Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
» You kind of always make my day ~ Cain XXX
Today at 10:25 pm by Cain

» Delvist fravær.
Today at 9:06 pm by Cain

» I will always love you
Today at 1:11 pm by Katherine

» The feeling of empty - Jason
Today at 12:25 pm by Archie

» Have a drink with me - Agust
Today at 11:46 am by Agust

» A shot of positive energy - Cain
Today at 2:02 am by Cain

» Endnu en pause
Today at 1:04 am by Cain

» This is not the time - Luke
Yesterday at 11:40 pm by Luke

» Hvem er hvem listen!
Yesterday at 9:46 pm by Reese

Top posting users this month
Cain

Elian

Julian

Elliot

Stephen

Rory

Jaxton

Clarissa

Miles

Valentin

Statistics
Der er i alt 453 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Reese

Vores brugere har i alt skrevet 23830 indlæg in 1823 subjects

Share | 

Søger selvom jeg ved jeg ikke har fået min farve endnu

Go down 
ForfatterBesked
Mina

Humør : "Fear will be our enemy And death its consequence" That's what they once said to me And it's starting to make sense All this pain, all this fear began because of me Is the thing they see, the thing I have to be
Fag : (Hun har lige pt. ingen fag da hun er blevet kidnappet af Regina)
Antal indlæg : 7

IndlægEmne: Søger selvom jeg ved jeg ikke har fået min farve endnu   Ons apr 18, 2018 8:38 am

Jeg ved godt at jeg ikke har fået min farve endnu, men jeg søger en person som kan have kidnappet hende og ende med at gøre hende til en mørk fe. Grunden til jeg skriver er fordi at dette plot vil blive vigtig for min profil. Det jeg tænker er at hun været sammen med hendes kidnapper i et stykke tid her taler vi om måneds tid.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Regina

Humør : How about I drive a sports car of your choice over your miserable little head until it squeezes like a pumpkin?
Antal indlæg : 12

IndlægEmne: Re: Søger selvom jeg ved jeg ikke har fået min farve endnu   Ons apr 18, 2018 9:21 am

Well måske du vil være interesset i Regina then?? Smile
Vis brugerens profil
Mina

Humør : "Fear will be our enemy And death its consequence" That's what they once said to me And it's starting to make sense All this pain, all this fear began because of me Is the thing they see, the thing I have to be

IndlægEmne: Re: Søger selvom jeg ved jeg ikke har fået min farve endnu   Ons apr 18, 2018 11:50 am

Helt klart så skal vi vel bare have fundet ud af hvorfor hun endte ved Regina.
Vis brugerens profil
Regina

Humør : How about I drive a sports car of your choice over your miserable little head until it squeezes like a pumpkin?

IndlægEmne: Re: Søger selvom jeg ved jeg ikke har fået min farve endnu   Ons apr 18, 2018 12:38 pm

Well, måske Regina så hende. Og Mina var bare på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt. Regina har det med at prøve at skabe folk i sit billed, fordi hun mener det er det eneste rigtige - så Razz
Vis brugerens profil
Mina

IndlægEmne: Re: Søger selvom jeg ved jeg ikke har fået min farve endnu   Ons apr 18, 2018 12:41 pm

Det lyder som en god idé, det synes jeg vi skal gøre. Når jeg får min farve har du så lyst til et emne omkring det. Jeg skal nok lave det.
Vis brugerens profil
Regina

IndlægEmne: Re: Søger selvom jeg ved jeg ikke har fået min farve endnu   Ons apr 18, 2018 12:42 pm

Great Very Happy
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Søger selvom jeg ved jeg ikke har fået min farve endnu   

Søger selvom jeg ved jeg ikke har fået min farve endnu
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1