Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
» Give a warrior someone to fight pls? [Emnesøgning]
Today at 1:56 am by Aviana

» Gif leg - Blind date!
Today at 12:01 am by Carmilla

» It's time, make your choice - Talion
Yesterday at 11:21 pm by Talion

» Your eyes - Vito
Yesterday at 11:09 pm by Hale

» Are you okay? (part 2) - Elian
Yesterday at 10:36 pm by Dorian

» It isn't a dare unless you're afraid to do it ♥ Elian vs. Eugene
Yesterday at 10:07 pm by Eugene

» Hvem er hvem listen!
Yesterday at 10:00 pm by Lucida

» I don't really know what I'm doing in here... - Damian
Yesterday at 8:13 pm by Damian

» I can see I did not know where she was
Yesterday at 5:56 pm by Aaron

Top posting users this month
Elian

Julian

Zitora

Reign

Razor

Jaxton

Miles

Killian

Aviana

Jeffrey

Statistics
Der er i alt 431 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Lucida

Vores brugere har i alt skrevet 22860 indlæg in 1758 subjects

Share | 

✯✯✯✯✯ ~ Relation/Emnesøgning

Go down 
ForfatterBesked
Vito

Humør : It's not like I chose to be this way
Fag : -
Antal indlæg : 100

IndlægEmne: ✯✯✯✯✯ ~ Relation/Emnesøgning    Man feb 05, 2018 10:20 pm

Dette er en relations søgning! (Og faktisk nok også en emnesøgning)

Random relationer! Plot relationer! Store relationer! Små relationer! Farlige relationer! Søde relationer! Frygtindgydende relationer! Erotiske relationer! Sjove relationer! Venskabs relationer! Fjende relationer! Ulovlige relationer! Lovlige relationer! Hede relationer! Kolde relationer! Livsbekræftende relationer! Ligegyldige relationer! Vigtige relationer! Blodige relationer! Grusomme relationer! Glade relationer! Fortids relationer! Fremtids relationer! Nutids relationer! Rejse relationer! Familie relationer! Kærlige relationer! Alle relationer! - Men slet ikke ingen relationer!
Søger til alle mine gutter(Har to mere men dem venter vi med) - mest fordi der er lidt tomt. En relation betyder ikke nødvendigvis at vi behøver kaste os ud i et emne med det samme, det kan altid komme med tiden. Men det at man har en lille ide om en relation vores karaktere kunne have. Det kunne være epic!
Men vil også gerne finde lidt emner! ~
~

@Eugene
450ish - år gammel fe.
Douche - Danser - Nørd - Arrogant
Eugene er lidt af en røv. Han har sine momenter hvor han godt kan være venlig. Men det springer meget fra det ene til det andet øjeblik. Desuden har han det med at lede efter hvad folk finder akavet at tale om - eller ubehageligt også holden stemningen på det emne. Kun for at få folk til at lide lidt under det. Han tror han er meget mere end han er. Mest af facader for sin egen sikkerhed. Men også bare fordi han gerne vil virke den tand bedre end andre. Han bruger det meste af sin tid på at danse, læse eller gå i byen.

Søger
Venner - både nu og fra før i tiden
- Måske en bedste ven?

Fjender - både nu og fra før i tiden
Lovers/Flirts/One night stands(Hovedsageligt kun fyre) - Det siger sig selv, både nye som gamle (Også selvom Eugene ikke rigtig tror på kærlighed)
Andet - Hvis du har en god idé til et eller andet. Jeg har ikke voldsomt mange limits, ud over at min karakter ikke skal dø. Hvert fald ikke endnu.

@Vito
264 årig heks.
Venlig - Drømmer - Smilende - Rodehoved - Forstyrret
Vito er super venlig! Han er en gut som har brugt det meste af sit liv i Italien. Men også en kort periode i Canada. Han er søn af Stephen og Lynie. Han er meget godhjertet og gør alt hvad der står i hans magt for at være den bedste side af sig selv. Han arbejder dog også fra Umbrella Corporation - et job han ikke er yderligere stolt af og processen dertil har gjort at han har øjeblikke hvor han slet ikke ved hvem han selv er. Dog ikke en decideret personlighedsforstyrrelse.
Han bor i Gaia og er tit at finde med en bog i park eller på en bar i nattelivet.

Søger

Venner - både nu og fra før i tiden. Gerne nogle fra den periode han boede i italien.
- Også gerne en virkelig god ven!

Fjender - de findes sikkert, men Vito er som sagt en meget godhjertet person og af den grund er fjender ikke noget han har voldsomt mange af. Men gerne både fra nu og før i tiden hvis vi kan finde en reel grund til hvorfor fjendskabet er opstået.
Flirts/One night stands(Kun fyre) - Fra fortiden. Vito har aldrig ville gå i et seriøst forhold, men flirts og sex har der da været en del af i fortiden.
Andet - Alt mellem himmel og jord! (Evt. Folk han arbejder sammen med)

@Razor
17årig halvdæmon
Moderisk - Legesyg - Rastløs - Nysgerrig - Uforudsigelig
Synsbedrag kan definere Razor på ingen tid. Sød og uskyldig uden på men.. Han er en psycho - ikke dermed sagt han ikke han føre en ganske almindelig samtale. Sure thing, men hvis man ikke passer på mister man hurtigt livet - eller måske bare øjnene. Han er meget impulsiv og aggere før han tænker. Han kommer fra en anden dimension og er først lige kommet hertil - så han kender ikke meget til denne verden. Han lever lidt hist og her, men går faktisk på skolen - eller det vil sige han har gjort sig den frihed at deltage i undervisningen selvom han egentlig ikke går der.

Søger
Venner - Det kan så kun være nye venner - eller folk han har mødt siden han kom hertil (2 måneder siden) - Men han er ikke bare lige sådan at blive venner med.
Fjender - Der kunne meget hurtigt komme en del.
Ofre - Han finder det yderst underholdende at jage folk omkring, slår dem helst ihjel, men hvem ved, måske var der en der slap væk? (;
Lege kammerater - Aka. Killer buddies ~
One night stand(Kun fyre) - Tja er man lidt en kink så ville det nok være muligt. Følelsesladet shit er ikke rigtig noget han gør sig i. Ish.
Andet - ALT! (gerne så blodigt som muligt)

- Som sagt søger jeg mest relationer! Men vil også super gerne emne! Så det kan vi selvfølgelig også finde ud af!
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Elian

Humør : I give a fuck. I give lots of fucks, actually. I’m a prostitute of feelings.
Fag : Everything I need to know... I learned in kindergarten.
Antal indlæg : 518

IndlægEmne: Re: ✯✯✯✯✯ ~ Relation/Emnesøgning    Man feb 05, 2018 10:27 pm

Vil godt lege! Har ikke en idé sådan lige nu og her, men føler mig allerede inspireret - ellers har jeg faktisk lidt små plots og relationer til nogle af dem som ligger og venter på den rette.

Har en masse babes der er klar på hvad som helst i hvert fald:
Elian her @Ruby Raven @Jaxton som er ready også er jeg i gang med at få godkendt og færdiggjort @Zerachiel og @Killian men er klar på at plotte på dem asap <3

Vis brugerens profil
Elian

Humør : I give a fuck. I give lots of fucks, actually. I’m a prostitute of feelings.

IndlægEmne: Re: ✯✯✯✯✯ ~ Relation/Emnesøgning    Man feb 05, 2018 10:28 pm

ps. har lige været inde og se 'Call me by your name' og jeg er heartbroken ad helvedes til
Vis brugerens profil
Vito

IndlægEmne: Re: ✯✯✯✯✯ ~ Relation/Emnesøgning    Man feb 05, 2018 11:30 pm

@Elian skrev:
Vil godt lege! Har ikke en idé sådan lige nu og her, men føler mig allerede inspireret - ellers har jeg faktisk lidt små plots og relationer til nogle af dem som ligger og venter på den rette.

Elian her @Ruby Raven @Jaxton som er ready også er jeg i gang med at få godkendt og færdiggjort @Zerachiel og @Killian men er klar på at plotte på dem asap <3

Uuuuh! Yas - dejlige karaktere! <3
Synes helt klart vi skal finde på et eller andet! Og der er nok i sidste ende en uendelig af muligheder! - måske er det nemmere at aftale et eller andet over pm eller lign. ^^

(Hnnng! I know right! Det er en awful men så freaking fantastisk film at det gør ondt!
Vis brugerens profil
Elian

IndlægEmne: Re: ✯✯✯✯✯ ~ Relation/Emnesøgning    Tirs feb 06, 2018 12:15 am

@Vito skrev:
@Elian skrev:

Uuuuh! Yas - dejlige karaktere! <3
Synes helt klart vi skal finde på et eller andet! Og der er nok i sidste ende en uendelig af muligheder! - måske er det nemmere at aftale et eller andet over pm eller lign. ^^

(Hnnng! I know right! Det er en awful men så freaking fantastisk film at det gør ondt!
You're a sweetheart
Lækkert, enig, lad os tage den over en pm! <3 
(Og præcis!!)
Vis brugerens profil
Skye

Humør : This princess can save herself
Fag : Ingen
Antal indlæg : 10

IndlægEmne: Re: ✯✯✯✯✯ ~ Relation/Emnesøgning    Tors feb 08, 2018 11:59 am

VITOS BEST FRIEND!
Vis brugerens profil
Vito

IndlægEmne: Re: ✯✯✯✯✯ ~ Relation/Emnesøgning    Tors feb 08, 2018 12:01 pm

@Skye skrev:
VITOS BEST FRIEND!

Aaaaaaaaaaah! Yas! He's all yours! <3
Vis brugerens profil
Skye

Humør : This princess can save herself
Fag : Ingen
Antal indlæg : 10

IndlægEmne: Re: ✯✯✯✯✯ ~ Relation/Emnesøgning    Tors feb 08, 2018 12:02 pm

YAAAAAAAAAAS!!! <3
Vis brugerens profil
Raum

Humør : Sometimes to win, you've got to sin.
Fag : Hjemmekunstskab og drama
Antal indlæg : 9

IndlægEmne: Re: ✯✯✯✯✯ ~ Relation/Emnesøgning    Lør feb 10, 2018 9:00 pm

Yeah, It's play time!

Raum kunne godt være venner med Razor, de ville være uartige sammen! Teselskab er en ting, og det må hellere end gerne blive blodigt faktisk! Raum elsker ballade! Jo mere jo bedre! (He's properly the type to go looking for trouble..)

ELLERS - hmmm, hmmm...

Er Tate ret sød (ssshh) - han kan godt lide at lege 'I'll cut your fucking face up' legen, så måske de skal lege? Ellers er han er sex manisk, så det kunne også være en hyggelige sex buddy/ one night stand!

Oscar må gerne lide lidt hvis du får lyst, han har det lidt for nemt ærligtalt! Men han kan måske godt give en lille smule igen, eller stikke af, hvem ved!

Stephen kender du, men han ville nok ikke tøve med at slå Razor halvt fordærvet bare fordi han er pisse irriterende aka møgunge! Han ville sætte sig på ham!

Jeg ved det ikke, der er mange flere, men det skal heller ikke være umuligt at vælge jo! Når jeg får Chester lavet færdig skal du også møde ham i hvert fald! Ellers så ja, lad os gøre noget træls, og lave noget drama og feste hele natten! HEJHEJ.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: ✯✯✯✯✯ ~ Relation/Emnesøgning    

✯✯✯✯✯ ~ Relation/Emnesøgning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1