Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Razor

Reign

Cain

Clarissa

Elian

Luca

Cassandra

Mike

Joy

Kayne

Statistics
Der er i alt 453 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Seth Drago

Vores brugere har i alt skrevet 24325 indlæg in 1858 subjects

Share | 

Nyheder i forhold til eventet! [Admin nyhed]

Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin

Humør : When you threw me to the wolves at night. Did you think they would find me easy to swallow? I suggest next time, you try feed me to dragons. I wore wolf skins as easily as my own.
Fag : Idræt. Astrologi. Musik. Kunst. Naturvidenskab & Psykologi.
Antal indlæg : 551

IndlægEmne: Nyheder i forhold til eventet! [Admin nyhed]   Søn feb 25, 2018 12:09 pm

Heeeey angels!!

Så da jeg ikke har tid i mit døgn til at lave en artikkel til jer.. bliver jeg nød til at give jer noget at arbejde med igennem en admin nyhed <3

Så en update:

Gaia: Huse i bolig områderne i både Gaia og Moonlight Falls bliver overtaget af folk der prøver at overleve. Nogle folk er set samlet i Juice stop cafeen, hvor de har lukket den for al gennemgang af fremmede. Hvad der er sket med ejerne er ukendt. Der kommer flere og flere af disse væsner hver eneste dag.

Moonlight Falls:
Væsnerne synes at hobe sig mere og mere op i denne bydel. Tiltrukket af magien som er i byen. Lige nu er besværgelsen der holder mennesker fra Moonlight Falls hævet. Det vil sige du glemmer som menneske lige nu ikke, hvis du træder ud af moonlight Falls. Det mest sikre sted i Moonlight falls er Sinclair hotel.

Akademiet:
Er stadigvæk under bedst beskyttelse, og der er her der opfordres til at søge hen.

Som altid huske at sende fc til Lilith.
Det næste par uger vil admin arbejde og spørgsmål gå til @Lilith og @Dove - eftersom jeg er lidt off på grund af eksamner <3

Joy,
På vegne af adminteamet

Or how much she is suffering
Because in everyone’s eyes
She’s immortal

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."
Antal indlæg : 747

IndlægEmne: Re: Nyheder i forhold til eventet! [Admin nyhed]   Ons feb 28, 2018 5:29 pm

Jeg vil også skrive for at meddelle, at FC-listen nu er rettet igennem. Det er super vigtigt, at i opdatere Hvem er hvem listen med jeres karakterer, og hvis i mistænker at være fraværende, at i så laver en fraværstråd, eller i hvert husker at logge på jeres karakterer. Gør i ikke dette, kan i risikere at jeres FC bliver fjernet fra listen, da karakteren så er anset for inaktiv Smile

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil

Nyheder i forhold til eventet! [Admin nyhed]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1