Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V EM E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Lilith

Regina Close

Chloe

Andrei

Matteo Belmonte

Satrina Darch

Nercissa Cinderfort

Joy

Desire

Statistics
Der er i alt 278 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er BLUEI

Vores brugere har i alt skrevet 13711 indlæg in 1100 subjects

Share | 

Look where you are going, Woman//Thea//

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Davis

Humør : For God and the holy land
Fag : Historie. Besværgelser Kampsport. kunst
Antal indlæg : 17

IndlægEmne: Look where you are going, Woman//Thea//   Tirs nov 17, 2015 5:04 pm

S Gangene
O Elever der, er ved og få fri
V det regner svagt udenfor
Tid 15,00
P https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/03/3d/16/033d16c6d4b3d9297e43effb7db28052.jpg

Daniel, havde siddet og hørte hans historie lærer som var Engel, gå igennem det samme igen og igen. Daniel var ved og blive sindsyg af det, hvor på han havde valgt og sige fuck det og smutte fra Timen en time før, hvilket han bare havde gjorde det letter for ham. Daniel, havde derefter begynde og bevæge sig væk fra en time, i det samme en kvinde stødte ind i ham vende han om og greb fat i hendes arm. "Hey tøs, har du aldrig hørte om at man ikke bare gå ind i folk eller er du bare dum." Lød det sarkastisk fra Daniel af, hvorefter han gav slip på hendes hånd, han havde ikke set hende før eller det, havde han faktisk men hun var mere snobbet end, hvad der var alt det værd, "så tøs en undskyldning vil være meget normalt tøs, med mindre du er for opblæst til at undskylde, i den andledning vil jeg bare ønske dig en god dag, og fortælle dig at man ikke bare gå ind i en, med mindre du er en idiot så gøre du det jo bare færdig." Daniel hævet på hans øjnebryn, hvorefter han så på hende, han var ikke engang begynde med og fornærme hende. Men god, hvor ville han gerne pande hende en, hvorefter han så ville kunne komme tilbage til et mere normalt liv.  Denne kvinde var så fobandet snobbet, "men næste gang tøs så se hvor du går i stedet for bare og holde dine øjne på din telefon, som normale mennesker gør." Lød det sarkastisk fra Daniel af, hvorefter han skubbet til hende med hans egen skulder. Mere for at hævne sig på hende, hvilket han var glad for."
@Thea
//håber det går hon (: < 3//
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil

Look where you are going, Woman//Thea//
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1