Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
» You kind of always make my day ~ Cain XXX
Today at 10:25 pm by Cain

» Delvist fravær.
Today at 9:06 pm by Cain

» I will always love you
Today at 1:11 pm by Katherine

» The feeling of empty - Jason
Today at 12:25 pm by Archie

» Have a drink with me - Agust
Today at 11:46 am by Agust

» A shot of positive energy - Cain
Today at 2:02 am by Cain

» Endnu en pause
Today at 1:04 am by Cain

» This is not the time - Luke
Yesterday at 11:40 pm by Luke

» Hvem er hvem listen!
Yesterday at 9:46 pm by Reese

Top posting users this month
Cain

Elian

Julian

Elliot

Stephen

Rory

Jaxton

Clarissa

Miles

Valentin

Statistics
Der er i alt 453 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Reese

Vores brugere har i alt skrevet 23830 indlæg in 1823 subjects

Share | 

Don't we all need something to do? (Emnesøgning)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Cain

Antal indlæg : 177

IndlægEmne: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tors apr 05, 2018 10:47 pm

”I've walked this Earth for thousands of years. I have seen everything, I have done everything. I have watched everything I've ever known turn to ashes over and over again.“
- Cain

Information

Birth name Cain
Current name Cain Gregory Devereaux
Aliases
  • The first human murderer (By unknown)
  • The Immortal human (By unknown)
  • Candyman (By Julian)
  • Sex God (By Nymeth)
Born 197.987 BC, Unknown place
Age 25/200.005
Status Alive
Relationstatus Single
Sexuality Bisexual
Gender Male
Species
  • Human (Currently)
Powers The curse of Immortality
Occupation
  • Farmer (Formerly)
  • Painter (Formerly)
  • Unknown (Currently)
Family
  • Adam † (Father)
  • Eva † (Mother)
  • Abel † (Twinbrother)
  • @Zitora Houston Cowan (Daughter)
  • @Kaiya Jensen (Daughter)
Relationships
  • @Julian Wilde (On/Off)
  • @Yelena Campbell (Ex-wife)
  • @Luna DeWater (Ex-wife & On/Off)
  • Satina Ivy (Ex-girlfriend/fling & On/Off)
  • @Rebekah Sinclair (On/Off)
  • @Olivia Evania Nella Kimberly (Unknown)
  • @Stephen Sinclair (Ex-boyfriend/Fling)
  • Nymeth De Cloet Sinclair (Ex-girlfriend/Fling)
  • Liliana Lorenz (Ex-girlfriend/Fling)
  • @Darya O'Mara (Ex-girlfriend/Fling)
  • @Misha Udré Romanof (Ex-Fling)
  • @Valentin Bourdon (On/Off)
  • @Tatyah Blake Knight (Ex-Girlfriend)
  • Hannah Kylee Adalfarus (Ex-girlfriend/Fling)
  • @Elian Gomez (Ex-fling)
Others
  • @Lucifer Morningstar (Dobbeltganger)
  • @Tatyah Blake Knight (Mother to Zitora & Kaiya)
  • @Eliyah Adlay Hanael Azarya Cohen (Friend)
  • @Dorian Wilde (Enemy)
Affiliation Himself
FC/Actor Tom Ellis
Topics

De søgte ting

• Flirts
  • Elskere
  • Tidligere Flirts/Elskere
  • Tidligere forhold/Ægteskaber
  • Børn
  • Bekendtskaber
  • Venskaber
  • Tidligere venskaber
  • Fjender

Emneplots

Fortidsemne:
  • Kærlighedsforhold
  • Gamle venner
  • Familieforhold
  • Fjender
Nutidsemner:
  • Flirts/Elskere
  • Første møde
  • Møde med nye venner
  • Fjender

Sidst rettet af Cain Fre jun 22, 2018 9:37 pm, rettet i alt 39 gange
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil Online
Luna

Humør : If I where in hell for long enough, heaven might just be waiting. Keep going
Fag : Underviser i sprog + magiske elementer (når hun har tiden)
Antal indlæg : 28

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tors apr 05, 2018 11:06 pm

Eeeey ma babe!
Okay ideer til tideligere ægteskaber!
Jeg har mine ældste karaktere; @Yelena og @Luna

Tideligere elskere/ forhold;
Rebekah, Olivia, muligvis andre også Razz
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tors apr 05, 2018 11:09 pm

@Luna skrev:
Eeeey ma babe!
Okay ideer til tideligere ægteskaber!
Jeg har mine ældste karaktere; @Yelena og @Luna

Tideligere elskere/ forhold;
Rebekah, Olivia, muligvis andre også Razz

MA BABOSA <3 Og endda helt nede fra Australien <3

Tidligere ægteskab Det kunne sagtens være en mulighed! Hvornår tænker du de mødte hinanden, hvor længe varede det og hvad fik det til at slutte (Til både Yalena/Cain og Luna/Cain)

Tidligere flirts Det kunne helt sikkert fungere Very Happy
Igen hvornår tænker du de mødte hinanden, hvor længe varede forholdet, var det kærlighed (Jeg elsker dig), måske mere en mindre forelskelse eller bygget på begær, og hvorfor fik de fra hinanden (Til både Rebekah/Cain, Olivia/Cain og hvem end du tænker)
Luna

Humør : If I where in hell for long enough, heaven might just be waiting. Keep going
Fag : Underviser i sprog + magiske elementer (når hun har tiden)
Antal indlæg : 28

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Fre apr 06, 2018 4:46 am

Altså Cain og Yelena er næsten jævnaldrende - så måske var de i sidste ende hinandens første kærlighed? De kunne have varet i en god mængde år.. også ved jeg ikke hvordan det endte, nogle forslag?

Luna måske for en 100.000 år siden, måske i en 400 år., sådan måske lidt on og off siden Smile

Olivia tænker jeg kunne være hendes uskyldighed som måske draget ham, og måske hun havde en lille forelskelse i ham.. hvor de måske faktisk endte i et forhold. Men at hendes mor ikke brød sig om forholdet og kom imellem dem? Men tænker hun elskede ham, så spørgsmålet om det blev gengaldt Smile

Rebekah, tænker pga begær og impulser der måske draget dem imod hinanden. Måske an anelse on / off oigennem tiden ❤️

And yaaaaas hele vejen fra Australien ❤️
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Fre apr 06, 2018 10:21 am

@Luna skrev:
Altså Cain og Yelena er næsten jævnaldrende - så måske var de i sidste ende hinandens første kærlighed? De kunne have varet i en god mængde år.. også ved jeg ikke hvordan det endte, nogle forslag?

Luna måske for en 100.000 år siden, måske i en 400 år., sådan måske lidt on og off siden Smile

Olivia tænker jeg kunne være hendes uskyldighed som måske draget ham, og måske hun havde en lille forelskelse i ham.. hvor de måske faktisk endte i et forhold. Men at hendes mor ikke brød sig om forholdet og kom imellem dem? Men tænker hun elskede ham, så spørgsmålet om det blev gengaldt Smile

Rebekah, tænker pga begær og impulser der måske draget dem imod hinanden. Måske an anelse on / off oigennem tiden ❤️

And yaaaaas hele vejen fra Australien ❤️

Yalena Ideen er god, dog er Julian Cain's første store kærlighed, de mødte hinanden da Cain var 21 og Julian 16. Men de kunne havde mødtes da Cain var omkring de 30 år, hvor de her skabte et forhold der varede omkring de 250 år?

Luna Okay, så de mødte hinanden for 100.000 år siden, blev gift efter noget tid og var det i 400 år, så gik de fra hinanden, og har været on/off siden da? <3

Olivia Det lyder som en interessant ide! Cain er i stand til at elske, det er bare ikke så ofte at han gør det, netop fordi han altid bliver forladt, af dem som han finder sig selv elske ^-^

Rebekah Det lyder mega spændende! Very Happy Hvor længe tilbage, tænker du at det startede ud? <3
Zitora

Humør : Oh, you made an impression. Like a stone caught in my boot.
Fag : Ingen
Antal indlæg : 137

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Fre apr 06, 2018 10:39 am

@Cain skrev:

Yelena Ideen er god, dog er Julian Cain's første store kærlighed, de mødte hinanden da Cain var 21 og Julian 16. Men de kunne havde mødtes da Cain var omkring de 30 år, hvor de her skabte et forhold der varede omkring de 250 år?

