Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Magistar

Julian

Elian

Clarissa

Kowo

Cain

Gerth

Helia

Stephen

Jeremiah

Statistics
Der er i alt 449 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Jozephine

Vores brugere har i alt skrevet 25091 indlæg in 1892 subjects

Share | 

Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]

Go down 
ForfatterBesked
Elena

Humør : "You don't get it, Simon. You don't understand what it's like to live always at war, to grow up with battle and sacrifice. I guess it's not your fault. It's just how you were brought up-”
Fag : Hvem har tid til en skole, når man har sin familie at tænke på??
Antal indlæg : 27

IndlægEmne: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Tirs apr 24, 2018 7:51 am

Elenas emnesøgning!

Jeg vil helt utrolig gerne igang med min kære Elena her. Dog er jeg med andre karaktere, og derved også et menneske som kan have travle dage. Jeg er ikke ligeså meget aktiv i jeres dagstimer, da jeg befinder mig i Australien lige pt. Det vil sige, mine aktive øjeblikke er tidelig morgen for jer, hvor jeg kan være heldig at have en halv times fri til at kigge på emner.
Dog derved ikke sagt, at i ikke blot kan skrive til mig - og jeg ser på emnet. Jeg gør mit bedste for ingen skal føle sig udenfor, men i tilfælde af at det sker, så kontakt mig også gør jeg op for det <3

Om hende

Personlighed
Elena er en stædig en anelse krigerisk ung kvinde. Hun er viljestærk og tager ikke altid nej som et svar. Hun vælger pligter frem for følelser og er ikke bange for at sige tingene som de er. Elena er romantiker, men bange for at give sig selv i et forhold og derved skubber hun ofte folk væk.

Fortid
Elena er fra en anden verden, og da hun var blot få måneder blev hendes mor taget fra hende. Hun er opvokset ved sin far ved den flok han førhen var i. Dog var det kun de første 3 år af hendes liv, før flokken forsvandt og efterlod hende og sin far tilbage.
Dog for et år siden fandt hun en portal ved at lave en aftale med en ondsindet kvinde der påstod at kende hendes mor, som Elena har ledt efter hele sit liv.

Relationer jeg har
- @Tatyah hendes mor - hun aner ikke lige nu at hun er i live.
- Wade hendes far - status er pt ukendt
- @Niylah - hendes farmor, kan ikke så godt huske hende - men ved hvem hun er takket være mange historier.
- @Josette kvinden der fik lokket hende til at tage hende og Ramsay med til denne verden.

Hvad jeg søger:

(Tag forbehold til at Elena kun har været på vores jord i 1½ år )

• Flirts
  • Elskere
  • Tidligere Flirts/Elskere
  • Bekendtskaber
  • Venskaber
  • Tidligere venskaber
  • Fjender

Sidst rettet af Elena Tirs apr 24, 2018 11:08 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Sachin

Humør : Peachy
Fag : Musik, kampsport, historie og kunst
Antal indlæg : 5

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Tirs apr 24, 2018 2:54 pm

Melder mig 'frivilligt' Wink <3
Vis brugerens profil
Elena

Humør : "You don't get it, Simon. You don't understand what it's like to live always at war, to grow up with battle and sacrifice. I guess it's not your fault. It's just how you were brought up-”

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Tirs apr 24, 2018 10:01 pm

@Sachin skrev:
Melder mig 'frivilligt' Wink <3

Yay Very Happy <3
Vis brugerens profil
Khá

Humør : Koldt og Dystert
Fag : Astrologi og Heksenes Historie
Antal indlæg : 31

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Ons apr 25, 2018 1:31 am

Jeg tilbyder også gerne Khá her Smile Jeg er ny her inde men jeg er meget aktiv så er altid frisk på hvad du lige synes Smile
Vis brugerens profil
Elena

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Ons apr 25, 2018 4:54 am

@Khá skrev:
Jeg tilbyder også gerne Khá her Smile Jeg er ny her inde men jeg er meget aktiv så er altid frisk på hvad du lige synes Smile

Fantastisk Very Happy
Er der noget specielt du kunne tænke dig? Jeg er stort set frisk på alt Smile
Vis brugerens profil
Khá

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Ons apr 25, 2018 9:59 am

Altså Khá er jo lidt speciel i den forstand af han er blevet påvirket af rigtig mange år brugt på at mestre Necromancy Smile Men et stærkt bekendtskab af en eller anden art kunne være fedt Smile
Vis brugerens profil
Elena

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Ons apr 25, 2018 10:51 am

@Khá skrev:
Altså Khá er jo lidt speciel i den forstand af han er blevet påvirket af rigtig mange år brugt på at mestre Necromancy Smile Men et stærkt bekendtskab af en eller anden art kunne være fedt Smile

Måske de mødtes under zombie tingen og hjalp hinanden. Han ville trods alt have haft en fordel jo Smile
Også mødes de efter nu når der ro på?? Smile
Vis brugerens profil
Khá

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Ons apr 25, 2018 12:59 pm

Jamen det lyder som en rigtig god idé Smile
Vis brugerens profil
Elena

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Ons apr 25, 2018 1:30 pm

@Khá skrev:
Jamen det lyder som en rigtig god idé Smile

Fantastisk! Kan jeg lokke dig til at oprette? Smile
Vis brugerens profil
Khá

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Ons apr 25, 2018 1:34 pm

Det kan jeg godt Smile Hvor henne og skal det være et aftalt møde? Smile
Vis brugerens profil
Elena

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Ons apr 25, 2018 1:43 pm

@Khá skrev:
Det kan jeg godt Smile Hvor henne og skal det være et aftalt møde? Smile

Måske Southside i Gaia? Det kan sagtens være aftalt mellem dem Smile
Vis brugerens profil
Khá

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Ons apr 25, 2018 1:49 pm

Jeg ser hvad jeg kan gøre Smile
Vis brugerens profil
Elena

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Tirs maj 01, 2018 8:45 am

Søger stadigvæk Very Happy
Vis brugerens profil
Aviana

Humør : Pumped!
Fag : Ingen
Antal indlæg : 54

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Tirs maj 08, 2018 5:23 pm

Heeey ^^

Stiller gerne min dejlige raptor pige til rådighed, hvis du stadig søger :3
Vis brugerens profil
Damian

Antal indlæg : 37

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Lør maj 12, 2018 5:01 pm

MA BABE!!! <3

jeg tænker et venskab mellem disse to, kunne være ganske interessant og cute, specielt fordi Damian er socialt akavet, og generelt ikke ved, hvordan han skal agere overfor andre Razz
Vis brugerens profil
Elena

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Ons jun 20, 2018 8:01 am

@Aviana skrev:
Heeey ^^

Stiller gerne min dejlige raptor pige til rådighed, hvis du stadig søger :3

Hvad har du af ideer? c:
Vis brugerens profil
Elena

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Ons jun 20, 2018 8:01 am

@Damian skrev:
MA BABE!!! <3

jeg tænker et venskab mellem disse to, kunne være ganske interessant og cute, specielt fordi Damian er socialt akavet, og generelt ikke ved, hvordan han skal agere overfor andre Razz

Yaaaaaaaaaaas!!! <3 Razz
Vis brugerens profil
Aviana

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Ons jun 20, 2018 9:06 am

@Elena Uh uh, hva' siger du til noget flirts/lovers/veninder mellem dem, så'en en slags blanding? c:
Siden at de begge har et ret indkorpureret krigerisk gen i dem, ku' jeg sagens forstille mig at det ku' være en tiltrækkelse til hinanden <3

Og har et plot in mind some ku' få dem til at bruge tid sammen Very Happy
Som sagt kan avi forvandle sig frem og tilbage som raptor. Hun er nok den eneste i verden der kan blive til en dinosaur ^^
Leger lidt med idéen, at en rig businessman vil ha' fat på hende og sender mænd efter hende, for at fange hende til sin egen samling.
Tænker at plottet ku' være at avi bli'r utrolig sårede, måske på rangen til dødelig sårede, som hun kæmper for sit liv imod "the bad guys" og tilfældigt støder på Elena? :3
Tænker Elena hjælper avi med at bekæmpe/dræbe mændene efter avi, da hun tror avi bare er et dyr og det først når avi bli'r menneske igen, at forholdet blomstre? ^^
Vis brugerens profil
Damian

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Ons jun 20, 2018 9:26 am

@Elena skrev:
Yaaaaaaaaaaas!!! <3 Razz

Then lets so it!! Så er spørgsmålet blot, om det skal et nyt venskab, og i såfald hvor skal de støde på hinanden?
Vis brugerens profil
Elena

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Ons jun 20, 2018 10:53 am

@Damian skrev:
@Elena skrev:
Yaaaaaaaaaaas!!! <3 Razz

Then lets so it!! Så er spørgsmålet blot, om det skal et nyt venskab, og i såfald hvor skal de støde på hinanden?

Tænker muligvis et nyt kunne være sjovt <3
Vis brugerens profil
Elena

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Ons jun 20, 2018 10:55 am

@Aviana skrev:
@Elena Uh uh, hva' siger du til noget flirts/lovers/veninder mellem dem, så'en en slags blanding? c:
Siden at de begge har et ret indkorpureret krigerisk gen i dem, ku' jeg sagens forstille mig at det ku' være en tiltrækkelse til hinanden <3

Og har et plot in mind some ku' få dem til at bruge tid sammen Very Happy
Som sagt kan avi forvandle sig frem og tilbage som raptor. Hun er nok den eneste i verden der kan blive til en dinosaur ^^
Leger lidt med idéen, at en rig businessman vil ha' fat på hende og sender mænd efter hende, for at fange hende til sin egen samling.
Tænker at plottet ku' være at avi bli'r utrolig sårede, måske på rangen til dødelig sårede, som hun kæmper for sit liv imod "the bad guys" og tilfældigt støder på Elena? :3
Tænker Elena hjælper avi med at bekæmpe/dræbe mændene efter avi, da hun tror avi bare er et dyr og det først når avi bli'r menneske igen, at forholdet blomstre? ^^

Vi kan sagtens tage ideen, og se hvad der sker <3
Vis brugerens profil
Aviana

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Ons jun 20, 2018 11:19 am

yay! Tænker at måske skoven ville være et godt sted? eller har du en idé til et andet sted det ku' være? <3
Vis brugerens profil
Damian

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   Ons jun 20, 2018 1:02 pm

@Elena skrev:
Tænker muligvis et nyt kunne være sjovt <3

Det tænker jeg også Very Happy Så er det blot om hvordan de skal møde hinanden <3
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]   

Everyday I just pray every move I make is right [Emnesøgning]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1