Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Chloe

Azrael

Lavinia

Joy

Lilith

Ylva

Niklaus

Luca

Lucian

Christofel

Statistics
Der er i alt 151 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kierran

Vores brugere har i alt skrevet 8219 indlæg in 593 subjects

Share | 

Regler: At emne

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Valerie
Admin

Humør : Velkommen tilbage, Val
Fag : Studerer de fleste fag
Antal indlæg : 108

IndlægEmne: Regler: At emne   Fre sep 25, 2015 7:00 pm

Emne regler

Forklaring af regler
Ofte er sidernes emneregler meget de samme, men hvis du er ny eller i tvivl - så kig her. Der er nemlig også et par guidelines til et par twist til dine emner.

Tid
Du skal skrive i datid og i 3. person:
Fx: Noreen gik sig en tur omkring i skoven. Hvor skulle hun gå hen? Hun smilede, da hun fik øje på sin veninde. "Hej!" hilste hun og løftede en hånd som hilsen. *Ej, hun har ikke set mig.* tænkte hun beklagende.

Dialog
Når du snakker, skal du lave "" tegnene, og når du tænker, skal du lave ** tegnene. Når du så skal sige noget udenfor spillet, så er det // snak

Start
Når du starter en tråd, kan det være en god ide at starte den med:
Tid:
Sted:
Omgivelser:
Vejr:

- Det er ligemeget med rækkefølgen.
- Du må gerne tilføje mere beskrivelse.

Seksuelle handlinger
Hvis der opleves seksuelle handlinger i dit emne, beder du/I skrive XXX i titlen.
- Det samme gælder brutal vold.

Engelsk
Det er tilladt at bruge både dansk og engelsk når du skriver emner. Dog bedes du afklare det helt 100 % med din emnepartner så begge føler sig sikre når de skal svare emnet.

Kender jeg dig?
Du har måske læst noget om din emnepartners karakter inden i emner, men husk at alt viden er ny viden for din egen karakter.. Du kan ikke vide Peter kun kan lide grønne æbler, medmindre han har postet det på de sociale medier eller fortalt dig det.

De sociale medier
Vi har de sociale medier på siden, hvilket er en ekstra lille ide til at kickstarte nogle emner. Har din karakter set en over instagram, eller skrevet sammen på twitter? Jamen når de kommer gående på gangene på Athena.. så grib da lige fat og snak med dem.

Npc
Er du i tvivl om noget længde på dit svar eller vil du bare have noget mere guf på? Jamen så smid et par npc'er ind. En sur pedel eller en elev der er smask forelsket i din karakter.

Dialog
Snak emnet væk. Dialog er altid en god måde at få mere gang i dit emne på, stil den anden en masse spørgsmål eller bare stå og snak om livet.. det giver ofte en masse spil - specielt når man lige finder ud af at bruge dialogen rigtigt.

Hvad skete der lige der?!
Lav et twist der får din emnepartner til at tabe kæben, og giv dem et plottwist at reagere på.
- Det kan være en tyv.
- En der angriber.
- En person som er vild med din karakter eller den anden parts.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://athenaakademiet.danskforum.net

Regler: At emne
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Emne-, plot- og relationssøgning!
» Halloween Ride - Åbent emne!