Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Meetup Odense 31 marts

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Meetup Odense 31 marts Empty
IndlægEmne: Meetup Odense 31 marts   Meetup Odense 31 marts EmptyTors Mar 01, 2018 7:18 pm

Meetup vil blive holdt hos Chloe i Odense. (Adressen kan ses på facebook event eller ved at sende mig en PB)

Det vil være muligt og mødes med Anita (Luca) på Odense Banegård og følges, for jer som kommer med offentlig transport. Hvordan og hvorledes vil blive aftalt nærmere med hende (bare sende hende en PB herinde eller på Luca på forum).

SVAR UDBEDES: På grund at plads, og eventuelle stole og lign, vil vi gerne have svar på om folk kommer endeligt d. 24 marts 2018!

Det vil være muligt for folk og ankomme fra kl 15, hvor Tanya (Rosalie) vil være i min lejlighed. Jeg vil desværre ikke være der til at starte med, da der er noget familie fødselsdag som pludselig er poppet op samme dag jeg nød til og til først.
Der foreslåes at man kan sidde og hygge, spille spil og lign, og jeg går ud fra alle er voksne nok til at opfører sig ordenligt. Ønsker man at drikke noget må man selv medbringe dette, men lad nu være med og drik jer så fuld i kaster op ud over hele mit hjem ik? <3 Derudover så foregår rygning ude på min altan, men altan døren lukket efter jer! Jeg er ikke anti ryger,  men da jeg ikke ryger vil jeg gerne have det foregår derude. Hash, stoffer og lign er forbudt (sorry men føler jeg skal skrive da jeg ingen tolerance har for det.)

Aftensmad: Planen er man i fællesskab bestiller hos det lokale pizzaria, jeg sørger for der er efterladt et menukort osv.
Parkering: Hvis i ankommer i bil, vil i være glade for der er masser af plads til at parkere hvor jeg bor.

Hvis nogle har spil i tænker kunne være sjove og have med, så skriv herunder og vi ser på det.

Sovepladser må i selv arrangere, jeg ved at Anita (Luca) har nogle, så der kan eventuelt skrives til hende angående dette.

NB! JEg har 2 katte, og de SKAL være der. De er søde og venlige og kan lide at snakke med folk, men er de for meget, og vil i ikke have de sidder på jer, så bare sæt dem ned på gulvet.

Ideer til ting vi kan lave osv er meget velkommene! Smile

LInk til event https://www.facebook.com/events/177072736364424/214823802589317/?notif_t=plan_mall_activity¬if_id=1519923291358741
Tilbage til toppen Go down
 
Meetup Odense 31 marts
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Athena Meetup i Odense 2018
» Meetup Afstemning PART 2
» Event: Marts 2021
» Marts nyheder! [Admin nyheder]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: XI :: Reklamer-
Gå til: