Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

A K A D E M I E T

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
»  You can’t see it, but you can feel it [Bex]
Today at 9:14 am by Veronica

» Emotional vampire up for company [Emnesøgning]
Today at 1:57 am by Lili

» Uhm... What are you doing here? - Stephen
Tors okt 18, 2018 6:11 pm by Gabriel M.

» Beklagelse
Ons okt 17, 2018 11:30 am by Aya

» Just had the worst week of my life, can you help? - Alistair (Fremtidsemne)
Ons okt 17, 2018 2:40 am by Kevin

» Do you need a place to stay ?
Tirs okt 16, 2018 5:07 pm by Cayde

» Ellie-drama, haha?
Tirs okt 16, 2018 12:50 pm by Elliot

» You got a bed with my name on it - Nicholas (xxx)
Man okt 15, 2018 11:10 pm by Mike

» Souhm... things have happened. (fortidsemne) - Ben
Man okt 15, 2018 10:16 pm by Ben

Top posting users this month
Elian

Julian

August

Q

Elena

Talion

Reign

Razor

Chester

Zerachiel

Statistics
Der er i alt 459 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Marco

Vores brugere har i alt skrevet 26169 indlæg in 2015 subjects

Share | 

Overvejelser til siden! [Admin nyhed]

Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin

Humør : When you threw me to the wolves at night. Did you think they would find me easy to swallow? I suggest next time, you try feed me to dragons. I wore wolf skins as easily as my own.
Fag : Idræt. Astrologi. Musik. Kunst. Naturvidenskab & Psykologi.
Antal indlæg : 577

IndlægEmne: Overvejelser til siden! [Admin nyhed]   Tors maj 03, 2018 8:47 am

Hello Angels!!

Så vi på admin teamet har snakket om noget til siden. Vi har valgt at tilføje (vil blive gjort inden for kort tid), en ting i profilen, som gør i kan sætte antal år på hvor længe jeres karakter har fået eller går på akademiet.

Dertil har vi besluttet at vi vil høre jer an med den næste ide, den omhandler at vi vil give akademiet en ny rektor, som er halv admin styret. Denne her rektor vil så vælge at lave nogle ændringer på akademiet. Det vil han gøre ved at lave en magisk form for test på folk, for at smide dem ind i forskellige kollegier.
Diamant, rubin, safir og Smaragd.
Disse fire kollegier vil derved have mulighed for at blive spillet op imod hinanden. og hver anden måned eller sådan cirka, kan vi lave en form for; månedens kollegium.

Hvad synes i om det?? <3

Derudover må i huske at kigge: her og fortælle os, hvad i synes vi kan gøre for at gøre siden endnu bedre <3

Skriv fc til @Lilith og hver opmærksom på eventuelle ændringer på racer samt steder.

Rigtig god torsdag,
Joy, på vegne af admin teamet

Or how much she is suffering
Because in everyone’s eyes
She’s immortal

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."
Antal indlæg : 776

IndlægEmne: Re: Overvejelser til siden! [Admin nyhed]   Tors maj 03, 2018 10:06 pm

Der er lavet en mindre opdatering disse steder:

Nyttig viden:
- Nyttig viden: Styrke, Hastighed, Sanser & Healing
- Nyttig viden: Blodets og dets virkning
- Nyttig viden: Forskellige gifte

Racer:
- Der er tilføjet viden omkring magebåndet og hvordan det fungere under hekse
- Der er tilføjet noget til formskiftere, at det kan have konsekvenser, hvis man forvandler sig lidt for meget, under en periode af for kort tid

Jeg arbejdet stadigvæk med racerne, og regner med at fortsætte med hekseracen i morgen, såvel som dæmonerne og evnebeskrivelse for Banshee's!

Vis brugerens profil
Joy
Admin

Humør : When you threw me to the wolves at night. Did you think they would find me easy to swallow? I suggest next time, you try feed me to dragons. I wore wolf skins as easily as my own.

IndlægEmne: Re: Overvejelser til siden! [Admin nyhed]   Tirs maj 08, 2018 12:02 pm

Jeg vil blot lige bekræfte at afstemningen der blev holdt på sidens facebook gruppe, giver flertallet med på ideen. Og derfor vælger vi at indfører den.
Dog vil jeg gøre opmærksom på, at intet er officelt for siden før jeg har skrevet alle informationerne omkring det ned. Så det ikke bliver udgivet halv færdigt til jer.

Jeg gør også opmærksom for bekymrede brugere, at ideen udelukket er inspireret fra harry potter universet men ikke noget som skal frygtes i at Athena bliver det nye hogwarts, det er langtfra vores hensigter. Vi håber det bliver gjort klart når jeg får alle informationerne lagt ud til jer.

Derved gør jeg opmærksom på, at jeg ikke ved hvor længe der kan gå med det.. kommer an på, hvad jeg lige har for af ting jeg skal nå. Tænker i kan regne med det inden måneden er omme <3

She’s immortal

Vis brugerens profil
Kaiya

Antal indlæg : 13

IndlægEmne: Re: Overvejelser til siden! [Admin nyhed]   Tirs maj 08, 2018 12:13 pm

Ville have givet denne post +1 hvis jeg kunne Sad(((( så +1 herfra! <3
Vis brugerens profil
Joy
Admin

IndlægEmne: Re: Overvejelser til siden! [Admin nyhed]   Søn jun 03, 2018 2:31 am

Thanks Darling <3 <3

Lige en opdatering:
Der er lavet nogle små ting til jer, i forhold til nye regler for selve akademiet. Der er lavet en lille opsætning af kollegierne og i kan finde dem i jeres emne felter.
Jeg har ikke fået lavet det færdigt helt, men det er under opbygning. Grundet at jeg har en anelse mindre tid end jeg altid lige går og regner med. Men bare rolig det skulle gerne være oppe indenfor denne måned <3

She’s immortal

Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Overvejelser til siden! [Admin nyhed]   

Overvejelser til siden! [Admin nyhed]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1