Luna Okay, så de mødte hinanden for 100.000 år siden, blev gift efter noget tid og var det i 400 år, så gik de fra hinanden, og har været on/off siden da? <3

Olivia Det lyder som en interessant ide! Cain er i stand til at elske, det er bare ikke så ofte at han gør det, netop fordi han altid bliver forladt, af dem som han finder sig selv elske ^-^

Rebekah Det lyder mega spændende! Very Happy Hvor længe tilbage, tænker du at det startede ud? <3

Yelena: sure det kan vi sagtens sige Smile

Luna: det var min tanke i hvert fald Smile

Olivia: Well Olivia er altid mega sød overfor andre, hun ønsker at se det bedste i alle - så hun ville ikke give ham andet end gode vibes <3

Rebekah: altså kigger på hendes tidslinje når jeg får tid, men steder hvor der står ukendt mage eller andet, kan være steder de evt har haft deres on/off ❤️
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Fre apr 06, 2018 3:39 pm

@Zitora skrev:
Yelena: sure det kan vi sagtens sige Smile

Luna: det var min tanke i hvert fald Smile

Olivia: Well Olivia er altid mega sød overfor andre, hun ønsker at se det bedste i alle - så hun ville ikke give ham andet end gode vibes <3

Rebekah: altså kigger på hendes tidslinje når jeg får tid, men steder hvor der står ukendt mage eller andet, kan være steder de evt har haft deres on/off ❤️

Yalena Jamen perfekt, så de mødte hinanden for 199.975 år siden, og havde et forhold/ægteskab som varede 250 år. Det vil jeg få skrevet ind <3

Luna Det lyder perfekt, jeg vil få skrevet det ind <3

Olivia Hun lyder som en skat! Så skal vi blot finde ud af, hvor langtid tilbage deres første møde var, og om de endnu er on/off

Rebekah Det gør du bare, så skriver du bare når det er fundet ud af <3
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Søn apr 08, 2018 5:21 pm

Skal Satina og Cain ikke have et emne? Wink Kan også se hun ikke var på listen her, men er jo egentlig ligemeget Very Happy
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Søn apr 08, 2018 11:12 pm

Liliana skrev:
Skal Satina og Cain ikke have et emne? Wink Kan også se hun ikke var på listen her, men er jo egentlig ligemeget Very Happy

Det skal de da helt sikkert!! Hvad har du i tankerne? Wink

Det har du da ret i, hun skulle dog gerne være skrevet op nu Very Happy
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Man apr 09, 2018 7:03 pm

Ma babe (@Tatyah) vi mangler endnu, at finde ud af forholdet mellem dem <3

Det som mangler:

@Luna
- Hvor længe de var sammen, fra de første gang mødtes, til de blev skilt
- Hvor mange gange de derefter har været sammen, hvornår og hvor længe

@Olivia
- Hvornår de første gang mødtes
- Hvor mange gange de har været sammen, hvornår og hvor længe

@Rebekah
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tirs apr 10, 2018 10:14 am

Uhhh...... Der er jo så mange muligheder med de 2. tænker det måske er en del år siden de har set hinanden? Razz

Kunne evt være fun hun finder ham imens han har gang i en eller anden anden. Hun vil så slå vedkommende ihjel fordi, hey han er min (total posessive much).. Razz så kan vi tage den derfra?
Tatyah

Humør : I told myself each bruise is a lesson, and each lessons makes me better
Fag : none
Antal indlæg : 79

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tirs apr 10, 2018 10:44 am

@Cain skrev:

Det som mangler:

@Luna

@Olivia

@Rebekah

Luna
-Hvor længe de var sammen, fra de første gang mødtes, til de blev skilt:
Tænker en god mængde år, hvad tænker du??
Tænker måske en 4 gange, hvor 3 af dem kunne have været et par år af gangen, men den sidste ikke varede så længe.
Tænker måske første gang de mødte hinanden igen, kunne have været omkring år 1300.
2. Gang år 1557 i måske idk i en 40 år?
3. Mødtes de i 1800 tallet?
4. Mødtes de i 2016 i hvor de var sammen i måske et par måneder til et halvt år?
- Hvad tænker du??

Olivia
For måske 3.000 år siden?
Tænker de måske for en 500 år siden, fandt hinanden igen - men det varede ikke evigt - skal lige finde ud af en grund. Måske han ikke ønskede at ødelægge hendes godhed?

Rebekah
Måske år 151 - 160
år 1316 ~ 1325
år 1426 ~ 1490
år 1509 ~ 1530
Hvad tænker du?

<3
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tirs apr 10, 2018 11:17 am

Chloe skrev:
Uhhh...... Der er jo så mange muligheder med de 2. tænker det måske er en del år siden de har set hinanden? Razz

Kunne evt være fun hun finder ham imens han har gang i en eller anden anden. Hun vil så slå vedkommende ihjel fordi, hey han er min (total posessive much).. Razz så kan vi tage den derfra?

Det tænker jeg det er ^^

Tingen er dog, at han nok har haft knust hendes hjerte, du ved virkelig flået det fra hinanden Smile
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tirs apr 10, 2018 11:28 am

@Tatyah skrev:
@Cain skrev:

Det som mangler:

@Luna

@Olivia

@Rebekah

Luna
-Hvor længe de var sammen, fra de første gang mødtes, til de blev skilt:
Tænker en god mængde år, hvad tænker du??
Tænker måske en 4 gange, hvor 3 af dem kunne have været et par år af gangen, men den sidste ikke varede så længe.
Tænker måske første gang de mødte hinanden igen, kunne have været omkring år 1300.
2. Gang år 1557 i måske idk i en 40 år?
3. Mødtes de i 1800 tallet?
4.  Mødtes de i 2016 i hvor de var sammen i måske et par måneder til et halvt år?
- Hvad tænker du??

Olivia
For måske 3.000 år siden?
Tænker de måske for en 500 år siden, fandt hinanden igen - men det varede ikke evigt - skal lige finde ud af en grund. Måske han ikke ønskede at ødelægge hendes godhed?

Rebekah
Måske år 151 - 160
år 1316 ~ 1325
år 1426 ~ 1490
år 1509 ~ 1530
Hvad tænker du?

<3

Luna
- Tænker helt sikkert de kunne havde været sammen i lang tid! Måske de første gang mødte hinanden i 1050, hvor de var sammen til 1085?
- Måske de i alt har været sammen 5 gange? Du ved således:
1050-1085
1300-1315
1557-1597
1800-1840
2016(April)-2017(Juni)
Hvad tænker du om disse?

Olivia
At mødte hinanden for 3.000 år siden (hvilket vil være 982 BC) er helt perfekt. Så er spørgsmålet hvor længe forholdet varede?
Måske deres andet møde varede fra 1502-1528?
Det er en fantastisk grund <3

Rebekah
At de mødte hinanden første gang i 151 og sluttede det i 160 er helt perfekt <3
Disse år er perfekte:
1316-1325
1426-1490
1509-1530

Jeg elsker dem alle <3 Vil straks skrive dem ind <3

Sidst rettet af Cain Tirs apr 10, 2018 11:35 am, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tirs apr 10, 2018 11:31 am

Satinas hjerte? well så giver det bare endnu mere mening så fucked som hun er Razz
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tirs apr 10, 2018 11:36 am

Chloe skrev:
Satinas hjerte? well så giver det bare endnu mere mening så fucked som hun er Razz

True that Razz

Sandheden er dog, at han nok har haft udtrykt han ikke er interesseret i hende, da han ofte knalder omkring og generelt kun har haft få seriøse forhold Smile
Eliyah

Humør : Everything and everyone in life deserves a second chance at true peace.
Fag : Astrologi, biologi og historie.
Antal indlæg : 43

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tirs apr 10, 2018 11:36 am

måske næsten lidt for oplagt, men... skal Eliyah og Cain måske lege lidt? aner ikke om det skal være at de har stødt på hinanden før eller først gør nu og sån, tho xD

ellers har jeg jo, som du udmærket godt ved, en maaaasse andre dejlige toons... Razz
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tirs apr 10, 2018 11:38 am

@Eliyah skrev:
måske næsten lidt for oplagt, men... skal Eliyah og Cain måske lege lidt? aner ikke om det skal være at de har stødt på hinanden før eller først gør nu og sån, tho xD

ellers har jeg jo, som du udmærket godt ved, en maaaasse andre dejlige toons... Razz

Det er da helt sikkert oplagt, nu hvor de begge er bibelske figurer, med Cain som den ældre af de to Wink

Men hvad har du lyst til? Noget venskab eller at de har haft et forhold til hinanden? Eller noget helt tredje?
Eliyah

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tirs apr 10, 2018 11:41 am

@Cain skrev:
@Eliyah skrev:

Det er da helt sikkert oplagt, nu hvor de begge er bibelske figurer, med Cain som den ældre af de to Wink

Men hvad har du lyst til? Noget venskab eller at de har haft et forhold til hinanden? Eller noget helt tredje?

muligvis venskab... skal dog siges han måske kan have gået Cain på nerverne en del fra tid til anden. du ved... han er sådan den type ven der kommer med mange gode råd. især hvis han synes at fornemme man er ude på et sidespor x'D men ellers er han bare sådan rimelig chill Razz

(hvis flirt/forhold så skal Cain eddermugme bare arbejdet for det, for Eliyah er sådan... 95% straight xD det er muligt, men har krævet hårdt arbejde xD)
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tirs apr 10, 2018 11:47 am

@Eliyah skrev:
muligvis venskab... skal dog siges han måske kan have gået Cain på nerverne en del fra tid til anden. du ved... han er sådan den type ven der kommer med mange gode råd. især hvis han synes at fornemme man er ude på et sidespor x'D men ellers er han bare sådan rimelig chill Razz

(hvis flirt/forhold så skal Cain eddermugme bare arbejdet for det, for Eliyah er sådan... 95% straight xD det er muligt, men har krævet hårdt arbejde xD)

Et venskab er oplagt, hvor længe siden tænker du, at de har mødt hinanden, og hvor tæt et venskab?
Hahahaha jeg tror bare at Cain ville lukke det ud, ind af det ene øre og ud af det andet Razz

Altså du ved godt man enten er hetero eller ikke? Måske han blot ikke ved han er tiltrukket af mænd, enten på grund af normer fra det miljø han har været i eller på grund af andre ting Wink
Eliyah

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tirs apr 10, 2018 11:58 am

@Cain skrev:
@Eliyah skrev:

Et venskab er oplagt, hvor længe siden tænker du, at de har mødt hinanden, og hvor tæt et venskab?
Hahahaha jeg tror bare at Cain ville lukke det ud, ind af det ene øre og ud af det andet Razz

Altså du ved godt man enten er hetero eller ikke? Måske han blot ikke ved han er tiltrukket af mænd, enten på grund af normer fra det miljø han har været i eller på grund af andre ting Wink

Humm... altså uanset hvad har det jo nok først været efter hans år med at guide jøderne xD så det er alt fra ca 1000 f.Kr: der kan funke Smile

Jeg ved da godt man er det ene eller andet Razz det er bare ekstremt sjældent han falder for mænd. det er sket før, men ja. sjældent. Razz
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tirs apr 10, 2018 12:00 pm

@Eliyah skrev:
Humm... altså uanset hvad har det jo nok først været efter hans år med at guide jøderne xD så det er alt fra ca 1000 f.Kr: der kan funke Smile

Jeg ved da godt man er det ene eller andet Razz det er bare ekstremt sjældent han falder for mænd. det er sket før, men ja. sjældent. Razz

Han har rejst rundt overalt, så han kunne sagtens havde mødt ham, efter Eliyah har reddet Jøderne. Så 1.000 BC fungere helt fint for mig Very Happy Hvor tæt tænker du venskabet skal være? Er det et bekendtskab, eller et tæt venskab, hvor i de møder op ofte?

Super, jeg ville blot være sikker Razz
Eliyah

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tirs apr 10, 2018 12:07 pm

@Cain skrev:
@Eliyah skrev:

Han har rejst rundt overalt, så han kunne sagtens havde mødt ham, efter Eliyah har reddet Jøderne. Så 1.000 BC fungere helt fint for mig Very Happy Hvor tæt tænker du venskabet skal være? Er det et bekendtskab, eller et tæt venskab, hvor i de møder op ofte?

Super, jeg ville blot være sikker Razz

Humm... tænker lidt mere end bare bekendtskab men måske heller ikke helt vildt tætte. sådan nok til at der holdes kontakt og af og til mødes... men af og til er jo nok et helt andet begreb for dem end for os, med deres levealdre xD så tænker det nok mere er nogen 'hmm længesiden, må nok hellere lige sige hej'-ting når de aftaler at mødes Razz

heheh no prob Razz det er bare sådan jeg også selv er, blot den anden vej rundt XD
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tirs apr 10, 2018 12:08 pm

[quote="Eliyah"]
@Cain skrev:
Humm... tænker lidt mere end bare bekendtskab men måske heller ikke helt vildt tætte. sådan nok til at der holdes kontakt og af og til mødes... men af og til er jo nok et helt andet begreb for dem end for os, med deres levealdre xD så tænker det nok mere er nogen 'hmm længesiden, må nok hellere lige sige hej'-ting når de aftaler at mødes Razz

heheh no prob Razz det er bare sådan jeg også selv er, blot den anden vej rundt XD

Et venskab lyder helt fint, og at de måske mødes et par gange hver 5. år kunne være en mulighed?

Men awesome, skriver ham ind som en relation Wink

Hvis der skulle være et emne mellem dem, hvad tænker du så der skulle ske?
Eliyah

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tirs apr 10, 2018 12:13 pm

humm. ja, godt spørgsmål. medmindre det bare starter som noget catching up og så ser hvor det går derfra. nu har Eliyah trods alt lige mødt sin storebror igen efter de her lidt over 3000 år siden han styrtede hans rige i grus... (upsi Razz )
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tirs apr 10, 2018 12:41 pm

@Eliyah skrev:
humm. ja, godt spørgsmål. medmindre det bare starter som noget catching up og så ser hvor det går derfra. nu har Eliyah trods alt lige mødt sin storebror igen efter de her lidt over 3000 år siden han styrtede hans rige i grus... (upsi Razz )

Noget catching op lyder helt fint! Måske de har haft skrevet sammen, og besluttede sig for at mødes ved en caffe? Du ved for noget kaffe/the og snakke om, hvordan det var gået hinanden?

Kunne jeg friste dig til at lave emne Wink
Eliyah

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tirs apr 10, 2018 1:09 pm

@Cain skrev:
@Eliyah skrev:

Noget catching op lyder helt fint! Måske de har haft skrevet sammen, og besluttede sig for at mødes ved en caffe? Du ved for noget kaffe/the og snakke om, hvordan det var gået hinanden?

Kunne jeg friste dig til at lave emne Wink

deet kunne du godt Razz jeg ser på det i aften <3
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tirs apr 10, 2018 1:33 pm

@Eliyah skrev:
deet kunne du godt Razz jeg ser på det i aften <3

Fantastisk, du er en skat <3 Jeg vil så vente spændt Very Happy
Eliyah

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tirs apr 10, 2018 2:45 pm

hahah <3 right back at you Wink du' sku også en skat <3 går nok igang med at lave det omkring aftensmadstid
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tirs apr 10, 2018 2:59 pm

@Eliyah skrev:
hahah <3 right back at you Wink du' sku også en skat <3 går nok igang med at lave det omkring aftensmadstid

awww mange tak <3 I do try my very best Very Happy
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tors apr 12, 2018 4:36 pm

Søger endnu emner Very Happy
Aya

Humør : You should fear me...
Fag : Nothing
Antal indlæg : 12

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tors apr 12, 2018 8:39 pm

Jeg er frisk, hvis du er frisk Wink
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tors apr 12, 2018 8:40 pm

@Aya skrev:
Jeg er frisk, hvis du er frisk Wink

Fantastisk Very Happy

Hvad har du lyst til? Wink
Aya

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tors apr 12, 2018 8:44 pm

Well, i'm up for anything! Han kan være den første person hun møder?
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tors apr 12, 2018 8:45 pm

@Aya skrev:
Well, i'm up for anything! Han kan være den første person hun møder?

En af de første hun møder på land? Jeg går ud fra hun er nøgen? Så en ide kunne være, at han måske ikke som sådan er den første hun møder, men han kunne havde reddet hende fra nogle idioter, som kun ser en nøgen kvinde? Du ved truet dem, og derefter givet hende sin jakke, så hun ikke fryser?
Aya

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tors apr 12, 2018 8:47 pm

Det kan vi sagens sige.
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tors apr 12, 2018 8:48 pm

@Aya skrev:
Det kan vi sagens sige.

Fantastisk ^-^
Kunne jeg evt. logge dig til at lave den? c:
Aya

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tors apr 12, 2018 8:49 pm

Det kan du sagens, jeg har dog ikke nogle pc endnu, så det bliver ikke lavet før jeg har den x3
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Tors apr 12, 2018 8:52 pm

@Aya skrev:
Det kan du sagens, jeg har dog ikke nogle pc endnu, så det bliver ikke lavet før jeg har den x3

Det er helt okay, der et intet stress ^-^
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Lør apr 14, 2018 2:36 am

Trækker den lige op igen Wink
Zitora

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Man apr 16, 2018 8:31 am

Jeg synes Zitora og Cain skal have et emne, efter hun har fået sandheden at vide af sin adoptivmor! <3
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Man apr 16, 2018 3:47 pm

@Zitora skrev:
Jeg synes Zitora og Cain skal have et emne, efter hun har fået sandheden at vide af sin adoptivmor! <3

UHHH YAS!!!! <3

Hvordan tænker du vi gør? Hun skriver og spørg om de skal mødes, eller hun dukker op hjemme hos ham? <3

Kunne jeg lokke dig til at lave det? <3
Eliyah

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Man apr 16, 2018 3:58 pm

Du må undskylde jeg ikke har fået opstartet vores emne endnu... og får jeg nok heller ikke gjort det næste stykke tid (pga årsagen der står i min fraværstråd). Så hvis du kunne lokkes til at lave det så skal jeg nok svare når jeg er faldet til ro igen og har overskud Smile
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Man apr 16, 2018 4:54 pm

@Eliyah skrev:
Du må undskylde jeg ikke har fået opstartet vores emne endnu... og får jeg nok heller ikke gjort det næste stykke tid (pga årsagen der står i min fraværstråd). Så hvis du kunne lokkes til at lave det så skal jeg nok svare når jeg er faldet til ro igen og har overskud Smile

Sure det kan jeg godt ^^
Zitora

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Man apr 16, 2018 10:32 pm

Tænker hun måske bruger sin evne til at spørge ham om han vidste det. Og derefter lokker lidt af, men han så finder hende, fordi han kender hende - skal nok lave det ❤️
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Man apr 16, 2018 10:36 pm

@Zitora skrev:
Tænker hun måske bruger sin evne til at spørge ham om han vidste det. Og derefter lokker lidt af, men han så finder hende, fordi han kender hende - skal nok lave det ❤️

Vil det ikke være nemmere bare at finde ham? Det kunne give et sjovt scenarie, hvor han måske har en kvinde eller mand forbi? Tænker måske han har givet hende en nøgle, også kommer hun ind, som de er i gang med at smide tøjet? Razz
Du er en skat <3
Zitora

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Man apr 16, 2018 10:38 pm

Finder på noget ❤️
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Man apr 16, 2018 10:40 pm

@Zitora skrev:
Finder på noget ❤️

Fantastisk <3
Zitora

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Man apr 16, 2018 10:45 pm

Giver dig en Update når det klart ❤️
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   Man apr 16, 2018 10:57 pm

@Zitora skrev:
Giver dig en Update når det klart ❤️

Fantastisk <3
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Don't we all need something to do? (Emnesøgning)   

Don't we all need something to do? (Emnesøgning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next