Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Nyheder i forhold til eventet! [Admin nyhed]

Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Nyheder i forhold til eventet! [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Nyheder i forhold til eventet! [Admin nyhed]   Nyheder i forhold til eventet! [Admin nyhed] EmptySøn Feb 25, 2018 12:09 pm

Heeeey angels!!



Så da jeg ikke har tid i mit døgn til at lave en artikkel til jer.. bliver jeg nød til at give jer noget at arbejde med igennem en admin nyhed <3


Så en update:

Gaia: Huse i bolig områderne i både Gaia og Moonlight Falls bliver overtaget af folk der prøver at overleve. Nogle folk er set samlet i Juice stop cafeen, hvor de har lukket den for al gennemgang af fremmede. Hvad der er sket med ejerne er ukendt. Der kommer flere og flere af disse væsner hver eneste dag.

Moonlight Falls:
Væsnerne synes at hobe sig mere og mere op i denne bydel. Tiltrukket af magien som er i byen. Lige nu er besværgelsen der holder mennesker fra Moonlight Falls hævet. Det vil sige du glemmer som menneske lige nu ikke, hvis du træder ud af moonlight Falls. Det mest sikre sted i Moonlight falls er Sinclair hotel.

Akademiet:
Er stadigvæk under bedst beskyttelse, og der er her der opfordres til at søge hen.




Som altid huske at sende fc til Lilith.
Det næste par uger vil admin arbejde og spørgsmål gå til @Lilith og @Dove - eftersom jeg er lidt off på grund af eksamner <3

Joy,
På vegne af adminteamet

Tilbage til toppen Go down
 
Nyheder i forhold til eventet! [Admin nyhed]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Februar nyheder [Admin nyheder]
» November nyheder [Admin nyheder]
» Marts nyheder! [Admin nyheder]
» Jul& Nytår [Admin nyheder]
» Et par små ting [Admin nyhed]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: IV-
Gå til: