Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

A K A D E M I E T

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Zerachiel

Chester

August

Q

Elian

Julian

Leviticus

Miles

Jaxton

Haniel

Statistics
Der er i alt 503 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Romy

Vores brugere har i alt skrevet 28279 indlæg in 2110 subjects

Share | 

Journalister, ny race og nye farver + en hjælpe admin! [Admin nyheder]

Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin

Humør : When you threw me to the wolves at night. Did you think they would find me easy to swallow? I suggest next time, you try feed me to dragons. I wore wolf skins as easily as my own.
Fag : Idræt. Astrologi. Musik. Kunst. Naturvidenskab & Psykologi.
Antal indlæg : 589

IndlægEmne: Journalister, ny race og nye farver + en hjælpe admin! [Admin nyheder]   Man mar 26, 2018 1:26 pm

Hej Angels!!

Så har jeg de seneste nyheder til jer!

Vi har fået to journalister til siden, deres jobs vil være at skrive artikler omkring diverse events og begivenheder de kan finde på siden!

Disse to journalister er; @Gro &  @Stephen !
Tag godt imod dem <3

-----------------

Husk at komme med din mening i vores lille debat, så vi kan så lavet en politik omkring de sociale medier på siden.

-----------------

Husk også at melde FC til @Lilith!
VC bedes sendes til @Lilith eller @Dove, da jeg er lidt passiv med admin arbejde.

Lots of hugs;
Joy,
på vegne af admin teamet

Or how much she is suffering
Because in everyone’s eyes
She’s immortal

Sidst rettet af Joy Tors apr 05, 2018 11:08 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."
Antal indlæg : 823

IndlægEmne: Re: Journalister, ny race og nye farver + en hjælpe admin! [Admin nyheder]   Tors mar 29, 2018 4:53 pm

En ny meddelling!

På baggrund af travlhed fra Joy og vist nok også Dove, har vi nu fået Lector ind til at hjælpe. Lector vil fungere som en hjælpeadmin, og vil være med til at se profiler igennem, samt læse ansøgninger igennem. Dog vil der stadigvæk blive sendt ansøgninger, til enten mig, Joy eller Dove ^^

Vis brugerens profil
Joy
Admin

Humør : When you threw me to the wolves at night. Did you think they would find me easy to swallow? I suggest next time, you try feed me to dragons. I wore wolf skins as easily as my own.

IndlægEmne: Re: Journalister, ny race og nye farver + en hjælpe admin! [Admin nyheder]   Søn apr 01, 2018 9:21 pm

Bonus!

I kan nu sige hej til sidens nye race!
- Vi har valgt at tilføje dem pga. eventet - så nu kan i gøre jeres elskede karaktere til levende døde! Enjoy!

Vi takker @Zach for denne gode ide! <3

She’s immortal

Vis brugerens profil
Joy
Admin

IndlægEmne: Re: Journalister, ny race og nye farver + en hjælpe admin! [Admin nyheder]   Tors apr 05, 2018 11:11 am

Sådan, en lille opdatering!

Som i nok har lagt mærke til, blev der i starten af ugen eller nok nærmere søndag lavet lidt ændringer på siden, herunder har vi lavet vores levende døde som en race man kan blive herinde på siden!

Vi har også hørt lidt om at der har været lidt snak om at der var for meget lyserødt herinde, og derfor har vi ændret farven på tilmeldte brugere.
Jeg har også gjort heksefarven lidt mørkerer (nok nærmere ved en fejl but yeah) xD

Sidst men ikke mindst, har vi fået os en lille hjælpe admin! Nemlig @Lector!
I har sikkert set jeg har sat det op i boksen, men ville alligevel lige skrive det her til jer.
Lector vil fungere som hjælpeadmin imens jeg er i Australien, da jeg ikke ved hvor meget eller hvor lidt min aktivitet bliver. Lector vil hjælpe med nogle ansøgninger, samt godkendelse af brugerne når de er klar Smile

Husk at sende FC og VC til @Lilith <3

Byyye <3

She’s immortal

Vis brugerens profil
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."
Antal indlæg : 823

IndlægEmne: Re: Journalister, ny race og nye farver + en hjælpe admin! [Admin nyheder]   Man apr 09, 2018 9:32 pm

Jeg vil også meddelle, at FC-Listen er kigget igennem, så alle dem der har været fraværende siden 9. Februar, som ikke har stået på hvem er hvem listen, samt lavet en fraværstråd er hermed fjernet. For at undgå ens fc bliver fjernet, i perioder hvor man er fraværende, skal man huske at opdatere sin liste af karakterer, under Hvem er Hvem listen, samt skrive en fraværtråd for en af de karakterer, som står på listen ^-^

Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Journalister, ny race og nye farver + en hjælpe admin! [Admin nyheder]   

Journalister, ny race og nye farver + en hjælpe admin! [Admin nyheder]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1