Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

A K A D E M I E T

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Zerachiel

Chester

August

Q

Elian

Julian

Leviticus

Miles

Jaxton

Haniel

Statistics
Der er i alt 503 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Romy

Vores brugere har i alt skrevet 28279 indlæg in 2110 subjects

Share | 

Not all Demons are monsters (Emnesøgning)

Go down 
ForfatterBesked
Nikolay

Humør : “If you wanna improve yourself, great. But don’t feel like you have to. Just be content with who you are, ‘cause honestly someone is gonna love that stuff about you, not just your mom.”
Antal indlæg : 42

IndlægEmne: Not all Demons are monsters (Emnesøgning)   Tirs apr 17, 2018 8:00 pm

"Oh night, I’m an awful morning person, people don’t even try to communicate with me, before like 10 am or I have had a lot of coffee. I love having the mornings for my self"
- Nikolay

Information

Birth name Nikolay Nathaniel Patrick Cortez
Current name Nikolay Cortez
Aliases
  • Nikkie, Nikki & Nikky (By his siblings)
  • Mr. God & Daddy (By Aaron)
  • Mr. Cortez (By his patients)
Born Unknown year, England
Age 36/Unknown
Status Alive
Relationstatus Single
Sexuality Bisexual
Gender Male
Species
  • Incubus (Currently)
Powers None
Occupation
  • Psychiatrist (Currently)
Family
  • Nathaniel Cortez † (Father)
  • Elena Helen Cortez † (Mother)
  • Genora Cortez † (Sister)
  • Phillipe Cortez † (Brother)
  • Unknown name † (Son)
  • Ea Sofia Winterstorm (Daughter)
Relationships
  • Jennifer Carolina Cortez † (Ex-Wife)
  • Nymeth De Cloet Sinclair (Ex-Fling)
  • @Denja Winterstorm (Ex-Girlfriend)
Others
  • @Denja Winterstorm (Mother of Ea)
  • @Aaron b (Patient)
  • @Ari Dagur Rafnkelsson (Patient)
  • Josephine Agenta (Previous Patient & Stalker)
  • Pierce Morgan (Previous Patient & Stalker)
  • Fiona Ysafina (Previous Patient & Stalker)
  • Katherine Tiffany Glenda (Previous Patient & Stalker)
Affiliation Himself & the Academy
FC/Actor David Gandy
Topics

De søgte ting

• Tidligere Flirts/Elskere
  • Tidligere forhold/Ægteskaber
  • Børn
  • Bekendtskaber
  • Venskaber
  • Tidligere venskaber
  • Fjender
  • Patienter

Emneplots

Fortidsemne:
  • Kærlighedsforhold
  • Gamle venner
  • Familieforhold
  • Fjender
  • Gamle patienter
Nutidsemner:
  • Flirts/Elskere
  • Første møde
  • Møde med nye venner
  • Nye patienter
  • Fjender

Sidst rettet af Nikolay Fre jul 20, 2018 11:29 pm, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Ari

Humør : Dirty secrets, empty memories, and broken hearts across the floor...
Fag : Musik, Kemi, Litteratur, Løb.
Antal indlæg : 131

IndlægEmne: Re: Not all Demons are monsters (Emnesøgning)   Tirs apr 17, 2018 8:37 pm

tjaaa... hvis det skulle være kunne han altid få en rigtig nutcase at arbejde med, her. (omend han nok kun er kommet hen til ham fordi han forstyrrer for meget i undervisningen eller noget shit... xD efter den lukkede går han ikke bare selv hen til en psykolog Razz )
Vis brugerens profil
Nikolay

Humør : “If you wanna improve yourself, great. But don’t feel like you have to. Just be content with who you are, ‘cause honestly someone is gonna love that stuff about you, not just your mom.”

IndlægEmne: Re: Not all Demons are monsters (Emnesøgning)   Tirs apr 17, 2018 8:38 pm

@Ari skrev:
tjaaa... hvis det skulle være kunne han altid få en rigtig nutcase at arbejde med, her. (omend han nok kun er kommet hen til ham fordi han forstyrrer for meget i undervisningen eller noget shit... xD efter den lukkede går han ikke bare selv hen til en psykolog Razz )

Ari kunne helt sikkert, blive en af Nik's patienter. Hvis det er, kunne en af lærerne havde sendt ham i Nik's retning og denne vej igennem, blev Ari en af hans patienter?
Vis brugerens profil
Ari

IndlægEmne: Re: Not all Demons are monsters (Emnesøgning)   Tirs apr 17, 2018 9:07 pm

@Nikolay skrev:
@Ari skrev:

Ari kunne helt sikkert, blive en af Nik's patienter. Hvis det er, kunne en af lærerne havde sendt ham i Nik's retning og denne vej igennem, blev Ari en af hans patienter?

netop sådan noget jeg havde tænkt mig :3

lærer der skubber ham den vej, og så, ja. altså det er i alt fald tydeligt indenfor de første fem-ti minutter man snakker med ham, hvorfor han er blevet puffet derhen xD
Vis brugerens profil
Nikolay

IndlægEmne: Re: Not all Demons are monsters (Emnesøgning)   Tirs apr 17, 2018 9:14 pm

@Ari skrev:

lærer der skubber ham den vej, og så, ja. altså det er i alt fald tydeligt indenfor de første fem-ti minutter man snakker med ham, hvorfor han er blevet puffet derhen xD

Jamen fantastisk, så har vi en åbning for selve emnet, så er spørgsmålet blot, om jeg kunne lokke dig til at lave det? Very Happy Når du har tiden, lysten og overskuet <3
Vis brugerens profil
Ari

IndlægEmne: Re: Not all Demons are monsters (Emnesøgning)   Ons apr 18, 2018 1:10 am

@Nikolay skrev:
@Ari skrev:

Jamen fantastisk, så har vi en åbning for selve emnet, så er spørgsmålet blot, om jeg kunne lokke dig til at lave det? Very Happy Når du har tiden, lysten og overskuet <3

ka jeg godt. hvis jeg glemmer det må du så bare lige poke til mig om en uges tid :')
Vis brugerens profil
Nikolay

IndlægEmne: Re: Not all Demons are monsters (Emnesøgning)   Ons apr 18, 2018 1:39 am

@Ari skrev:
ka jeg godt. hvis jeg glemmer det må du så bare lige poke til mig om en uges tid :')

Fantastisk <3
Vis brugerens profil
Ari

IndlægEmne: Re: Not all Demons are monsters (Emnesøgning)   Tors apr 19, 2018 8:08 pm

Så er det oppe, håber det er finno! <3 :3
Vis brugerens profil
Nikolay

IndlægEmne: Re: Not all Demons are monsters (Emnesøgning)   Tors apr 19, 2018 8:09 pm

@Ari skrev:
Så er det oppe, håber det er finno! <3 :3

Er allerede godt i gang med et svar <3
Vis brugerens profil
Nikolay

IndlægEmne: Re: Not all Demons are monsters (Emnesøgning)   Tors maj 10, 2018 12:09 am

Trækker op i denne Very Happy
Vis brugerens profil
Nikolay

IndlægEmne: Re: Not all Demons are monsters (Emnesøgning)   Fre jul 20, 2018 9:46 pm

Jeg søger endnu emner til ham Very Happy
Vis brugerens profil
Luca

Humør : The stage is my one true home.
Fag : Droppede ud.
Antal indlæg : 790

IndlægEmne: Re: Not all Demons are monsters (Emnesøgning)   Lør jul 21, 2018 12:44 am

jeg er stadig klar på at fortsætte i Arí emnet, hvis det er Smile *ja, jeg er for doven til at skifte over til ham*
Vis brugerens profil
Nikolay

IndlægEmne: Re: Not all Demons are monsters (Emnesøgning)   Lør jul 21, 2018 12:46 am

@Luca skrev:
jeg er stadig klar på at fortsætte i Arí emnet, hvis det er Smile *ja, jeg er for doven til at skifte over til ham*

Det lyder fantastisk Very Happy

Dovnskab længe leve Razz
Vis brugerens profil
Luca

Humør : The stage is my one true home.
Fag : Droppede ud.
Antal indlæg : 790

IndlægEmne: Re: Not all Demons are monsters (Emnesøgning)   Lør jul 21, 2018 12:49 am

@Nikolay skrev:
@Luca skrev:

Det lyder fantastisk Very Happy

Dovnskab længe leve Razz

Ja, ikke? Wink

Jeg synes bare det emne har så dejligt meget potentiale i sig... Især også fordi Arí desværre har haft en lidt længere pause siden han sidst sådan rigtig blev brugt :O
Vis brugerens profil
Nikolay

IndlægEmne: Re: Not all Demons are monsters (Emnesøgning)   Lør jul 21, 2018 12:52 am

@Luca skrev:
Ja, ikke? Wink

Jeg synes bare det emne har så dejligt meget potentiale i sig... Især også fordi Arí desværre har haft en lidt længere pause siden han sidst sådan rigtig blev brugt :O

Totalt!

Jeg regner med at få set, om jeg kan få svaret i morgen ^-^
Det lyder godt c:
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Not all Demons are monsters (Emnesøgning)   

Not all Demons are monsters (Emnesøgning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1