Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Magistar

Julian

Elian

Clarissa

Kowo

Cain

Gerth

Helia

Stephen

Jeremiah

Statistics
Der er i alt 449 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Jozephine

Vores brugere har i alt skrevet 25091 indlæg in 1892 subjects

Share | 

A prophet searching for someone - Emne/Rela/Plot

Go down 
ForfatterBesked
Eliyah

Humør : Everything and everyone in life deserves a second chance at true peace.
Fag : Astrologi, biologi og historie.
Antal indlæg : 43

IndlægEmne: A prophet searching for someone - Emne/Rela/Plot   Ons apr 04, 2018 12:24 am

Ephesians 1:2

Jamen så er Eliyah her jo klar til at lege! <3 Siden han nu har fået sin titel og farve Wink

Eliyah har nok igennem tiden været mest kendt som værende Moses. At menneskene såhavde pyntet lidt på nogle aspekter af hans historie, er noget helt andet - men det var i sidste ende ham der med Guds vilje udførte hans undere og nedkaldte de ti plager over Egypterne, for til sidst at få Farao - hans egen ældre halvbror, @Azrael, til at frigive jøderne, som han vogtede over mange år derefter.

Han har været lidt overalt i verden siden da, og har alle steder prøvet at hjælpe til så godt han kunne, især hvis han stødte på undertrykkede folk. han har altid haft hjertet på det rette sted og haft verdensfred som sit ultimative mål i livet, hvorfor han næsten altid har haft noget at lave, nogen at hjælpe.

Han er meget down-to-earth, og altid en god skulder at græde ud ved eller et godt lyttende øre hvis man blot skal af med nogle af alle sine sorger. Han er dog også en del naiv, og tror fuldt og fast på at der er noget godt i alle, og på at give alle en chance til - han giver alle en chance for at få det bedste frem i dem selv. Ifølge ham er ingen så ond at der ikek er en lille gnist af godhed i dem et eller andet sted.

Hvad søger jeg så til ham?
- Venner
- Fjender
- Flirts, eventuelt eks koner
- Folk han har hjulpet til at finde det gode i deres liv igen
- Eventuelt nogen der kende rham fra tilbage dengang han lige havde hjulpet jøderne

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Hope

Humør : Every time we defeat an enemy, a new one rises up! Every time we light a candle the darkness it sputters out! So maybe it’s finally time To let the darkness in!
Fag : Fysik, Kemi,Biologi, fægtning og kampsport
Antal indlæg : 25

IndlægEmne: Re: A prophet searching for someone - Emne/Rela/Plot   Ons apr 04, 2018 11:09 am

Hvis du kan bruge Hope så sig til
Vis brugerens profil
Zitora

Humør : Oh, you made an impression. Like a stone caught in my boot.
Fag : Ingen
Antal indlæg : 144

IndlægEmne: Re: A prophet searching for someone - Emne/Rela/Plot   Ons apr 04, 2018 11:17 am

Min karakter @Yelena kunne sagtens have været en af hans ekskoner hvis det skulle være Smile
Vis brugerens profil
Eliyah

IndlægEmne: Re: A prophet searching for someone - Emne/Rela/Plot   Ons apr 04, 2018 1:07 pm

@Hope - noget bestemt i tankerne? Smile

@Zitora - meget muligt! kan se på hendes bg hun vist også godt ku bruge at ha haft en sød mand i sit liv <3 han vil helt klart også ha været støttende efter hun er faldet i al fald <3
Vis brugerens profil
Zitora

IndlægEmne: Re: A prophet searching for someone - Emne/Rela/Plot   Tors apr 05, 2018 7:27 am

Citat :
@Zitora - meget muligt! kan se på hendes bg hun vist også godt ku bruge at ha haft en sød mand i sit liv <3 han vil helt klart også ha været støttende efter hun er faldet i al fald <3

Yeah den fortid er vidst mere en nutid, men hun mistede sin mor i hvert fald.. og havde sin far meget fjern på grund af det med hendes mor - og der har sikkert også været et par andre udfordringer undervejs <3
Hun er først lige blevet faldet nu, så måske hun skulle opsøge ham - siden hendes kære fader ikke ligefrem er støttende <3
Vis brugerens profil
Eliyah

IndlægEmne: Re: A prophet searching for someone - Emne/Rela/Plot   Tors apr 05, 2018 1:38 pm

@Zitora skrev:

Citat :

Yeah den fortid er vidst mere en nutid, men hun mistede sin mor i hvert fald.. og havde sin far meget fjern på grund af det med hendes mor - og der har sikkert også været et par andre udfordringer undervejs <3
Hun er først lige blevet faldet nu, så måske hun skulle opsøge ham - siden hendes kære fader ikke ligefrem er støttende <3

aww ja det kunne passe fint! Man skal i al fald ikke have kendt ham i særlig lang tidfør man ved han giver alle to chancer, og tror på at alle, uanset hvor langt man er faldet, stadig har noget godt i sig osv :3
Vis brugerens profil
Zitora

IndlægEmne: Re: A prophet searching for someone - Emne/Rela/Plot   Fre apr 06, 2018 5:06 am

Det lyder perfekt! Very Happy
Vis brugerens profil
Eliyah

IndlægEmne: Re: A prophet searching for someone - Emne/Rela/Plot   Fre apr 06, 2018 1:37 pm

@Zitora - kan du evt lokkes til at starte emnet? :3 hvis det er hun dukker op hos ham, så bor han i et rækkehus i Moonlight Falls <3
Vis brugerens profil
Zitora

IndlægEmne: Re: A prophet searching for someone - Emne/Rela/Plot   Fre apr 06, 2018 1:41 pm

@Eliyah skrev:
@Zitora - kan du evt lokkes til at starte emnet? :3 hvis det er hun dukker op hos ham, så bor han i et rækkehus i Moonlight Falls <3

Jeg skal gøre mit bedste, er lige smuttet til Australien så ser lige hvornår jeg har tid ved computeren <3
Vis brugerens profil
Eliyah

IndlægEmne: Re: A prophet searching for someone - Emne/Rela/Plot   Fre apr 06, 2018 2:05 pm

@Zitora skrev:
@Eliyah skrev:

Jeg skal gøre mit bedste, er lige smuttet til Australien så ser lige hvornår jeg har tid ved computeren <3

Alrighties. <3 Altså hvis jeg får tid til det skal jeg nok se om jeg ikke kan få gjort det alligevel, men yea <3
Vis brugerens profil
Hope

Humør : Every time we defeat an enemy, a new one rises up! Every time we light a candle the darkness it sputters out! So maybe it’s finally time To let the darkness in!

IndlægEmne: Re: A prophet searching for someone - Emne/Rela/Plot   Fre apr 06, 2018 8:34 pm

Hope kunne godt bruge nogen til at finde det gode i hendes liv, hun har negativt livssyn og stoler ikke rigtigt på nogen, det er heller ikke længe siden hun har fundet ud af at hun er en heks og alt det overnaturlige halløj er forvirrende på hende. Hun lært at nogle få racer lever, men de fleste af dem kender hun ikke endnu.
Vis brugerens profil
Eliyah

IndlægEmne: Re: A prophet searching for someone - Emne/Rela/Plot   Fre apr 06, 2018 8:39 pm

@Hope skrev:
Hope kunne godt bruge nogen til at finde det gode i hendes liv, hun har negativt livssyn og stoler ikke rigtigt på nogen, det er heller ikke længe siden hun har fundet ud af at hun er en heks og alt det overnaturlige halløj er forvirrende på hende. Hun lært at nogle få racer lever, men de fleste af dem kender hun ikke endnu.

det kan vi da hurtigt få set på <3
Vis brugerens profil
Hope

IndlægEmne: Re: A prophet searching for someone - Emne/Rela/Plot   Fre apr 06, 2018 9:27 pm

Kan jeg lokke dig til at lave emmet Smile
Vis brugerens profil
Eliyah

IndlægEmne: Re: A prophet searching for someone - Emne/Rela/Plot   Fre apr 06, 2018 10:22 pm

@Hope skrev:
Kan jeg lokke dig til at lave emmet Smile

så bliver det først i morgen aften eller søndag Smile
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: A prophet searching for someone - Emne/Rela/Plot   

A prophet searching for someone - Emne/Rela/Plot
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1