Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Afsluttet event. Status på byerne m.m. [Admin nyhed]

Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Afsluttet event. Status på byerne m.m. [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Afsluttet event. Status på byerne m.m. [Admin nyhed]   Afsluttet event. Status på byerne m.m. [Admin nyhed] EmptyTirs Apr 17, 2018 11:32 am

Heeeey Angels!!


Så kan vi sige at eventet er afsluttet, og siden nu kan bruges som den kunne før eventet. Hvordan jeres karaktere har reageret på eventet er helt op til jer, og i er velkomne til at bruge det så meget som i har lyst til!

I den seneste Breaking news (Link), kan i læse, hvordan forholdene er i byerne osv.

Jeg har her idag, brugt tid på at kigge lidt rundt i emne stederne. Jeg har tilføjet nogle nye, og samlet nogle af kendingerne under steder, som de egentlig bor under. Jeg har også tilføjet, at der nu er forskellige destinationer under Andre lande, som jeg ved var lidt ønsket. Så nu kan i sætte jeres eventyrer ind under de mapper de hører hjemme. Dermed sagt, at hvis i vil have et emne flyttet til en af de mapper, kan i skrive til mig med et link til emnet, og hvor de skal hen - også skal jeg nok gøre det <3

De næste par dage, vil i nok opdage et par nye emne steder, og et par opdateringer på nogle af dem. Da det kræver lidt tid at ændre beskrivelserne tilbage, tid jeg finder til jer - don't worry <3


Hvis i har ris eller ros, samt spørgsmål - så tøv ikke med at stille dem, og vi vil besvare dem hurtigst muligt!
- Husk at sende Fc til @Lilith <3


Joy,
på vegne af Admin teamet.
Forsæt god dag <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afsluttet event. Status på byerne m.m. [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Afsluttet event. Status på byerne m.m. [Admin nyhed]   Afsluttet event. Status på byerne m.m. [Admin nyhed] EmptyTors Maj 03, 2018 10:40 pm

Helle for at lave en karakter der er den første dino!! <3

Anywho good job <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afsluttet event. Status på byerne m.m. [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Afsluttet event. Status på byerne m.m. [Admin nyhed]   Afsluttet event. Status på byerne m.m. [Admin nyhed] EmptyTors Maj 03, 2018 10:54 pm

Waaay ahead of you Killian! xD <3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Afsluttet event. Status på byerne m.m. [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Afsluttet event. Status på byerne m.m. [Admin nyhed]   Afsluttet event. Status på byerne m.m. [Admin nyhed] Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Afsluttet event. Status på byerne m.m. [Admin nyhed]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Forårsnyt! [Admin nyhed]
» Et par små ting [Admin nyhed]
» Godt nytår + nogle små ting [admin nyhed]
» Tillykke med 2 års fødselsdagen! [Admin nyhed]
» Joy gør rent på siden [admin nyhed]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: IV-
Gå til: