Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Ons maj 31, 2017 2:31 am by Niklaus

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5750 indlæg in 345 subjects

Share | 

Bogklubben - Fenrir

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Milla

Humør : for det meste glad
Fag : Musik, Kunst, Biologi, Drama og Historie
Antal indlæg : 123

IndlægEmne: Bogklubben - Fenrir    Søn nov 29, 2015 3:20 am

S: Et af klasseværelserne
T: 19:30
O: massere af stole og borde. Typisk klasse værelse.

Normalt var det her nok ikke noget Milla ville have deltaget i. Men en bogklub var simpelthen ikke noget hun kunne sige nej til. Så da hun havde set sedlen på opslags tavelen, og man ikke behøvede at skrive navn, men bare møde op, tænkte hun at hun sagtens kunne tillade sig at smutte forbi bare for at se hvad det var for noget.
Hun holde sig eller meget for sig selv, og var ikke typen der melde sig til aktiviteter! Ikke engang i Musik timerne. Hun tilmelde sig aldrig noget ekstra da hun ikke var tryk ved at skulle være sammen med de andre elever.

Hun gik med sin taske over skulderen, der var probet med skolesager, noder og bøger.
Hun var faktisk lidt nervøs tænk hvis der bare var probet med mennesker? og hvis de ville syntes at hun var mærkelig? Det syntes de fleste på skolen vel!
Hun måtte tage en dyb indånding inden hun tog i håndtaget. Hun åbnede døren, men blev ret overrasket over synet. Der sad kun en enkelt fyr i lokalet. Hun så lidt på det store ur på den ene væk. "uhm... undskyld.. er det ikke her at der skulle være bogklub nu?.. eller er jeg gået forkert?..Eller jeg har måske taget fejl af tiden?" spurgte hun mens hun tog en lille notes bog op hvor hun havde skrevet tid og sted.
Hmmm det var rette lokale og tid?
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Fenrir

Humør : HAND ME THAT BEER
Fag : Biologi, Kemi, musik, og atletik
Antal indlæg : 18

IndlægEmne: Re: Bogklubben - Fenrir    Søn nov 29, 2015 1:47 pm

Fenrir sad i det sædvanlige lokale og læste i en meget stor bog, det var oddyseen. En historie om en mand der tager væk fra sit hjem og måtte lade sin kone være hjemme hvorefter han gør guderne vrede og ender med at fare vild på havene. Fenrir var meget glad for eventyriske historier og denne var en af de bedste der ude. Han havde lånt den i brailles, eller blind sprog så han kunne læse den. Han smilede mens han læste, han var som altid alene i bog klubben, sådan havde det været de sidste to uger siden han havde lavet denne klub.

Da han hørte en stemme rettede han sig lidt op og vendte hovedet mod døren, de små runde sorte briller stirrende mod døren "jo, jo det er det, jeg er dog det eneste medlem og formanden" han gav hende et lille smil "du skal være velkommen til at slutte dig til mig, der er kaffe på bordet og nogle småkager, takket være at jeg er venner med kantine damerne" han smilede og så i retningen af hvor stemmen var kommet fra.
Vis brugerens profil
Milla

IndlægEmne: Re: Bogklubben - Fenrir    Søn nov 29, 2015 3:22 pm

Okay hun havde frygtet et lokale der var fyldt op med elever, og at hun slulle ende med at sidde og svare på en masse pinlige spørgsmål om sin familie.
Men det her var jo det stik modsatte! Der sad en fyr, som åbenbart var både formand og det eneste medlem. Det her kunne godt nok ende med at blive lidt akavet! Men på den anden side, hun følte heller ikke rigtig at hun kunne vlre bekendt at bakke ud nu hvor han sad her alene.
Hun bed sig en smule i læben, men gik alligevel ind, og lukkede døren i efter sig. Hun satte sin taske ved et bord overfor fyren, og satte sig på bordet med fødderne oppe på stolen. "jeg troede det allerede var en klub der havde kørt et stykke tid" spurgte hun lidt med et smil.

Hun så op mod kaffen, og besluttede sig for at gå op og tage en kop kaffe. "uhm vil du have en kop med?" hun havde endnu ikke helt forstået hvad de der solbriller gik ud på.
Hvorfor havde han dog solbriller på indenfor og så om aften?
Vis brugerens profil
Fenrir

IndlægEmne: Re: Bogklubben - Fenrir    Søn nov 29, 2015 5:43 pm

Fenrir fulgte lyden af hendes skridt og så mod hende "meget gerne, ingen sukker tak, bare lidt fløde" han smilede venligt før han gik tilbage til at læse sin historie. han var nået til en del hvor Oddyseus havde bundet sine mænd til masten for at forhindre dem i at hoppe i vandetned til sirener, Oddyseus selv styrede skibet uden om skarpe klipper mens han havde vat i ørene for ikke at høre deres sang. Fenrir kunne godt lide denne historie, den mindede ham om hvor meget han kunne lide den græske mythologi. Han smilede lidt mens han lyttede efter hvor hun var hende og sniffede luften for duften af kaffe "når ja, for resten, jeg hedder Fenrir" han smilede til hende.
Vis brugerens profil
Milla

IndlægEmne: Re: Bogklubben - Fenrir    Søn nov 29, 2015 6:00 pm

Milla smilede bare da han svarede, og blandede kaffen. Hun tog en kop selv, men efter som at hun var en sukkergris puttede hun 3 teskefulde sukker i og mælk. Hun rørede rundt, og tog en småkage i munden og spiste den mens hun gik hen med kaffen. Hun satte sin egen. Hun undrede sig over hvad det mon var han læste, den så godt nok tyk ud! Men det var nu også de bedste! Bøger der havde længe var hun vild med, for så var der mere at fordybe sig i!
Hun var selv vild med den salgs var der var noget overnaturligt i. Men nok også på grund af den verden de levede i!
Men hun elskede nu også de mange gamle og smukke fortællinger, som Romio og Julie og sådan nogle!
Hun smilede da han præsenterede sig "mit navn er Milla" sagde hun roligt, mens hun rakte koppen frem mod ham uvidende om at han ikke kunne se den.
Vis brugerens profil
Fenrir

IndlægEmne: Re: Bogklubben - Fenrir    Søn nov 29, 2015 11:05 pm

han smilede da han hørte hende sige hendes navn "milla, sikke et smukt navn" han smilede til hende og selv om han "så" lige på hende rakte han ikke ud efter kaffen "tog du kaffe med til mig?" han spurgte oprigtigt hende siden han var 100% blind på begge øjne, brillerne var mere for at folk ikke skulle blive forstyrret af de slørrede øjne der lå bag dem "ah nu hvor jeg har andre medlemmer så må jeg nok hellere lave en venlig undersøgelse, hvad er din yndlings bog?" han smilede venligt og undrede sig stadig over om hun havde bragt ham kaffe, der duftede i hvert fald af kaffe "personligt tror jeg min er George Orewells 1984 men jeg er lidt af en nørd ogs" han smilede i retning af hvor han sidst hørte hendes stemme.
Vis brugerens profil
Milla

IndlægEmne: Re: Bogklubben - Fenrir    Søn nov 29, 2015 11:25 pm

Milla kunne egentlig ikke lade vær med at smile lidt genert over at han sagde at hendes navn var smukt. "tak." sagde jun bare med en rolig stemme. Hun løftede et øjenbryn da han spurgte om hun havde taget kaffen med. Hun havde godt undret sig over at han ikke havde taget ud efter den. Lavede han sjov med hende?
Pludselig var der en tanke der gik op for hende. Hun førte en hånd ind foran han øjne og viftede en smule med den. Og da han begynde ar spørge til børger uden ar reagere, og hun sif lisr forskrækket til munden. Han var jo blind? Hvordan kunne en blind have en bogklub. Hun bed sig dn smuld i læben.
Hun kom med et let suk, over sig selv. Hun skulle være den sidste til at dømme. Hun smilede bare og sagde "det må du undskylde.. Det var ikke gået op for mig at du ikke kunne se" sagde hun med en venlig stemme. Hun rakte frem, og tog blidt hans hånd, hvorefter hun gav ham kaffe koppen i den "her er din kaffe... Uden sukker med en smule fløde" sagde hun med en glad stemme. Hun satte sig på bordet foran ham igen, og tog kobben op. "du har da en gos smag i bøger!..... Min ynlings er nok lidt tatetisk... Men jeg tror nok min ynlings er Romia og Julie" Milla vidste godt at der var mange der syntes at det var en pladderromantisk og patetisk fortælling. Men i virkeligheden var det nok fordi Milla kunne identifisere sig med den
Vis brugerens profil
Fenrir

IndlægEmne: Re: Bogklubben - Fenrir    Man nov 30, 2015 12:09 am

han kunne ikke lade være med at grine "det er min egen skyld, jeg skulle have sagt noget før, men så igen havde jeg troet det faktum at jeg har helt sorte solbriller på indendørs, om aftenten ville nok lede til enten den opdagelse eller en anden" han grinte lidt af hende "det er da godt du syntes det" han så mod hende da hun sagde hendes yndlings bog var romeo og julie og et varmt smil bredte sig over hans læber " en sikker klassiker, jeg er meget mere til sådanne forfattere som Charles Dickens eller Edgar Allen Poe men shakespear er en mester i den skrevne kunst" han smilede til hende henrygt over at have nogen at snakke med om bøger, han havde ikke tænkt over hvor ensomt det var at sidde og læse alene her hver dag, men han var efter hånden blevet vandt til det "har du andre hobbier end læsning" han smilede til hende og vendte hovedet mod hende mens han tog en tår af sin kaffe.
Vis brugerens profil
Milla

IndlægEmne: Re: Bogklubben - Fenrir    Man nov 30, 2015 12:30 am

Milla bed sig lidt i læben over det han sagde. Men hun grinte dog lidt da han sagde at han regnede med at var logisk når han havde solbriller på. Hun grinte lidt. "Hvis jeg skal være ærlig, så troede jeg faktisk bare at du var lidt arrogant" grinte hun lidt.
Hun smilede da han sagde at han sagde at det var en sikker klassiker. Det måtte hun jo give ham ret i! Det var det. og de fleste mennesker kende historien.
Hun smilede bredt da hun hørte hvad han mere sagde. "De er virkelig også fantastiske!.. Især Charles Dickens novelle Hard Times"
Hun havde ikke læst så meget fra dem, men var vild med dem hun nu havde læst.
Hun tog en tår af sin kaffe og brande tungen "av!... org pas lige på kaffen er virkelig varm" sagde hun inden han skulle risikere at brande sig.
Hun smilede da han spurgte om hun havde andre interesser "Hmm ja jeg elsker musik og sang.. og så er jeg også ret vild med kunst" sagde hun med en rolig stemme
Vis brugerens profil
Fenrir

IndlægEmne: Re: Bogklubben - Fenrir    Man nov 30, 2015 12:46 am

da han hørte hendes interesser kunne han ikke lade være med at lave lidt sjov med hende "ja jeg har også altid været en stor fan af kunst, specielt pablo picasso" han smilede drillende til hende "detsværre må jeg ikke se hans billeder mere siden jeg rørte ved et af dem da det var udstillet" han grinte det bare af "det var en joke, men de er fine hobbier, meget mere kreative end mine" han rettede hovedet lidt op og løftede sine hænder "jeg træner krav maga, styrke træning, og lytter til musik" han så på hende roligt mens han smilede til hende "så du kan vel forstå at jeg måske er mere fysisk aktiv, men dine hobbier virker meget sjove" han tog en tår af sin kaffe efter han havde pustet lidt på den, han brændte stadig tungen lidt men det var ikke så slemt.
Vis brugerens profil
Milla

IndlægEmne: Re: Bogklubben - Fenrir    Man nov 30, 2015 1:00 am

til at starte med så Milla lidt undrende på ham. Hvordan kunne han være interesseret i kunst? Han kunne jo ikke se det! Men hun fandt hurtigt ud af at han lavede sjov med hende. Hun grinte lidt.
Hun rystede bare lidt på hovedet "hvor er du dum jeg troede næsten på dig" grinte hun men mente det kun i sjov. Hun lyttede til hvad han fortalte. Den fysiske type hva? "De fleste fyre har vel fysiske interesser.. men det er da godt klaret når man tænker på at du ikke ka.... uhm jeg mener..  altså det kan da ikke være helt let når man ikke kan se?"
Hun vidste ikke om hun fornærmede ham med at sige det her. Det var nu slet ikke ment sådan.

Hun lagde hovedet lidt på skrå og betragtede ham lidt. Fenrir var den første hun sådan rigtig havde snakket med her på skolen. Og det var på en måde rart at hun ikke blev overbegloet eller nedstiret.
Hun kunne ikke helt lade vær med at smile lidt for sig selv. Hun tog en tår af sin kaffe. Hun satte sig ned på sin stol, men omvendt så hun havde stoleryggen med maven. Hun satte sit krus på hans bord foran sig og holde sine hænder rundt om kruset.
"men... må jeg spørge dig!.. hvordan læser du dem egentlig?" spurgte hun interesseret
Vis brugerens profil
Fenrir

IndlægEmne: Re: Bogklubben - Fenrir    Man nov 30, 2015 1:20 am

hun var en sød pige hende Milla. Et sted var Fenrir nok tiltrukket af hende, hans ulve gener flyttede på sig og han havde bare lyst til at gøre mange ting ved hende men den menneskelige side overvandt det "du behøves ikke at være så flov over for mig, jo i starten var det svært men efter hånden lære man at bruge sine andre sanser, jeg har et par medaljer fra kamp stævner, og hvad angår styrke, det er ikke så svært, bare vælg de vægte du syntes der er tunge og træn indtil dine arme syre til" han smilede til hende mens han drak lidt mere kaffe.

da hun spurgte ind til ham så han på hende med et smil "jeg har bedt bibleoteket købe bøger hjem i blind sprog, som også er kendt som brailles, det er en form for prikker der er sat i et mønster som former bugstaverne, jeg køre min finger hen over dem og kan dermed læse hvad der står ved at afkode det, siden det er lidt tid siden jeg begyndte på dette har jeg lært mig selv at læse på det samme nivau på det af en normal mand" han smilede triumferende over det da han sagde det da det var meget imponerende.
Vis brugerens profil
Milla

IndlægEmne: Re: Bogklubben - Fenrir    Man nov 30, 2015 1:41 am

Hun lyttede til det Fenrir fortalte. Hun kunne ikke helt lade vær med at ligge hovedet på skrå. Hun betragtede ham som han snakkede. Ud over det sorte briller der bestemt ikke ville klæde nogle overhoved, så var han faktisk en utrolig pæn fyr.
Hun lod blikket vandre lidt rundt på ham. Han var virkelig veltrænet, men det var jo heller ikke underligt når han trænede så meget.
Hun bed sig lidt i læben over det, men så hurtigt væk, selvom Fenrir ikke kunne se så var det simpelthen ikke i orden at sidde og overbeglo en anden person sådan.
hun grinte lidt over det han sagde med at man bare skulle lade sine arme syre til. "ja jeg er nok ikke så fysisk aktiv ud over at jeg løber" erkende hun

Hun så ned mod hans bog da han sagde at det var blinde skrift, hun smilede lidt. "det må være virkelig svært" sagde hun og lod en finger køre lidt ind over. Hun kunne tydeligt mærke dutterne under hendes finger. Det måtte tage vildt lang tid at læse. "jeg ville tro at man var enormt lang tid om at læse" sagde hun med en sød stemme.
Hun kunne ikke helt forklare det. Men det var faktisk virkelig behageligt at snakke med Fenrir
Vis brugerens profil
Fenrir

IndlægEmne: Re: Bogklubben - Fenrir    Man nov 30, 2015 3:44 pm

han smilede til hende "faktisk så ville det være en meget for ringet læse hastighed hvis man ikke træner det" han smilede til hende roligt til hende med lidt selvsikkerhed "jeg kan informere dig om at jeg læser næsten lige så hurtigt som en normal person kunne det" han gav hende et selv sikkert smil og drak det sidste af hans kaffe i en slurk "har du en kærste" han smilede til hende som han sendte det meget direkte spørgsmål "bare nysgærrig" han smilede til hende og lænede sig tilbage i sin stol "jeg har ikke selv en kæreste, der er mange piger der bare har ondt af mig og ville date mig ud af ren og skær medlidenhed, det er ikke lige frem et turn on" han smilede lidt bedrøvet over dette.
Vis brugerens profil
Milla

IndlægEmne: Re: Bogklubben - Fenrir    Man nov 30, 2015 4:12 pm

Milla smilede over det han fortalte. Hun måtter erkende at hun var inponeret! Hvis hun skulle lære at læse på den måde, så ville hin nok være 1000 år om det.
Hun smilede bare tiæ ham "jeg tror alrdig jeg ville kunne lære der" grinte hun lidt.
Hun så overrasket på ham da han stillede det noget direkte spørgsmål. "uhm... Nej.. Det.. Det har jeg ikke" mumlede hun lidt flovt. Milla havde aldrig haft en kæreste. Hun havde ikke engang kysset en fyr før. Hun så på jam da hN forklarede at han ingen selv havde og at der var mange der gerne ville date ham af melidenhed. Det måtte være det værsr. Men desværre var der også en del piger der lunne finde på det blot for selv at fremstå som et bedre menneske. "jeg ville aldrig have en kæreste af den orgersag.. Jeg er nok gammeldages, men i min verden er man kærester fordi man holder af hinanden" sagde hun bare en smule bestemt. Det andet kunne gøre hende rasende bare at tænke på! At udnytte en andens sorg og lidelser for egen veningsskyld.
Hun så på hans krus, og sit eget der næsten var tomt "vil du have mere kaffe?" spurgte hun sødt.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Bogklubben - Fenrir    

Bogklubben - Fenrir
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1