generelt at skabe kaos (f. eks har de bombet adskillige steder og lavet massemord et par enkelte gange). Han er en mand, hvis billede aldrig er taget, hvis navn er ukendt for omverden, men alligevel er han på en masse FBI most wanted list. Han fremstår som en karismatisk leder, og kunne i første omgang fremstille sig selv, som en der blot ønsker at hjælpe hende, give hende et bedre liv og en bedre hverdag, men samtidig inkludere hende i sin organisation, med den information at hele verden har behandlet hende af lort til, men at han kan give hende magten tilbage, give hende kontrollen tilbage Very Happy
Vis brugerens profil
Helia

IndlægEmne: Re: Darkness will rise from the doors of hell (emnesøgning)   Tirs maj 08, 2018 8:47 pm

Jeg elsker den idé jeg frisk og vil gerne lave emnet hvis du kommer med stedet. Smile
Vis brugerens profil
Constantine

Humør : Constantine may be charming and he may look human, but in reality he has more in common with those psychopaths locked up, the only difference between them and him, is that he's highly intelligent and knows how to use his appearance and charm

IndlægEmne: Re: Darkness will rise from the doors of hell (emnesøgning)   Tirs maj 08, 2018 8:52 pm

@Helia skrev:
Jeg elsker den idé jeg frisk og vil gerne lave emnet hvis du kommer med stedet. Smile

Jamen det er jeg da glad for at høre Very Happy
Du er en skat <3

Mhh det er et godt spørgsmål, er der steder hun kommer ofte? Eller skal vi lave det som, at han "redder" hende fra nogle idioter?
Vis brugerens profil
Helia

IndlægEmne: Re: Darkness will rise from the doors of hell (emnesøgning)   Tirs maj 08, 2018 8:54 pm

Det kan vi sagtens sige, men skal jeg så ikke bare lave det et sted, også sende en pm når det er færdigt. Smile
Vis brugerens profil
Constantine

IndlægEmne: Re: Darkness will rise from the doors of hell (emnesøgning)   Tirs maj 08, 2018 8:54 pm

@Helia skrev:
Det kan vi sagtens sige, men skal jeg så ikke bare lave det et sted, også sende en pm når det er færdigt. Smile

Det lyder som en fantastisk ide Very Happy
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Darkness will rise from the doors of hell (emnesøgning)   

Darkness will rise from the doors of hell (emnesøgning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1